Good evening everyone and thank you for the update, in yesterday's conversation with their live chat they told me that on Monday we will have developments, so I say to be a little more patient and then file a complaint!
Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για την ενημερωση , σε χθεσινη συνομιλια με το live chat τους μου ειπαν οτι την Δευτερα θα εχουμε εξελιξεις οποτε εγω λεω να κανω λιγο υπομονη ακομη και μετα να κανω καταγγελια !
Καλή σας μέρα!
Δίκαιο σημείο. Περιμένοντας τα καλά νέα 😉🤞🤞! Σας ευχαριστούμε που μας κρατήσατε ενήμερους.
Good day to you!
Fair point. Waiting for the good news 😉🤞🤞! Thank you for keeping us posted.
Good evening everyone, I have a huge update! They credited my ascension normally and at the time they said! (With a small delay of one day) The important thing is that finally no KYC identification was needed! Thank you for your help !
Καλησπερα σε ολους, εχω τεραστια ενημερωση! Πιστωσαν της αναληψης μου κανονικα και στην ωρα που ειπαν! (Με μια μικρη καθυστερηση μιας μερας) Το σημαντικο ειναι οτι τελικα δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση KYC ! Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια !
Τώρα αυτό είναι ένα τέλειο μήνυμα. Χαίρομαι που επιτέλους καταφέρατε να επιλύσετε την κατάσταση σχετικά με αυτό και ελπίζω να μην αντιμετωπίσετε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.
Σας εύχομαι καλή τύχη. 🙂
Now that's a perfect message. I'm glad you finally managed to resolve the situation regarding this and I hope you won't run into similar situations in the future.
I wish you the best of luck. 🙂
Γεια σου Ryan, χαίρομαι για σένα!
Λάβατε ένα email επιβεβαίωσης της μεταφοράς;
Δυστυχώς δεν έχει συμβεί τίποτα ακόμα για μένα, μου είπαν ότι κάτι θα συμβεί μέχρι τις 5:00 μ.μ., διαφορετικά θα πρέπει να επικοινωνήσω ξανά με τη ζωντανή συνομιλία.
Hello Ryan, I'm happy for you!
Did you receive an email confirming the transfer?
Unfortunately nothing has happened for me yet, I was told something would happen by 5:00 p.m., otherwise I should contact the live chat again.
Hallo Ryan, das freut mich für Sie!
Haben Sie eine E-Mail erhalten mit der Bestätigung der Überweisung?
Bei mir hat sich leider noch nichts getan, man sagte mir es würde sich bis 17:00 Uhr noch was tun, ansonsten sollte ich mich nochmal beim Live-Chat melden.
Hi HGG95 yes I received the email and right along with the email I received the money! I hope you get your winnings soon!!
Γεια σου HGG95 ναι ελαβα το εμαιλ και κατευθειαν μαζι με το email ελαβα και τα χρηματα! Ελπιζω να λαβεις και εσυ τα κερδοι σου γρηγορα!!
Είναι ωραίο να βλέπεις παίκτες να υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον και να εύχονται θετικά πράγματα για τον εαυτό τους.
Αλλά ήθελα να σας ρωτήσω, θα μείνετε σε αυτό το καζίνο μετά από αυτήν την εμπειρία; Τι σου άρεσε όταν έπαιζες εδώ; Απλώς ρωτάω από περιέργεια, γιατί μου αρέσει να βλέπω σχόλια από παίκτες. 😊
It's nice to see players supporting each other and wishing positive things for themselves.
But I wanted to ask you, will you stay with this casino after this experience ? What did you like about it when you played here ? I'm just asking out of curiosity, because I like to see feedback from players. 😊
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
Δυστυχώς δεν μου έχει συμβεί τίποτα ακόμα.
Όταν κάνω ερωτήσεις στη συνομιλία, λαμβάνω πάντα τις ίδιες απαντήσεις αντιγραφής-επικόλλησης και μετά αποσυνδέομαι και η συνομιλία τελειώνει.
Δεν νομίζω ότι θα συνεχίσω να παίζω εκεί.
Unfortunately nothing has happened for me yet.
When I ask questions in the chat I always get the same copy-paste answers and then I'm logged out and the chat ends.
I don't think I'll continue playing there.
Bei mir hat sich leider noch nichts getan.
Wenn ich im Chat nachfrage bekomme ich immer dieselben Copy-Paste-Antworten und werde dann ausgeloggt und der Chat damit beendet.
Ich denke nicht dass ich dort weiterspielen werde.
Ενημέρωση: Η επαλήθευση έχει πλέον ενεργοποιηθεί και μου ζητήθηκε να ανεβάσω την ταυτότητά μου και μια selfie. Αφού το έκανα αυτό, θα πρέπει τώρα να περιμένω το αποτέλεσμα του ελέγχου.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
Ας ελπίσουμε ότι αυτή η μικρή έλλειψη δεν θα αυξηθεί στο μέλλον και ότι θα παραμείνετε ικανοποιημένοι εκεί!
Να έχεις ένα καλό!
Let's hope this slight deficiency won't grow in the future and that you remain satisfied there!
Have a good one!
Ενημέρωση: Η επαλήθευση έχει πλέον ενεργοποιηθεί και μου ζητήθηκε να ανεβάσω την ταυτότητά μου και μια selfie. Αφού το έκανα αυτό, θα πρέπει τώρα να περιμένω το αποτέλεσμα του ελέγχου.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Γειά σου.
Κάνοντάς το βήμα-βήμα, βλέπω. Όσο τελικά επιτευχθεί πρόοδος, θα παραμείνω αισιόδοξος.
Αυτό το καζίνο προφανώς πληρώνει, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα ότι θα εκτιμούσατε μεγαλύτερη ταχύτητα. Περίμενε!
Η επικύρωση της επαλήθευσης KYC σάς ωθεί προς ένα αίσιο τέλος σημαντικά! 🤞🤞🤞
Hello.
Taking it step by step, I see. As long as progress is eventually achieved, I will remain optimistic.
This casino obviously pays out, but I completely understand you would appreciate greater speed. Hold on!
Passing the KYC verification pushes you toward a happy ending significantly! 🤞🤞🤞
Γεια σας, ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά λόγια.
Επαληθεύτηκα σχετικά γρήγορα μετά την υποβολή της ταυτότητάς μου.
Ελπίζω η πληρωμή να γίνει το ίδιο γρήγορα και θα σας κρατάω ενήμερους!
Hello, thank you for the encouraging words.
I was verified relatively quickly after submitting my ID.
I hope that the payment will be made just as quickly and I will keep you updated!
Hallo, danke für die aufmunternden Worte.
Ich wurde nach Einreichung meines Ausweises relativ schnell verifiziert.
Ich hoffe dass die Auszahlung ebenso schnell erfolgt und halte Sie auf dem Laufenden!
Ενημέρωση: Έφτασε το email και μαζί του και τα χρήματα.
Ωστόσο, δεν θα κάνω ξανά κατάθεση εδώ.
Τώρα αποσύρω το παράπονό μου και θα δώσω την κατάλληλη βαθμολογία.
Update: The email arrived and with it the money.
However, I won't make a deposit here again.
I am now withdrawing my complaint and will give an appropriate rating.
Update: E-Mail ist gekommen und damit auch das Geld.
Hier werde ich dennoch nicht nochmal einzahlen.
Meine Beschwerde ziehe ich jetzt zurück und werde eine entsprechende Bewertung abgeben.
Είναι καλό που όλα πήγαν καλά στο τέλος και το καζίνο μπόρεσε να σας επαληθεύσει και πήρατε τα χρήματά σας. Νομίζω με την εμπειρία σου πήρες μια σχετική απόφαση για σένα και με βάση αυτά που έγραψες θα αποφύγεις το καζίνο.
Ωστόσο, θα ήθελα επίσης να σας συγχαρώ για την ενημέρωση της καταγγελίας σας και θα ήθελα να επισημάνω ότι μια καταγγελία δεν μπορεί να αποσυρθεί μόνο και μόνο επειδή λάβατε χρήματα. Τέλος πάντων, θα περιμένω με ανυπομονησία την κριτική σας για το καζίνο.
Από περιέργεια, υπάρχει κάτι που σας ικανοποιεί στο καζίνο; Εναλλακτικά, έχετε κάποιο αγαπημένο καζίνο στο οποίο θέλετε να καταθέσετε; 🙂
It's good that everything worked out well in the end and the casino was able to verify you and you got your money. I think with your experience you made a relevant decision for you and based on what you wrote you will avoid the casino.
However, I would also like to commend you for updating your complaint and I would like to point out that a complaint cannot be withdrawn just because you have received money. Anyway, I will look forward to your review of the casino.
Just out of curiosity, is there anything you were satisfied with in the casino ? Alternatively, do you have a favorite casino that you like to deposit at ? 🙂
Έχω ίσως μια ανόητη ερώτηση για τον εκπρόσωπο του casino quickwin
στέλνεις ποτέ χρήματα σε νέο παίκτη χωρίς επαλήθευση; ή Το καζίνο σας επεξεργάζεται αναλήψεις χωρίς επαλήθευση;
γιατί μας εμποδίζετε να ανεβάσουμε τα έγγραφά μας
Έχουν περάσει 5 μέρες που ζήτησα ένα γελοίο ποσό για ένα καζίνο και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα/αναμονή;
επικοινώνησε με την υποστήριξη 3 φορές για να τους ρωτήσει τα εξής:
Υποστήριξη:
Είμαι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσω ότι η απόσυρσή σας βρίσκεται στην ουρά για επεξεργασία από το Τμήμα Οικονομικών μας.
Στόχος μας είναι να επεξεργαστούμε αιτήματα ανάληψης σε περίπου 3 εργάσιμες ημέρες, από την επόμενη ημέρα που υποβλήθηκε το αίτημα ή από την ημέρα της τελευταίας διεκπεραιωμένης ανάληψης.
Λάβετε υπόψη ότι αυτό το χρονοδιάγραμμα εξαιρεί τα Σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες. Μόλις διεκπεραιωθεί η ανάληψη, θα πρέπει να λάβετε ένα email από το Τμήμα Οικονομικών. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω για εσάς;
Εγώ: ναι σίγουρα
Έχω ζητήσει σε προηγούμενη συνομιλία με την υποστήριξη να μου παράσχει ό,τι χρειάζεται για την επαλήθευση του λογαριασμού μου, προκειμένου να μην καθυστερήσουν οι αναλήψεις μου. και μου είπαν ότι δεν χρειαζόταν να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και ότι δεν θα μου ζητηθούν αυτά τα έγγραφα μπορείτε να επιβεβαιώσετε παρακαλώ;
Υποστήριξη: Ναι,
Λάβετε υπόψη ότι τυχόν απαιτούμενα έγγραφα για επαλήθευση πρέπει να υποβάλλονται μόνο μέσω του ιστότοπου χρησιμοποιώντας την καρτέλα επαλήθευση εγγράφων. Μπορείτε να το βρείτε στην ενότητα "Ρυθμίσεις => Επαλήθευση" του λογαριασμού σας. Ωστόσο, μετά τον έλεγχο του λογαριασμού σας, βλέπω ότι δεν απαιτείται επαλήθευση αυτή τη στιγμή, επομένως δεν χρειάζονται έγγραφα. Εάν η επαλήθευση ξεκινήσει στο μέλλον, θα μπορείτε να την προβάλετε στην καρτέλα Επαλήθευση του προφίλ σας, η οποία στη συνέχεια θα εμφανίζεται ως "Απαιτείται επαλήθευση" και στη συνέχεια θα μπορείτε να ανεβάσετε τα απαιτούμενα έγγραφα.
Μου:
από την εμπειρία σας, το καζίνο σας επεξεργάστηκε ποτέ μια ανάληψη σε κάποιον νέο παίκτη χωρίς να τον επαληθεύσει; δεν είναι υποχρεωτική η επαλήθευση; για αναλήψεις;
Υποστήριξη:
Σας ευχαριστούμε για την αναμονή, δεν μπορώ να δω κανένα αίτημα για επαλήθευση του λογαριασμού σας αυτήν τη στιγμή, ωστόσο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν χρειαστεί κάτι στο μέλλον.
Μου:
δεν θέλω να περιμένω κάποιον να επικοινωνήσει μαζί μου!
Είμαι τώρα εδώ μαζί σας, εάν για να επεξεργαστώ την απόσυρσή μου θα αποκλειστώ για μελλοντική επαλήθευση, θέλω να το κάνω τώρα
Υποστήριξη:
Εάν δεν σας ζητηθεί επαλήθευση, σημαίνει ότι δεν χρειάζεστε αυτήν τη στιγμή για ανάληψη.
Μου:
ευχαριστώ πολύ γιατί μπορεί να ταξιδέψω αύριο και δεν θα μπορώ να παρέχω επαλήθευση από αύριο για ένα μήνα περίπου. Ήθελα απλώς να βεβαιωθώ ότι ο λογαριασμός μου δεν έχει πρόβλημα. ευχαριστώ και πάλι
Υποστήριξη:
Εάν είναι μόνο αυτό, θα προχωρήσω με τον τερματισμό της συνεδρίας συνομιλίας μας προς το παρόν, ωστόσο μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας για τυχόν περαιτέρω ερωτήσεις. Καλό υπόλοιπο της ημέρας σας και απολαύστε το χρόνο σας στον ιστότοπό μας!
Οπότε ακόμα περιμένω να δω τι θα γίνει με το αίτημα ανάληψης μου
Τώρα από τότε που ζήτησα απόσυρση, το μπόνους επαναφόρτωσης μου ακυρώθηκε... εντάξει, κέρδισα, οπότε δεν χρειάζεται επαναφόρτωση!
Οι 20 δωρεάν περιστροφές μου στον λογαριασμό μου καταργήθηκαν επίσης 🙂 τι ωραία από αυτές
και οι επόμενες 180 δωρεάν περιστροφές μου που έπρεπε να λάβω σε διάστημα 10 ημερών έχουν ακυρωθεί
αφού επικοινώνησα με την υποστήριξη σχετικά με αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα, με συμβούλεψαν να επικοινωνήσω μαζί τους σε ένα μήνα περίπου, όταν κάποιος θα έχει τον χρόνο να εξετάσει τις χιλιάδες αιτήσεις ανάληψης που λαμβάνει καθημερινά και να τις σταματήσει για να ζητήσει έγγραφα επαλήθευσης που σας εμποδίζουν να παρέχετε ακόμη και αν ζητάς!
δεν είμαι σίγουρος σε ποιο επιχειρηματικό μοντέλο βασίζουν τη διαδικασία απόσυρσής τους, αλλά για μένα ως παίκτη που γνωρίζω ότι χάνω 19 φορές πάνω από 20, πιστεύω ότι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να διαθέσετε κάποιον εκτός από την ενοικίαση ενός λογισμικού παιχνιδιών για να παρέχει το μόνο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ υπηρεσία που παρέχετε μία φορά κάθε 20 συνεδρίες... αυτό είναι το αίτημα ανάληψης!
Τελικά έχετε ιδέα πώς πήγαν κατευθείαν από το 3 στο 9,4 στον δείκτη εμπιστοσύνης σε 3 μήνες με αυτόν τον αριθμό παραπόνων;
i have maybe a silly question for the quickwin casino representative
do you ever send money to new player without verification? or Do your casino process withdrawals without verification?
why are you preventing us from uploading our documents
its been 5 days that i have requested a ridiculous amount for a casino and it's still under pending / waiting?
contacted support 3 times to ask them the following:
Support:
I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.
We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.
Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department. Is there anything else I can do for you?
Me: yes sure
i have requested in a previous chat with the support to provide me with what is needed to verify my account in order not to have my withdrawals delayed. and they said that i did not need to verify my account and that i will not be asked for these documents can you confirm please?
Support: Yes,
Please note that any required documents for verification must only be submitted via the website using the document verification tab. You can find it in the "Settings => Verification" section of your account. However, after checking your account, I see that verification is not needed at the moment, so no documents are needed. If verification is initiated in the future, you will be able to view it in the Verification tab of your profile, which will then show as "Verification Required" and you will then be able to upload the required documents.
Me:
in your experience did your casino ever processed a withdrawal to any new player without verifying him? isn't the verification mandatory? for withdrawals?
Support:
Thank you for waiting, I cannot see any request for verification of your account at this time, however, we will contact you if anything is needed in the future.
Me:
i do not want to wait for someone to contact me!
i am now here with you, if to process my witdrawal i will be blocked for a future verification i want to do it now
Support:
If you are not asked for verification, it means that you do not currently need it to withdraw.
Me:
thanks a lot because i might be travelling tomorrow and will not be able to provide verification starting from tomorrow for a month or so. i wanted just to make sure that my account has no problem. thanks again
Support:
If that is all, I will proceed with ending our chat session for now, however please feel free to contact us again with any further questions. Have a great remainder of your day and enjoy your time on our site!
So i am still waiting to see what will happen with my withdrawal request
Now since i requested a withdrawal, my reload bonus was cancelled... well ok i won, so no need for reload!
my 20 free spins in my account suppressed as well 🙂 how nice from them
and my next 180 free spins that i was supposed to receive over a period of 10 days have been cancelled
after contacting the support about this particular issue, they advised me to contact them in a month or so when someone will have the time to look at the thousand withdrawal requests they receive everyday and pause them to request verification documents they prevent you from providing even if you ask for!
i am not sure on what business model they are basing their withdrawal process, but for me as a player knowing that i loose 19 times over 20, i feel that the least you can do is to allocate someone beside renting a gaming software to provide the only ACTUAL service you are providing once every 20 sessions... that is the withdrawal request!
Finally any idea how they went straight from 3 to 9.4 in the trust index in 3 months with this amount of complaints?
Γειά σου,
Οι επαληθεύσεις μερικές φορές χρειάζονται πολύ χρόνο, ειδικά όταν οι υπάλληλοι του καζίνο είναι απασχολημένοι. Αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα σε διάφορα καζίνο, αλλά δεν θα πρέπει να διαρκέσει περισσότερο από 2 εβδομάδες. Εάν χρειαστούν περισσότερες από 2 εβδομάδες, μη διστάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία μέσω του ιστότοπού μας.
Τέλος πάντων, φαίνεται ότι η βαθμολογία του καζίνο αυξήθηκε κατά πολύ! Έλεγξα το ιστορικό αξιολόγησης στο back office μας και έχεις δίκιο. Θα επικοινωνήσω με τον συνάδελφό μου από την ομάδα δεδομένων και θα του ζητήσω πιο λεπτομερείς εξηγήσεις μιας και είμαι περίεργος επίσης 🙂
Hello,
Verifications sometimes take quite a lot of time, especially when the casino employees are busy. That's a common issue in various casinos, but it shouldn't take more than 2 weeks. If it take more than 2 weeks, feel free to submit a complaint through our website.
Anyway, it seems the casino's rating increased by a lot! I checked the rating history in our back office and you're right. I'm going to contact my colleague from the Data team and ask him for more detailed explanation since I'm curious as well 🙂
Γεια σου Daniel
Ευχαριστώ για την απάντηση και τα σχόλιά σας 😉 δεν ανησυχείτε για την πληρωμή ή τη μη πληρωμή!
Απλώς επισημαίνοντας ότι ένα διαδικτυακό καζίνο, εκτός από την ενοικίαση κάποιου λογισμικού και την απόκτηση κάποιων αδειών πριν από το άνοιγμα, έχει κάτι άλλο να κάνει!
Ως παίκτης τους ζητώ να είναι εδώ μόνο όταν θέλω να αποσυρθώ!
μπορούν να διαθέσουν περισσότερους "εργαζομένους" για την απόσυρση και τον έλεγχο;
το να έχετε 2 ή 3 παιδιά σε μια ζωντανή συνομιλία, πραγματικά δεν είναι τόσο δύσκολο, ειδικά που δεν κάνουν τίποτα άλλο στη συνέχεια σας προτείνουν να καταθέσετε ένα ποσό για να λάβετε ένα μπόνους (καλώ αυτές τις Πωλήσεις)
Τώρα γνωρίζοντας ότι σας εμποδίζουν να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας όταν το ζητήσετε
Ότι δεν ελέγχουν κανένα αίτημα ανάληψης πριν από τουλάχιστον 5 εργάσιμες ημέρες, για να ακυρώσουν πιθανώς την επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό σας και να σας ζητήσουν να ανεβάσετε έγγραφα επαλήθευσης
Χωρίς email για καταθέσεις ούτε αιτήματα ανάληψης
Κάθε καζίνο που προσπαθεί να σας ωθήσει στην επαναφορά των αναλήψεων, περιορίζοντας τις προσβάσεις σε βασικές υπηρεσίες, όπως η μεταφόρτωση εγγράφων επαλήθευσης που είναι υποχρεωτικά, θα πρέπει να επισημαίνεται από την κοινότητα. υπάρχουν αρκετά σοβαρά και καλά καθιερωμένα καζίνο εκεί έξω για να αποφύγετε αυτό το είδος καζίνο νομίζω
Δεν θα τους έδινα τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά τότε είναι απλώς η προσωπική μου άποψη. εκτιμώ και πάλι τη βοήθεια της κοινότητας
ενώ έγραψα αυτό το μήνυμα, μόλις το επιβεβαίωσα, πίστωσαν πίσω τον λογαριασμό μου (ακύρωσαν το αίτημα ανάληψης)
Δεν έλαβα ακόμα κανένα email, απλώς ζήτησα να μεταφερθεί το ίδιο ποσό στην πιστωτική μου κάρτα
και εξακολουθούν να μην απαιτούν επαλήθευση!
Hi Daniel
Thanks for your reply and feedback 😉 not worried about getting or not getting paid!
just pointing that an online casino, except renting some software and obtaining some licenses prior to opening, have noting else to do!
as a player i only request them to be here when i want to withdraw!
can they allocate more "employees" for the withdrawal and verification?
having 2 or 3 guys on a live chat in really not that hard, especially that they do not anything else then suggesting you deposit an amount to get a bonus (i call these Sales )
Now knowing that they prevent you from verifying your identity when you request to
That they do not check any withdrawal request prior to 5 business days minimum, to probably cancel it refund your account and ask you to upload verification papers
No emails for deposits neither withdrawal requests
Any casino that tries to push you into reverting withdrawals, limiting basic services accesses like uploading verification documents that are mandatory should be Highlighted by the community. there is enough serious and well established casinos out there to avoid this kind of casinos i think
I would not give them such a high rating, but then it's just my personnel opinion. appreciate the community help again
while writing this message i just verified, they credited back my account (cancelled my withdrawal request)
didn't receive any email yet, just requested the same amount to be transferred to my credit card
and they still do not require verification!
Γρήγορη ενημέρωση 🙂
εγώ: γεια, μπορείτε να ελέγξετε τον λογαριασμό μου παρακαλώ; Έχω ζητήσει απόσυρση πριν από μια εβδομάδα
σήμερα διαπίστωσα ότι έχει ακυρωθεί! οπότε ζήτησα ξανά την ίδια απόσυρση
καμια ιδεα τι γινεται παρακαλω?
υποστήριξη: t Αυτό φάνηκε να οφείλεται σε τεχνικό σφάλμα παρόχων πληρωμών. Η απόσυρσή σας θα διεκπεραιωθεί στον πλησιέστερο χρόνο. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.
εγώ 🙂: ευχαριστώ πολύ, μπορείτε παρακαλώ να αφήσετε μια σημείωση στον λογαριασμό μου για την επεξεργασία της ανάληψης κατά προτεραιότητα έναντι των άλλων αιτημάτων; όντως φοβάμαι ότι πρέπει να περιμένω άλλες 5 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη;
Υποστήριξη: Μπορώ να αφήσω μια σημείωση, αλλά δεν μπορώ να δώσω υποσχέσεις σχετικά με την επεξεργασία της ανάληψης.
Εγώ: Ευχαριστώ πολύ για αυτό, απλώς προσπαθώ να το επεξεργαστώ πριν από το Σαββατοκύριακο
ήθελε να κάνει διπλό έλεγχο επίσης, το καζίνο σας δεν απαιτεί καμία επαλήθευση σωστά;
Επίσης, μπορείτε να δώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πότε παρουσιάστηκε το σφάλμα; έγινε επεξεργασία του αιτήματός μου από την ομάδα πληρωμών και, στη συνέχεια, παρουσιάστηκε το σφάλμα από την πλευρά του παρόχου πληρωμών;
γιατί κάτω από τον λογαριασμό μου δεν μπορώ να δω τίποτα. Δεν μπορώ να δω καν την αρχική ημερομηνία απόσυρσής μου
Προσπαθώ επίσης να αποφύγω να περιμένω το Σαββατοκύριακο για να μου ζητήσει κάποιος έγγραφα επαλήθευσης. ειδικά αν αυτά είναι υποχρεωτικά!
Υποστήριξη:
Αυτό το σφάλμα παρουσιάστηκε μετά την επεξεργασία και επανήλθε μετά από αυτό.
Οπότε βασικά ο πάροχος πληρωμών τους είναι τόσο γρήγορος που επαναφέρει την πληρωμή αμέσως μόλις διεκπεραιωθεί, δεν χρειάζονται 2/3 ημέρες για να σκεφτούν τον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας, το πιάνουν κατευθείαν και το ανακτούν 🙂
ΚΑΙ Αυτό είναι που το οικονομικό τμήμα παρεμβαίνει 🙂
Αντί να επεξεργαστεί ξανά το αίτημα ανάληψης και να κάνει τη δουλειά του, αποφασίζουν να βάλουν πίσω τα χρήματα στον λογαριασμό σας στο καζίνο!
αυτό είναι πλήρης ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ! συγγνώμη για την ταλαιπωρία που λέει η υποστήριξη και δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα για να κάνουμε κάτι για τα λάθη τους! άρα εντελώς άχρηστη υποστήριξη επίσης.
Κλειστός! κανένα email σχετικά με το περιστατικό, καμία εξήγηση, πλήρης ασέβεια του παίκτη!
μοιάζει με κοινή πρακτική σε αυτό το καζίνο τώρα!
Δεν παίζω σε καζίνο για να τους ακούσω να μου λένε ας περιμένουμε να δούμε!
Θα ήθελα πολύ να διαβάσω πού ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις τους ότι εάν καταθέσετε στο καζίνο τους και επωφεληθείτε από την προσφορά καλωσορίσματος: 200 δωρεάν περιστροφές (20 κάθε μέρα σε διάστημα 10 ημερών)
Ότι αν κερδίσετε και κάνετε ανάληψη ενός ποσού, δεν δικαιούστε πλέον τις 20 δωρεάν περιστροφές σας!
αυτο ειναι αλλο θεμα που εχουν.. παντως
Όταν αρχίζεις να έχεις την αίσθηση ότι σου λένε τα πάντα και τα πάντα μόνο και μόνο για να σε ξεφορτωθούν!
Θα σας κρατάω ενήμερους για το τι θα συμβεί μετά το Σαββατοκύριακο.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Γεια σου jimtheglide,
Σας ευχαριστώ για τη διορατικότητά σας. Τον Ιούλιο, το καζίνο είχε δείκτη ασφάλειας 3 λόγω σοβαρής ανεπίλυτης καταγγελίας και αμφισβητήσιμων συνθηκών. Ως αποτέλεσμα, θεωρήσαμε ότι η επωνυμία δεν είναι πλήρως ασφαλής. Ωστόσο, αφού η ομάδα του καζίνο είδε την κριτική μας, επέλυσε αμέσως την καταγγελία και συνεργάστηκε με διαφάνεια σε κάθε παράπονο. Επιπλέον, είχαμε μια παραγωγική συζήτηση σχετικά με τις προηγουμένως αμφισβητούμενες συνθήκες και εξέτασαν διεξοδικά όλες τις ανησυχίες μας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ανακαλύψαμε επίσης ότι σχετίζονται με άλλες αξιόπιστες μάρκες. Αυτή η σχέση ενίσχυσε σημαντικά τον δείκτη ασφάλειάς τους, καθώς η κυκλοφορία ως solo brand το 2023 θα είχε ως αποτέλεσμα πολύ χαμηλότερο δείκτη. Μετά την ενημέρωση και τον επανυπολογισμό των πάντων, ο δείκτης ασφάλειάς τους αυξήθηκε στο 9,5. Αν και τέτοιες καταστάσεις δεν είναι συνηθισμένες, συμβαίνουν περιστασιακά.
Ελπίζω αυτό να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Παρακαλώ ενημερώστε με εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις.
Hi jimtheglide,
Thank you for your insight. In July, the casino had a safety index of 3 due to a serious unresolved complaint and questionable conditions. As a result, we considered the brand to be not fully safe. However, after the casino team saw our review, they promptly resolved the complaint and cooperated transparently in every complaint. Additionally, we had a productive discussion about the previously questionable conditions, and they thoroughly addressed all our concerns. During this period, we also discovered that they are related to other reputable brands. This relation significantly boosted their safety index, as launching as a solo brand in 2023 would have resulted in a much lower index. After updating and recalculating everything, their safety index increased to 9.5. While situations like this are not common, they do occur occasionally.
I hope this clarifies things. Please let me know if you have any questions.
Γρήγορη ενημέρωση 🙂
εγώ: γεια, μπορείτε να ελέγξετε τον λογαριασμό μου παρακαλώ; Έχω ζητήσει απόσυρση πριν από μια εβδομάδα
σήμερα διαπίστωσα ότι έχει ακυρωθεί! οπότε ζήτησα ξανά την ίδια απόσυρση
καμια ιδεα τι γινεται παρακαλω?
υποστήριξη: t Αυτό φάνηκε να οφείλεται σε τεχνικό σφάλμα παρόχων πληρωμών. Η απόσυρσή σας θα διεκπεραιωθεί στον πλησιέστερο χρόνο. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.
εγώ 🙂: ευχαριστώ πολύ, μπορείτε παρακαλώ να αφήσετε μια σημείωση στον λογαριασμό μου για την επεξεργασία της ανάληψης κατά προτεραιότητα έναντι των άλλων αιτημάτων; όντως φοβάμαι ότι πρέπει να περιμένω άλλες 5 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη;
Υποστήριξη: Μπορώ να αφήσω μια σημείωση, αλλά δεν μπορώ να δώσω υποσχέσεις σχετικά με την επεξεργασία της ανάληψης.
Εγώ: Ευχαριστώ πολύ για αυτό, απλώς προσπαθώ να το επεξεργαστώ πριν από το Σαββατοκύριακο
ήθελε να κάνει διπλό έλεγχο επίσης, το καζίνο σας δεν απαιτεί καμία επαλήθευση σωστά;
Επίσης, μπορείτε να δώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πότε παρουσιάστηκε το σφάλμα; έγινε επεξεργασία του αιτήματός μου από την ομάδα πληρωμών και, στη συνέχεια, παρουσιάστηκε το σφάλμα από την πλευρά του παρόχου πληρωμών;
γιατί κάτω από τον λογαριασμό μου δεν μπορώ να δω τίποτα. Δεν μπορώ να δω καν την αρχική ημερομηνία απόσυρσής μου
Προσπαθώ επίσης να αποφύγω να περιμένω το Σαββατοκύριακο για να μου ζητήσει κάποιος έγγραφα επαλήθευσης. ειδικά αν αυτά είναι υποχρεωτικά!
Υποστήριξη:
Αυτό το σφάλμα παρουσιάστηκε μετά την επεξεργασία και επανήλθε μετά από αυτό.
Οπότε βασικά ο πάροχος πληρωμών τους είναι τόσο γρήγορος που επαναφέρει την πληρωμή αμέσως μόλις διεκπεραιωθεί, δεν χρειάζονται 2/3 ημέρες για να σκεφτούν τον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας, το πιάνουν κατευθείαν και το ανακτούν 🙂
ΚΑΙ Αυτό είναι που το οικονομικό τμήμα παρεμβαίνει 🙂
Αντί να επεξεργαστεί ξανά το αίτημα ανάληψης και να κάνει τη δουλειά του, αποφασίζουν να βάλουν πίσω τα χρήματα στον λογαριασμό σας στο καζίνο!
αυτό είναι πλήρης ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ! συγγνώμη για την ταλαιπωρία που λέει η υποστήριξη και δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα για να κάνουμε κάτι για τα λάθη τους! άρα εντελώς άχρηστη υποστήριξη επίσης.
Κλειστός! κανένα email σχετικά με το περιστατικό, καμία εξήγηση, πλήρης ασέβεια του παίκτη!
μοιάζει με κοινή πρακτική σε αυτό το καζίνο τώρα!
Δεν παίζω σε καζίνο για να τους ακούσω να μου λένε ας περιμένουμε να δούμε!
Θα ήθελα πολύ να διαβάσω πού ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις τους ότι εάν καταθέσετε στο καζίνο τους και επωφεληθείτε από την προσφορά καλωσορίσματος: 200 δωρεάν περιστροφές (20 κάθε μέρα σε διάστημα 10 ημερών)
Ότι αν κερδίσετε και κάνετε ανάληψη ενός ποσού, δεν δικαιούστε πλέον τις 20 δωρεάν περιστροφές σας!
αυτο ειναι αλλο θεμα που εχουν.. παντως
Όταν αρχίζεις να έχεις την αίσθηση ότι σου λένε τα πάντα και τα πάντα μόνο και μόνο για να σε ξεφορτωθούν!
Θα σας κρατάω ενήμερους για το τι θα συμβεί μετά το Σαββατοκύριακο.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Αναρωτιέμαι αν αντιμετωπίσατε την υποστήριξη με αυτό..:
1- "Οπότε βασικά ο πάροχος πληρωμών τους είναι τόσο γρήγορος που επαναφέρει την πληρωμή αμέσως μόλις γίνει η επεξεργασία, δεν χρειάζονται 2/3 ημέρες για να σκεφτούν τον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας, το πιάνουν κατευθείαν και το αναπηδούν πίσω 🙂
Και τότε είναι που επέμβει το οικονομικό τμήμα 🙂"
και επίσης, με αυτό:
2 - "Θα ήθελα πολύ να διαβάσω πού στους όρους και τις προϋποθέσεις τους ορίζεται ότι εάν καταθέσετε στο καζίνο τους και επωφεληθείτε από την προσφορά καλωσορίσματος: 200 δωρεάν περιστροφές (20 κάθε μέρα σε διάστημα 10 ημερών)
Ότι αν κερδίσετε και κάνετε ανάληψη ενός ποσού, δεν δικαιούστε πλέον τις 20 δωρεάν περιστροφές σας!
αυτό είναι άλλο θέμα που έχουν.. τέλος πάντων"
Φροντίστε να ρωτήσετε στο καζίνο, εννοώ, οποιαδήποτε γνώση εκτιμάται, καθώς δεν μπορώ να ρωτήσω για λογαριασμό κανενός, υποθέτω ότι αυτό το "προνόμιο" παραμένει δικό σας 😀.
I wonder whether you confronted the support with this..:
1- "So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂"
and also, with this:
2 - "I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway"
Care to ask at the casino, I mean, any insight is appreciated, since I can't ask on anyone's behalf, I guess this "privilege" remains yours 😀.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.