Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Radka
|
40.114 προβολές 267 απαντήσεις |
|
12 3 4...14
Zspanta01
πριν από 1 έτος

Sure! If casinos care, it indicates there is a light in the dark! My fingers are crossed for you, and keep me posted, please.


πριν από 1 έτος

Καλησπερα , μολις κερδισα 500 ευρω εκανα ετοιμα για αναληψη και περιμενω, δυστηχως διαβασα ολες τις καταγγελειες και τα παραπωνα γιαυτο το καζινο , να ανυσηχησω οτι δεν θα παρω τα χρηματα ? Ειναι κανεις που εκανα την πρωτη του αναληψη χωρις κανενα προβλημα?

Ryan123
πριν από 1 έτος

Hello!

Would you be worried if you haven't found those complaints? Try to relax, if I may be the positive one in this conversation, because players without issues have no reason to complain hence, you'll most likely find just negatives. 😉

What about the KYC verification - Have you passed that already?

πριν από 1 έτος

Ευχαριστω για την συμβουλη, Οχι ακομα περιμενω να μου στειλουν email απο το τμηνα αναληψεων , μου ειπαν οτι μεχρι στιγμης δεν χρειαζεται να κανω KYC ταυτοποιηση!

Ryan123
πριν από 1 έτος

You're welcome. Sometimes you just have to be a bit patient and I hope everything will be alright. 🙂

As for verification, I find it a bit strange, but it's up to the casino whether it needs documents from you or not. If it needs them, it will probably ask for it as well. 

So no panic for now. Feel free to let us know how it goes. 

Just out of curiosity, I see you have a profile picture of Rayn Giggs, do you like him ? I grew up on him hehe. 

πριν από 1 έτος

Ευχαριστω πολυ και παλι θα σας κραταω ενημερους, χαχα ναι ειμαι μεγαλος fan του Ryan!

Ryan123
πριν από 1 έτος

Hey there.

May I have just one additional question?🙂

In what status is your withdrawal now?


One way or another, let's just hope a new week (if not today) brings us a solution... We'll be here, don't worry!

I'll skip football comments honestly, this is out of my capabilities 😂.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Καλησπερα και παλι, η κατασταση περιμενει η ιδια μετα απο 4 μερες πλεον, μολις μιλησα στο live chat , μου ειπαν πως δεν υπαρχει λογος ανυσηχιας και πως πρεπει να περιμενω για καποιο email απο το τμημα οικονομικων, τους ρωτησα εαν χρειαστη να κανω ταυτοποιηση για να γινει η αναληψη , και η απαντηση ηταν πως αφου δεν μου εχει ζητηθει να κανω ταυτοποιηση μεχρι τωρα ειναι εφικτο να γινει η αναληψη χωρις ταυτοποιηση! Δεν ξερω τι να πω και εμενα μου ακουγονται πολυ καλα για να ειναι αληθινα ολα αυτα μακαρι να γινουν ολα οπως πρεπει!

πριν από 1 έτος

Γεια σας, είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση με τον Ryan.

Υπέβαλα επίσης αίτημα ανάληψης στις (29 Αυγούστου στις 1:27 π.μ.), για μένα ήταν επίσης για 500 € και είχα ρωτήσει επίσης 5-6 φορές εκ των προτέρων αν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου για να μην υπάρξει ανάληψη. καθυστερήσεις. Μου είπαν επίσης ότι αυτό δεν ήταν απαραίτητο. Ωστόσο, έχω ήδη στείλει μερικά έγγραφα (ταυτότητα και απόδειξη διεύθυνσης) στην υποστήριξη.


Λαμβάνω τις ίδιες αυτοματοποιημένες απαντήσεις με τον Ryan και πολλούς άλλους εδώ. Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα της περιόδου επεξεργασίας σύμφωνα με τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις. Είμαι περίεργος.

Αυτόματη μετάφραση:
HGG95
πριν από 1 έτος

Καλησπερα HGG95 εστειλες τα εγγραφα στην σελιδα του καζινο η σε email? Διοτι εμενα στην σελιδα τους μεχρι στιγμης δεν μου ζητητε να υποβαλω εγγραφα ταυτοποιησης , επισης οταν τους εστειλα εμαιλ για να ρωτησω τι εγγραφα χρειαζονται για την ταυτοποιηση δεν ελαβα απαντηση!

πριν από 1 έτος

Γεια σου Ράιαν,

Έστειλα τα έγγραφα μέσω email στην αλληλογραφία υποστήριξης.

Επίσης, δεν μπορώ να ανεβάσω κανένα έγγραφο στο "Επαλήθευση", γιατί λέει ότι δεν είναι απαραίτητο αυτήν τη στιγμή.


Ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία ποια έγγραφα πρέπει να στείλω, αφού 4 διαφορετικοί υπάλληλοι υποστήριξης, ο αριθμός 5 μου έγραψε ότι πρέπει να στείλω απόδειξη ταυτότητας και απόδειξη διεύθυνσης μέσω e-mail στην υποστήριξη. Όλοι οι άλλοι απλώς είπαν ότι δεν ξέρουν γιατί μόνο το "Οικονομικό Τμήμα" ξέρει τι έγγραφα χρειάζονται 😀😀

file

Αυτόματη μετάφραση:
HGG95
πριν από 1 έτος

Και εμενα ακριβως τα ιδια, εγω λεω να περιμενω δικια τους εντολη για να στειλω τα εγγραφα για να δουμε κι'ολλας πια απο της δυο περιπτωσεις λειτουργη πιο γρηγορα! Ευχαριστω για την ενημερωση!

πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Μου φαίνεται ότι -όπως και πολλοί άλλοι- είπα ψέματα για την πληρωμή. Η προθεσμία επεξεργασίας δεν τηρήθηκε, μίλησα με αρκετούς εκπροσώπους υποστήριξης, ο καθένας έχει διαφορετική δικαιολογία. Ένας υπάλληλος μου είπε ότι η πληρωμή θα έρθει σήμερα, το οποίο ήταν επίσης ψέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δυστηχως επιβεβαιωνω οτι τα ιδια ακριβως συμβαινουν και σε εμενα ! Ας εχουμε λιγο υπομονη ακομα πρωτου βγαλουμε βιαστηκα συμπερασματα ομως!

πριν από 1 έτος

Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, το τμήμα οικονομικών λειτουργεί μόνο μέχρι τις 17:00 GMT, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα γίνει τίποτα σήμερα. Επομένως, η προθεσμία επεξεργασίας δεν μπορεί πλέον να τηρηθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορει καποιος υπευθηνος να μας βοηθησει , ισως να μας πει τι συμβαινει και τι πρεπει να κανουμε;

Ryan123
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'm sorry to hear the situation is not getting better. There is always the possibility of submitting a complaint through the Casino Guru Resolution Center.

More details here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

However, there is a complication. We allow the casino 14 full days to verify the account and send the money to the player. If you don't mind, submit one here:

https://casino.guru/complaints/create

I'm convinced you'll get this information soon after the complaint is approved:

"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."

Still, the complaint is available anytime to you.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ευχαριστώ για την συμβουλή, μόλις υπέβαλα μια καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για την ενημερωση , σε χθεσινη συνομιλια με το live chat τους μου ειπαν οτι την Δευτερα θα εχουμε εξελιξεις οποτε εγω λεω να κανω λιγο υπομονη ακομη και μετα να κανω καταγγελια !

HGG95
πριν από 1 έτος

Hello.

I agree with Ryan123 - sometimes, being patient is far better than submitting the complaint hastily.

Yet it's your decision, and I hope you'll get the money soon, because:

"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."

Just as I said 🙁. No worries, in case the casino misses the deadline, we'll step in.

12 3 4...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα