Γειά σου.
Λυπάμαι που ακούω ότι η κατάσταση δεν βελτιώνεται. Υπάρχει πάντα η δυνατότητα υποβολής καταγγελίας μέσω του Κέντρου Επίλυσης Γκουρού του Καζίνο.
Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Ωστόσο, υπάρχει μια επιπλοκή. Επιτρέπουμε στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσει τον λογαριασμό και να στείλει τα χρήματα στον παίκτη. Αν δεν σας πειράζει, υποβάλετε ένα εδώ:
https://casino.guru/complaints/create
Είμαι πεπεισμένος ότι θα λάβετε αυτές τις πληροφορίες σύντομα μετά την έγκριση της καταγγελίας:
"Εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς, ελεγχθεί το ιστορικό των παιχνιδιών σας, η ανάληψη εγκρίθηκε από το καζίνο και δεν έχετε λάβει ακόμα τα κέρδη σας για 14 ημέρες από τότε που ζητήσατε την ανάληψη, θα επέμβουμε και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε."
Ωστόσο, το παράπονο είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή.
Hello there.
I'm sorry to hear the situation is not getting better. There is always the possibility of submitting a complaint through the Casino Guru Resolution Center.
More details here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
However, there is a complication. We allow the casino 14 full days to verify the account and send the money to the player. If you don't mind, submit one here:
https://casino.guru/complaints/create
I'm convinced you'll get this information soon after the complaint is approved:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Still, the complaint is available anytime to you.
Αυτόματη μετάφραση: