Γρήγορη ενημέρωση!
Αυτό το καζίνο είναι ένα πραγματικό αστείο!
επέστρεψαν το ποσό στον λογαριασμό μου για δεύτερη φορά μετά από 6 ημέρες από τη δεύτερη ημερομηνία ανάληψης!
νέα συνομιλία με την υποστήριξη
εγώ: ναι, έχω ένα τεράστιο πρόβλημα, μπορείτε να ελέγξετε τον λογαριασμό μου;
Υποστήριξη: Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;
εγώ: μπορείτε να κοιτάξετε τον λογαριασμό μου και να ελέγξετε τι συμβαίνει;
Υποστήριξη: Δεν βλέπω κάτι κακό
εγώ: είναι ένα τεράστιο πρόβλημα με τη διαδικασία ανάληψης, 2 φορές ζήτησα ανάληψη, περιμένω μια εβδομάδα και βλέπω τα χρήματα να επιστρέφονται στον λογαριασμό μου
την πρώτη φορά που η υποστήριξη μου είπε ότι ήταν σφάλμα με την πύλη πληρωμής σας
που μου έστειλε τα χρήματα και για κάποιο λόγο επανήλθε στον λογαριασμό μου
τότε το οικονομικό τμήμα αποφάσισε να αγνοήσει το αίτημά μου και έβαλε πίσω το ποσό στον λογαριασμό μου
ζήτησα για δεύτερη φορά και ξανά!
Υποστήριξη: Από όσο μπορώ να δω η απόσυρση ακυρώθηκε. Σας συμβουλεύω να χρησιμοποιήσετε τον τρόπο πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα. Αυτό συνήθως λειτουργεί
εγώ: ναι όντως αυτό ζήτησα και τις δύο φορές!
υποστήριξη: Ο τρόπος πληρωμής στον οποίο πρέπει να βάλετε IBAN;
εγώ: ναι δύο φορές… που είναι το οικονομικό τμήμα; γιατί δεν στέλνουν email;
ποιο είναι το πρόβλημα παρακαλώ μπορείς να με μεταφέρεις στο οικονομικό τμήμα;
υποστήριξη: Σας συμβουλεύω να το δοκιμάσετε ξανά, εάν δεν λειτουργεί, επικοινωνήστε μαζί μας και θα το ελέγξουμε.
εγώ: όχι, αυτή η συμβουλή δεν θα βοηθήσει, χρειάζομαι πραγματική βοήθεια. καθώς δεν έχετε καμία απολύτως ιδέα για το τι συμβαίνει, δεν μπορείτε καν να δείτε σε ποιον τρόπο πληρωμής ζήτησα να σταλεί η μεταφορά μου
υποστήριξη: Ευχαριστούμε για την αναμονή, το αίτημά σας έχει σταλεί στο οικονομικό τμήμα, μόλις ελεγχθεί θα ενημερωθείτε μέσω email
εγώ: μπορείτε παρακαλώ να με φέρετε σε επαφή με κάποιον που μπορεί να μου πει τι ακριβώς συμβαίνει με τις αναλήψεις μου;
εγώ: μπορούν να επαναλάβουν την απόσυρση; Είμαι κλιμακωτή να το κάνω αυτό και περιμένω 5 ημέρες για να δω τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου χωρίς κανένα email από το οικονομικό σας τμήμα;…
Το iban μου είναι σωστό! που ειναι το προβλημα παρακαλω
υποστήριξη: Μπορώ να σας βοηθήσω με οτιδήποτε άλλο;
εγώ: ναι οι ερωτήσεις μου αν μπορείτε να τις απαντήσετε
υποστήριξη: Όπως προανέφερα, το αίτημά σας έχει σταλεί, αφού ελεγχθεί θα ενημερωθείτε μέσω emal
εγώ: και μετά ρώτησα το εξής: μπορούν να επαναλάβουν την απόσυρση; Είμαι κλιμακωτή να το κάνω αυτό και περιμένω 5 ημέρες για να δω τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου χωρίς κανένα email από το οικονομικό τμήμα σας;
και δεν απάντησες σε αυτό
εγώ: μπορείτε επίσης να στείλετε στο email μου ένα αντίγραφο αυτού του αιτήματος; που στείλατε στο οικονομικό τμήμα;
υποστήριξη: Εάν έχετε περισσότερες επιπλέον ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το support@quickwin.com
εγώ: μπορούμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι αυτό το αίτημα απόσυρσης αντιμετωπίζεται κατά προτεραιότητα, παρακαλώ;
εγώ: φαίνεται ότι δεν θέλετε να προσθέσετε τίποτα περισσότερο στο οικονομικό τμήμα... θα επικοινωνήσω με την υποστήριξη μέσω email
Λοιπόν, τι γνώμη έχετε για ένα τέτοιο καζίνο; θα ζητήσω την απόσυρση για τρίτη φορά και θα περιμένω άλλη μια βδομάδα... αυτό αρχίζει να με χτυπάει στα νεύρα!
δεν απαντούν καν στις ερωτήσεις μου ξεκάθαρα!
πιστεύετε ότι είναι ο σωστός τρόπος για να χειριστείτε τις αναλήψεις;
τι συμβουλεύετε παιδιά;
Quick update!
This Casino is a real joke!
they reverted back the amount to my account for the second time after 6 days form the second withdrawal date!
new chat with the support
me: yes i have a huge problem can you check my account?
Support: How can I help you?
me: can you look into my account and please check what is wrong?
Support: I do not see anything wrong
me: its a huge problem with the withdrawal process, its been 2 times i request a withdrawal , wait a week and see the money reverted back into my account
the first time the support told me that it was an error with your payment gateway
that sent me the money and for some reason reverted back to my account
then the financial department decided to ignore my request and putted back the amount into my account
i requested for a second time and again!
Support: As far as I can see withdrawal was cancelled. I advise you to use a bank transfer the payment method. This one usually works
me: yes indeed this is what i requested both times!
support: The payment method where you need to put IBAN?
me: yes twice.... where is the financial department ? why don't they send an email?
what is the problem please? can you transfer me to the financial department?
support: I advise to try it once again, if will not works kindly contact us back and we will check it.
me: no, this advise will not help, i need real help. as you have absolutely no idea what is happening, you are unable even to see what payment method i requested my transfer to be sent to
support: Thanks for waiting, your request has been sent to the financial department, once is checked you will be informed via email
me: can you please put me in contact with someone that can tell me exactly what is happening with my withdrawals?
me: can they reinitate the withdrawal ? i am tiered of doing this and waiting 5 days to see the money back into my account without any email from your financial department?…
my iban is correct ! where is the problem please?
support: Can I help you with anything else?
me: yes my questions if you can answer them
support: As I mentioned above, your request has been sent, once is checked you will be informed via emal
me: and then i asked the following: can they reinitate the withdrawal ? i am tiered of doing this and waiting 5 days to see the money back into my account without any email from your financial department?
and you did not reply to this
me: can you please also send to my email a copy of this request please? that you sent to the financial department?
support: If you have more additional questions you can contact support@quickwin.com
me: can we also ensure that this withdraawal request is treated in priority please?
me: looks like you doesn't want to add anything more to the financial department... i will contact the support by email
so what do you guys think of such a casino? will ask for the withdrawal for the third time and wait another week... this is starting to hit on my nerves!
they are not even answering my questions clearly!
do you think it's a proper way to handle withdrawals?
what do you guys advise?