Καταλαβαίνω και επομένως πιστεύω ότι δεν είναι σωστό αν το καζίνο δεν μπορεί να δώσει καμία κανονική απάντηση και συνεχίζει να επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσει το αίτημα ανάληψης, αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν νομίζω ότι είναι σωστό αν το καζίνο δεν αντιδράσει και δεν κάνει καμία προσπάθεια για να επιλύσει την κατάσταση.
Ωστόσο, εάν η κατάστασή σας συνεχίζεται, φροντίστε να μας ενημερώσετε γιατί βλέπω μια καταγγελία.
Θα είναι δυνατό αυτό;
I understand and therefore I think it is not right if the casino cannot give any normal answer and keeps repeating the same thing over and over again. We give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, but in this case I don't think it's right if the casino doesn't react and doesn't make any effort to resolve the situation.
However, if your situation continues, be sure to let us know because I see a complaint in sight.
Will that be possible ?