Γεια σας, διάβασα τι σας συνέβη στο καζίνο και μετακίνησα την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο για το οποίο γράφετε.
Όσο για το καζίνο που σας μπλοκάρει χωρίς εξήγηση, αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο. Το γεγονός ότι μπορέσατε να κοιτάξετε το ιστορικό συναλλαγών σας και στη συνέχεια ούτε μια στιγμή αργότερα είναι επίσης πολύ περίεργο.
Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας, η οποία είναι δωρεάν.Απλώς κάντε κλικ εδώ για να το ανοίξετε.
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να εξετάσει την περίπτωσή σας και να δει πού πηγαίνει. Πιστεύετε ότι αξίζει μια δοκιμή;
Hi, I've read what happened to you in the casino and I've moved your post under the casino you're writing about.
As for the casino blocking you without an explanation, that seems pretty strange to me. The fact that you were able to look at your transaction history and then not a moment later is also quite weird.
However, in this case, I would recommend that you file a complaint with us, which is free feature. Just click here to open it.
Our team will try to look into your case and see where it goes. Do you think it's worth a try ?