Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

 από Radka
|
52.942 προβολές 302 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...16

Update: 3 days passed and it was still pending. I was so tired that I bet everything and lost them. I guess this is what they want you to do. Of course i will never use this casino again.

lemmy85

Oh, I'm sorry that this situation led you to losing all your money before we could help you. Of course I would be careful also in the future because sometimes casinos do not have so fast withdrawal process, so you don't lose there too. Sometimes you have to be just a little patient and don't play with funds until everything is resolved, so same situation doesn't occur.

Additionally, I won't blame you for choosing not to play here anymore. I just hope you will have better experiences in the future.

I wish you well.

Καλησπέρα, ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ στο QuickWin, έκανα το αίτημα την Κυριακή 17, μέχρι σήμερα είναι ακόμα σε αναστολή και οι απαντήσεις από την υποστήριξη είναι πάντα οι ίδιες. Είπαν ότι θα λάβω την ανάληψη μου σε 3 το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες αλλά ακόμα τίποτα. Μπορείς να με βοηθήσεις?? Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized551

Γεια, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Έχω 500€ για ανάληψη για 4 μέρες και ακόμα τίποτα. Πληρώνει το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα, ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ στο QuickWin, έκανα το αίτημα την Κυριακή 17, μέχρι σήμερα είναι ακόμα σε αναστολή και οι απαντήσεις από την υποστήριξη είναι πάντα οι ίδιες. Είπαν ότι θα λάβω την ανάληψη μου σε 3 το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες αλλά ακόμα τίποτα. Μπορείς να με βοηθήσεις?? Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Hello there. I can see, that you have already submitted a complaint with our team, where Kristina explained to you, that we give casinos 14 full days to process the payment. There is nothing much to do right now, just to wait a little bit, to see what can be done if the payment won't be done. Please keep us informed if you have any updates regarding.

pajanyahulov

Hi. Have you get any update about your withdrawal, perhaps?

Ακόμα και σήμερα, η υποστήριξη απαντά ότι βρίσκονται στην ουρά για επεξεργασία, ότι οι χρόνοι είναι 3 με 5 εργάσιμες, αλλά ειλικρινά έχουν ήδη περάσει, οπότε απαντούν απλά με μια τυπική αντιγραφή και επικόλληση. Η απόσυρση εκκρεμεί ακόμη.

Αυτόματη μετάφραση:

Θα ήθελα επίσης να ενημερώσω την κατάσταση, πριν από λίγο μου είπαν από live chat να ελέγξω τον λογαριασμό σε δύο ώρες, ότι πρέπει να φτάσει - ανάληψη.

αλλά ακόμα δεν έχω λάβει email, μήνυμα ή συγγνώμη και σήμερα είναι η 4η εργάσιμη ημέρα από την επιλογή.

Αυτόματη μετάφραση:

Ακόμα και σήμερα, η υποστήριξη απαντά ότι βρίσκονται στην ουρά για επεξεργασία, ότι οι χρόνοι είναι 3 με 5 εργάσιμες, αλλά ειλικρινά έχουν ήδη περάσει, οπότε απαντούν απλά με μια τυπική αντιγραφή και επικόλληση. Η απόσυρση εκκρεμεί ακόμη.

Αυτόματη μετάφραση:

So hopefully it'll arrive soon.🤞

Θα ήθελα επίσης να ενημερώσω την κατάσταση, πριν από λίγο μου είπαν από live chat να ελέγξω τον λογαριασμό σε δύο ώρες, ότι πρέπει να φτάσει - ανάληψη.

αλλά ακόμα δεν έχω λάβει email, μήνυμα ή συγγνώμη και σήμερα είναι η 4η εργάσιμη ημέρα από την επιλογή.

Αυτόματη μετάφραση:

Thank you for the update. I can understand how frustrating it must be, especially if you can not do anything about the situation, just wait. Please try to be patient, and hopefully the money will really arrive soon, as they promised.🤞

Εκσυγχρονίζω.

Έχουν περάσει 7 εργάσιμες μέρες, άρα 9 σε κάθε περίπτωση, και η ανάληψη εξακολουθεί να αναστέλλεται. Νιώθω απατημένη!!

Αυτόματη μετάφραση:
pajanyahulov

Παρηγορήσου, περιμένω από τις 17 και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα!!

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Και μπορώ να ρωτήσω αν έχετε λάβει κάποια καλή ανατροφοδότηση σχετικά με τις πληρωμές σε αυτό το καζίνο πρόσφατα, ότι κάποιος περίμενε πολύ καιρό και τελικά πήρε τα κέρδη του; Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:

Εκσυγχρονίζω.

Έχουν περάσει 7 εργάσιμες μέρες, άρα 9 σε κάθε περίπτωση, και η ανάληψη εξακολουθεί να αναστέλλεται. Νιώθω απατημένη!!

Αυτόματη μετάφραση:

Counting the days, right? I can totally understand. Just hang in there, please, and try not to think negatively, if possible.🙏

Και μπορώ να ρωτήσω αν έχετε λάβει κάποια καλή ανατροφοδότηση σχετικά με τις πληρωμές σε αυτό το καζίνο πρόσφατα, ότι κάποιος περίμενε πολύ καιρό και τελικά πήρε τα κέρδη του; Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:

To tell you the truth, I am not aware of any feedbacks like this, lately. If you check the reviews over here, you will see they are quite mixed.🤷‍♀️ Have you got any update, perhaps?

Παιδιά το μόνο που λένε είναι ότι είχε πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών τους, ειλικρινά κουράστηκα μετά από 10 μέρες!! Σας παρακαλώ βοηθήστε με επίσης

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Ναι μέτρησα τις μέρες. Ζητήθηκε στις 17 οπότε από σήμερα είμαστε 10 συνολικά. Δεν γίνεται, νιώθω εξαπατημένη.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Ουσιαστικά μόλις μπήκα στον λογαριασμό και στην ενότητα "ανάληψη από λογαριασμό παίκτη" εξαφανίστηκε η ανάληψη των 500€ και δεν ήρθε τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.. να κάνω καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized551

Ελέγξτε τον λογαριασμό σας για να δείτε αν πήραν χρήματα και από εσάς.

Αυτόματη μετάφραση:
pajanyahulov

Εξακολουθώ να το βλέπω σε εκκρεμότητα, συγγνώμη αλλά μπορείτε να επικοινωνήσετε με το QuickWin από εδώ;; Γιατί κατά τη γνώμη μου απλώς μας κοροϊδεύουν

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα