ΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 1 έτος από Radka
|
33458 προβολές 248 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...13
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Συνομιλία με ζωντανή υποστήριξη


Γεια σας, σας έγραψα ότι τα χρήματά μου εξαφανίστηκαν από την ενότητα "απόσυρση"! Δεν υπάρχει ανάληψη, έχω 0 στον λογαριασμό παιχνιδιού μου και τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό!

Η συνομιλία ξεκίνησε

Ο πράκτορας Danesha μπήκε στη συνομιλία

Danesh

Γειά σου! Καλώς ήρθατε στην Υπηρεσία Υποστήριξης Πελατών!


Το όνομά μου είναι Danesha και θα σας βοηθήσω σήμερα.

Θα χαρώ να το ελέγξω για εσάς, αντέξτε μαζί μου για λίγα λεπτά. Προβολή πρωτότυπου


Έκανα αίτηση στις 19.3 και έχουν περάσει 7 μέρες και δεν μπορείτε να μου στείλετε τα χρήματά μου, αλλά όταν


Τους στοιχημάτισα στο καζίνο και ήταν εκεί αμέσως!

Danesh

Κατανοούμε την απογοήτευσή σας και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε από την καθυστέρηση ανάληψης. Λάβετε υπόψη ότι λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τα σχόλιά σας και εργαζόμαστε ενεργά για την επίλυση του προβλήματος. Η ομάδα μας δεσμεύεται να επιλύσει αυτό το ζήτημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία όλων των πελατών μας. Εκτιμούμε πολύ την υπομονή και την κατανόησή σας καθώς προσπαθούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε άλλες ανησυχίες ή ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας και την κατανόησή σαςΠροβολή πρωτότυπου


Όμως έλαβα ήδη αυτό ακριβώς το μήνυμα από εσάς πριν λίγες μέρες! Γιατί δεν έχω πουθενά πόσα έχω κάνει ανάληψη, αν δεν είσαι bot, τότε γράψε μου πόσα χρήματα περιμένω να κάνω ανάληψη


Μάλλον δεν θα το μάθεις γιατί είσαι bot και απλώς κλέβεις κόσμο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Παιδιά, δεν αντέχω άλλο, δεν υπάρχει περίπτωση στον κόσμο μετά από 10 μέρες να εκκρεμεί μια ανάληψη... μπορεί όποιος τα καταφέρει εδώ παρακαλώ να επικοινωνήσει με το καζίνο; Γιατί πραγματικά δεν αντέχω πια τα ίδια ακριβώς μηνύματα απάντησης που στέλνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Ναι μέτρησα τις μέρες. Ζητήθηκε στις 17 οπότε από σήμερα είμαστε 10 συνολικά. Δεν γίνεται, νιώθω εξαπατημένη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I can understand how frustrated you must feel, but as we have already explained, we give casinos 14 full days to process everything needed before we can intervene. Unfortunately, right now, there is nothing we can do, just wait.

πριν από 7 μήνες

Ουσιαστικά μόλις μπήκα στον λογαριασμό και στην ενότητα "ανάληψη από λογαριασμό παίκτη" εξαφανίστηκε η ανάληψη των 500€ και δεν ήρθε τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.. να κάνω καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Have you tried to contact the casino by mail, perhaps, or got any message, or email explaining this issue? The live chat is not always able to explain these kind of problems, actually. If you feel, you need to file a complaint, we will be here for you, just have in mind, please, that before the 14 day time frame passes, our team won't be able to intervene. Please let us know, whenever you decide to submit a complaint, or whenever you find out anything new regarding this issue.

πριν από 7 μήνες

Εκσυγχρονίζω. Σήμερα το πρωί πλήρωσαν την ανάληψη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized551
πριν από 7 μήνες

Incredible news, indeed! Could you also update the complaint, please 👈? I imagine Kristina could use a piece of good news too.

Thank you for getting in touch. Do you feel like giving this casino another chance, perhaps? The withdrawal was quite long for my taste.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Radka
πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ αλλά όχι, σκοπεύω να κλείσω τον gaming λογαριασμό, πρώτον γιατί δεν θέλω να συνηθίσω και το είχα ήδη πάθει, δεύτερον γιατί ήταν αγωνία. Ειλικρινά δεν ξέρω καν πώς να κλείσω την καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized551
πριν από 7 μήνες

Then I think you chose the right path when you closed the account. Such cases need to be caught in time so that everything is in order.

As for the complaint, it is closed by our team, but it is always good to write if you have a withdrawal so that our team can do it, because until you give them the information, they have no way of knowing. But I have seen that happen and I commend you for that. 🙂

May you do well with whatever you do in the future.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, δίνετε στο καζίνο 15 ημέρες για να πληρώσει ή 15 εργάσιμες; Έχω κάνει μια επιλογή από το 19.3 και ακόμα δεν έχει έρθει τίποτα..

Αυτόματη μετάφραση:
pajanyahulov
πριν από 7 μήνες

Γεια, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν τον παίκτη και αν δεν το κάνουν, έχουν την ευκαιρία να υποβάλουν καταγγελία μαζί μας. Βλέπω ότι έκανες την επιλογή σου στις 19.3. οπότε υπάρχει λίγο ακόμα.

Είσαι όμως σε επικοινωνία με το καζίνο και σου είπαν γιατί δεν έχεις χρήματα ακόμα στον λογαριασμό σου; Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό παίκτη σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γειά σου

Νομίζω ότι έχω πέσει θύμα απατεώνων.

Είχε υποβάλει μια καταγγελία μαζί τους σχετικά με την πληρωμή κερδών που λείπει από το Quick win Casino

Αυτό πρέπει να ελεγχθεί. Μια Katharina ζήτησε τις συναλλαγές του λογαριασμού μου, τις οποίες δυστυχώς έστειλα. Από τότε δεν έχω λάβει απάντηση.

Αυτό ζητήθηκε από εσάς;

Αυτόματη μετάφραση:
Heidif
πριν από 6 μήνες

Hi. I saw your complaint, where our team is actually still examining your case, and therefore I really can assure you, that you will get a response as soon as there will be some news regarding your case. In the meantime, please, keep us updated about any news.

πριν από 6 μήνες

Μπορείτε να πάρετε πίσω τα χρήματα που καταθέσατε επειδή αυτό το καζίνο είναι παράνομο στην Αυστρία επειδή στην Αυστρία μόνο το win σήμερα έχει άδεια file

Αυτόματη μετάφραση:
mell1987
πριν από 6 μήνες

Hi there!

Sadly, as I learnt from your open complaint our approach feels a bit different, because when you register to a casino, you also agree to their Terms and Conditions. So please be aware that it was your decision to register in this particular casino and this means that you also have agreed to their Terms and Conditions, so they are not obligated to refund any money. Frankly is not an justification that you did not read carefully the terms and conditions and find out about their license earlier.

Also, even by Fair Gambling Codex, it is well described that all players should read well the T&C, so they know what they're getting themselves into. I would suggest you to read these article here and this one too, maybe they can help you understand the point of view of casinos and also players.

However, lets just wait how the complaint will develop further.

πριν από 6 μήνες

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να επιλύσω ένα πρόβλημα σχετικά με το γεγονός ότι δεν αποδέχονται τα έγγραφα επαλήθευσης του λογαριασμού μου στο quickwin και, δεδομένου αυτού, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδισμένων χρημάτων μου.

Αυτόματη μετάφραση:
francescomirraa2
πριν από 6 μήνες

Hey there!

I have moved your post to this thread, for you to be able to see more information regarding your issue and the casino. 

I'm sorry to hear about the trouble you're facing with Quickwin Casino regarding your account verification. It's definitely frustrating when you're unable to withdraw your winnings due to such issues. May I ask, why are your documents being rejected? Did casino said something to you?

However, I would suggest you to double-check the requirements for account verification on casino's website. Are you sure, that all the documents you're submitting meet all the necessary criteria?

I also see that you have submitted a complaint in our website, and I can assure you that our team will do the best to help you. Please be patient! And, of course if you have any updates, let us know here.


πριν από 6 μήνες

Καλημέρα, χθες πήγα στον ιστότοπο quickwin και ζήτησα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, δεν μπορούσα, είπαν ότι θα παρουσιάσω την υπόθεση στις αρχές και θα κάνω καταγγελία στις αρχές, διαφορετικά θα μου έδιναν τα χρήματά μου, τώρα Αντιμετωπίζω το γεγονός ότι δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο επειδή με απενεργοποίησε ο διαχειριστής ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ.

Αυτόματη μετάφραση:
brmp4916
πριν από 6 μήνες

Hi, I don't envy your situation but I don't think threatening is the best way to convince the casino. Why didn't the casino want to pay you your money anyway, did they have a reason ?

As for your account, did they block it temporarily or permanently ? Did you load your money from some bonus ? Have you had your account verified yet? 

As I noticed, you managed to lodge a complaint, so our team will try to help you. Let's hope it will turn out well.

πριν από 6 μήνες

Καταλαβαίνω αλλά στενοχωρήθηκα και στενοχωρήθηκα, μίλησα ήδη με την υποστήριξη και μου είπαν ότι θα μου έδιναν τα χρήματά μου πίσω, μπορεί να μην είχα την καλύτερη συμπεριφορά αλλά δεν είχαν δίκιο μαζί μου που με μπλοκάρουν χωρίς να το αφήσουν ξέρω ότι έκανα λάθος και θα με μπλοκάρουν, νομίζω ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί, περιμένω την πληρωμή, αλλιώς μπορείτε να ελέγξετε ό, τι θέλετε, τα έκανα όλα σωστά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα στην παρέα!!!

Θα ήθελα να ρωτήσω ορισμένα πράγματα.

Εφόσον μπορεί κάποιος να κάνει κατάθεση πως γίνετε μετά να μην μπορεί να κάνει ανάληψη?

Όταν κάνετε κατάθεση με ποιον τρόπο μετά κάνετε αίτηση για ανάληψη?

Το συγκεκριμένο καζίνο έχει όριο ανάληψης ανά ημέρα και αυτό ανεβαίνει ανάλογα με το ποσό παίζεις!!!

Το αρχικό στάδιο είναι μέχρι 500€ ανά ημέρα!!!

Τα ρωτάω αυτά γιατί εγώ προσωπικά δεν έχω ποτέ πρόβλημα στην ανάληψης και μέσα σε 3 μέρες το πολύ τα λεφτά μπαίνουν στον λογαριασμό μου!!!

1...8 9 10...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα