Συνομιλία με ζωντανή υποστήριξη
Γεια σας, σας έγραψα ότι τα χρήματά μου εξαφανίστηκαν από την ενότητα "απόσυρση"! Δεν υπάρχει ανάληψη, έχω 0 στον λογαριασμό παιχνιδιού μου και τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό!
Η συνομιλία ξεκίνησε
Ο πράκτορας Danesha μπήκε στη συνομιλία
Danesh
Γειά σου! Καλώς ήρθατε στην Υπηρεσία Υποστήριξης Πελατών!
Το όνομά μου είναι Danesha και θα σας βοηθήσω σήμερα.
Θα χαρώ να το ελέγξω για εσάς, αντέξτε μαζί μου για λίγα λεπτά. Προβολή πρωτότυπου
Έκανα αίτηση στις 19.3 και έχουν περάσει 7 μέρες και δεν μπορείτε να μου στείλετε τα χρήματά μου, αλλά όταν
Τους στοιχημάτισα στο καζίνο και ήταν εκεί αμέσως!
Danesh
Κατανοούμε την απογοήτευσή σας και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε από την καθυστέρηση ανάληψης. Λάβετε υπόψη ότι λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τα σχόλιά σας και εργαζόμαστε ενεργά για την επίλυση του προβλήματος. Η ομάδα μας δεσμεύεται να επιλύσει αυτό το ζήτημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία όλων των πελατών μας. Εκτιμούμε πολύ την υπομονή και την κατανόησή σας καθώς προσπαθούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε άλλες ανησυχίες ή ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας και την κατανόησή σαςΠροβολή πρωτότυπου
Όμως έλαβα ήδη αυτό ακριβώς το μήνυμα από εσάς πριν λίγες μέρες! Γιατί δεν έχω πουθενά πόσα έχω κάνει ανάληψη, αν δεν είσαι bot, τότε γράψε μου πόσα χρήματα περιμένω να κάνω ανάληψη
Μάλλον δεν θα το μάθεις γιατί είσαι bot και απλώς κλέβεις κόσμο
Chat with live support
Hello, I wrote to you that my money disappeared from the "withdrawal" section! There is no withdrawal, I have 0 in my game account and nothing in my bank account either!
The chat has been started
Agent Danesha has joined the chat
Danesh
Hello! Welcome to Customer Support Service!
My name is Danesha and I will be assisting you today.
I'll be happy to check it for you, just bear with me for a few minutes.View Original
I applied on 19.3 and it's been 7 days and you are unable to send me my money but when
I bet them in the casino and they were there right away!
Danesh
We understand your frustration and sincerely apologize for the inconvenience caused by the withdrawal delay. Please know that we take your feedback seriously and are actively working to resolve the issue. Our team is committed to resolving this matter as quickly as possible to ensure smooth operations for all our customers. We greatly appreciate your patience and understanding as we strive to improve our services. If you have any other concerns or questions, please do not hesitate to contact us. Thank you for your continued support and understandingView original
But I already received this exact message from you a few days ago! Why don't I have anywhere how much I have withdrawn, if you are not a bot, then write me how much money I am waiting to withdraw
You probably won't find out because you're a bot and you're just robbing people
Chat s live podporou
Dobrý den, psal jsem vám, že mi zmizely peníze ze sekce "výběr" ! Žádný výběr tam není, na herním účtě mám 0 a na bankovní účet mi také nic nepřišlo!
Chat byl zahájen
Agent Danesha se připojil k chatu
Danesha
Hello! Welcome to Customer Support Service!
My name is Danesha and I will be assisting you today.
Rád to pro vás zkontroluji, jen se mnou pár minut vydržte.Zobrazit originál
Žádost jsem podával 19.3 a uplynulo už 7 dní a vy mi nejste schopní poslat mé peníze, ale kdyz
jsem je vsadil do casina, tak tam byly hned!
Danesha
Chápeme vaši frustraci a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zpožděním výběru. Uvědomte si prosím, že vaši zpětnou vazbu bereme vážně a aktivně pracujeme na řešení problému. Náš tým se zavázal vyřešit tuto záležitost co nejrychleji, abychom všem našim zákazníkům zajistili bezproblémový provoz. Velmi si vážíme vaší trpělivosti a pochopení, protože se snažíme naše služby zlepšovat. Máte-li jakékoli další obavy nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Děkujeme za vaši trvalou podporu a pochopeníZobrazit originál
Ale přesně tuhle zprávu už jsem od vás dostal před několika dny! Proč tam nemám nikde kolik jsem vybíral, pokud nejste bot, tak mi napište kolik peněz čekám na výběr
To asi nezjistíte, protože jste bot a jenom okrádáte lidi