Αυτό είναι ακριβώς το σημείο που πραγματικά αναρωτιέμαι αν θα ήταν καλύτερο να επαληθεύσω τον παίκτη ως συνήθως και να προχωρήσω στην τυπική διαδικασία ανάληψης. Όπως καταλαβαίνω την ανάληψη χωρίς KYC, η καθυστέρηση είναι ακριβώς ο αντίθετος στόχος.
Ειλικρινά, φαίνεται ότι δεν θα μάθουμε περισσότερα αν κάποιος από το καζίνο δεν εξηγήσει το πρόβλημα.
Θέλω να γνωρίζετε ότι το καζίνο έχει 14 ολόκληρες ημέρες για να πραγματοποιήσει όλες τις διαδικασίες που οδηγούν στην επίλυση του ζητήματος της ανάληψης σας, αλλά μόνο αφού παρέμβει η Ομάδα. Επομένως, είναι σημαντικό να αναφέρετε πότε ακριβώς υποβλήθηκε το αίτημα ανάληψης.
Όπως αναφέρθηκε, ενημερώστε την καταγγελία, ώστε ο ειδικός μας θα εργαστεί για αυτό. 🙏
This is exactly the point when I really wonder whether it would be better to simply verify the player as usual and proceed with the standard withdrawal process. The way I understand KYC-free withdrawal, delay is exactly the opposite goal.
Frankly, it seems we won't learn more unless someone from the casino explains the problem.
I want you to know that the casino has 14 full days to carry out all procedures leading to the resolution of your withdrawal issue, but only after the Team intervenes. Thus, it's important to mention when exactly the withdrawal request was submitted.
As said, please update the complaint, so our specialist will work on that. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: