ΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 1 έτος από Radka
|
14585 προβολές 202 απαντήσεις |
|
1...9 10 11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Καταλαβαίνω αλλά στενοχωρήθηκα και στενοχωρήθηκα, μίλησα ήδη με την υποστήριξη και μου είπαν ότι θα μου έδιναν τα χρήματά μου πίσω, μπορεί να μην είχα την καλύτερη συμπεριφορά αλλά δεν είχαν δίκιο μαζί μου που με μπλοκάρουν χωρίς να το αφήσουν ξέρω ότι έκανα λάθος και θα με μπλοκάρουν, νομίζω ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί, περιμένω την πληρωμή, αλλιώς μπορείτε να ελέγξετε ό, τι θέλετε, τα έκανα όλα σωστά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

I'm glad to hear that you found a reasonable word with the casino and therefore you should get the money. I understand that you were probably frustrated in that situation, but sometimes it's good to keep a cool head so you don't make it worse. The bottom line is that you should get the money. 

So if it would be possible, feel free to update us and especially your complaint when it happens. 

I'll keep my fingers crossed that it will be as soon as possible. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Καλησπέρα στην παρέα!!!

Θα ήθελα να ρωτήσω ορισμένα πράγματα.

Εφόσον μπορεί κάποιος να κάνει κατάθεση πως γίνετε μετά να μην μπορεί να κάνει ανάληψη?

Όταν κάνετε κατάθεση με ποιον τρόπο μετά κάνετε αίτηση για ανάληψη?

Το συγκεκριμένο καζίνο έχει όριο ανάληψης ανά ημέρα και αυτό ανεβαίνει ανάλογα με το ποσό παίζεις!!!

Το αρχικό στάδιο είναι μέχρι 500€ ανά ημέρα!!!

Τα ρωτάω αυτά γιατί εγώ προσωπικά δεν έχω ποτέ πρόβλημα στην ανάληψης και μέσα σε 3 μέρες το πολύ τα λεφτά μπαίνουν στον λογαριασμό μου!!!

πριν από 2 εβδομάδες

Hi, are you waiting longer than three days for the withdrawal now ? I would like to add that we give casinos 14 days to sort out this process, so if you are just starting out, I wouldn't be negative right away. Have you been able to verify with the casino yet ? Did the casino tell you why they are taking a little longer ?

Let me know. 👍

πριν από 2 εβδομάδες

Τη Δευτέρα έλαβα ένα email που μου ζητούσε τα στοιχεία της μεταφοράς καθώς λένε ότι θα είναι τρεις εργάσιμες ημέρες όταν τα χρήματα θα είναι στον λογαριασμό και μέχρι στιγμής τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
brmp4916
πριν από 2 εβδομάδες

Hmm, I'm sorry to hear that the casino told you that it should send you money and still nothing has changed. Have you contacted them what's going on if they haven't sent you the money by the time they mentioned ? Did they tell you anything? 

πριν από 2 εβδομάδες

Δεν μου έδωσαν ημερομηνίες ή προθεσμίες για το έμβασμα, μου ζήτησαν μόνο τα τραπεζικά μου στοιχεία, όνομα iban κ.λπ., αλλά τίποτα στις ημερομηνίες, δεν μου είπαν αν είχαν ήδη κάνει τη συναλλαγή ή όχι, δεν μου είπε καν πότε θα το έκαναν.

Αυτόματη μετάφραση:
brmp4916
πριν από 2 εβδομάδες

I understand. Despite all this, we will probably just have to wait as you have an open complaint and therefore if the casino fails to resolve this situation our team will investigate further and contact them. 

If they didn't give you any timeframe, I get it because it doesn't happen often so they don't mislead you unnecessarily. I don't know what it takes for them to enter a withdrawal manually, but like I said, if they don't respond and you don't get your money, we'll be here to try and help you sort it out. 

πριν από 2 εβδομάδες

Το πρόβλημα είναι ότι έχω βαρεθεί να κάνω ερωτήσεις και δεν παίρνω καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
brmp4916
πριν από 2 εβδομάδες

I sympathize with you completely in your situation. Reassurance would be useful from the casino and would certainly make it easier to breathe, but if they don't know what to tell you, it's difficult. 

That's why I'm glad you have an open complaint, and as I said, our team will try to do what they can to help you, so there you go. 😉

πριν από 1 εβδομάδα

μεγάλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Καλησπέρα, κάνω ανάληψη εδώ και αρκετές μέρες και καταλήγει πάντα να ακυρώνεται, θα παραπονεθώ μέσω chat, είναι πάντα η ίδια απάντηση, θα κάνουν χειροκίνητη ανάληψη, είναι λυπηρό όταν είναι ώρα να αποσύρω κάτι , είναι πάντα μια επιπλοκή

Αυτόματη μετάφραση:
gabrielcardosoat
πριν από 1 εβδομάδα

Is your account fully verified at this casino, or you haven't passed the process yet? When exactly did you requested the withdrawal?

Our team has already started to work on your complaint, just always try to give them all the relevant answers they need, please, so your case can get solved as soon as possible.

πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας καλημέρα, ρώτησα πληροφορίες για το αν ήταν απαραίτητο να γίνει επαλήθευση, η απάντηση ήταν ότι δεν χρειαζόταν να γίνει καμία επαλήθευση, απλώς κάντε αναλήψεις με τον τρόπο που έγινε η κατάθεση

Αυτόματη μετάφραση:
gabrielcardosoat
πριν από 1 εβδομάδα

This is exactly the point when I really wonder whether it would be better to simply verify the player as usual and proceed with the standard withdrawal process. The way I understand KYC-free withdrawal, delay is exactly the opposite goal.

Frankly, it seems we won't learn more unless someone from the casino explains the problem.

I want you to know that the casino has 14 full days to carry out all procedures leading to the resolution of your withdrawal issue, but only after the Team intervenes. Thus, it's important to mention when exactly the withdrawal request was submitted.

As said, please update the complaint, so our specialist will work on that. 🙏


πριν από 1 εβδομάδα

Γεια, το πρόβλημα είναι ότι το ίδιο το καζίνο δεν έχει τίποτα όπου μπορώ να ανεβάσω τα έγγραφά μου...

Αυτόματη μετάφραση:
gabrielcardosoat
πριν από 1 εβδομάδα

Well, in this case, as you said, the verification is not necessary, so that could be the reason they haven't got a section for uploading documents.🤷‍♀️

πριν από 1 εβδομάδα

Σε αυτήν την περίπτωση, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος επίλυσης του προβλήματος;

Αυτόματη μετάφραση:
gabrielcardosoat
πριν από 1 εβδομάδα

Well, since verification is not necessary yet, then we will have to be patient and wait for the casino to manage to send the money to your account within the mentioned 14 days. 

If they fail to do so, our team will contact the casino, but for now there is nothing more to do. 

However, are you in contact with them to find out what's going on with your withdrawal and why there is a delay ? 

πριν από 1 εβδομάδα

Οκ ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει! Ευχαριστώ που άκουσες

Αυτόματη μετάφραση:
gabrielcardosoat
πριν από 1 εβδομάδα

Thank you. 

In addition, my questions were also whether you are in contact with the casino and they told you why you have a delay in your withdrawal. Did you ask them ? 

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα, ναι, κάθε μέρα θα κουβεντιάζω και θα ρωτάω! Η απάντησή τους πρέπει να αντιμετωπιστεί

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα