Αυτή είναι η σημερινή απάντηση, όπως κάθε μέρα τις τελευταίες 14 ημέρες.
Μετά τον έλεγχο του λογαριασμού σας, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η ανάληψή σας βρίσκεται σε ουρά για επεξεργασία από το οικονομικό μας τμήμα.
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη που δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματά σας. Δεν θέλαμε να σας αφήσουμε να περιμένετε.
Και μόλις έστειλα μια υπενθύμιση για χρηματοδότηση εκ μέρους σας για να επισπεύσω τη διαδικασία.
Το οικονομικό μας τμήμα γνωρίζει την καθυστέρηση ανάληψης σας. Λόγω του μεγάλου όγκου αιτημάτων, όλες οι πληρωμές μας καθυστερούν.
Ζητάμε να μας δώσετε περισσότερο χρόνο και θα προσπαθήσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημα ανάληψης το συντομότερο δυνατό και να σας στείλουμε την ενημέρωση μέσω email το συντομότερο δυνατό.
Κάθε μέρα τους ενοχλώ και τους σπρώχνω επίτηδες και δεν έχει κανένα νόημα.
Άλλη μια απάντηση στο ότι περιμένω 14 μέρες να διαλέξω.
Έχω προωθήσει το αίτημά σας στην οικονομική μας ομάδα. Θα το ελέγξουν για εσάς. Σας ζητάμε να μας το δώσετε κάποια στιγμή και θα πρέπει να λάβετε μια ενημέρωση μέσω email από την οικονομική μας ομάδα το συντομότερο δυνατό.
Απλώς το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά.
This is today's answer, just like every day for the last 14 days.
Upon checking your account, I can confirm that your withdrawal is queued for processing by our finance department.
We sincerely apologize that you have not received your funds yet. We didn't want to keep you waiting.
And I've just sent a reminder to finance on your behalf to expedite the process.
Our finance department is aware of your withdrawal delay. Due to the high volume of requests, all of our payouts are delayed.
We ask that you give us more time and we will try to process your withdrawal request as soon as possible and send you the update via email as soon as possible.
Every day I annoy them and push them on purpose and it doesn't make any sense.
Another answer to the fact that I have been waiting for 14 days to choose.
I have forwarded your request to our finance team. They will check it for you. We ask that you give it to us sometime and you should receive an email update from our finance team as soon as possible.
Just the same thing over and over again.
Toto je dnesni odpoved tak jako kazdy den uz poslednich 14dni.
Při kontrole vašeho účtu mohu potvrdit, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.
Upřímně se omlouváme, že jste dosud neobdrželi finanční prostředky. Nechtěli jsme tě nechat čekat.
A vaším jménem jsem právě poslal upomínku finančnímu oddělení, aby vám proces urychlilo.
Naše finanční oddělení si je vědomo vašeho zpoždění výběru. Kvůli velkému množství žádostí jsou všechny naše výplaty zpožděny.
Žádáme vás, abyste nám věnovali více času a my se pokusíme zpracovat vaši žádost o výběr co nejdříve a co nejdříve vám zašleme aktuální informace prostřednictvím e-mailu.
Každý den je otravuju a prudim schvalně a nemá to zadny vyznam.
Další odpověď na to že čekám už 14 dní na výběr .
Vašu žiadosť som postúpil nášmu finančnému tímu. Budú to kontrolovať za vás. Žiadame vás, aby ste nám to niekedy dali a mali by ste čo najskôr dostať e-mailom aktualizáciu od nášho finančného tímu.
Prostě pořád to samé dokola.
Αυτόματη μετάφραση: