Γράφω για να εκφράσω τη μεγάλη μου δυσαρέσκεια για τον λογαριασμό μου Quickwin. Παρόλο που είμαι αποκλεισμένος από την AOSIS και έχω επίσημο έγγραφο που επιβεβαιώνει τον αποκλεισμό μου, ο λογαριασμός μου παραμένει ενεργός και μου επιτρέπεται να κάνω καταθέσεις και να παίζω. Αυτό παραβιάζει τις οδηγίες προστασίας των καταναλωτών και τα μέτρα πρόληψης του εθισμού στον τζόγο.
Έχω ήδη ζητήσει άμεση επιστροφή χρημάτων για όλες τις καταθέσεις που έκανα, επειδή το καζίνο δεν πραγματοποίησε τις απαραίτητες επαληθεύσεις πριν ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου και εξακολουθεί να επιτρέπει σε έναν εθισμένο στον τζόγο να κάνει καταθέσεις και να παίζει.
Ζητώ επίσης να κλείσει άμεσα ο λογαριασμός μου. Αν και έχω υποβάλει καταγγελίες στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση ή βοήθεια από την ομάδα του καζίνο μέχρι στιγμής, παρόλο που επικοινώνησα μαζί τους το Σάββατο. Επιλύστε την κατάσταση γρήγορα.
Ανυπομονώ για την υποστήριξή σας και τη γρήγορη ανταπόκρισή σας.
I am writing to express my great dissatisfaction with my Quickwin account. Although I am blocked by AOSIS and have an official document confirming my blocking, my account remains active and I am allowed to make deposits and play. This violates consumer protection guidelines and gambling addiction prevention measures.
I have already requested an immediate refund of all deposits I made because the casino did not perform the necessary verifications before activating my account and continues to allow a gambling addict to make deposits and play.
I also request that my account be closed immediately. Although I have filed complaints with the relevant regulatory authorities, I have not received any response or help from the casino team so far, even though I contacted them on Saturday. Please resolve the situation quickly.
I look forward to your support and quick response.
Mit diesem Schreiben möchte ich meine große Unzufriedenheit mit meinem Quickwin-Konto zum Ausdruck bringen. Obwohl ich von AOSIS gesperrt bin und ein offizielles Dokument vorlege, das meine Sperre bestätigt, bleibt mein Konto aktiv und ich darf Einzahlungen vornehmen und spielen. Dies verstößt gegen die Richtlinien des Verbraucherschutzes und Maßnahmen zur Spielsuchtprävention.
Ich habe bereits eine sofortige Rückerstattung aller von mir getätigten Einzahlungen verlangt, da das Casino vor der Aktivierung meines Kontos nicht die erforderlichen Überprüfungen durchgeführt hat und einem Spielsüchtigen weiterhin erlaubt, Einzahlungen zu tätigen und zu spielen.
Ich beantrage außerdem die sofortige Schließung meines Kontos. Obwohl ich bei den zuständigen Aufsichtsbehörden Beschwerden eingereicht habe, habe ich bisher weder eine Antwort noch Hilfe vom Casino-Team erhalten, obwohl ich sie am Samstag kontaktiert habe. Bitte klären Sie die Situation schnell.
Ich freue mich auf Ihre Unterstützung und schnelle Antwort.