Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

 από Radka
|
52.080 προβολές 294 απαντήσεις |
|
1...14 15

Γράφω για να εκφράσω τη μεγάλη μου δυσαρέσκεια για τον λογαριασμό μου Quickwin. Παρόλο που είμαι αποκλεισμένος από την AOSIS και έχω επίσημο έγγραφο που επιβεβαιώνει τον αποκλεισμό μου, ο λογαριασμός μου παραμένει ενεργός και μου επιτρέπεται να κάνω καταθέσεις και να παίζω. Αυτό παραβιάζει τις οδηγίες προστασίας των καταναλωτών και τα μέτρα πρόληψης του εθισμού στον τζόγο.


Έχω ήδη ζητήσει άμεση επιστροφή χρημάτων για όλες τις καταθέσεις που έκανα, επειδή το καζίνο δεν πραγματοποίησε τις απαραίτητες επαληθεύσεις πριν ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου και εξακολουθεί να επιτρέπει σε έναν εθισμένο στον τζόγο να κάνει καταθέσεις και να παίζει.


Ζητώ επίσης να κλείσει άμεσα ο λογαριασμός μου. Αν και έχω υποβάλει καταγγελίες στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές, δεν έχω λάβει καμία απάντηση ή βοήθεια από την ομάδα του καζίνο μέχρι στιγμής, παρόλο που επικοινώνησα μαζί τους το Σάββατο. Επιλύστε την κατάσταση γρήγορα.


Ανυπομονώ για την υποστήριξή σας και τη γρήγορη ανταπόκρισή σας.


Αυτόματη μετάφραση:
q26j7vc82n

This sounds like a really sad situation indeed, and I am sorry you have to go through it.

Our complaint team will surely investigate the whole matter in the best way they can, and hopefully soon we will be able to see the resolution of your complaint.

May I just ask what exactly is AOSIS you have mentioned in your post? Perhaps it's some kind of institution helping with gambling problems?

I'm sorry, but I am not familiar with it, to tell you the truth.

Romi

Είναι το Περιφερειακό Συμβούλιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία που επιβεβαιώνει μια εγγραφή στο OASIS (Κατάσταση παίκτη διαδικτυακού ερωτήματος – κρατική συνθήκη για τα τυχερά παιχνίδια 2021) – το σύστημα αποκλεισμού παικτών σε σχέση με τον γερμανικό νόμο περί τυχερών παιχνιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
q26j7vc82n

Thank you; I understand now.

Am I correct though that it includes only casinos under GGL?🤔

Το Quick Win Casino είναι το πιο γρήγορο καζίνο αυτής της εταιρείας. Το Σάββατο και τη Δευτέρα, ζήτησα δύο πληρωμές των 500 € η καθεμία, και η καθεμία χρειάστηκε τρεις ημέρες για να φτάσει στην τράπεζά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow

So that's something that makes me happy if you had the money relatively quickly. What payment method did you use? Were they your first withdrawals? Did you need to verify or not? 

Jaro

Έχω κάνει ήδη ανάληψη πριν από μήνες. Ο τρόπος πληρωμής είναι τραπεζικός λογαριασμός με IBAN. Πολύ χαρούμενος. 😀 Δεν χρειάζεται επαλήθευση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow

That's awesome. 🙂

Do you still pay here when it was let's say hassle free? 😀

Nightshow

Πώς είναι δυνατόν να εμφανιστούν ξαφνικά θετικά σχόλια για το καζίνο κάτω από το παράπονό μου; 😂😂😂😂Πώς λάβατε τις πληρωμές σας ακόμα και το Σαββατοκύριακο, ενώ περίμενα έναν ολόκληρο μήνα μόνο για μια απάντηση μέσω email;🤔


Ακόμα περιμένω πάνω από δύο εβδομάδες για την πληρωμή μου 190€! Φαίνεται ότι είστε ειδικοί πελάτες, γιατί εγώ, το CasinoGuru και πολλοί άλλοι χρήστες πρέπει να παρακαλούμε και να περιμένουμε να πάρουμε τα χρήματά μας και ακόμη και να λάβουμε μια απάντηση.


Αυτόματη μετάφραση:

Είναι αστείο που περιμένω και πάνω από 2 εβδομάδες για κάθε ανάληψη... η πρώτη ανάληψη που έκανα πήρε πάνω από 2 εβδομάδες και έπρεπε να ανοίξω μια καταγγελία εδώ. Έκανα μια ανάληψη ξανά στις 5 Μαρτίου και ακόμα δεν έχω λάβει την ανάληψη, έχω ανοίξει ξανά μια καταγγελία με τον γκουρού του καζίνο... Βλέπω παράπονα μόνο για αυτό το καζίνο... Θα ήθελα να μάθω πώς δίνουν σε αυτό το καζίνο τόσο υψηλή βαθμολογία ασφαλείας

Αυτόματη μετάφραση:

filefile

εδώ είναι η πραγματική κριτική του καζίνο!


Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow

Ο τρόπος πληρωμής «Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες» του καζίνο είναι κλειστός μέχρι το 2024, ενώ στην πραγματικότητα το καζίνο συνέχισε να λειτουργεί. Μιλάω γι' αυτό και παρουσιάζω στοιχεία — πού είναι το δικό σου;!


file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Είναι αστείο που περιμένω και πάνω από 2 εβδομάδες για κάθε ανάληψη... η πρώτη ανάληψη που έκανα πήρε πάνω από 2 εβδομάδες και έπρεπε να ανοίξω μια καταγγελία εδώ. Έκανα μια ανάληψη ξανά στις 5 Μαρτίου και ακόμα δεν έχω λάβει την ανάληψη, έχω ανοίξει ξανά μια καταγγελία με τον γκουρού του καζίνο... Βλέπω παράπονα μόνο για αυτό το καζίνο... Θα ήθελα να μάθω πώς δίνουν σε αυτό το καζίνο τόσο υψηλή βαθμολογία ασφαλείας

Αυτόματη μετάφραση:

Εάν υπάρχουν άλλα θύματα του Quickwin, προτείνω να υποβάλετε ομαδική αγωγή.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ γράψτε μου!


Αυτόματη μετάφραση:
q26j7vc82n

Προς το παρόν θα περιμένω να δω αν ο γκουρού του καζίνο μπορεί να παρέμβει και να επιλύσει την κατάσταση. Αλλά δεν είναι μόνο το quickwin... όλα τα καζίνο που διευθύνονται από την ίδια διοίκηση είναι έτσι. Αύριο θα κάνω άλλες δύο καταγγελίες γιατί πέρασαν οι 14 μέρες ... με rtbet και zetcasino

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το καζίνο θα πληρώσει, αλλά χρειάζονται 2 εβδομάδες, 3 εβδομάδες, 1 μήνας και κανείς δεν κάνει τίποτα... υπόσχονται 3 ημέρες, παίρνει έναν μήνα και εξακολουθούν να έχουν σχεδόν μέγιστη βαθμολογία ασφαλείας από τον γκουρού του καζίνο; Οι συνεχείς καθυστερήσεις στις πληρωμές δεν κάνουν τον γκουρού του καζίνο να μειώσει την αξιολόγηση του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
q26j7vc82n

Σίγουρα θα είναι η κακή σου τύχη filefile

Αυτόματη μετάφραση:
q26j7vc82n

Πες μου αν αξίζει, αλλιώς θα σου δείξω τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
1...14 15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα