Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

 από Radka
|
47.018 προβολές 281 απαντήσεις |
|
1...13 14 15

Καλησπέρα!

Έπαιζα συχνά για έναν ή δύο μήνες στον ιστότοπο QuickWin.

Μεγάλη γκάμα κουλοχέρηδων και ζωντανών καζίνο.

Κατέθεσα 20€, 50€, 100€... ακόμα και 500€ την ημέρα.

Μερικές φορές έχανα, μερικές φορές κέρδισα, σύμφωνα με το εγχειρίδιο τυχερών παιχνιδιών.

Ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα με την κατάθεση χρημάτων.

ΠΑΝΤΑ είχα προβλήματα με αναλήψεις, πρώτη φορά, δεύτερη φορά, τρίτη φορά και ούτω καθεξής. Φυσικά ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε με έγγραφα και τα πάντα.

Εφόσον δεν μπόρεσα ΠΟΤΕ να κάνω ανάληψη, όλα μου πιστώθηκαν πίσω. Και επειδή δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για τις αναλήψεις, περίμενα μέρες ή εβδομάδες μόλις έκανα το αίτημα ανάληψης, αναλήψεις 20€, 100€, ακόμα και μέχρι 500€ αναλήψεις.

Κερδίζοντας στα φρουτάκια, φυσικά.

Όλα μου πιστώθηκαν.. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ή να στείλω email αλλά δεν πήρα απάντηση..

Ήθελα μόνο τα κερδισμένα μου χρήματα....

Μετά από μήνες τώρα αρχίζουν να μου απαντούν λέγοντας ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι γι 'αυτό και μου επιστρέφουν με πίστωση BONUS 20€.

Μετά από συνολικά περίπου 2 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ευρώ καταθέσεις από μέρους μου, λίγο παραπάνω ή κάτι λιγότερο από 2 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ευρώ.

Θα ήθελα επιστροφή χρημάτων ή θα ήθελα να αναφέρω το site, για να βεβαιωθώ ότι δεν θα εξαπατήσουν άλλους σαν εμένα... υπάρχουν και αυτοί που μπορεί να το πέσουν περισσότερο από εμένα.


Δεν είχα ποτέ προβλήματα με άλλους ιστότοπους.


Μπορείτε να με βοηθήσετε με οποιονδήποτε τρόπο; Σας ευχαριστώ πολύ.

Περιμένω απαντήσεις!

Με εκτίμηση.


Αυτόματη μετάφραση:
Gerilac.lac

Hello, I don't see why the casino should cancel your withdrawals or why it should take so long if you say you are verified. Also, if they didn't give you any relevant answer, that's not right from my point of view. 

However, without them explaining why they did it in the first place, I don't think we'll get very far and it's a good thing you opened a complaint because our team will be looking into the case in depth and I'm really curious to see what they find out. They have quite a high safety index so I'm surprised at this treatment. 

But I hope we will know everything in the near future.

If you also have something new, could you please let me know? 

Jaro

ΓΕΙΑ!

Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός ο ιστότοπος ακύρωνε πάντα τα αιτήματά μου για ανάληψη... τόσο αναλήψεις μόλις 50€ όσο και αναλήψεις έως 500€...

ΠΟΤΕ δεν είχα κανένα πρόβλημα με την κατάθεση, οι συναλλαγές πήγαιναν πάντα καλά.

Άνοιξα μια καταγγελία γιατί είναι λίγο άδικη συμπεριφορά από αυτό το καζίνο.

Και διαβάζοντας τις κριτικές τόσων άλλων ανθρώπων, που είχαν τα ίδια προβλήματα με εμένα, ήθελα να ανοίξω μια καταγγελία και να έχω μια ελάχιστη δικαιοσύνη ως προς αυτό.

Είμαι συχνός διαδικτυακός παίκτης, έχω πολλούς λογαριασμούς τυχερών παιχνιδιών με άλλα καζίνο και ΠΟΤΕ δεν είχα κανένα πρόβλημα σχετικά με αυτό.


Ο Quickwin δεν μπορούσε καν να απαντήσει γιατί οι αναλήψεις δεν έγιναν ποτέ, το τμήμα δεν έδωσε αυτές τις "πληροφορίες"...

Μου επέστρεψαν με 20€ υπόλοιπο μπόνους με το οποίο δεν κάνω τίποτα...


Θα ήθελα επίσης μια απάντηση στο γιατί αυτός ο ιστότοπος δεν επιτρέπει στους χρήστες να αποσυρθούν.

Ή μια απλή επιστροφή χρημάτων.


Αυτόματη μετάφραση:
Gerilac.lac

I would probably be looking for an answer to this question anyway, but the important thing is obviously to have it provided by the casino because we can only guess why that is. 

So by filing a complaint we will hopefully find out more and see why this happened. 

Did you withdraw using the same payment method as you deposited? 

Jaro

Προσπάθησα όλη μέρα χθες να βρω μία ή περισσότερες απαντήσεις από αυτούς, δεν κατάφεραν να μου δώσουν συγκεκριμένη απάντηση.

Βοηθοί συνομιλίας.

Μόλις πήρα μια απάντηση από αυτούς που μου είπαν ότι το τμήμα δεν μπορεί να απαντήσει.

Πάντα έκανα αναλήψεις με τον ίδιο τρόπο όπως οι καταθέσεις. Σε περίπτωση αμφιβολίας προσπάθησα επίσης να κάνω αναλήψεις διαφορετικά, περιμένοντας πάντα τις ημέρες της συναλλαγής αλλά τίποτα.

Το καζίνο απάντησε δίνοντάς μου μόνο 20 € επιστροφή χρημάτων μπόνους.

Και αυτό είναι πολύ περίεργο πράγμα.

Έχοντας επίσης εμπειρία σε άλλους ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών ακριβώς.

Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό με τη γρήγορη νίκη τους.


Δεν έχουν καν έδρα και κατά τη γνώμη μου δεν είναι καν επαληθευμένος ιστότοπος καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Gerilac.lac

Well, that's why I mentioned that the development of the complaint will probably be the most important thing for you right now if you don't get a normal response from the casino. I don't understand that the department can't reply, I haven't come across that very often. Unless there is some kind of investigation of your account, but that is also just a guessing game on my part.

I would also recommend not to play with the bonus and leave it so that no further problems arise.

I believe that everything will be explained.  

Ελπίζω κάτι να εξηγηθεί, για να μην καταλήξω να το αναφέρω.

Ακόμη και μια συγκεκριμένη απάντηση χωρίς καν επιστροφή χρημάτων θα ήταν αρκετή για μένα.

Και αν δεν μπορούν να μου απαντήσουν, θα ήθελα και δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων. Έστω και μερική επιστροφή των καταθέσεων που έκανα.


Όσον αφορά το υπόλοιπο μπόνους, ξέρω πώς λειτουργούν άψογα, έχοντας ελάχιστη εμπειρία στο online gaming ακριβώς..

Στην πραγματικότητα, δεν έκανα τίποτα με την επιστροφή των 20€ στο υπόλοιπο του BONUS εκτός από το να το παίξω για ευχαρίστηση.

Μιλάμε όμως για κάτι παραπάνω ή κάτι λιγότερο από 2.000€ σε καταθέσεις... με ΟΛΑ τα αιτήματα ανάληψης ανεπιτυχή.

Όχι 100€ καταθέσεις..

Ελπίζω να κάνω κάτι για αυτό

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα οπός είχα αναφέρει και ποιο παλιά εγώ προσωπικά δεν είχα ποτέ κανένα θέμα με της αναλήψεις σε 2-3-5 μέρες τα λεφτά μπαίνουν στον λογαριασμό μου...

Τώρα σε ορισμένα άτομα δεν μπαίνουν τα λεφτά δεν μπορώ να το καταλάβω.

Το μόνο που έχω παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα είναι ότι δεν γίνονται ανανέωσης στα παιχνίδια της pragmatic.

Gerilac.lac

Hi there.

Even though here on the forum we may have run out of ideas or comments, the most important things are about to come in the complaint. We will be here if you need someone to talk to, but if I have any idea at all, I'd say you deserve a cool, stress-free weekend. Update the complaint here and now 👈 and then try not to think about the casino at least for the next couple of days. What do you think?

Let us resume on Monday or as soon as the complaint provides additional information. You deserve a break, in my opinion.

Καλησπέρα οπός είχα αναφέρει και ποιο παλιά εγώ προσωπικά δεν είχα ποτέ κανένα θέμα με της αναλήψεις σε 2-3-5 μέρες τα λεφτά μπαίνουν στον λογαριασμό μου...

Τώρα σε ορισμένα άτομα δεν μπαίνουν τα λεφτά δεν μπορώ να το καταλάβω.

Το μόνο που έχω παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα είναι ότι δεν γίνονται ανανέωσης στα παιχνίδια της pragmatic.

Thank you for the update. We're great that everything goes well with the withdrawals.

And when it comes to updating the games, I reckon you try to ask the support if there will be any update, perhaps.

Will you try that? Surely let us know what you find out then.

The Quickwin casino sent me an e-mail: "I have got 200% bonus if i deposit"

I deposited, i get the 200% bonus, and i won on slots some money! BUT, while i played, and wagered, suddenly the total bonus amount is dissapaerd! The casino said: "administration decision" Absolutely not correct, they send me e-mail, and i deposited, and get bonus, and while i won, and wagered, they delete the total bonus amount!

Vartyi

This really doesn't look fair at all. Have you finished the wagering of the bonus?

Did they say anything specific or just that it was an "administration decision"?

Romi

Not, i didnt/couldnet finish the wagering! I got 75 eur bonus for the deposit, my bonus amount was 170 eur when the casino just deleted that (while i played/wagered) without any explain! Nothing specific, just "administartion decision"!

I played only on eligible slots with bonus under 5 eur / spin! (I know his T and C)

Vartyi

That is really a shame. They should at least explain it well.

Try to ask for some other bonus for your deposit then, at least.

What do you say?

And maybe write about your experience in a user review for this casino. It surely is important information for others.


Δεν θα συμβούλευα κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο! Λένε ότι χρειάζονται 72 ώρες για την επεξεργασία των αναλήψεων, αλλά η δική μου εκκρεμεί εδώ και 15 ημέρες! Η συνομιλία δεν θέλει ποτέ να μάθει, δίνει πάντα την ίδια αυτόματη απάντηση... Θα ήθελα να μάθω πώς μπορεί ο γκουρού του καζίνο να δώσει σε αυτό το καζίνο βαθμολογία 9,8!

Αυτόματη μετάφραση:
guizinho8

Hi, sometimes it happens that the casino pays a player longer than necessary and I can see that this is the case. I was going to ask you if there was a reason for that, but I see that you didn't get one and it's probably the same song all the time. What did they tell you? 

We give casinos exactly two weeks so it's good that you lodged a complaint and we will try to help you. Players usually get money from this casino but sometimes it's probably later than they would expect. So if nothing changes, then we will contact the casino. 

Jaro

Αυτό το καζίνο είναι μια απογοήτευση! Λένε πάντα το ίδιο πράγμα και η απάντηση είναι πάντα αυτόματη, δεν μπορούν καν να μιλήσουν μαζί μου προσωπικά. Κάθε μέρα κάνουν copy paste το ίδιο μήνυμα... λένε ότι η πληρωμή καθυστερεί, αλλά για να μην ανησυχούν ότι έχουν ήδη επικοινωνήσει με το τμήμα για να επισπεύσουν την κατάσταση... Πέρασαν 16 μέρες και τίποτα... πολύ απογοητευμένοι...

Αυτόματη μετάφραση:
guizinho8

I sympathize with you and I hate to say it but we will have to wait and see how it goes. There is nothing else to do and by the time we contact the casino I believe you will have the money by then. 

But I don't want to make any promises because I don't know when they plan to send you the money. 

Hopefully you will have an update next week.

Jaro

Η αλήθεια είναι ότι πέρασαν 19 ημέρες και τίποτα... Παραπονέθηκα εδώ και ο γκουρού του καζίνο είπε ότι μπορούσε να βοηθήσει μόνο μετά από 14 ημέρες ... μόλις πέρασαν 14 ημέρες, ενημέρωσα την καταγγελία μου για να τον ενημερώσω ότι η προθεσμία είχε παρέλθει ... παρόλα αυτά, 19 ημέρες αργότερα και ακόμα κανείς δεν έχει έρθει να με βοηθήσει με το παράπονό μου. Χωρίς τη βοήθεια του γκουρού του καζίνο δεν θα δω ποτέ τα χρήματά μου, γιατί αυτό το quickwin καζίνο δεν είναι αξιόπιστο... Απλώς ρωτάω, αφού υπάρχουν πολλές περιπτώσεις σαν τη δική μου, πώς γίνεται να δίνεις 9,8 βαθμολογία ασφαλείας... all askgamblers system, trustpilot quickwin casino έχει πολύ πολύ κακή βαθμολογία ασφαλείας , γεμάτη κακές κριτικές... Αποφάσισα να παίξω γιατί εδώ είχε 9,8 αξιολόγηση ασφαλείας, αλλά το έκανα ήδη .

Αυτόματη μετάφραση:
guizinho8

It's just that we also have certain procedures that we follow. It's been 14 days and I agree with you, although weekends and holidays don't count to be honest. 

Anyway, if you file a complaint on the 14th day when you are waiting for money, we have to find out something from you too. When our team finds out what it needs, that's when they contact the casino. We can't go and contact them as soon as you file a complaint because you're waiting 14 days. I know that's quite a lot, but we have to go in there with something in hand to make a case. 

Besides, your complaint is not the only one and we have several hundred or even thousands of them. So it's not possible to answer every player right away. That's why I said you'll have to wait and be patient.

But still, I saw that you have already received the money, which makes me happy. I hope that everything will only get better from now on.

Take care.

1...13 14 15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα