ΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 1 έτος από Radka
|
34781 προβολές 248 απαντήσεις |
|
1...12 13
Προσθήκη ανάρτησης
anjaangelina
πριν από 3 μήνες

Hello, I saw that you managed to start a complaint, which was definitely a good step. Our team will investigate the situation and try to help you. I hope we can do that, because casinos should take these situations and requests seriously and not lightly. When you wanted to close your account what was their reaction ? What did they say to you ? 

πριν από 3 μήνες

Γειά σου

Έγραψα ξανά στη ζωντανή συνομιλία Quick Win χθες το βράδυ και εξήγησα ότι τώρα είχα υποβάλει μια καταγγελία. Λιγότερο από ένα λεπτό αργότερα με έδιωξαν από τη συνομιλία και δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ (ο διαχειριστής το απενεργοποίησε).

Άρα το αίτημά μου επιτέλους έγινε δεκτό. Είναι κρίμα που δεν συνέβη με τον κανονικό τρόπο.


Το πρόβλημά μου με το Quick Win έχει πλέον λυθεί.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
anjaangelina
πριν από 3 μήνες

Oh,

Thank you for the good news; at least you can forget about this awful experience and move on.

Will you be interested in looking for another casino, I wager? 🙂

πριν από 3 μήνες

Γεια σε όλους, αντιμετωπίζω προβλήματα με την ανάληψη του υπολοίπου μου στο QuickWin. Ρύθμισα τη μέθοδο απόσυρσης visa και αναπήδησε 3 φορές. Τώρα δοκίμασα με τη διεθνή τραπεζική μεταφορά, ο λογαριασμός του παιχνιδιού δεν απαιτεί καμία απαραίτητη επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
mariocapo96
πριν από 3 μήνες

Hello,

I think it's important to reach out for the support asking them for advice. For instance, do you know why the visa option failed three times in a row?

Have spotted any pup up sayin what went wrong? I'm trying to say the best option is always to ask the support.

Try that, please, and let us know how it goes.


πριν από 3 μήνες

Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι είναι θέμα παρόχου.

Αυτόματη μετάφραση:
mariocapo96
πριν από 3 μήνες

Hello,

this explanation makes sense to me. What about the banking transfer, is it in progress? If you have any issues with the wire transfer, I would suggest asking them to come up with a working spare option.

Please let us know how things are going as we would like to see you get paid.

πριν από 2 μήνες

Γεια, είναι σοβαρός ιστότοπος;

Αυτόματη μετάφραση:
filippo00000
πριν από 2 μήνες

Hi. Feel free to read all the relevant information about the casino here, and read also the user reviews, which are a bit mixed, so you need to make your own opinion. The safety index is pretty well, though, and the casino is pretty good in solving the complaints as well.

Are you thinking about joining this casino?

1...12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα