ΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 1 έτος από Radka
|
28122 προβολές 248 απαντήσεις |
|
1...12 13
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από Mich85 διαγράφηκε
Mich85
πριν από 2 μήνες

I've already replied to you in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/quickwin-withdrawal-failed/3#post-121500 so it would be better if we keep the conversation in one, and it can be this official. 


Jaro
πριν από 2 μήνες

Εγώ παίζω ποιο πολύ Play'n GO  το Σάββατο 6/7/024 έπαιζα στο The sword and the grail με 1.20€ bet και μου έδωσε 3180.00€

filefilefilefile

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 2 μήνες
Αιτία: Διαφήμιση
Theofilos85
πριν από 2 μήνες

Now that's a wonderful win, I could imagine such a prize too. Congratulations on it and I hope you enjoy the money. 🎉☘️😁

Also, if you would like to show it off to other players, you can post a screenshot of your win here in this thread, what do you think: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots

Anyway, may you continue to do well and have many more of these wins. 

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα παιδιά τελικά το casinο είναι αξιόπιστο;; Έχω κάνει 350€ κατάθεση και έχω κέρδος 750€ εκανα μόλις τώρα το πρώτο αίτημα ανάληψης 500€ και θα περιμένω να δω τι θα γίνει

sotiriskarasas21
πριν από 1 μήνα

Hello, I think there is nothing to worry about yet and you can be calm. Have you already verified yourself in the casino or not ? When did you make your withdrawal ? Did you use any bonus or not ? 

Please let me know. 

πριν από 1 μήνα

Γειά σου,


Ελπίζω να βρω κάποια συμβουλή ή βοήθεια εδώ.


Παίζω στο Quick Win εδώ και αρκετό καιρό και προσπαθώ να διαγράψω ή να αποκλείσω τον λογαριασμό μου εδώ και εβδομάδες.


Έπαιξα και σε γερμανικές τοποθεσίες και μπόρεσα να μπλοκαριστώ χωρίς κανένα πρόβλημα.


Η συμπεριφορά μου στο παιχνίδι είναι πολύ ανθυγιεινή και με έχουν απαγορεύσει παντού, μόνο το Quick Win είναι πρόβλημα, γιατί έχω πάντα πρόσβαση, είναι δύσκολο για μένα να σταματήσω.


Επικοινωνώ με τη ζωντανή συνομιλία σχεδόν κάθε μέρα και έχω γράψει πολλά email. Πάντα μου λένε μέσω ζωντανής συνομιλίας ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email ή ότι μου προσφέρουν κλείδωμα 20 ημερών ή επιστροφή μετρητών.


Αυτός ο ιστότοπος εκμεταλλεύεται ξεκάθαρα παίκτες με προβλήματα.


Ελπίζω ότι κάποιος εδώ μπορεί να με βοηθήσει στο πώς πρέπει να προχωρήσω.


Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
anjaangelina
πριν από 1 μήνα

Hello, I saw that you managed to start a complaint, which was definitely a good step. Our team will investigate the situation and try to help you. I hope we can do that, because casinos should take these situations and requests seriously and not lightly. When you wanted to close your account what was their reaction ? What did they say to you ? 

πριν από 1 μήνα

Γειά σου

Έγραψα ξανά στη ζωντανή συνομιλία Quick Win χθες το βράδυ και εξήγησα ότι τώρα είχα υποβάλει μια καταγγελία. Λιγότερο από ένα λεπτό αργότερα με έδιωξαν από τη συνομιλία και δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ (ο διαχειριστής το απενεργοποίησε).

Άρα το αίτημά μου επιτέλους έγινε δεκτό. Είναι κρίμα που δεν συνέβη με τον κανονικό τρόπο.


Το πρόβλημά μου με το Quick Win έχει πλέον λυθεί.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
anjaangelina
πριν από 1 μήνα

Oh,

Thank you for the good news; at least you can forget about this awful experience and move on.

Will you be interested in looking for another casino, I wager? 🙂

πριν από 1 μήνα

Γεια σε όλους, αντιμετωπίζω προβλήματα με την ανάληψη του υπολοίπου μου στο QuickWin. Ρύθμισα τη μέθοδο απόσυρσης visa και αναπήδησε 3 φορές. Τώρα δοκίμασα με τη διεθνή τραπεζική μεταφορά, ο λογαριασμός του παιχνιδιού δεν απαιτεί καμία απαραίτητη επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
mariocapo96
πριν από 1 μήνα

Hello,

I think it's important to reach out for the support asking them for advice. For instance, do you know why the visa option failed three times in a row?

Have spotted any pup up sayin what went wrong? I'm trying to say the best option is always to ask the support.

Try that, please, and let us know how it goes.


πριν από 1 μήνα

Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι είναι θέμα παρόχου.

Αυτόματη μετάφραση:
mariocapo96
πριν από 1 μήνα

Hello,

this explanation makes sense to me. What about the banking transfer, is it in progress? If you have any issues with the wire transfer, I would suggest asking them to come up with a working spare option.

Please let us know how things are going as we would like to see you get paid.

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, είναι σοβαρός ιστότοπος;

Αυτόματη μετάφραση:
filippo00000
πριν από 3 εβδομάδες

Hi. Feel free to read all the relevant information about the casino here, and read also the user reviews, which are a bit mixed, so you need to make your own opinion. The safety index is pretty well, though, and the casino is pretty good in solving the complaints as well.

Are you thinking about joining this casino?

1...12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη