Γεια σας, είδα ότι καταφέρατε να ξεκινήσετε ένα παράπονο , το οποίο ήταν σίγουρα ένα καλό βήμα. Η ομάδα μας θα διερευνήσει την κατάσταση και θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Ελπίζω ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό, γιατί τα καζίνο θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη αυτές τις καταστάσεις και τα αιτήματα και όχι επιπόλαια. Όταν θελήσατε να κλείσετε τον λογαριασμό σας ποια ήταν η αντίδρασή τους; Τι σου είπαν;
Hello, I saw that you managed to start a complaint, which was definitely a good step. Our team will investigate the situation and try to help you. I hope we can do that, because casinos should take these situations and requests seriously and not lightly. When you wanted to close your account what was their reaction ? What did they say to you ?