Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuickWin Casino - γενική συζήτηση

QuickWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 1 έτος από Radka
|
40.163 προβολές 267 απαντήσεις |
|
1...12 13 14
anjaangelina
πριν από 4 μήνες

Hello, I saw that you managed to start a complaint, which was definitely a good step. Our team will investigate the situation and try to help you. I hope we can do that, because casinos should take these situations and requests seriously and not lightly. When you wanted to close your account what was their reaction ? What did they say to you ? 

πριν από 4 μήνες

Γειά σου

Έγραψα ξανά στη ζωντανή συνομιλία Quick Win χθες το βράδυ και εξήγησα ότι τώρα είχα υποβάλει μια καταγγελία. Λιγότερο από ένα λεπτό αργότερα με έδιωξαν από τη συνομιλία και δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ (ο διαχειριστής το απενεργοποίησε).

Άρα το αίτημά μου επιτέλους έγινε δεκτό. Είναι κρίμα που δεν συνέβη με τον κανονικό τρόπο.


Το πρόβλημά μου με το Quick Win έχει πλέον λυθεί.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
anjaangelina
πριν από 4 μήνες

Oh,

Thank you for the good news; at least you can forget about this awful experience and move on.

Will you be interested in looking for another casino, I wager? 🙂

πριν από 4 μήνες

Γεια σε όλους, αντιμετωπίζω προβλήματα με την ανάληψη του υπολοίπου μου στο QuickWin. Ρύθμισα τη μέθοδο απόσυρσης visa και αναπήδησε 3 φορές. Τώρα δοκίμασα με τη διεθνή τραπεζική μεταφορά, ο λογαριασμός του παιχνιδιού δεν απαιτεί καμία απαραίτητη επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
mariocapo96
πριν από 4 μήνες

Hello,

I think it's important to reach out for the support asking them for advice. For instance, do you know why the visa option failed three times in a row?

Have spotted any pup up sayin what went wrong? I'm trying to say the best option is always to ask the support.

Try that, please, and let us know how it goes.


πριν από 4 μήνες

Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι είναι θέμα παρόχου.

Αυτόματη μετάφραση:
mariocapo96
πριν από 4 μήνες

Hello,

this explanation makes sense to me. What about the banking transfer, is it in progress? If you have any issues with the wire transfer, I would suggest asking them to come up with a working spare option.

Please let us know how things are going as we would like to see you get paid.

πριν από 3 μήνες

Γεια, είναι σοβαρός ιστότοπος;

Αυτόματη μετάφραση:
filippo00000
πριν από 3 μήνες

Hi. Feel free to read all the relevant information about the casino here, and read also the user reviews, which are a bit mixed, so you need to make your own opinion. The safety index is pretty well, though, and the casino is pretty good in solving the complaints as well.

Are you thinking about joining this casino?

πριν από 3 εβδομάδες

Is quickl win casino scam

black9angelas
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, is that a question or a statement? Did something happen to you in the casino why are you writing? Can you please describe your current situation better?

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια στις 17/09 έγραψα στην υποστήριξη της Quickwin προσκαλώντας τους να κλείσουν τον λογαριασμό μου επειδή έπαιζα πάνω από τις δυνατότητές μου χωρίς να ελέγχω τον εαυτό μου, σε απάντηση φόρτωσαν ένα μπόνους στον λογαριασμό μου και με έφεραν σε επαφή με έναν από τους εργαζομένους τους στο τηλεγράφημα και στο τους επόμενους μήνες έγραψα αρκετές φορές για να κλείσω τον λογαριασμό μου αλλά αντίθετα φόρτωσαν μόνο περισσότερα μπόνους και συνέχισα να παίζω χωρίς όρια, θα ήθελα να ρωτήσω αν θα μπορούσα να κάνω κάτι, ευχαριστώ και καλή σου μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
bertinialessio22
πριν από 3 εβδομάδες

Hi.

I am sorry that the casino wasn't able to close your account yet. Let me ask you, though, what reason for the closing of your account you stated, please?

It is very important to clearly write the reason, because if you just tell them that you'd like to close your account because, let's say, you don't want to play anymore, it is logical that they will try to keep you there.

A different situation is when a player says that he needs to close the account due to the gambling problem, of course. In this case, the casino should close it right away to avoid any future issues that could happen to this player.

Do you see the difference there? 🤔

Let us know, please, what your reason was, and then we will see what can be done, and hopefully we'll be able to solve it out.

We'll wait for your reply.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Παρέθεσε όλα τα μηνύματα κατά λέξη:

17/10

γεια, θα χαρώ αν είναι δυνατό να κλείσω τον λογαριασμό μου

28/10

παρακαλώ απαγορεύστε τον λογαριασμό μου

22/11

αποκλεισμός του λογαριασμού μου pls


όλες οι απαντήσεις σε αυτά τα μηνύματα ήταν μπόνους/επιστροφή μετρητών

σας ευχαριστώ και ελπίζω να ακούσω νέα σας

Αυτόματη μετάφραση:
bertinialessio22
πριν από 3 εβδομάδες

Ξέχασα να γράψω ότι απαντώντας στο μήνυμα 17/10 με ρώτησαν γιατί ήθελαν να με απαγορεύσουν και απάντησα «Αυτή την περίοδο αρχίζω να παίζω περισσότερο από όσο μπορώ να αντέξω οικονομικά και είναι καλύτερα να πάρω φρένο από τον τζόγο»

Αυτόματη μετάφραση:
bertinialessio22
πριν από 3 εβδομάδες

Hi there.

It's great that you informed the casino that you felt you spent far too much and that you could not control your passion.

If you only say, "please ban my account" the human on the other side of the screen has no idea about your worries. Instead, he does what he can to avoid losing a loyal customer.

With all due respect, it will be better to consider a permanent self-exclusion.

Some casinos state in the rules that the strict instruction concerning account closure. Has this casino something like that? I wonder whether you have been chating with a bot; these days it may happen very easily 🙁

To be certain, though, I think it would not hurt to submit a complaint against the casino; at least our experts have a chance to investigate.

This link leads directly to the complaint feature 👈

Don't worry, we will be here to help you if you come across any doubts.


Δημοσίευση από f7pg89wgjk διαγράφηκε
f7pg89wgjk
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, did you also get to explain why it takes so long? We give the casinos exactly this time horizon to pay the player. 

Was it necessary for you to verify or not? Did you play with the bonus or not?

However, I saw that you managed to submit a complaint and our team will look into the whole case. We'll see where it goes and if and when you get the money. I'd like to get this resolved as soon as possible but I won't get ahead of myself.

If you have any news, feel free to share it with me.

Δημοσίευση από f7pg89wgjk διαγράφηκε
f7pg89wgjk
πριν από 2 εβδομάδες

I see, then starting a complaint was a good step and I hope we can help you. Sometimes it can take a while but the casino should always explain what's going on instead of just giving you a different timeframe all the time. 

Anyway, we will have to wait for further developments.

Good luck. ☘️

1...12 13 14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα