ΦόρουμΚαζίνοPosido Casino - γενική συζήτηση

Posido Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από kszysio
|
8845 προβολές 150 απαντήσεις ||
12 3 4...8
Προσθήκη ανάρτησης
tryleon7
πριν από 1 μήνα

ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ΦΙΛΟΣ

πριν από 1 μήνα

Παιδια αν καποιος πληρωθει αναληψη αυριο απο 14.3 και μετα ας στειλει εδω να ξερουμε τι γινεται

πριν από 1 μήνα

Φίλε εμένα μπήκαν σήμερα από 14-3 πριν κσνα δυωρο

kanez
πριν από 1 μήνα

Κυριακη;; μηπως σε εθνικη;

πριν από 1 μήνα

Ναι εθνική

πριν από 1 μήνα

εγω ακομα περιμενω απο 14.3.... τιποτα τι να κανω;

πριν από 1 μήνα

τπτ φίλε μ περιμενε και εγώ μέχρι να μπουν έτσι ήμουν κάθε μέρα δέκα φορές στο τσατ θα μπουνε αύριο βαριά βαριά τριτη

kanez
πριν από 1 μήνα

Do I understand correctly, that you have received your withdrawal? Have you got any remaining one pending there, perhaps? Please make sure to inform our complaint team about that, as well, so they can see the progress as well. Just use this link, to do so.🙏

Also to make sure, that the player you actually want to get your message to, will get notified, please use the "reply" button, to be sure of it.😉

Romi
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα,


Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

εγω ακομα περιμενω απο 14.3.... τιποτα τι να κανω;

πριν από 1 μήνα

Did the customer support at this casino tell you, that there is no need to get thru the verification process, do I understand it correctly? Try to be a bit patient here, and let us know whenever there will be any update, please.

Romi
πριν από 1 μήνα

Aκριβως , στο σχετικο πλαισιο ταυτοποιησης δεν μπορω να ανεβασω καποιο αρχειο, λεει οτι δεν χρειαζεται

πριν από 1 μήνα

Yπαρχει καποιος αλλος εκτος απο εμενα που περιμενει χρηματα απο τις 14.3 και πιο πισω;

πριν από 1 μήνα

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ 14/3 λογικα απο αυριο

VasileiosKountouras
πριν από 1 μήνα

σημερα επρεπε να πληρωσουν..δεν επηρεαζει η αργια αδερφε..μας δουλευουν

tryleon7
πριν από 1 μήνα

Hello tryleon7!

I am responding to you here, just to clarify some things to you and to try to help you!

We usually give casinos 14 days for the withdrawal process, so the best what you can do now is to wait just a bit more. In meantime, I would suggest you to have a look into this link, here you can see all the complaints related to the Posido Casino, and you can see that all cases are resolved. In total are 19 resolved cases, and that is really good news about this situation. You can also see that some of the cases are related to pending payments also.

Please let us know if you had the chance to withdraw the money yet!

If anything, feel free to reach at us anytime. After all, we are here to help you!

 

πριν από 1 μήνα

Έχω ζητήσει από 15/3 μια ανάληψη κι ακόμα τίποτα , τι γίνεται με αυτό το καζίνο ;

πριν από 1 μήνα

Και εγώ περιμένω από τις 15/03. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος και που η πληρωμή είναι ακόμα εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Illiau
πριν από 1 μήνα

Άμα λάβεις πληρωμή ενημέρωσε με και θα κάνω το ίδιο

πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα,


Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα

πριν από 1 μήνα

I see what your problem is. As for the withdrawal, what excuses does the casino have for you ? We give 14 days to resolve this process, so you are pretty close and if you don't get the money, our team will intervene and try to help. 

I also see that Romi asked for verification and you say you can't upload any documents. Did you tell the support that it is not possible to do that, or did the casino tell you that it needs verification from you ? Because if it doesn't, maybe that's why you can't enter anything. 

πριν από 1 μήνα

Έχω ζητήσει από 15/3 μια ανάληψη κι ακόμα τίποτα , τι γίνεται με αυτό το καζίνο ;

πριν από 1 μήνα

Hi, I see you all have the same problems. I'll say the same thing, which is that we give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal. If you don't hear from them and they don't manage to send it to you, then I would recommend that you open a complaint where our team will take a look and try to help you. 

However, have you already verified your account or did the casino not ask you to do so ? 

12 3 4...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα