Καταλαβαίνω καλά ότι λάβατε την απόσυρσή σας; Έχετε κάποιο άλλο σε εκκρεμότητα, ίσως; Φροντίστε να ενημερώσετε και την ομάδα παραπόνων μας για αυτό, ώστε να μπορούν να δουν επίσης την πρόοδο. Απλώς χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο , για να το κάνετε.🙏
Επίσης, για να βεβαιωθείτε ότι ο παίκτης στον οποίο θέλετε πραγματικά να λάβετε το μήνυμά σας θα ειδοποιηθεί, χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση", για να είστε σίγουροι γι' αυτό.😉
Do I understand correctly, that you have received your withdrawal? Have you got any remaining one pending there, perhaps? Please make sure to inform our complaint team about that, as well, so they can see the progress as well. Just use this link, to do so.🙏
Also to make sure, that the player you actually want to get your message to, will get notified, please use the "reply" button, to be sure of it.😉
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Σας είπε η υποστήριξη πελατών σε αυτό το καζίνο, ότι δεν χρειάζεται να περάσετε από τη διαδικασία επαλήθευσης, το καταλαβαίνω σωστά; Προσπαθήστε να είστε λίγο υπομονετικοί εδώ και ενημερώστε μας όποτε υπάρχει κάποια ενημέρωση, παρακαλώ.
Did the customer support at this casino tell you, that there is no need to get thru the verification process, do I understand it correctly? Try to be a bit patient here, and let us know whenever there will be any update, please.
Exactly, in the relevant identification box I cannot upload any file, it says that it is not needed
Aκριβως , στο σχετικο πλαισιο ταυτοποιησης δεν μπορω να ανεβασω καποιο αρχειο, λεει οτι δεν χρειαζεται
today they had to pay..the holiday doesn't affect bro..they work for us
σημερα επρεπε να πληρωσουν..δεν επηρεαζει η αργια αδερφε..μας δουλευουν
Γεια σου tryleon7!
Σας απαντώ εδώ, απλά για να σας ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα και να προσπαθήσω να σας βοηθήσω!
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για τη διαδικασία ανάληψης, οπότε το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε τώρα είναι να περιμένετε λίγο ακόμα. Εν τω μεταξύ, θα σας πρότεινα ναρίξετε μια ματιά σε αυτόν τον σύνδεσμο , εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα παράπονα που σχετίζονται με το Posido Casino και μπορείτε να δείτε ότι όλες οι υποθέσεις έχουν επιλυθεί. Συνολικά έχουν επιλυθεί 19 υποθέσεις, και αυτά είναι πραγματικά καλά νέα για αυτήν την κατάσταση. Μπορείτε επίσης να δείτε ότι ορισμένες από τις υποθέσεις σχετίζονται και με εκκρεμείς πληρωμές.
Ενημερώστε μας εάν είχατε ακόμη την ευκαιρία να κάνετε ανάληψη των χρημάτων!
Αν μη τι άλλο, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή. Μετά από όλα, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!
Hello tryleon7!
I am responding to you here, just to clarify some things to you and to try to help you!
We usually give casinos 14 days for the withdrawal process, so the best what you can do now is to wait just a bit more. In meantime, I would suggest you to have a look into this link, here you can see all the complaints related to the Posido Casino, and you can see that all cases are resolved. In total are 19 resolved cases, and that is really good news about this situation. You can also see that some of the cases are related to pending payments also.
Please let us know if you had the chance to withdraw the money yet!
If anything, feel free to reach at us anytime. After all, we are here to help you!
Και εγώ περιμένω από τις 15/03. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος και που η πληρωμή είναι ακόμα εκεί.
I too have been waiting since 03/15.I'm glad I'm not the only one and that the payout is still there.
Аз също чакам от 15.03.Радвам се, че не съм единственият и че изплащането все още е там.
If you receive payment let me know and I will do the same
Άμα λάβεις πληρωμή ενημέρωσε με και θα κάνω το ίδιο
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά σου. Όσο για την απόσυρση, τι δικαιολογίες έχει το καζίνο για εσάς; Δίνουμε 14 ημέρες για να επιλύσουμε αυτή τη διαδικασία, οπότε είστε αρκετά κοντά και αν δεν λάβετε τα χρήματα, η ομάδα μας θα παρέμβει και θα προσπαθήσει να βοηθήσει.
Βλέπω επίσης ότι η Romi ζήτησε επαλήθευση και λες ότι δεν μπορείς να ανεβάσεις κανένα έγγραφο. Είπατε στην υποστήριξη ότι δεν είναι δυνατό να γίνει κάτι τέτοιο ή το καζίνο σας είπε ότι χρειάζεται επαλήθευση από εσάς; Γιατί αν δεν το κάνει, ίσως γι' αυτό δεν μπορείς να βάλεις τίποτα.
I see what your problem is. As for the withdrawal, what excuses does the casino have for you ? We give 14 days to resolve this process, so you are pretty close and if you don't get the money, our team will intervene and try to help.
I also see that Romi asked for verification and you say you can't upload any documents. Did you tell the support that it is not possible to do that, or did the casino tell you that it needs verification from you ? Because if it doesn't, maybe that's why you can't enter anything.
Γεια, βλέπω ότι όλοι έχετε τα ίδια προβλήματα. Θα πω το ίδιο πράγμα, που είναι ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να τακτοποιήσουν τα πάντα γύρω από την απόσυρση. Εάν δεν έχετε νέα τους και δεν καταφέρουν να σας το στείλουν, τότε θα σας συνιστούσα να ανοίξετε μια καταγγελία όπου η ομάδα μας θα ρίξει μια ματιά και θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Ωστόσο, έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας ή το καζίνο δεν σας το ζήτησε;
Hi, I see you all have the same problems. I'll say the same thing, which is that we give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal. If you don't hear from them and they don't manage to send it to you, then I would recommend that you open a complaint where our team will take a look and try to help you.
However, have you already verified your account or did the casino not ask you to do so ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.