Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPosido Casino - γενική συζήτηση

Posido Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 23)

109.727 προβολές 620 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...22 23 24...32
Προσθήκη ανάρτησης
marcellacau5
πριν από 7 μήνες

What about your account, though? Does it need to be verified, or did you pass through already?

I believe that you should file a complaint here so our team can try to find out what is holding the withdrawal.

What do you think?

Here is the link in case you'd like to try it.

Romi
πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση στο μεταξύ. Μόλις κέρδισα ρώτησα αν όλα ήταν εντάξει και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται τίποτα και ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί. Έπρεπε λοιπόν να περιμένω. Τους άκουσα σήμερα το πρωί, μου λένε πάντα τα ίδια πράγματα που παρότρυναν το οικονομικό τμήμα κλπ κλπ. Δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ. Ναι, θα ήθελα να προσπαθήσω να κάνω μια καταγγελία, αλλά ο σύνδεσμος στο μήνυμά σας δεν ανοίγει για μένα. file

Αυτόματη μετάφραση:
marcellacau5
πριν από 7 μήνες

Προσπάθησα επίσης να κάνω κλικ στο σύνδεσμο για το παράπονο από υπολογιστή αλλά τίποτα. Παρακαλώ βοηθήστε με γιατί χρειάζομαι αυτά τα χρήματα και έχω αρχίσει να χάνω την ελπίδα μου 😞😞

Αυτόματη μετάφραση:
annalisa1812
πριν από 7 μήνες

Γεια, είχα και εγώ 2500 ευρώ και 1000 δεν με άφησαν να τα βάλω στην άκρη και τα έπαιξα. Τώρα έχω 1500 ευρώ ανάληψη για 13 μέρες και ειλικρινά έχω αρχίσει να χάνω τις ελπίδες μου. Μετά από πόσο καιρό είχατε τα χρήματα στον λογαριασμό σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Προσπάθησα επίσης να κάνω κλικ στο σύνδεσμο για το παράπονο από υπολογιστή αλλά τίποτα. Παρακαλώ βοηθήστε με γιατί χρειάζομαι αυτά τα χρήματα και έχω αρχίσει να χάνω την ελπίδα μου 😞😞

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Kindly use an entirely different browser. Unfortunately, browser cookies or hashes frequently cause such issues. Simply said, you have to access the site like you have never used the associated cookies on the website before. 🙏 Alternatively, use chrome in incognito mode.

Let me know how it went, please.

marcellacau5
πριν από 7 μήνες

Διαβάστε τα μηνύματα σε αυτήν την ανάρτηση και θα δείτε ότι υπάρχουν περισσότεροι τρόποι για εξαργύρωση. Κέρδισα 1.000 € αυτή την εβδομάδα και τα έχω ήδη εξαργυρώσει. Τα καζίνο Rabidi NV ζητούν επαλήθευση όταν έχετε αποσύρει συνολικά περίπου 2.500 € από οποιοδήποτε καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow
πριν από 7 μήνες

Επίσης κέρδισα 2.500€ στο Wazamba και μου ζήτησαν επαλήθευση, οπότε τελείωσα εκεί, γιατί ζητούν μια σειρά από έγγραφα που δεν θέλω να γνωρίζουν (τις συναλλαγές του τραπεζικού μου λογαριασμού).

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Kindly use an entirely different browser. Unfortunately, browser cookies or hashes frequently cause such issues. Simply said, you have to access the site like you have never used the associated cookies on the website before. 🙏 Alternatively, use chrome in incognito mode.

Let me know how it went, please.

πριν από 7 μήνες

Όχι τίποτα, κατέβασα και νέο πρόγραμμα περιήγησης, μπήκα και εδώ με την incognito mode και επίσης στον Chrome αλλά τίποτα, δεν μου ανοίγει η σελίδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Kindly use an entirely different browser. Unfortunately, browser cookies or hashes frequently cause such issues. Simply said, you have to access the site like you have never used the associated cookies on the website before. 🙏 Alternatively, use chrome in incognito mode.

Let me know how it went, please.

πριν από 7 μήνες

Έχω προωθήσει την καταγγελία εδώ, καθώς ο γκουρού του καζίνο δεν μπορεί να εισέλθει με τον σύνδεσμο και είναι υπό εξέταση

Αυτόματη μετάφραση:
alingongu
πριν από 7 μήνες

Γεια, πώς θα βρείτε έναν προσωπικό σύμβουλο; Γιατί είσαι επίπεδο VIP; Έχω ήδη μιλήσει με όλους τους χειριστές, μόνο τον Τζιοβάνι κλπ κλπ. Έχουν περάσει 15 μέρες μέχρι αύριο και δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ. Της στέλνω δεκάδες και δεκάδες μηνύματα στο chat κάθε μέρα πολλές φορές την ημέρα. Αυτή η κατάσταση είναι παράλογη, είναι 1500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
dennissantoro1106
πριν από 7 μήνες

Γεια, τι είδους βήματα; Νομίζω ότι έχουν περάσει 15 μέρες και ποτέ ένα email από κανέναν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έχω προωθήσει την καταγγελία εδώ, καθώς ο γκουρού του καζίνο δεν μπορεί να εισέλθει με τον σύνδεσμο και είναι υπό εξέταση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello, thank you for the updates. I was quite worried at first. I'm so glad you managed to submit it anyway, and I'm hoping to see how the casino representative responds once the time comes.

I assume you have not made any headway on your own, have you? My colleagues will investigate, so do not worry.

Radka
πριν από 7 μήνες

Μόλις τελείωσα μια συνομιλία με το posido chat, και είναι πάντα η ίδια ιστορία, δεν απαντούν απευθείας στα αιτήματά σας, δεν σας δίνουν συγκεκριμένες πληροφορίες, είμαι τόσο θυμωμένος, πιστέψτε με. Νιώθω σαν να με κοροϊδεύουν. Είναι παράλογο κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
marcellacau5
πριν από 7 μήνες

That's just not how things should be. I honestly hope you will get over this problem soon and that the casino will work on its approach toward players. Providing caring support should be a priority.

If you can, try to think of something else for a bit; this mess must be tiring.

Radka
πριν από 7 μήνες

Θα σας ενημερώσω. Μόλις έλαβα την πίστωση για την πρώτη ανάληψη που ζήτησα. Ας ελπίσουμε να φτάσουν και οι άλλοι δύο.

Αυτόματη μετάφραση:
marcellacau5
πριν από 7 μήνες

Nice! It appears that things are finally heading in the right direction. 🙂

I'll be here for more.

πριν από 7 μήνες

Γεια σε όλους, ήθελα να σας ενημερώσω ότι επιτέλους μετά από 20 ημέρες έλαβα και τις τρεις αιτούμενες πιστώσεις. Τώρα υπάρχει κάτι πολύ περίεργο. Στο καζίνο Posido, όταν κάνετε κατάθεση, λαμβάνετε shells ως ανταμοιβή, τα οποία μπορείτε να ανταλλάξετε με δωρεάν περιστροφές ή ένα υπόλοιπο, έφτασα στο σημείο να ανταλλάξω τα shells μου με 20 ευρώ που μπορούν να παιχτούν. Τώρα έρχεται το καλύτερο μέρος... Προσπαθώ να ανταλλάξω τα shells και πάντα μου βγάζει ένα σφάλμα. Μετά καλώ ξανά την εξυπηρέτηση πελατών, αφού με έχουν διαγράψει την προσωρινή μνήμη, τα cookies και σχεδόν σβήσω τον εαυτό μου από προσώπου γης και επανεκκινήσω το τηλέφωνο, φτάνει η απάντηση του δέκατου χειριστή, προφανώς τους αγχώθηκα και για αυτό το θέμα. Μου λέει ότι με απόφαση του αρμόδιου τμήματος, δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε καμία προσφορά αυτή τη στιγμή, προφανώς ρωτάω γιατί και προφανώς κανείς δεν μου δίνει μια σίγουρη, σαφή και εξαντλητική απάντηση. Το γεγονός είναι ότι έχουν μπλοκάρει την πρόσβασή μου στις προσφορές όχι μόνο στο Posido, αλλά σε όλα τα καζίνο που ανήκουν στην αλυσίδα τους. Τώρα θα περιμένω μερικές μέρες για να δω αν θα με αφήσει να βγάλω αυτά τα κελύφη και μετά θα μπλοκάρω κάθε είδους επαφή με αυτούς τους απατεώνες και κλέφτες. Εν τω μεταξύ, ήθελα να σας ευχαριστήσω στο Casino Guru που ήσασταν κοντά μου σε αυτές τις αγχωτικές και νευρικές μέρες και που προσπαθήσατε να μου δώσετε κάτι. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, έκανα ανάληψη των κερδών μου από το Posido, αλλά δεν έχουν φτάσει ακόμα. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, έκανα ανάληψη των κερδών μου από το Posido, αλλά δεν έχουν φτάσει ακόμα. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello, the best way to start would probably be to say, why is this happening, do you have any idea? How long have you been waiting for your money? Was it necessary for you to verify or not? 

Let me know if the casino told you anything about it or not please. 🙂

πριν από 7 μήνες

Γεια σε όλους, ήθελα να σας ενημερώσω ότι επιτέλους μετά από 20 ημέρες έλαβα και τις τρεις αιτούμενες πιστώσεις. Τώρα υπάρχει κάτι πολύ περίεργο. Στο καζίνο Posido, όταν κάνετε κατάθεση, λαμβάνετε shells ως ανταμοιβή, τα οποία μπορείτε να ανταλλάξετε με δωρεάν περιστροφές ή ένα υπόλοιπο, έφτασα στο σημείο να ανταλλάξω τα shells μου με 20 ευρώ που μπορούν να παιχτούν. Τώρα έρχεται το καλύτερο μέρος... Προσπαθώ να ανταλλάξω τα shells και πάντα μου βγάζει ένα σφάλμα. Μετά καλώ ξανά την εξυπηρέτηση πελατών, αφού με έχουν διαγράψει την προσωρινή μνήμη, τα cookies και σχεδόν σβήσω τον εαυτό μου από προσώπου γης και επανεκκινήσω το τηλέφωνο, φτάνει η απάντηση του δέκατου χειριστή, προφανώς τους αγχώθηκα και για αυτό το θέμα. Μου λέει ότι με απόφαση του αρμόδιου τμήματος, δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε καμία προσφορά αυτή τη στιγμή, προφανώς ρωτάω γιατί και προφανώς κανείς δεν μου δίνει μια σίγουρη, σαφή και εξαντλητική απάντηση. Το γεγονός είναι ότι έχουν μπλοκάρει την πρόσβασή μου στις προσφορές όχι μόνο στο Posido, αλλά σε όλα τα καζίνο που ανήκουν στην αλυσίδα τους. Τώρα θα περιμένω μερικές μέρες για να δω αν θα με αφήσει να βγάλω αυτά τα κελύφη και μετά θα μπλοκάρω κάθε είδους επαφή με αυτούς τους απατεώνες και κλέφτες. Εν τω μεταξύ, ήθελα να σας ευχαριστήσω στο Casino Guru που ήσασταν κοντά μου σε αυτές τις αγχωτικές και νευρικές μέρες και που προσπαθήσατε να μου δώσετε κάτι. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

What can I say...? You know, we have been experiencing the non-working complaint page issue and as you may remember, we pretty much still have little to explain to players who face this problem. So, to be completely honest with you, a tiny part of me understand the suggested steps and the lack of reasonable solution. 🙁

However, the rest of what you described feels like a horrible call to me. Restricting the player from the promotion instead of focusing on providing reasonable support, attempting to ease their frustration, or even offering something else as a positive gesture? That doesn't sit well with me.

I'm glad you received your full payment, and I hope this casino will soon improve.

Furthermore, thank you for your kind words!

1...22 23 24...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.