Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Το Posido πληρώνει ακόμα και αν καθυστερήσει αλλά πληρώνει, έλαβα άλλες αναλήψεις που μου ζητήθηκαν μέσα σε μια εβδομάδα, μην αποθαρρύνεστε και αν μπορείτε μην ξοδέψετε ολόκληρο το υπόλοιπο. Έκανα μόνο ένα λάθος, έπαιξα ολόκληρο το υπόλοιπο γιατί νόμιζα ότι ήταν καλό υπόλοιπο για να μπλοκάρω τις αναλήψεις, γιατί περίμενα τις τρεις αναλήψεις για να ζητήσω άλλες, αλλά μάλλον περίμεναν να τελειώσω το υπόλοιπο, το γεγονός είναι ότι μόλις ξόδεψα τα πάντα, οι αναλήψεις πιστώθηκαν σε εμένα. Και θα μείνω πάντα με την αμφιβολία.. Αν περίμενα χωρίς να ξοδέψω τα πάντα θα μου έδιναν τα κέρδη; Και έτσι θα μπορούσα να ζητήσω άλλες αναλήψεις και έτσι να καταλήξω σε ένα καλό ποσό; Και αντ' αυτού ξόδεψα περίπου 4000 ευρώ στα φρουτάκια! Ήταν λεφτά κερδισμένα πάντως... Η μόνη μου κατάθεση ήταν 20 ευρώ.. Τι κρίμα!!!
Posido pays even if late but pays, I received other withdrawals requested within a week, do not be discouraged and if you can do not spend the entire balance. I only made one mistake, I played the entire balance because I thought it was a good balance to block withdrawals, because I was waiting for the three withdrawals to request others, but probably they waited for me to finish the balance, the fact is, that as soon as I spent everything the withdrawals were credited to me. And I will always remain with the doubt.. If I had waited without spending everything would they have given me the winnings? And so I could request other withdrawals and thus arrive at a good sum? And instead I spent about 4000 euros in the slots! They were money won anyway... My only deposit was 20 euros.. What a shame!!!
Posido paga anche se in ritardo ma paga, ho ricevuto altri prelievi richiesti nel giro di una settimana, non vi scoraggiare e se riuscite non spendete tutto il saldo. Io ho fatto solo un errore, ho giocato tutto il saldo perché pensavo fosse un buon saldo a bloccare i prelievi, perché aspettavo i tre prelievi per richiederne altri, ma probabilmente hanno aspettato che terminassi il saldo, fatto sta, che appena ho speso tutto mi sono stati accreditati i prelievi. E resterò sempre con il dubbio.. Se avessi aspettato senza spendere tutto mi avrebbero dato le vincite? E così potevo richiedere altri prelievi ed arrivare così ad una buona somma? E invece ho speso circa 4000 euro nelle slot! Erano soldi vinti comunque... Il mio unico deposito era di 20 euro.. Che peccato!!!
Συνολικά κατάφερα να ανακτήσω περίπου 1200 ευρώ αλλά σε σύγκριση με αυτά που είχα κερδίσει είναι ασήμαντο! Ωστόσο πρέπει να αναλογιστώ ότι όλα ξεκίνησαν με 20 ευρώ και έτσι συνολικά τα πήγα καλά. Περίμενε λοιπόν και μην τα παρατάς και μην ξοδέψεις όλο το υπόλοιπο που έχεις κερδίσει! Να είσαι πιο δυνατός από μένα
In total I managed to recover about 1200 euros but compared to what I had won it is a trifle! However I have to consider that everything started with 20 euros and so all in all I did well. So wait and don't give up and don't spend all the balance you have won! Be stronger than me
In totale sono riuscita a recuperare circa 1200 euro ma a fronte di quello che avevo vinto è una sciocchezza! Però devo calcolare che tutto è iniziato con 20 euro e quindi tutto sommato sono andata bene. Quindi aspettate e non mollate e non spendete tutto il saldo che avete vinto! Siate più forti di me
Μπορώ να ρωτήσω αν η κατάσταση παραμένει η ίδια, παρακαλώ;
Εάν θέλετε, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία, ώστε η ομάδα μας να το εξετάσει.
May I ask if the situation remains the same, please?
If you wish, you can file a complaint so our team can look into this.
Σας ευχαριστώ.
Τώρα πρέπει να περιμένουμε να ξεδιπλωθεί το παράπονό σας και θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο σχετικά με όλα αυτά.
Παρακαλούμε μείνετε υπομονετικοί και αν υπάρχει κάτι νεότερο, ενημερώστε μας. 🙏
Thank you.
Now we need to wait for your complaint to unfold, and we'll contact the casino regarding all this.
Please stay patient and if there is anything new, surely let us know. 🙏
Εντάξει λοιπόν, απ' ό,τι καταλαβαίνω είναι ότι δεν σου έδωσαν τις δωρεάν περιστροφές που δικαιούσαι σύμφωνα με εσένα; Ήταν οι περιστροφές για κάποιο είδος κατάθεσης;
Δυστυχώς, μερικές φορές συμβαίνει τα καζίνο να μην δίνουν μπόνους στους παίκτες για διοικητικούς λόγους, αν και δεν ξέρω τι να κάνω με αυτό.
Ωστόσο, είναι δική τους απόφαση και δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν μπόνους καζίνο στους παίκτες. Αν και μερικές φορές είναι άδικο αν ένας παίκτης καταθέτει μόνο για αυτό.
Το καζίνο εξήγησε γιατί δεν σας τα έδωσαν;
Okay then, from what I understand is that they didn't give you the free spins you were entitled to according to you? Were the spins for some kind of deposit?
Unfortunately, sometimes it happens that casinos don't give bonuses to players for administrative reasons, although I don't know what to make of that.
However, it is their decision and they are not obliged to give casino bonuses to players. Although it is sometimes unfair if a player deposits just for that.
Did the casino explain why they didn't give them to you?
Ήμουν θυμωμένος που έχασα πολύ και δεν μου έδωσαν μπόνους από το πακέτο καλωσορίσματος μου, αυτό είναι.
I was angry to much lost and they dont guve me bonus from my welcome package , thats it.
Αλλά εξήγησαν γιατί συνέβη ότι δεν λάβατε αυτές τις περιστροφές;
But they explained why it was the case, that you did not obtain these spins?
έχει σημασία, σήμερα όλοι οι ιστότοποι στο funID δίνουν promo για κατάθεση 40e, μας δίνουν 300 350 περιστροφές, καταθέτω 50 ευρώ σε 2x ιστότοπο, έχασα τα κανονικά μου υπόλοιπα χωρίς 10e νίκη, τώρα έχουν το ίδιο πρόβλημα σε 2x ιστότοπους με περιστροφές, το 1ο δώσε μου πήρα 40 συν 100 στο στοίχημα Πρέπει να ανατρέξω στη σελίδα, δεν είμαι αρχάριος, ξέρω περί τίνος πρόκειται.
its dosent matter , today all sites on funID give promo to deposit 40e they give us 300 350 spins , i deposit 50 euro on 2x site , ofc i lost my normal balans without 10e win, now they have same problem on 2x sites with spins, 1 st one give me i got 40 e to wager into 1500 , plus i got every 10th spin eror thay i must to ref page, im not begginer, i know what is it all about.
Έχετε προσπαθήσει να ρωτήσετε τι κρύβεται πίσω από τα λάθη; Νομίζω ότι αν δεν πετύχετε, δεν θα αναπτύξω περισσότερα αλλού, γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη απώλεια. Προτιμώ να κάνω ένα διάλειμμα και να βρω ένα καζίνο που να είναι αξιόπιστο και όπου δεν έχετε προβλήματα, παρά να πηγαίνω τριγύρω ελπίζοντας να κερδίσω μερικές δωρεάν περιστροφές. Αυτό δεν είναι ποτέ εγγυημένο στα καζίνο.
Have you tried to ask what is behind the errors? I think that if you are not successful, I would not deploy more elsewhere, because this can lead to an even greater loss. I'd rather take a break and find a casino that is reliable and where you don't have problems rather than going around hoping to win some free spins. That's never guaranteed in casinos.
με κλώτσησαν σε 270 περιστροφές, έχω άλλες 80 και κέρδισα περισσότερα από 100 e myb τώρα, επέστρεψα και δεν υπάρχει τίποτα σαν να μην έπαιξα αλλά καταγράφω όλες τις περιστροφές και πριν από αυτό για την ασφάλειά μου δεν θέλω να στείλω εδώ, περιμένω για cudtomer service αλλά στο malinacasino.com
i got kicked on 270spins i have 80more and i won over 100 e myb more now i come back and there is nothing like i didnt play but i screen record all the spins and before that for my ssafety i dont want to send here im waitig for cudtomer servise but on malinacasino.com
Έτυχε και σε μένα, δεν είχα τελειώσει ακόμα το παιχνίδι και είχα υπόλοιπο bonus πάνω από 800 ευρώ και ξαφνικά το υπόλοιπο και οι δωρεάν περιστροφές εξαφανίστηκαν. Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν ότι το μπόνους είχε λήξει και όλα είχαν μηδενιστεί, ούτε καν ο χρόνος για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις για να αποκτήσω πραγματικό υπόλοιπο
It happened to me too, I hadn't finished playing yet and I had a bonus balance of more than 800 euros and suddenly the balance and free spins disappeared. I contacted customer service and they told me that the bonus had expired and everything was reset, not even the time to meet the requirements to get a real balance
È successo anche a me, ancora non avevo finito di giocare e avevo un saldo da bonus di più di 800 euro ed improvvisamente è scomparso saldo è giri gratuiti. Ho contattato il servizio clienti e mi hanno detto che il bonus era scaduto e tutto viene azzerrato, neanche il tempo di soddisfare i requisiti richiesti x ottenere un saldo reale
Πρέπει λοιπόν να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες του μπόνους γιατί συχνά ο χρόνος που αναγράφεται δεν αναφέρεται στην αγορά του μπόνους αλλά στην ολοκλήρωσή του. Είχα καταθέσει 100 για να έχω 300% στην κατάθεση, μου πίστωσαν 300 +100 κατάθεση και ούτε καν ένα ζευγάρι να παίξω!
So you have to read the bonus instructions carefully because often the time indicated does not refer to the purchase of the bonus but to its completion. I had deposited 100 to have 300% on the deposit, they credited me with 300 +100 of deposit and not even a couple to play!
Quindi bisogna leggere bene le indicazioni del bonus perché spesso il tempo indicato non si riferisce all' acquisto del bonus ma al suo completamento. Avevo depositato 100 x avere il 300% sul deposito, mi hanno accreditato 300 +100 di deposito e neanche un paio x giocare!
Οπότε διάβασα μπόνους 300 περιστροφές στην κατάθεση 40e, το κάνω, αφού πήρα κάποια καλά χρήματα, με διώχνουν επίσης, δεν μπορώ να συνδεθώ ξανά στο Malinacasino για περίπου 10 λεπτά και το funID με έδιωξε επίσης σε αυτό το διάστημα, δεν επικοινώνησα με κανέναν ή κ.λπ. Απλώς γράφω στο malina casino ότι έχω καθηγητή και έχω καθηγητές παιδιά, με αφήνουν να βάλω ξανά τον ιστότοπο WIG30 και το funID 17ε
So i read bonus 300 spins onn40e deposit i do that after i got some goood money they kick me out also i cannotnlog againe into Malinacasino for about 10 min and funID kick me out too in this time, didnt contact anyone or etc. i just write to malina casino that i have prof and i have prof guys , they let me to site againe and they give me 350 new spins whete i get BIG 17e
με κλώτσησαν σε 270 περιστροφές, έχω άλλες 80 και κέρδισα περισσότερα από 100 e myb τώρα, επέστρεψα και δεν υπάρχει τίποτα σαν να μην έπαιξα αλλά καταγράφω όλες τις περιστροφές και πριν από αυτό για την ασφάλειά μου δεν θέλω να στείλω εδώ, περιμένω για cudtomer service αλλά στο malinacasino.com
i got kicked on 270spins i have 80more and i won over 100 e myb more now i come back and there is nothing like i didnt play but i screen record all the spins and before that for my ssafety i dont want to send here im waitig for cudtomer servise but on malinacasino.com
Εντάξει, διάβασα και το post άλλου παίκτη και ήθελα να κάνω και εγώ την ίδια ερώτηση. Δεν είναι δυνατόν να έχει λήξει το μπόνους και για αυτό να μην έχεις χρήματα που έχεις ανεβάσει;
Θα σας παρακαλούσα επίσης αν γράφετε για το Malina Casino, μην το δημοσιεύσετε σε αυτό το νήμα που αφορά το Posido Casino. Τότε πράγματα που δεν πρέπει να μπερδεύονται εδώ.
Okay, I also read another player's post and I also wanted to ask the same question. Isn't it possible that the bonus has expired and that's why you don't have any money that you have uploaded?
I would also ask that if you are writing about Malina Casino, don't post it in this thread which is about Posido Casino. Then things that shouldn't be mixed up here.
Έτυχε και σε μένα, δεν είχα τελειώσει ακόμα το παιχνίδι και είχα υπόλοιπο bonus πάνω από 800 ευρώ και ξαφνικά το υπόλοιπο και οι δωρεάν περιστροφές εξαφανίστηκαν. Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν ότι το μπόνους είχε λήξει και όλα είχαν μηδενιστεί, ούτε καν ο χρόνος για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις για να αποκτήσω πραγματικό υπόλοιπο
It happened to me too, I hadn't finished playing yet and I had a bonus balance of more than 800 euros and suddenly the balance and free spins disappeared. I contacted customer service and they told me that the bonus had expired and everything was reset, not even the time to meet the requirements to get a real balance
È successo anche a me, ancora non avevo finito di giocare e avevo un saldo da bonus di più di 800 euro ed improvvisamente è scomparso saldo è giri gratuiti. Ho contattato il servizio clienti e mi hanno detto che il bonus era scaduto e tutto viene azzerrato, neanche il tempo di soddisfare i requisiti richiesti x ottenere un saldo reale
Λυπάμαι λοιπόν πολύ που συνέβη αυτό. Μερικές φορές με κάποια μπόνους δεν έχετε πολύ χρόνο να παίξετε. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, πόσος χρόνος πέρασε μέχρι να ακυρωθεί το μπόνους;😕
So I am very sorry that this has happened. Sometimes with some bonuses you don't have much time to play. But in this case, how long was it before the bonus was cancelled?😕
Γεια σας, ήθελα να υποβάλω την εμπειρία μου στον ιστότοπο posido. Στις 10 Απριλίου κέρδισα 1500 ευρώ στα φρουτάκια, έκανα αμέσως τις αναλήψεις, τρεις διαφορετικές αναλήψεις από 500 ευρώ η καθεμία. Μου είπαν ότι θα χρειάζονταν 3 με 5 ημέρες για να έχω τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Μέχρι σήμερα δεν βλέπω τίποτα και βλέπω το αίτημα απόσυρσής μου
ακόμη επαληθεύεται. Είναι 23 Απριλίου και οι πάροχοι μου λένε πάντα τα ίδια, ότι η πρακτική έχει αναφερθεί ως προτεραιότητα, ότι το οικονομικό τμήμα έχει καθυστερήσεις στις πληρωμές κλπ κλπ. Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι είναι απλά απάτη και δεν θα εξαργυρώσω ποτέ τα χρήματά μου. Υπάρχουν παρόμοιες εμπειρίες ή μπορεί κάποιος να μου πει πώς μπορώ να πάρω αυτό που είναι δικό μου;
Hello, I wanted to submit my experience on the posido site. On April 10th I won 1500 euros at the slots, I immediately made the withdrawals, three different withdrawals each of 500 euros. They told me that it would take 3 to 5 days to have the money in my bank account. To this day I still see nothing and I see my withdrawal request
still being verified. It's April 23rd and the operators are always telling me the same things, that the practice has been reported as a priority, that the financial department has delays on payments etc etc. I'm starting to think that it's just a scam and I will never cash in my money. Are there similar experiences or can someone tell me how I can get what's mine?
Salve,volevo sottoporre la mia esperienza sul sito di posido. Il 10 Aprile vinco alle slot 1500 euro,faccio subito i prelievi ,tre prelievi diversi ognuno da 500 euro. Mi dicono che sarebbero passati da 3 a 5 giorni per avere i soldi sul mio conto bancario. Ancora a oggi non vedo nulla e vedo la mia richiesta di prelievo
ancora in fase di verifica. Siamo al 23 aprile e gli operatori mi dicono sempre le stesse cose,che la pratica è stata segnalata prioritaria,che il reparto finanziario ha dei ritardi sui pagamenti etc etc. Sto iniziando a pensare che sia solo una truffa e non incasserò mai i miei soldi. Ci sono esperienze simili o qualcuno mi può dire come faccio ad avere ciò che è mio?
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.