Χαίρετε,
Υποθέτω ότι θα ήταν καλό να ξέρετε γιατί αυτό το μπόνους δεν είναι διαθέσιμο σε εσάς. Μπορείτε να μας πείτε, σας παρακαλώ;
Χρησιμοποιήσατε τον σύνδεσμο από το email, εννοώ ότι μπήκατε απευθείας στον ιστότοπο του καζίνο κάνοντας κλικ στον κατάλληλο σύνδεσμο υπερκειμένου από το προωθητικό email;
Αυτός είναι συνήθως ο σωστός τρόπος για να λάβετε το μπόνους.
Σε γενικές γραμμές, εάν το καζίνο (ή ο συνεργάτης που διαχειρίζεται διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) έκανε λάθος , δεν είναι δικό σας λάθος, θα έλεγα ότι ένα ειλικρινές καζίνο θα δεχόταν ότι υποκινηθήκατε από αυτήν την προσφορά και πιθανότατα δεν θα καταθέτετε μόνοι σας . Εάν δεν υπάρχει τρόπος παροχής του μπόνους, πιστεύω ότι η επιστροφή της κατάθεσης είναι δίκαιη.
Hello,
I guess it would be good to know, why this bonus is not available to you. Can you tell us, please?
Did you use the link from the email, I mean did you enter the casino site directly by clicking the proper hypertext link from the promotional email?
This is usually the proper way how to get the bonus.
Generally speaking, if the casino (or partner who manages promotional emails) made a mistake, it is not your fault, I'd say that an honest casino would accept that you were motivated by this offer and you would probably not deposit on your own. If there is no way how to provide the bonus, I feel that returning the deposit is fair.
Αυτόματη μετάφραση: