Δεν είναι λοιπόν μια εντελώς κακή εμπειρία. Εννοώ, φυσικά, η καθυστέρηση είναι προφανής, ωστόσο λέτε ότι το καζίνο σας πλήρωσε τελικά.
Δεν φαίνεται ότι το θέμα υπήρχε πριν, και μόλις πρόσφατα επιδεινώθηκε;
Λυπάμαι που δεν έχω απαντήσεις ή εξήγηση, πρέπει να είναι πολύ κουραστικό...
Τέλος πάντων, μια μικρή συμβουλή: προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης για να διατηρήσετε επαφή με άλλους. 😉
So it's not a completely bad experience. I mean, of course, the delay is obvious, yet you say the casino paid you out eventually.
Doesn't this look like the issue was there before, and just recently it got worse?
I'm sorry I have no answers or explanation, it must be very exhausting...
Anyway, a tiny tip: try to use the reply button to keep in touch with others. 😉
Αυτόματη μετάφραση: