Γειά σου,
Καταρχάς, καταλαβαίνω ότι δεν είναι αυτό που θα περίμενε κανείς. Αντί να απολαμβάνετε τα κέρδη, έρχεται η απογοήτευση. Το καταλαβαίνω και λυπάμαι.
Εάν το καζίνο σας έχει πει ότι καθυστερεί με αναλήψεις λόγω του, ας πούμε, εκκρεμούς όγκου αιτημάτων, φοβάμαι, ωστόσο, ότι το καζίνο πρέπει να το διευθετήσει. Διότι αν αυτό συμβαίνει πραγματικά, κανείς εκτός του καζίνο δεν μπορεί να επιταχύνει την αποτελεσματικότητά του. Τώρα είναι σημαντικό να είστε υπομονετικοί και να μην αγγίζετε καθόλου τις αναλήψεις.
Φαντάζομαι ότι αυτό δεν είναι εύκολο να το αποδεχτείς και έχεις κάθε δικαίωμα να νιώθεις όπως θέλεις. Εμείς ως Γκουρού του Καζίνο μπορούμε τουλάχιστον να μείνουμε δίπλα σας και να ζητήσουμε από το καζίνο μια λύση για λογαριασμό σας. Τώρα μιλάω για μια δωρεάν φόρμα παραπόνων που μπορείτε να συμπληρώσετε ανά πάσα στιγμή: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈
Θέλετε να φέρω συγκεκριμένα; Μη διστάσετε να ρωτήσετε. 🙏
Hello,
First of all, I understand it is not what one would expect. Instead of enjoying the winnings, frustration comes. I get it and I'm sorry.
If the casino has been telling you that they are in delay with withdrawals due to the, let's say, outstanding volume of requests, I, however, fear the casino has to sort that out. Because if this is really the case, no one outside the casino can speed up their efficiency. It is now important to be patient and not touch the withdrawals at all.
I imagine this is not easy to accept and you have every right to feel however you need. We as Casino Guru may at least stay by your side and ask the casino for a solution on your behalf. I'm now talking about a free of charge complaint form you may fill out anytime: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈
Do you want me to bring specifics? Don't hesitate to ask. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: