Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPosido Casino - γενική συζήτηση

Posido Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

109.671 προβολές 620 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...18 19 20...32
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Μετά από 6 μέρες ο posido μου απάντησε και μου είπε να ακολουθήσω κάποια βήματα, αλλά τα είχα κάνει όλα πολλές φορές, μου είπε το ίδιο πράγμα για τη ζωντανή συνομιλία του posido

Αυτόματη μετάφραση:
dennissantoro1106
πριν από 9 μήνες

Hello, could you provide a screenshot showing the error (feel free to blur all personal details), please? I wish I could help you and this is at least something we can try. You don't have to, of course.

πριν από 9 μήνες

Μετά από καλές 33 μέρες σήμερα έλαβα την ανάληψη... το γεγονός είναι ότι αυτός ο ιστότοπος πρέπει να εξαλειφθεί αμέσως... Έστειλα αμέσως αίτημα για διαγραφή του λογαριασμού παιχνιδιού μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

I imagine this is kind of a bitter success, still very valuable information for others. Let's hope your next casino endeavors won't be that complicated!


πριν από 8 μήνες

Hello, im sharing my expririence with POSIDO CASINO.

Last friday they gave me 10 euros for free play. Wow, i was very happy...

I waggered this gift fo 40 times-400 euros and made withdrawal of 44 euros. Max cash out was 50 euros. In chat they told me, that the withdrawal process take up to 3 WORKING days and verification process take up to 10 WORKING days. I changed my mind i want to cancel withdrawals and continue playing , but hear what happened...they cannot find my pending withdrawals....

HAHAHAHHA. Im not joking.

.....and two of chat agents with no reason cancel my chat.

Έγινε επεξεργασία
blankaloviscek
πριν από 8 μήνες

This is really a strange situation indeed.

Was the withdrawal already approved, though? Can you see it in your account?

πριν από 8 μήνες

They sent me this.. i didnt cancel my withdrawal pending, they did it. I requested withdrawal to skrill, but as you see, they recomended, the same method as deposit. But i did not need to deposit anything, because it was gift from them.

Also I couldnt find the terms and conditions from this bonus, it isnt in the bonus history section. And in the chat they couldnt explain how much is max cash out.

file

Έγινε επεξεργασία
πριν από 8 μήνες

Περιμένω από τις 8 Μαρτίου για να λάβω μια νίκη, ακολουθούμενη από άλλες 2 λίγες μέρες αργότερα. Μου λένε συνέχεια ότι το οικονομικό τμήμα έχει να επεξεργαστεί μεγάλο αριθμό κερδών και παρά τις υπενθυμίσεις από τους χειριστές συνομιλίας, συνεχίζω να μην πληρώνομαι. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Δεν είναι δίκαιο για το καζίνο posido να αντιμετωπίζει τους πελάτες του με αυτόν τον τρόπο. Νιώθω σαν να με κοροϊδεύουν. Βοηθήστε με να επιλύσω αυτήν την κατάσταση

Αυτόματη μετάφραση:
annalisa1812
πριν από 8 μήνες

Hello,

First of all, I understand it is not what one would expect. Instead of enjoying the winnings, frustration comes. I get it and I'm sorry.

If the casino has been telling you that they are in delay with withdrawals due to the, let's say, outstanding volume of requests, I, however, fear the casino has to sort that out. Because if this is really the case, no one outside the casino can speed up their efficiency. It is now important to be patient and not touch the withdrawals at all.

I imagine this is not easy to accept and you have every right to feel however you need. We as Casino Guru may at least stay by your side and ask the casino for a solution on your behalf. I'm now talking about a free of charge complaint form you may fill out anytime: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈

Do you want me to bring specifics? Don't hesitate to ask. 🙏


πριν από 8 μήνες

Ναι, τη Δευτέρα θα κάνω και παράπονο αλλά γνωρίζω ότι δεν τους νοιάζει και πολύ. Τώρα καταλαβαίνω ότι είναι απλώς δικαιολογίες αλλά σε κάθε περίπτωση δεν θα σταματήσω μέχρι να μου πληρώσουν τα κέρδη μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Θα ήθελα να μοιραστώ την περίπτωσή μου, παρόλο που δεν με εκπλήσσει καθόλου αυτό που έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

Παίζω σε αυτό το καζίνο περίπου 6 μήνες (ναι, είμαι πολύ ανόητος) Υπολογίζω ότι έχω καταθέσει περίπου 5.000 € ή 6.000 € και μάντεψε τι... 0 € σε αναλήψεις. Έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα για πάνω από μια εβδομάδα και δεν μου απαντούν καν στο chat (υποτίθεται ότι είμαι VIP πελάτης) Έχω τον δικό μου VIP σύμβουλο στο WhatsApp αλλά τέλος πάντων... Περισσότερα το ίδιο με το live chat. Τους ζήτησα να κλείσουν τον λογαριασμό μου για πάνω από ένα μήνα και εξακολουθώ να έχω πρόσβαση σε αυτόν. Ζήτησα αναφορά για τις καταθέσεις μου και ούτε έχω λάβει τίποτα. Η θεραπεία που λαμβάνετε είναι τρομερή. Μην παίζετε σε αυτήν την περίπτωση, εάν δεν θέλετε να χάσετε χρόνο και χρήμα. Χαιρετισμοί.

Αυτόματη μετάφραση:
Ertiii
πριν από 8 μήνες

Είστε VIP; Θέλω να πω, κερδίζετε πάνω από 3.000 λίρες σε εβδομαδιαία έσοδα καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Εγώ vip; Όχι όχι ποτέ δεν κέρδισα, ίσως 80 ευρώ πριν λίγους μήνες.. Και τον Φεβρουάριο του 2025. Ζήτησα 3 αναλήψεις 2 των 150 ευρώ και 1 των 500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έκανα μια κατάθεση για να πάρω ένα μπόνους. Έπαιξα και ολοκλήρωσα τις απαιτήσεις στοιχηματισμού για το μπόνους. Συνέχισα να κερδίζω στους κουλοχέρηδες και έχοντας το πραγματικό υπόλοιπο ζήτησα αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ναι, τη Δευτέρα θα κάνω και παράπονο αλλά γνωρίζω ότι δεν τους νοιάζει και πολύ. Τώρα καταλαβαίνω ότι είναι απλώς δικαιολογίες αλλά σε κάθε περίπτωση δεν θα σταματήσω μέχρι να μου πληρώσουν τα κέρδη μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hasn't something changed yet and it's still the same? If so, then by all means lodge a complaint and, as Radka said, we will be here to try to help.

I hope it will be resolved soon.☘️

πριν από 8 μήνες

Θα ήθελα να μοιραστώ την περίπτωσή μου, παρόλο που δεν με εκπλήσσει καθόλου αυτό που έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

Παίζω σε αυτό το καζίνο περίπου 6 μήνες (ναι, είμαι πολύ ανόητος) Υπολογίζω ότι έχω καταθέσει περίπου 5.000 € ή 6.000 € και μάντεψε τι... 0 € σε αναλήψεις. Έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα για πάνω από μια εβδομάδα και δεν μου απαντούν καν στο chat (υποτίθεται ότι είμαι VIP πελάτης) Έχω τον δικό μου VIP σύμβουλο στο WhatsApp αλλά τέλος πάντων... Περισσότερα το ίδιο με το live chat. Τους ζήτησα να κλείσουν τον λογαριασμό μου για πάνω από ένα μήνα και εξακολουθώ να έχω πρόσβαση σε αυτόν. Ζήτησα αναφορά για τις καταθέσεις μου και ούτε έχω λάβει τίποτα. Η θεραπεία που λαμβάνετε είναι τρομερή. Μην παίζετε σε αυτήν την περίπτωση, εάν δεν θέλετε να χάσετε χρόνο και χρήμα. Χαιρετισμοί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hi, I would also think about complaining in your case. But the casino pays out quite late and it often takes them about 2 weeks. I hope it will be a delay and you will get the money, but it will be important not to play with them and leave everything until the situation is resolved. 

As for closing the account, I would also wait until you get the money because in some casinos it works so that they can't close your account until you have an active withdrawal. This can only happen after you have a balance of 0. If this is not the case, it is also something you could mention in your complaint and we would try to help you with closing your account.

What do you think?

πριν από 8 μήνες

Θα περιμένω μόλις αυτή την εβδομάδα και μετά θα προχωρήσω σε ένα παράπονο και η υποστήριξή σας θα είναι περισσότερο από απαραίτητη γιατί νιώθω πιο προστατευμένος. Σας ευχαριστώ πολύ. Θα σας κρατάω ενήμερους. Έχω πίστη και δεν νομίζω ότι το καζίνο posido θα φτάσει στο σημείο να μην πληρώσω! Θα ήταν παράλογο!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Έχω ήδη τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις μου που αθροίζονται συνολικά 500€ και έχω φτάσει πάνω από 800€ αλλά έτσι πάνε τα πράγματα, περιμένω κριτική και να δω πώς θα συνεχιστεί αυτό, ελπίζω να μου πληρώσουν τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Θα περιμένω μόλις αυτή την εβδομάδα και μετά θα προχωρήσω σε ένα παράπονο και η υποστήριξή σας θα είναι περισσότερο από απαραίτητη γιατί νιώθω πιο προστατευμένος. Σας ευχαριστώ πολύ. Θα σας κρατάω ενήμερους. Έχω πίστη και δεν νομίζω ότι το καζίνο posido θα φτάσει στο σημείο να μην πληρώσω! Θα ήταν παράλογο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

It usually takes them longer to pay the player and if you go through this thread you will see that if the player hasn't broken anything or there is no other problem like verification, they always pay the player eventually. But nobody wants to wait two weeks for money. 

Anyway, we'll be here if you need help.

πριν από 8 μήνες

Έχω ήδη τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις μου που αθροίζονται συνολικά 500€ και έχω φτάσει πάνω από 800€ αλλά έτσι πάνε τα πράγματα, περιμένω κριτική και να δω πώς θα συνεχιστεί αυτό, ελπίζω να μου πληρώσουν τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I hope so too, and if it doesn't happen, we will try to assist you as well. 🙂

1...18 19 20...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.