Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPosido Casino - γενική συζήτηση

Posido Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

 από kszysio
|
45.201 προβολές 362 απαντήσεις |
|
1...17 18 19
Jaro

Μέχρι σήμερα ακόμα τίποτα ... ανάληψη ακόμα εν αναμονή επαλήθευσης ... η καταγγελία ήταν ανοιχτή και οι μέρες έλειπαν τώρα από χθες ξεκίνησε στις 6 μέρες ... εδώ εκτός από αναμονή δεν υπάρχει κανένα νέο ... καλά από τις μέρες 19/02 και δεν έχω ακόμα την πίστωση ...

Αυτόματη μετάφραση:
7gmph2pms7

Yes, I saw that nothing has moved yet, but Nick replied to you yesterday, which won't take long and we will contact the casino. Unfortunately I have nothing better to say than wait for now.🙁

Jaro

Πραγματικά η αναμονή είναι η μόνη δυνατή επιλογή που έχουμε... δεν μένει τίποτα να κάνουμε, έχω χάσει την ελπίδα μου...

Αυτόματη μετάφραση:

file αυτό νομίζω κάθε μέρα μου λένε ότι με κοροϊδεύουν... κάθε μέρα κάνουν ψεύτικες αιτήσεις και με κοροϊδεύουν

Αυτόματη μετάφραση:
7gmph2pms7

I know how you feel and I also told you that the casino has a rather long payout time of about two weeks. Since you have a complaint, we will be contacting the casino shortly, so that should give you some hope. The casino usually responds, so even though I know how unpleasant it must be, try to wait it out.🤞☘️

Γεια, έχω ένα πρόβλημα με την ανάληψη στο posido, φόρτωσα 10 ευρώ, άρχισα να παίζω και έφτασα στα 30 ευρώ, αλλά όταν πάω να κάνω ανάληψη, μου λέει ένα απροσδόκητο σφάλμα

Αυτόματη μετάφραση:
dennissantoro1106

Hi, was that what it said in a slot or when you went to withdraw money? Have you contacted the casino about this problem and tried to find out what could be the cause? I guess that would be the first thing I would do and wait for their reply so that they can advise you on what you should do. 

Will you let me know if you find out please?

Jaro

Ναι όταν ήθελα να κάνω ανάληψη χρημάτων στην αρχή μου είπε ότι έπρεπε να παίξεις 10 ευρώ μετά αφού τα έπαιξα και έφτασα στα 34 ευρώ μου είπε ναι έγινε ένα σφάλμα και δεν με αφήνει να τα αποσύρω

Και τώρα περιμένω απάντηση από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Από σήμερα είμαστε ακόμα κολλημένοι χωρίς πίστωση και η ανάληψη έχει κολλήσει στη φάση επαλήθευσης

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι όταν ήθελα να κάνω ανάληψη χρημάτων στην αρχή μου είπε ότι έπρεπε να παίξεις 10 ευρώ μετά αφού τα έπαιξα και έφτασα στα 34 ευρώ μου είπε ναι έγινε ένα σφάλμα και δεν με αφήνει να τα αποσύρω

Και τώρα περιμένω απάντηση από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

I saw that your complaint is already open, but try to wait for the casino's reply and when they let you know what could have happened when you have done everything you needed to do, then by all means let them know. I will be glad to know if it was just a technical error or if there is something else behind it.

Από σήμερα είμαστε ακόμα κολλημένοι χωρίς πίστωση και η ανάληψη έχει κολλήσει στη φάση επαλήθευσης

Αυτόματη μετάφραση:

Yes, I looked at your situation as well. Nick should answer you again soon and I hope it will move on because it is taking too long. I don't even know what else to tell you, because it's still the same thing and we have to wait for the team to contact the casino.

Jaro

Δεν έχω λάβει καμία απάντηση από την Παρασκευή, ας περιμένουμε...

Αυτόματη μετάφραση:

Ελπίζω να πάρεις τα χρήματα σύντομα. Το καζίνο θα σας πληρώσει, αυτό είναι σίγουρο. Δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω, αλλά μετά από έναν ή δύο μήνες που πληρώνω κάθε δύο ή τρεις εβδομάδες, έχω κάνει περίπου 7-8 αναλήψεις σε 15 ημέρες. Και πληρώνονται όλοι την επόμενη μέρα. Ανάλογα με τον τύπο του παίκτη σας, θα σας πληρώσουν αργά ή γρήγορα. Και να θυμάστε, πάντα να κάνετε ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα.

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν έχω λάβει καμία απάντηση από την Παρασκευή, ας περιμένουμε...

Αυτόματη μετάφραση:

Then the best thing to do is to wait for a complaint because the casino usually responds there when we invite them into the conversation. If they don't answer you, there's probably not much more you can do. 

Jaro

Οπότε αν δεν απαντήσουν θα χάσω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
dennissantoro1106

However, the casino almost always responds, it has only 4 unresolved complaints, so such a scenario would probably not have to happen. Don't think negative and try, although I know it's hard to think a little positive. Hopefully soon we'll have more information and you'll have your money.

Jaro

Ας το ελπίσουμε

Αυτόματη μετάφραση:

Μετά από καλές 33 μέρες σήμερα έλαβα την ανάληψη... το γεγονός είναι ότι αυτός ο ιστότοπος πρέπει να εξαλειφθεί αμέσως... Έστειλα αμέσως αίτημα για διαγραφή του λογαριασμού παιχνιδιού μου

Αυτόματη μετάφραση:

Την επόμενη φορά, κάντε το με τραπεζικό έμβασμα. Λαμβάνω όλες τις αναλήψεις μου την επόμενη μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Ertiii

Το πρόβλημα είναι ότι δεν με αφήνει να το κάνω με κανέναν τρόπο, ούτε καν με αφήνει να κάνω ανάληψη, μόλις πάω να κάνω ανάληψη, βάζω που θέλω να το αποσύρω, πατάω συνέχεια και μου λέει ένα απροσδόκητο σφάλμα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...17 18 19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα