ΦόρουμΚαζίνοPin-Up Casino - γενική συζήτηση

Pin-Up Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από nejnost607
|
17311 προβολές 117 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

In my country, you can ask any bank to provide an extra account statement - anytime you need it.

Frankly, I'm also lost in this part:

"In the last message I received from the casino and I already posted above, it tells me that they are waiting for my court date to fully visualize the month of March and that they will analyze the bank statement on April 14."

Anyway, if you think you should wait, then wait. I was just trying to help 🙂, but if a court is involved, I'll leave that completely without further suggestions.

πριν από 7 μήνες

Φίλε Radka, όπως εξήγησα παραπάνω, το καζίνο εξακολουθεί να μην θέλει να ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου, πολύ λιγότερο να αποδεσμεύσει τα χρήματα που έχω σε αυτόν, παρόλο που στέλνω τις καταστάσεις του λογαριασμού μου που δείχνουν τις κινήσεις που έκανα στο καζίνο. (όλα με το πρόσχημα ότι δεν εμφανίζεται ο πλαστικός αριθμός, όπως ήδη ανέφερα, η τράπεζα μου λέει ότι η πλαστική κάρτα δεν περιλαμβάνεται στα αντίγραφα κίνησης λογαριασμού αφού μπορεί να χαθεί, να μην τοποθετηθεί ή να σταματήσει να λειτουργεί το τσιπ, είναι απλά πλαστικό και μόνο το πλαστικό περιλαμβάνεται visa που περιλαμβάνεται στον τραπεζικό μου λογαριασμό για να μπορώ να κάνω αγορές από τον λογαριασμό μου)

Αλλά επαναλαμβάνω στις δηλώσεις λογαριασμού μπορείτε να δείτε τις κινήσεις στο καζίνο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

file Εκθέτω τις καταθέσεις στο pin up καζίνο πλαισιωμένο με μαύρο χρώμα, ένα των 50, άλλο των 500 και άλλο των 450. file Σε αυτό το άλλο μια κατάθεση για 1.760 πέσος, και στέλνω τις λήψεις από το pin up καζίνο filefile

Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 7 μήνες

I am really sorry about this long going situation. Unfortunately we, here on forum, after all the advice given to you, can not do much more. I would strongly suggest you to file a complaint with our complaint team, so they can have a better look into your case and help you out with it. I will put the link here, again, where you can easily file a complaint. Please let us know how have you decided and if you need any assistance from us.

πριν από 7 μήνες

file Σήμερα στις 9 π.μ. ώρα κεντρικού Μεξικού είδα αυτό το μήνυμα στο δίσκο μου, νομίζοντας ότι είχαν ήδη κυκλοφορήσει τον λογαριασμό μου, αλλά όχι, αυτό που έκαναν ήταν να τον μπλοκάρουν. Το μήνυμα λέει αυτολεξεί (Ο λογαριασμός σας Pin-Up έχει αποκλειστεί.)

Έχουν ήδη μπλοκάρει τον λογαριασμό, δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, έτσι λειτουργεί το Pin-up καζίνο, μια πραγματική απάτη.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I am really sorry about this long going situation. Unfortunately we, here on forum, after all the advice given to you, can not do much more. I would strongly suggest you to file a complaint with our complaint team, so they can have a better look into your case and help you out with it. I will put the link here, again, where you can easily file a complaint. Please let us know how have you decided and if you need any assistance from us.

πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ Romi, ελπίζω να σας βοηθήσει να υποβάλετε αυτό το παράπονο και πάνω από όλα να μειώσουν την αξιολόγηση αυτού του καζίνο (λόγω αυτής της βαθμολογίας αποφάσισα να ανοίξω λογαριασμό σε αυτό το καζίνο) είναι πραγματικά απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Τώρα γράφω με το chat της pin-up σελίδας και μου έδωσαν αυτόν τον λόγο για τον οποίο μου έκλεισαν τον λογαριασμό.

ΕΓΩ:

Ρώτησα γιατί μπλόκαραν και μου απάντησαν το εξής.

ΑΥΤΟΙ:

Σας ευχαριστώ που περιμένετε την απάντησή μου. 🤗

ΑΥΤΟΙ:

Διατηρούμε το δικαίωμα να αναστείλουμε την πρόσβασή σας στον Ιστότοπο και να αποκλείσουμε τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, εάν εντοπίσουμε οποιαδήποτε ύποπτη δραστηριότητα που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα έχουμε καμία υποχρέωση να επιστρέψουμε ή να συμψηφίσουμε τα χρήματα που απομένουν στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας. Διατηρούμε το δικαίωμα να αναφέρουμε οποιεσδήποτε τέτοιες δραστηριότητες στις αρμόδιες αρχές και συμφωνείτε να συνεργαστείτε πλήρως μαζί μας για τη διερεύνηση τέτοιων δραστηριοτήτων.

ΑΠΑΝΤΗΣΑ:

Τι ύποπτη δραστηριότητα αν είμαι 60χρονη νοικοκυρά.

Και τι μου ζητάνε τώρα για να πάρω πίσω τα χρήματά μου;

ΑΥΤΟΙ:

Κατανοώ την ταλαιπωρία, αλλά αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται από ένα εξειδικευμένο τμήμα μέσω του οποίου επικοινωνείτε μέσω email, μπορούμε επίσης να επαληθεύσουμε ότι η περίοδος απάντησης είναι 3 ημέρες, υπάρχει ακόμη χρόνος για να σας απαντήσουν σε αυτήν την περίοδο, επομένως Θα σας παρακαλούσα να περιμένετε και να είστε λίγο πιο υπομονετικοί, ώστε να λάβετε μια απάντηση, ελπίζω θετική για εσάς.🙏


-------------------------------------------------- -----------------


Αυτό είναι το τελευταίο email που είχα χθες σε επαφή με την υποστήριξη του καζίνο και για πρώτη φορά μου έστειλαν κάτι διαφορετικό δίνοντας την ελπίδα ότι θα με πληρώσουν και σήμερα μπλόκαραν τον λογαριασμό μου. Γράφω το τελευταίο email της σύλληψης για μετάφραση.

Γειά σου Μαρία!


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την υποστήριξη Pin-Up. Εκτιμούμε το αίτημά σας και εκτιμούμε την υπομονή σας! Το αίτημά σας έχει παραπεμφθεί σε εξειδικευμένο τμήμα. Σημειώστε ότι ο κατά προσέγγιση χρόνος απόκρισης είναι 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι ορισμένες φορές οι προθεσμίες ενδέχεται να παραταθούν.


Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP

----------------------------

Λοιπόν, θα περιμένω αυτές τις 3 ημέρες, αν όχι περισσότερες, έχω παίξει στις bet365, Caliente, Codere, Onlinebigbola, betcris και πιστέψτε με αυτό το καζίνο είναι το χειρότερο από όλα,

Σε αντιμετωπίζουν ακόμα και ως εγκληματία ή σε κάνουν να καταλάβεις ότι είσαι ύποπτος για έγκλημα, γι' αυτό σου μπλόκαραν τον λογαριασμό, όταν είμαι 60χρονος και όλες αυτές οι προφάσεις όταν σου μπλοκάρουν τον λογαριασμό, αλλά σε προσβάλλουν ( ποιοι είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν ένα άτομο ως ύποπτο για έγκλημα ή υπονοούν ότι, εάν είναι σοβαρό έγκλημα να κατηγορηθεί ένα άτομο ή να αμφισβητηθεί ένα άτομο, δεν είναι αρμόδιοι να το πράξουν). Και αυτό είναι έγκλημα, χωρίς στοιχεία. Θεέ μου, τι καταστροφικό καζίνο και το χειρότερο.

Αυτοί είναι οι εγκληματίες. Όπως λέει και ένα σύνθημα, το λιοντάρι πιστεύει ότι ο καθένας είναι της κατάστασής του.


Και αν γράφω είναι για να πω την εμπειρία μου και να μην παίξω σε αυτό το καζίνο.

file


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Εντάξει, σήμερα είχαν το θάρρος να πουν την αλήθεια, έχω εφεύρει ότι ο λογαριασμός ανήκει σε άλλον και ότι παραποίησαν χαρτιά, αφού το αντίγραφο του λογαριασμού μου έχει κωδικό QR από την τράπεζα για να βεβαιωθεί ότι είναι αληθινό, είναι απατεώνες.


Το καζίνο μου απάντησε τώρα:


Γειά σου!

Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί λόγω παραβίασης μιας ή περισσότερων ρητρών της Συμφωνίας Χρήστη, ιδίως της ρήτρας 7.11. "Απαγορεύεται η παρουσίαση παραποιημένων εγγράφων ή εγγράφων που ανήκουν στην πραγματικότητα σε κάποιον άλλο εκτός από τον πραγματικό κάτοχο του λογαριασμού κατά την επαλήθευση λογαριασμού ή άλλες δραστηριότητες επαλήθευσης που πραγματοποιούνται από τη διαχείριση του ιστότοπου. Χωρίς αμφιβολία, η διαχείριση του ιστότοπου θα θεωρήσει τέτοιες ενέργειες ως δόλιες και θα αναγκαστούμε να αρνηθούμε αμέσως την πρόσβαση στον ιστότοπο των υπηρεσιών και να αποκλείσουμε τον λογαριασμό σας."

Ο λογαριασμός δεν μπορεί να ξεκλειδωθεί.

Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP

-------------------------------------------------- --------------------------------Απάντησα..

Ο τραπεζικός λογαριασμός είναι πραγματικός, από εκεί έστειλα χρήματα στο καζίνο και έλαβα αναλήψεις από εσάς, το όνομά μου είναι πραγματικό και το άτομο μου έστειλε την ταυτότητά μου, είμαι ο μόνος κάτοχος του λογαριασμού, τι άλλο να πω υπέρ μου και ώστε να μου επιστρέψουν τα λεφτά.

-----------------------------------------


Εάν ισχυρίζονται ότι είναι νόμιμοι, θα πρέπει να μου ζητήσουν μια selfie για να επαληθεύσουν ότι είμαι εγώ και να επιστρέψουν τα χρήματά μου, αν και ήδη λένε ότι ο λογαριασμός δεν μπορεί πλέον να ανακτηθεί.

Είναι κλέφτες απάτης και ελπίζω αυτή η σελίδα να έχει το θάρρος να μειώσει την αξιολόγηση αυτού του καζίνο, ειλικρινά είναι πολύ υψηλή για τον τύπο του καζίνο που είναι τόσο καταστροφικό και κλέφτικο.


filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έχω ήδη ανεβάσει την καταγγελία και μια κριτική. Ελπίζω να μπορείτε να με υποστηρίξετε στην ανάκτηση αυτών των χρημάτων. Ευχαριστώ, κορίτσια, τη Romi και τη Radka, που με στηρίξατε και, λοιπόν, έχασα ήδη τα χρήματα με τον πιο άθλιο και σκληρό τρόπο που υπάρχει σε ένα καζίνο.

Καρφώστε τον κλέφτη του καζίνο. Δεν υπάρχουν λόγια για το καταστροφικό και άθλιο καζίνο που είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 7 μήνες

Hello again. We are very glad to help and I hope our complaint team will be able to bring your complaint to the best resolution possible. I am really sorry you have to go thru this situation and thank you for all the updates you gave us.

When it comes to the review you have written about this casino, just bear in mind please, that it will be looked at only after your complaint will be closed.

For now, just stay patient please, and try to update your complaint whenever possible. Keep us also informed about any news regarding this case.

πριν από 6 μήνες

Η Romi και η radka το καζίνο μου έλυσαν το πρόβλημα και μου πλήρωσαν τα χρήματα που υπήρχαν στον λογαριασμό. Χάρη σε αυτήν την κοινότητα του Καζίνο Guru για την υποστήριξη τόσο των καζίνο όσο και των παικτών.

Παίρνω πίσω όλα όσα είπα για το pin-up από τότε που ρευστοποίησα τα χρήματά μου, μόνο εάν βελτιωνόταν η εξυπηρέτηση πελατών γιατί χωρίς αυτήν την κοινότητα των γκουρού του καζίνο δεν θα είχα δει το λάθος τους και θα είχα χάσει τον λογαριασμό μου και τα χρήματα.


Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 6 μήνες

Thank you for this really great news. We are always here for you and glad to help anytime.

Feel free to write a review for this casino describing your experience. It could be really helpful to others. Use this link if you wish to do so.

πριν από 6 μήνες

For those looking for a realistic gaming experience, offers a wide range of live dealer games. Visit https://pinup1.in/ and enjoy live games such as blackjack, roulette and baccarat with professional dealers.

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 6 μήνες
Αιτία: CG link added.
WilliamLowson
πριν από 6 μήνες

Are you a regular there? You could write a review describing your experience at this casino if you are interested. Here's the link.

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, έχω λογαριασμό στο Pin Up εδώ και πολύ καιρό, είμαι ενεργός παίκτης, αλλά τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω προβλήματα με την πλατφόρμα, έκανα ανάληψη, ακυρώθηκε, αμέσως μετά το πάγωμα του λογαριασμού μου, Δεν μπορώ πλέον να παίξω ή να αποσύρω τα κέρδη μου, τώρα επικοινώνησα με το chat, οι απαντήσεις τους δεν ξεκαθαρίζουν τις αμφιβολίες μου, έχω ήδη στείλει τα έγγραφα που απαιτούν (τραπεζικά αντίγραφα) και κανένα από τα προβλήματά μου δεν έχει επιλυθεί, αν είναι για να είμαι ασφαλής, όλο αυτό το ζήτημα θα βαθμολογήσει το 10 στο καζίνο, τώρα αν είναι Για να αποτρέψω την απόσυρσή μου, δεν συνιστώ πλέον το pin up

Αυτόματη μετάφραση:
dasilvaeduardo9899
πριν από 5 μήνες

Hi, according to what you describe you are going through account verification. Are the documents you sent still being checked by the casino? Have any been accepted or rejected ? I would say that this might be the reason why you have an account frozen and until you pass verification it will probably remain that way. How long does it take for the casino to check the documents ? 

Please let me know and we will see what can be done. For now, please be patient. 


πριν από 4 μήνες

Με το παρόν θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου από το διαδικτυακό ταξίδι pin up. Δεν πληρώνει τις αναλήψεις, με περιμένουν 21 μέρες για να μου δώσουν ανάληψη $800 πέσος. Τους έστειλα τις αναλήψεις μου από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και την απόδειξη της ανάληψης μου στις 3 Ιουλίου 2024 για να μαζέψουν τις επαναφορτώσεις, είναι γρήγορες αλλά για να πληρώσουν είναι τρομερές

Αυτόματη μετάφραση:
jesusmwndoza1975
πριν από 3 μήνες

Hello. Sorry to hear about the issue at this casino.

May I ask you a few questions to understand it better, please?

Is your account fully verified now, and when exactly did you request the withdrawal?

If you believe that it is going nowhere, I would suggest you file a complaint here, and our team will try to help.

Please follow this link and provide all the details regarding this issue. We'll wait for your reply.

πριν από 3 μήνες

Πόνταρα στο καζίνο, μετά άλλα στοιχήματα σε άλλες αγορές, άλλαξα τη συσκευή μου επειδή η προηγούμενη εγγραφή είχε πρόβλημα, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου διεκδικώντας διπλασιασμό, έχω περισσότερα από 5 χιλιάδες στον λογαριασμό θέλω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
leandromottaoficial
πριν από 3 μήνες

Do I understand correctly that the casino has blocked your account due to the multiple accounts?

Did you open more than one account there, are you aware of something like that?

Try to provide more details to us, please, and hopefully we'll be able to help.

Romi
πριν από 3 μήνες

άνοιξα μόνο τον λογαριασμό μου, ισχυρίζονται ότι χρησιμοποίησα πολλά, το ιστορικό εκεί έχει καζίνο, αθλήματα, απλά μπλοκαρισμένα κατά τη διάρκεια της νύχτας. μπλοκαρίστηκε στις 20/07 το βράδυ, αφού χρησιμοποίησα το κινητό μου σε wifi σε άλλη πόλη όπου δούλευα.


Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα