Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPin-Up Casino - γενική συζήτηση

Pin-Up Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από nejnost607
|
19.101 προβολές 119 απαντήσεις |
|
1...5 6
leandromottaoficial
πριν από 5 μήνες

So you have done the right thing to file a complaint where our team will try to get this issue solved as soon as possible and in the best possible way.

Were you in contact with the casino regarding this at all?

Romi
πριν από 5 μήνες

Μπήκα και μου είπαν ότι δεν θα ξεκλειδώσει. file

Αυτόματη μετάφραση:
leandromottaoficial
πριν από 4 μήνες

Alright, so now we need to wait for our complaint team if they will be able to get in contact with the casino and then solve this issue of yours.

Hopefully, this will happen soon and you'll be able to withdraw your money. If you only have one account at this casino and you did not open a second one, there is no reason for the casino to keep your money, in my opinion. 🤷‍♀️

Do you have any updates for us by any chance?

Romi
πριν από 4 μήνες

Γεια σας παιδιά, καμία απάντηση από αυτούς γιατί όπως έστειλα την εκτύπωση είπαν ότι ήταν μπλοκαρισμένη και δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. οπότε σε ψάχνω να με βοηθήσεις γιατί χρειάζομαι αυτά τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
leandromottaoficial
πριν από 4 μήνες

Thank you for the update. Please try to update your complaint where Nick needs some additional information from you so he can move forward with it.

Keep in there, and we'll wait for the outcome here.

πριν από 3 μήνες

Πολύ ακριβά παιχνίδια και δεν πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
yabrpi12
πριν από 3 μήνες

Hello, how do you think the games are expensive ? Maybe it's just a translation error, but you don't pay for games. Do you mean they have a low RTP for you or something else ? Feel free to say more if you want. 

πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα, το pin-up καζίνο κρατάει τα χρήματά μου εδώ και σχεδόν 2 μήνες, και επίσης μπλοκάρει τον λογαριασμό μου χωρίς προειδοποίηση επειδή χρειάστηκε μερικές ημέρες για να απαντήσω σε ένα email (στο πλαίσιο των όρων και προϋποθέσεων τους, ορίζει ότι είναι 1 μήνα, όχι λίγες μέρες).

Μέχρι σήμερα έχω στείλει ό,τι μου ζητήσουν, από επαλήθευση προσώπου μέχρι όλες τις καταστάσεις λογαριασμού που δείχνουν ότι έχω καταθέσει χρήματα μέσω του "PagoEfectivo", ωστόσο συνεχίζουν να διατηρούν τα χρήματά μου σχεδόν 400 USD, χρειάζομαι βοήθεια, παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
albertomk6
πριν από 3 μήνες

Hello,

It's great you have found this forum and shared your issue here. We are always eager to help players in difficult situations. To achieve that, we provide a highly specialized team focused on resolving players' disputes. What it take on your side?

Let me provide some quick hints:

Submitting a complaint is free of charge for anyone

To submit one, you only need to activate this green hyperlink 👈 nd go for "submit a complaint"

Follow all the steps; bear in mind that you should provide all the relevant information and attach any evidence that supports your claims. (That said, please refrain from providing unnecessary details that may actually make it harder for us to process the complaint.)

Once the complaint is reviewed by member of what we call a First Response Team, it gets published on the website. Perhaps this guide will also help you understand the following steps 👈


I imagine we are all quite curious to know why the casino decided not to pay out? Is there some additional or perhaps security verification ongoing? I'm asking because you mentioned a one-month deadline; from my experiences, it's usualy for non-standard investigations.

Don't hesitate to share more with us.

πριν από 5 μήνες

Μπήκα και μου είπαν ότι δεν θα ξεκλειδώσει. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Εξαιρετικό, μπορείτε να ανεβάσετε μια φωτογραφία.

Αυτόματη μετάφραση:
josemauricio4710
πριν από 2 μήνες

Yes, you can 🙂 !

Aside from liking posts you found most interesting or useful, you can also start your own discussion about any casino you have got in mind.

Radka
πριν από 2 μήνες

Μου αρέσει το Casino GURU.

Και έρχομαι να μάθω. Και αν είναι δυνατόν, να μοιραστούμε εμπειρίες. Και να διαβάζω αυτά των άλλων ανθρώπων.

Παράδειγμα: Αν έχω κακή εμπειρία σε ένα καζίνο, έρχομαι εδώ και αναζητώ τις απόψεις άλλων χρηστών.

Έχω μια απορία. Σχετικά με την ενότητα μπόνους

Στο τέλος υπάρχει μια ερώτηση σχετικά με... Εάν το μπόνους λειτούργησε για εσάς.

Μπράβο. Σου δίνει την ευκαιρία να πεις γνώμη.

Ήθελα να δώσω το μπράβο αλλά με μια άποψη.

Να αναδείξουμε κάτι θετικό. Αλλά δεν μου έδωσε αυτή την επιλογή.

Τι μπορώ να κάνω για να δώσω μια καλή γνώμη για ένα συγκεκριμένο καζίνο που με εξέπληξε ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ;

Και τι πιστεύω ότι είναι σημαντικό να μοιραστώ;

Αυτόματη μετάφραση:
josemauricio4710
πριν από 2 μήνες

You can always write your own user review about casinos you have played at. I can see that you already found that out, and thank you for that.😉

How is your deposit going, by the way? Has it been sold out already?

πριν από 1 μήνα

Not dispo for Canada/Quebec update the casino desc please

petitgamer
πριν από 1 μήνα

Hi there, and thanks for the effort!

Do you know you can do that right away? Just inspect the "overview tab" for this feature:

file

Speaking of which, may I ask what the "dispo" and "desc" stand for, please? Thank you in advance for helping me avoiding mistakes. 😉


πριν από 1 μήνα

Hi there, and thanks for the effort!

Do you know you can do that right away? Just inspect the "overview tab" for this feature:

file

Speaking of which, may I ask what the "dispo" and "desc" stand for, please? Thank you in advance for helping me avoiding mistakes. 😉


πριν από 1 μήνα

nNxt time i will send you screenshots like this.

file

petitgamer
πριν από 1 μήνα

Alternatively, you can send both a description and a screenshot. Sometimes it's better with all these messages so we don't get confused. 😉

Jaro
πριν από 1 μήνα

got it!

πριν από 1 εβδομάδα

9.1 for a casino that does not pay out.

Well done. Seriously.


Well done.


Real 100% authentic gambler review :


These are russian scammers. Do not play here. They will steal your money 🙂

CreativeAlliance
πριν από 6 ημέρες

Hi, it might be a good idea to tell us what specifically happened to you and why the casino doesn't want to pay you your money. What do you say? Then we can look at other things.

Try to tell me about your situation and we will try to help you if possible.

General posts like this don't help much.😉

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα