ΦόρουμΚαζίνοPin-Up Casino - γενική συζήτηση

Pin-Up Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από nejnost607
|
8391 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
maricandimaldonado
πριν από 1 μήνα

If I may, I would highly recommend filing a complaint, especially if you feel like this could be a theft, as you have said multiple times. Our team will do their best, as always to help you out. I prefer not to do any speculations here, before we'll be able to see the outcome of this issue. So whenever you decide to submit one, here 👈 is the link where you can easily do it. Please let us know about your decision, and if you need any other help, do not hesitate to contact us.

πριν από 1 μήνα

If I may, I would highly recommend filing a complaint, especially if you feel like this could be a theft, as you have said multiple times. Our team will do their best, as always to help you out. I prefer not to do any speculations here, before we'll be able to see the outcome of this issue. So whenever you decide to submit one, here 👈 is the link where you can easily do it. Please let us know about your decision, and if you need any other help, do not hesitate to contact us.

πριν από 1 μήνα

Γεια σου Romi, ευχαριστώ, σήμερα το καζίνο μου έστειλε ένα μήνυμα ότι θέλουν την κίνηση του λογαριασμού μου, αλλά ότι αντικατοπτρίζουν τις καταθέσεις που έγιναν στο καζίνο τους.

Μπορώ να καταλάβω ότι επειδή πραγματικά τα μηνύματά τους είναι τα ίδια και μπερδεμένα, ναι μπερδεμένα, το πρόβλημα είναι ότι η κατάσταση λογαριασμού του Μαρτίου, ώστε να μπορείτε να δείτε τις καταθέσεις που έκανα στο καζίνο, θα αντικατοπτρίζεται στην άλλη κίνηση λογαριασμού που έκοψα -off date Είναι 14 κάθε μήνα, δηλαδή πρέπει να περιμένω μέχρι τις 14 Απριλίου για να μπορέσω να σας τα στείλω.

Τι καταστροφικό καζίνο και σίγουρα εκείνη την ημέρα που είναι το δικαστήριο ίσως θα εφεύρουν κάτι άλλο για μένα. Ο μεγαλύτερος φόβος μου.

Η αλήθεια είναι ότι, αν θέλω να κάνω μια καταγγελία, έχουν ήδη τα 3 τελευταία αντίγραφα κίνησης ή τραπεζικές κινήσεις του λογαριασμού μου, είναι στο όνομά μου όπως ακριβώς ο επαληθευμένος λογαριασμός μου στο καζίνο, γιατί πρέπει να περιμένω, αυτό που είναι είναι πολύ άδικο και ανήθικο. καζίνο.

Έκανα ήδη κλικ στον σύνδεσμο που μοιραστήκατε μαζί μου, Romi, αλλά κάνω κλικ στην υποβολή καταγγελίας λόγω προβλήματος επιστροφής χρημάτων και φαίνεται σαν ένα μικρό κουτί αλλά όχι περισσότερες επιλογές.

Μην εμπιστεύεστε αυτό το καζίνο και η ανάληψη είναι μόνο σχεδόν 200 δολάρια, φανταστείτε με μεγαλύτερα ποσά.

Παρακαλώ πείτε μου πώς μπορώ να υποβάλω καταγγελία. Αυτό το καζίνο είναι πραγματικά πολύ κουραστικό και πραγματικά κλέβει με παίκτες που κάνουν αναλήψεις και το καζίνο βλέπει ότι μακροπρόθεσμα θα ήταν μια απώλεια για αυτούς και ίσως όχι επειδή έχω χάσει σε άλλα καζίνο, αλλά δεν τους αρέσει. παίρνω ένα ρίσκο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Δεν ξέρω αν να γελάσω ή να θυμώσω, αλλά στο νέο μήνυμα λέει αυτό ήδη 10 φορές που μου έχουν στείλει το ίδιο πράγμα φαίνεται σαν αντιγραφή και επικόλληση εξηγώ το μήνυμα:

Γειά σου Μαρία!

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που παρέχονται. Το ζητούμενο έγγραφο με τις ενημερωμένες απαιτήσεις είναι αυτό που είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, σε κάθε περίπτωση παραμένουμε προσεκτικοί μέχρι την ημερομηνία που ενημερωθήκαμε ότι θα μας στείλετε το ζητούμενο έγγραφο.

Για να συνεχίσουμε με το αίτημά σας, παρακαλούμε να μας δώσετε το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας **1458, με την οποία κάνατε την πληρωμή με PIN-UP όλο τον Μάρτιο.

Βασικές απαιτήσεις του εγγράφου που πρέπει να επισυναφθούν:

Μορφή pdf;

Πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της κάρτας στη δήλωση.

Η κατάσταση λογαριασμού πρέπει να είναι για ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο.

Σημειώστε ότι τα έγγραφα κατά την επεξεργασία της αίτησής σας μπορούν να ληφθούν υπόψη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι ορισμένες φορές οι προθεσμίες ενδέχεται να παραταθούν.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.


Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP

Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 1 μήνα

Hello. I think that the casino needs to check all the deposits made by you, for whatever reason they need to do that. it is a really usual procedure, I would say. Do not get into any wrong conclusions here, please.

Try to file the complaint once again, and read well all the questions in there, please. You should be able to manage it. If you feel, that you need some assistance, do not hesitate to write an email to our team at complaints@casino.guru.

Also here, read our article Complaint Resolution Information and Instructions, to have a better understanding of the process, if you like.

πριν από 1 μήνα

ΕΓΩ:

Φαντάζομαι τα αντίγραφα του λογαριασμού αναφέρονται στα αντίγραφα τραπεζών αλλά δεν έχουν τον αριθμό της πλαστικής κάρτας, όπως θέλετε πείτε τον, διαβάζετε μόνο τον διατραπεζικό κωδικό και τον αριθμό λογαριασμού αλλά όχι τον πλαστικό αριθμό, την κίνηση του λογαριασμού μου για να μπορώ αποστολή ολόκληρου του μήνα Μαρτίου θα είναι μέχρι τις 14 Απριλίου αφού οι ημερομηνίες είναι πάντα η 14η κάθε μήνα.

Αποδεχτείτε το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού μου που δείχνει τη μεταφορά στο καζίνο σας και θα πρέπει να περιμένω μέχρι τις 14 Απριλίου για να φτάσει το αντίγραφο κίνησης για να μπορώ να το κατεβάσω από την εφαρμογή της τράπεζας για να μπορείτε να με πληρώσετε, επαναλαμβάνω ότι θα πρέπει να περιμένω μέχρι τις 14 Απριλίου ώστε να μπορούν να με πληρώσουν όταν δουν την κατάσταση λογαριασμού.

Μπορώ να ζητήσω από την τράπεζά μου να μου στείλει την κίνηση των καταθέσεων που έκανα στο καζίνο της, ώστε να μπορέσω να πληρωθώ και να μην χρειαστεί να περιμένω μέχρι την καταληκτική ημερομηνία για να λάβω την κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού για κάθε μήνα


Καρφιτσώνουν τον κλέφτη:

Γειά σου Μαρία!

Ευχαριστώ για την παρεχόμενη φωτογραφία.

Για να συνεχίσουμε με το αίτημά σας, παρακαλούμε να μας δώσετε το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας **1458, με την οποία κάνατε την πληρωμή PIN-UP ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο, σε περίπτωση που το αντίγραφό σας δεν έχει ακόμη ημερομηνία λήξης, Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την ημερομηνία κλεισίματός σας για να μπορέσουμε να τη λάβουμε υπόψη.

Βασικές απαιτήσεις του εγγράφου που πρέπει να επισυναφθούν:

Μορφή pdf;

Πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της κάρτας στη δήλωση.

Η κατάσταση λογαριασμού πρέπει να είναι για ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο.

Σημειώστε ότι τα έγγραφα κατά την επεξεργασία της αίτησής σας μπορούν να ληφθούν υπόψη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι ορισμένες φορές οι προθεσμίες ενδέχεται να παραταθούν.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.


Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP


ΕΓΩ:

Γεια σας, σήμερα πήγα στο υποκατάστημα της τράπεζας Bancoppel και μου είπαν ότι τα αντίγραφα του λογαριασμού μου που καλέσατε είναι το ίδιο αντίγραφο κίνησης, ο αριθμός της κάρτας δεν περιλαμβάνεται αφού έχει λήξει και ο τραπεζικός μου λογαριασμός όχι.

(Τόσο ο αριθμός λογαριασμού όσο και ο διατραπεζικός κωδικός είναι τα μόνα που μπορούν και προστίθενται στα τραπεζικά αντίγραφα, αφού ζητώ τις αναλήψεις μέσω spei μέσω του κωδικού πρόσβασης διατραπεζικού λογαριασμού που είναι στο όνομά μου Maria C.... M. . ... Γ... και την πλαστική κάρτα που περιλαμβάνεται στον τραπεζικό μου λογαριασμό, σας έστειλα ήδη φωτογραφία της πλαστικής κάρτας που κατά τις αγορές έβαλα το όνομά μου Maria Candelaria Maldonado Garcia). Για αυτόν τον λόγο, σας έστειλα ήδη μια φωτογραφία της κάρτας μου και τα αντίγραφα κίνησης λογαριασμού που είναι ίδια με τον τραπεζικό μου λογαριασμό, οπότε πείτε μου ποιες πληροφορίες σας στέλνω αφού η κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με τον αριθμό της κάρτας είναι αδύνατη. Αλλά εάν οι πληροφορίες στον λογαριασμό μου που έχω ήδη στείλει και αυτός είναι ο λογαριασμός ότι το πλαστικό προστίθεται στον ίδιο λογαριασμό.


Αυτοί:

Γειά σου Μαρία!

Ευχαριστώ για την παρεχόμενη φωτογραφία.

Για να συνεχίσουμε με το αίτημά σας, παρακαλούμε να μας δώσετε το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας **1458, με την οποία κάνατε την πληρωμή με PIN-UP όλο τον Μάρτιο.

Βασικές απαιτήσεις του εγγράφου που πρέπει να επισυναφθούν:

Μορφή pdf;

Πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της κάρτας στη δήλωση.

Η κατάσταση λογαριασμού πρέπει να είναι για ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο.

Σημειώστε ότι τα έγγραφα κατά την επεξεργασία της αίτησής σας μπορούν να ληφθούν υπόψη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι ορισμένες φορές οι προθεσμίες ενδέχεται να παραταθούν.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.


Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP


ΕΓΩ:

Σας έστειλα ήδη το αντίγραφο κίνησης του Μαρτίου, αλλά δεν είναι μέχρι τις 13 Μαρτίου 2024 λόγω των ημερομηνιών που βρισκόμαστε, 22 Μαρτίου, είναι το μόνο που μπορεί να μου δώσει η τράπεζα αφού η τράπεζα εξακολουθεί να μην ανεβάζει πληροφορίες από ημέρες αργότερα. Εφόσον σας τα έστειλα ήδη, είναι απολύτως νόμιμο να κάνω την απόσυρσή μου.

Εκτός από το γεγονός ότι το μόνο πράγμα που πρέπει να σας ενδιαφέρει είναι να επαληθεύσετε ότι είμαι ο κάτοχος του λογαριασμού που είναι στο όνομά μου Maria C....... M...... G..... άτομο ποιος Έχουν ήδη επαληθεύσει την ταυτότητά μου στέλνοντάς τους το INE μου, το οποίο είναι αποδεικτικό ταυτότητας από το Μεξικό, και επικύρωσαν τον λογαριασμό μου, τον ίδιο λογαριασμό στο όνομά μου που κατέθεσα στα καζίνο τους και τον ίδιο λογαριασμό όπου ζητάω τις αναλήψεις μου. Δείτε γιατί δικαιολογούνται να μην πληρώσουν ή να παρατείνουν τις προθεσμίες. Σας έχω ήδη στείλει τα 3 τελευταία αντίγραφα του τραπεζικού μου λογαριασμού σε PDF, γι' αυτό μην επινοείτε άλλες δικαιολογίες και πληρώνετε τα χρήματά μου.


Αυτοί:

Γειά σου Μαρία!

Ευχαριστώ για την παρεχόμενη φωτογραφία.

Για να συνεχίσουμε με το αίτημά σας, παρακαλούμε να μας δώσετε το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας **1458, με την οποία κάνατε την πληρωμή με PIN-UP όλο τον Μάρτιο.

Βασικές απαιτήσεις του εγγράφου που πρέπει να επισυναφθούν:

Μορφή pdf;

Πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της κάρτας στη δήλωση.

Η κατάσταση λογαριασμού πρέπει να είναι για ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο.

Σημειώστε ότι τα έγγραφα κατά την επεξεργασία της αίτησής σας μπορούν να ληφθούν υπόψη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι μερικές φορές οι προθεσμίες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

ΕΓΩ:


Έχω στείλει ήδη τις μορφές PDF των 3 τελευταίων λογαριασμών μου, επαναλαμβάνω σε PDF (ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΞΑΝΑ) (Και αυτές εκδίδονται από την τράπεζα σε PDF από την αίτηση της τράπεζάς μου, σας τις στέλνω, είναι απολύτως νόμιμο )

Ο αριθμός κάρτας με τον οποίο έκανα την κατάθεση στο καζίνο σας είναι 4169 ggsd 8019 1458 στο όνομά μου, που είναι η María CM G. Από την τράπεζα με νόμιμο όνομα στο Μεξικό, BanCoppel, SA Institución de Banca Múltiple

Προσθέτω φωτογραφίες της κάρτας ώστε να έχετε μια εικόνα της κάρτας που προφανώς καλύπτει τους 3 αριθμούς ασφαλείας μου, καθώς αυτό είναι εμπιστευτικό και απολύτως νόμιμο για μένα.


ΕΓΩ:

ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΖΗΤΩ ΤΙΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΠΟΥ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΤΩ



Αυτοί: (ο κλέφτης του καζίνο)

Γειά σου Μαρία!

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που παρέχονται. Το ζητούμενο έγγραφο με τις ενημερωμένες απαιτήσεις είναι αυτό που είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, σε κάθε περίπτωση παραμένουμε προσεκτικοί μέχρι την ημερομηνία που ενημερωθήκαμε ότι θα μας στείλετε το ζητούμενο έγγραφο.

Για να συνεχίσουμε με το αίτημά σας, παρακαλούμε να μας δώσετε το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας **1458, με την οποία κάνατε την πληρωμή με PIN-UP όλο τον Μάρτιο.

Βασικές απαιτήσεις του εγγράφου που πρέπει να επισυναφθούν:

Μορφή pdf;

Πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της κάρτας στη δήλωση.

Η κατάσταση λογαριασμού πρέπει να είναι για ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο.

Σημειώστε ότι τα έγγραφα κατά την επεξεργασία της αίτησής σας μπορούν να ληφθούν υπόψη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι ορισμένες φορές οι προθεσμίες ενδέχεται να παραταθούν.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.


Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP


Εγώ: (το τελευταίο μου μήνυμα, ζητώντας αυτό που ζήτησα από την αρχή)

Ο αριθμός της κάρτας δεν εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης, τι μπορώ να κάνω;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Όπως βλέπετε, κάνουν τα πάντα για να μην πληρώσουν, έχω στείλει ήδη τα αντίγραφα του λογαριασμού αλλά θέλουν το αντίγραφο κίνησης ή το αντίγραφο λογαριασμού με τον αριθμό της κάρτας, ότι δεν το δίνει η τράπεζά μου, μπορώ να τους στείλω την κίνηση όταν καταθέσω στο κλέφτικο καζίνο και με την υπηρεσία Χειρότερα και όμως δεν ενδιαφέρονται και επαναλαμβάνουν το ίδιο, δεν απαντούν στις ερωτήσεις ούτε ενδιαφέρονται να στείλω ήδη τα τραπεζικά αντίγραφα που ζήτησαν.


Δίνουν μόνο αόριστες απαντήσεις και τους είπα ήδη ότι δεν φαίνονται οι τραπεζικές καταστάσεις του λογαριασμού από τότε που έκανα τις αγορές και συνεχίζουν με τις ασαφείς απαντήσεις ζητώντας το ίδιο και δεν έχει σημασία οι εξηγήσεις που τους δίνω.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Και μην κάνετε κατάθεση 1 φορά, καταθέστε περισσότερες από 3 φορές στο pin up thief καζίνο σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello. I think that the casino needs to check all the deposits made by you, for whatever reason they need to do that. it is a really usual procedure, I would say. Do not get into any wrong conclusions here, please.

Try to file the complaint once again, and read well all the questions in there, please. You should be able to manage it. If you feel, that you need some assistance, do not hesitate to write an email to our team at complaints@casino.guru.

Also here, read our article Complaint Resolution Information and Instructions, to have a better understanding of the process, if you like.

πριν από 1 μήνα

Η Romi δεν χρειάζεται να επαληθεύσει τίποτα, η απόδειξη υπάρχει και όποιος θέλει να μάθει περισσότερα για την κλοπή αυτού του καζίνο πριν καταθέσει ή εμπιστευτεί αυτό το καζίνο μπορεί να μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα ή να αφήσει ένα μήνυμα εδώ και θα του δώσω το email μου ή ο αριθμός μου. κινητό, μιλάω αγγλικά και ισπανικά για να μπορώ να τους υποστηρίξω για να μην κάνουν κατάθεση σε αυτό το κλεφτικό καζίνο.

Romi, οι σύνδεσμοι που δημοσίευσες δεν λειτουργούν, ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 1 μήνα

Hello. Thank you for the posts. After reading all the messages I can understand your point and that you feel like cheated by the casino. Unfortunately here on forum we can not do much, our complaint team will be able to look better at your case, but you need to file a complaint, to give them the chance. Have you tried to send them an email on the complaint@casino.guru email address, perhaps, to help you how to submit a complaint?

Sorry for the not working links, posting it again here: Complaint Resolution Information and Instructions. Please let me know, how will you go with it.

πριν από 1 μήνα

Hello. Thank you for the posts. After reading all the messages I can understand your point and that you feel like cheated by the casino. Unfortunately here on forum we can not do much, our complaint team will be able to look better at your case, but you need to file a complaint, to give them the chance. Have you tried to send them an email on the complaint@casino.guru email address, perhaps, to help you how to submit a complaint?

Sorry for the not working links, posting it again here: Complaint Resolution Information and Instructions. Please let me know, how will you go with it.

πριν από 1 μήνα

Γεια σου Romi, αν είναι έτσι και το καταλαβαίνω, δεν μπορούν να κάνουν πολλά, καταλαβαίνω φίλε, σήμερα μου έστειλαν αυτό το τελευταίο email:

Γειά σου Μαρία!

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που παρέχονται. Το ζητούμενο έγγραφο με τις ενημερωμένες απαιτήσεις είναι αυτό που είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, σε κάθε περίπτωση παραμένουμε προσεκτικοί μέχρι την ημερομηνία που ενημερωθήκαμε ότι θα μας στείλετε το ζητούμενο έγγραφο. Μπορείτε να μας στείλετε το έγγραφο που παρέχεται από την τράπεζα το οποίο θα αναλυθεί.

Για να συνεχίσουμε με το αίτημά σας, παρακαλούμε να μας δώσετε το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας **1458, με την οποία κάνατε την πληρωμή με PIN-UP όλο τον Μάρτιο.

Βασικές απαιτήσεις του εγγράφου που πρέπει να επισυναφθούν:

Μορφή pdf;

Πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της κάρτας στη δήλωση.

Η κατάσταση λογαριασμού πρέπει να είναι για ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο.

Σημειώστε ότι τα έγγραφα κατά την επεξεργασία της αίτησής σας μπορούν να ληφθούν υπόψη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι ορισμένες φορές οι προθεσμίες ενδέχεται να παραταθούν.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.


Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP



Όπως βλέπετε, μου λένε ότι θα κοιτάξουν την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού, αλλά μέχρι να εμφανιστούν οι κινήσεις, με πλήρωσαν και οι καταθέσεις που έκανα στο καζίνο και οι αναλήψεις που όντως μου έκαναν.


Η ημερομηνία του δικαστηρίου μου είναι η 14η, θα περιμένω εκείνη την ημερομηνία για να σας στείλω τα τραπεζικά αντίγραφα.


Αν εκεινη τη στιγμη δεν με πληρωσουν και μου ενεργοποιησουν τον λογαριασμο μιας και ειναι μπλοκαρισμενος κανω το παραπονο μου εκει που μου πεις romi θετικό ή αρνητικό θα αναφερθώ εδώ.


Η ενόχλησή μου (θα δώσω ένα παράδειγμα) είναι ότι σε σελίδες ή εφαρμογές εμπόρων ή επενδύσεις που, πιστέψτε με, διαχειρίζονται τα ίδια ή μεγαλύτερα ποσά, εξυπηρετούν καλύτερα από τη συντριπτική πλειονότητα των καζίνο, εμείς ως παίκτες θα πρέπει να απαιτούμε αυτή τη μεταχείριση , είναι σαν να αγοράσω ένα προϊόν και δεν μου το παραδώσουν μέχρι να το θέλει ο πωλητής, αυτό δεν είναι δίκαιο.


Θα δώσω μια ευκαιρία στο καζίνο Pin UP. Δεν έχω άλλη επιλογή και εδώ θα σχολιάσω αν αφού στείλω αυτήν την κατάσταση λογαριασμού με όλες τις συναλλαγές στο καζίνο, που είναι στις 14 Απριλίου, πληρωθώ ή πραγματικά κλέψω.

Αλλά η υπηρεσία τους αφήνει πολλά να είναι επιθυμητά.

Εδώ θα σχολιάσω αυτό που έγινε Romi και σε ευχαριστώ φίλε.

Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 1 μήνα

Frankly, due to the auto-translated text, I'm a bit confused now.

But I'll try to mention a few things anyway, maybe you'll find them handy:

If you can provide the card payment history or bank statement, I would do that without delay. Even though I am not fully familiar with your quite complex situation, I would try to evade another delay and focus on passing all checks. In my opinion, at the end of the day, you will have to pass them all eventually.

Anyway, feel free to update us, we are more than happy to stay in touch. I wish you a fair resolution! 🤞

πριν από 1 μήνα

Frankly, due to the auto-translated text, I'm a bit confused now.

But I'll try to mention a few things anyway, maybe you'll find them handy:

If you can provide the card payment history or bank statement, I would do that without delay. Even though I am not fully familiar with your quite complex situation, I would try to evade another delay and focus on passing all checks. In my opinion, at the end of the day, you will have to pass them all eventually.

Anyway, feel free to update us, we are more than happy to stay in touch. I wish you a fair resolution! 🤞

πριν από 1 μήνα

Radka, το πρόβλημα είναι ότι πρόκειται για λογαριασμό με ημερομηνία λήξης. Επιτρέψτε μου να εξηγήσω, η ημερομηνία λήξης μου είναι η 14η κάθε μήνα, η ημερομηνία που μπορώ να δω τις κινήσεις μου από τις 14 έως τις 14, για παράδειγμα, Μάρτιος έως Απρίλιος, το καζίνο έχει την κακή στάση ότι παρόλο που το II έστειλε ένα στιγμιότυπο οθόνης απο το κινητο μου με τις μεταφορες που εκανα στο καζινο δεν ενδιαφερεται θελει να εμφανιζεται η λογαριασμος και ο αριθμος της καρτας μου σχολιασα ηδη παραπανω ειναι λογαριασμος τραπεζος και δεν φαινεται ο αριθμος της καρτας η πλαστικο στο αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού, η τράπεζα μου λέει γιατί η κάρτα έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί να καταστραφεί ή να χαθεί, επομένως η τράπεζα δεν το θεωρεί απαραίτητο και σε οποιαδήποτε από αυτές τις επιλογές θα έπρεπε να την αλλάξω, αλλά αν οι καταθέσεις Αυτό που έκανα στο καζίνο είναι ότι εμφανίζεται στη δήλωση λογαριασμού που θέλει το καζίνο.


Επομένως, δεν έχω άλλη επιλογή από το να περιμένω την καταληκτική ημερομηνία της 14ης Απριλίου και να δω τις κινήσεις του καζίνο, για να το στείλω σε αρχείο PDF όπως θέλει το καζίνο.

Συγγνώμη που το λέω αυτό, αλλά το καζίνο θα μπορούσε να μου ζητήσει μια αναφορά από την τράπεζά μου ή ένα στιγμιότυπο οθόνης των μεταφορών και να το επισπεύσει, αλλά δεν το ήθελε. Δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω παρά να περιμένω. Το αγόρασα και φαίνεται ότι θέλουν να μου το παραδώσουν σχεδόν ένα μήνα μετά, πολύ κακή εξυπηρέτηση από το καζίνο.

Radka, μου είπες ότι επέσπευσα, πιστέψτε με, ότι έστειλα περισσότερα από 8 μηνύματα και το μόνο που κάνει το καζίνο είναι να επαναλαμβάνει και να επαναλαμβάνει, δεν ενδιαφέρεται για τις επιλογές που πρότεινα (που είναι 100% νόμιμες επιλογές για αυτούς αλλά ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν. αναλύστε την τραπεζική κίνηση στις 14 Απριλίου.

Επαναλαμβάνω, δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω παρά να περιμένω όπως προτείνει το καζίνο, φυσικά αυτό δεν αφαιρεί από την κακή υπηρεσία απλώς επανάληψης και επανάληψης, φαίνεται σαν να γράφεις με ρομπότ. Και το live chat του καζίνο δεν ξέρει τίποτα, μόνο με email επαναλαμβάνω ότι είναι μόνο μπότες

Ναι, σας ενημερώνω ότι έγινε αλλά στα μέσα Απριλίου.


Χαιρετίσματα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 1 μήνα

In my country, you can ask any bank to provide an extra account statement - anytime you need it.

Frankly, I'm also lost in this part:

"In the last message I received from the casino and I already posted above, it tells me that they are waiting for my court date to fully visualize the month of March and that they will analyze the bank statement on April 14."

Anyway, if you think you should wait, then wait. I was just trying to help 🙂, but if a court is involved, I'll leave that completely without further suggestions.

πριν από 1 μήνα

In my country, you can ask any bank to provide an extra account statement - anytime you need it.

Frankly, I'm also lost in this part:

"In the last message I received from the casino and I already posted above, it tells me that they are waiting for my court date to fully visualize the month of March and that they will analyze the bank statement on April 14."

Anyway, if you think you should wait, then wait. I was just trying to help 🙂, but if a court is involved, I'll leave that completely without further suggestions.

πριν από 1 μήνα

Radka σε όποια χώρα του κόσμου μπορείς να ζητήσεις το αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού και θα σου δώσουν μια έντυπη φόρμα με τις κινήσεις από 3 μέρες πριν. Θα σας το δώσουν εκτυπωμένο ή από την αίτησή σας θα έχετε αμέσως ορατές τις κινήσεις για όλες τις κινήσεις που έχετε κάνει.

Το ανέφερα στο καζίνο και δεν ενδιαφέρονται, απλώς επαναλαμβάνουν πράγματα και δεν θέλουν φωτογραφία ή εικόνα του τραπεζικού λογαριασμού, το θέλουν σε μορφή pdf και θα το επαναλάβω φίλε, επαναλαμβάνουν μόνο πράγματα, δεν σας δίνουν επιλογές σε όλη τη συνομιλία που είχα με το καζίνο και η συνομιλία δεν βοηθούν πολύ αν στείλετε ένα email στο email βοήθειάς τους.

Για αυτόν τον λόγο δεν έχω άλλο φίλο παρά να περιμένω και να μπορώ να κατεβάσω την κατάσταση του λογαριασμού μου σε αρχείο PDF.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Τώρα στείλτε αυτό το email:

Υπάρχει κάποια μορφή στιγμιότυπου του τραπεζικού μου λογαριασμού στο κινητό μου για τις μεταφορές που έχω κάνει από τον τραπεζικό μου λογαριασμό στο καζίνο σας ή τις καταθέσεις που έλαβα από εσάς, ώστε να μην χρειάζεται να περιμένω και να επισπεύσω και όχι περίμενε την ημερομηνία του δικαστηρίου μου. του λογαριασμού μου, που όπως ήδη ανέφερα είναι η 14η του επόμενου μήνα.

Ευχαριστώ


Θα περιμένω να ακούσω από εσάς για να επισπεύσετε την πληρωμή και την αποδέσμευση του λογαριασμού μου στο καζίνο, καθώς είναι μπλοκαρισμένος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

In my country, you can ask any bank to provide an extra account statement - anytime you need it.

Frankly, I'm also lost in this part:

"In the last message I received from the casino and I already posted above, it tells me that they are waiting for my court date to fully visualize the month of March and that they will analyze the bank statement on April 14."

Anyway, if you think you should wait, then wait. I was just trying to help 🙂, but if a court is involved, I'll leave that completely without further suggestions.

πριν από 4 εβδομάδες

Το καζίνο μου απάντησε:

Γειά σου Μαρία!

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που παρέχονται. Το ζητούμενο έγγραφο με τις ενημερωμένες απαιτήσεις είναι αυτό που είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, σε κάθε περίπτωση παραμένουμε προσεκτικοί μέχρι την ημερομηνία που ενημερωθήκαμε ότι θα μας στείλετε το ζητούμενο έγγραφο. Μπορείτε να μας στείλετε το έγγραφο που παρέχεται από την τράπεζα το οποίο θα αναλυθεί.

Για να συνεχίσουμε με το αίτημά σας, παρακαλούμε να μας δώσετε το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σας **1458, με την οποία κάνατε την πληρωμή με PIN-UP όλο τον Μάρτιο.

Βασικές απαιτήσεις του εγγράφου που πρέπει να επισυναφθούν:

Μορφή pdf;

Πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της κάρτας στη δήλωση.

Η κατάσταση λογαριασμού πρέπει να είναι για ολόκληρο τον μήνα Μάρτιο.

Σημειώστε ότι τα έγγραφα κατά την επεξεργασία της αίτησής σας μπορούν να ληφθούν υπόψη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι ορισμένες φορές οι προθεσμίες ενδέχεται να παραταθούν.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.


Με εκτιμιση,

Υποστήριξη PIN-UP


Το καζίνο μου απαντά το ίδιο όπως πριν, πρέπει να περιμένω την ημερομηνία του δικαστηρίου μου για να έχω την κατάσταση λογαριασμού και τις κινήσεις να εμφανιστούν στο καζίνο.

Ελπίζω να μην έχω πια προβλήματα.

Χαιρετίσματα.

Αυτόματη μετάφραση:
maricandimaldonado
πριν από 3 εβδομάδες

From our experience, most of the casinos accept only .pdf format of documents, to tell you the truth, so it is nothing unusual, actually. Please provide the document, they've asked for, to be able to get to your money, and let us know whenever you have some news.

πριν από 1 εβδομάδα

Ενημέρωση Μόλις έστειλα το αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού μου από τις 14 Μαρτίου έως τις 13 Απριλίου, το οποίο δείχνει τις κινήσεις που έκανα σε αυτό το καζίνο και εξακολουθούν να μου ζητούν να διαβάσω τον αριθμό της κάρτας στο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού, πολλές τράπεζες δεν το κάνουν, καθώς η κάρτα μπορεί να είναι χαθεί ή σταματήσει να λειτουργεί.

Το καζίνο μου απαντά λέγοντας ότι πρέπει να τους στείλουν μια κίνηση λογαριασμού όπου μπορούν να διαβάσουν τον αριθμό της κάρτας, είναι αδύνατο μιας και δεν τους έχω, επαναλαμβάνω στην κατάσταση λογαριασμού από 13 Μαρτίου έως 14 Απριλίου γράφει ξεκάθαρα εμφανιζόμενες κινήσεις στο καζίνο και ακόμη και τότε μόνο το καζίνο επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

From our experience, most of the casinos accept only .pdf format of documents, to tell you the truth, so it is nothing unusual, actually. Please provide the document, they've asked for, to be able to get to your money, and let us know whenever you have some news.

πριν από 1 εβδομάδα

Romi έστειλα την κίνηση του λογαριασμού και οι κινήσεις κατάθεσης στο pin-up καζίνο εμφανίζονται καθαρά και φαίνεται ότι δεν θα θέλουν καν να μου το πληρώσουν εάν είναι πρόβλημα και έχω δίκιο τι μπορώ να κάνω, (περιμένετε μέχρι το δικαστήριο μου ήταν Για να μπορέσω να τους στείλω το αντίγραφο του λογαριασμού, το έστειλα ήδη και φαίνεται ότι δεν θέλουν να με πληρώσουν αν και βλέπουν ότι επαναλαμβάνω στην κατάσταση λογαριασμού τις κινήσεις που έγιναν στο καζίνο)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα