ΦόρουμΚαζίνοPariPesa Casino - γενική συζήτηση

PariPesa Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από locohen100
|
4425 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Τίποτα jarro, αυτή η σελίδα είναι πραγματική απάτη, αφαιρούν τον τρόπο επιστροφής και σου λένε ότι πρέπει να είναι ο ίδιος με τον οποίο κατατέθηκε και μετά ακυρώνουν κάθε είδους επιλογές επιστροφής και αυτή για την κάρτα ανάληψης δεν είναι εκεί, ήταν με αυτό που καταθέτω. ολική απάτη paripesa

Αυτόματη μετάφραση:
negredo69
πριν από 10 μήνες

From my perspective, if the problem is only with payment options, the casino should suggest just one - working and then, proceed with the payout as soon as possible. As a last resort option, cryptocurrencies are commonly used to save the day. I'm glad you created the complaint sounds like the casino is helpless now.

Not good at all 🙁.

πριν από 9 μήνες

Ξέρει κανείς ποιο είναι το εύλογο χρονικό πλαίσιο για τη διαδικασία επικύρωσης εγγράφων (kyc);

Απλώς τα έστειλα όλα πριν μια εβδομάδα και μέχρι στιγμής τίποτα. Είναι φυσιολογικό??

Αυτόματη μετάφραση:
Pro3477
πριν από 9 μήνες

Hello,

In general, I know casinos capable of verifying new players within 48 hours... Well, I would start reminding myself to the casino, thus I believe a week is just enough.

Have you perhaps received a confirmation or a partial follow-up on the matter?

I don't want to sound dumb, but can you check all your bin folders, promotion section (Gmail specialty), spam folders, and so on? Just to ensure the delay is not on your side.

I know exactly how that sounds, but you would be surprised how often emails like this end up in the spam folder...

In any case, we allow casinos 14 full days untill we step in to investigate when a complaint is created.

Find your further info here.

So meanwhile, at least I'll be here for you.




Radka
πριν από 9 μήνες

Γειά σου!

Ευχαριστώ για τη γρήγορη και ολοκληρωμένη απάντηση.

Ναι, έχω ελέγξει το φάκελο spam και αυτό δεν ισχύει.

Αρχικά όταν ξεκίνησα τη διαδικασία KYC ζήτησαν καθαρά αντίγραφα της ταυτότητας, μετά ήταν μια φωτογραφία προσώπου με την κάρτα στο χέρι δίπλα στο πρόσωπο και το email τους που το ζητούσε από το άλλο χέρι (γελοίο) αλλά συμφώνησα με όλα και το έστειλε. Τελικά, πριν από μια εβδομάδα, απάντησαν ότι θα πρέπει να περιμένουν απάντηση από τους ειδικούς.

Το ενισχύω μέρα με τη μέρα και η απάντηση είναι πάντα η ίδια αντιγραφή επικόλλησης ότι τα αιτήματα αναλύονται με τη σειρά και πρέπει να περιμένω.

Στη συνέχεια θα περιμένω τις 14 ημέρες και μετά θα υποβάλω επίσημη καταγγελία.


Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
Pro3477
πριν από 9 μήνες

Hi there!

Ok, according to your reply, I'd say you've been more than generous when it comes to cooperation.

Hence it is a shame it ended like this. It must be tedious, but I guess we should wait a bit.

Just let me know any time something changes, ok?

Honestly, you can submit the complaint even now, but it will be postponed untill the 14th day passes. 🙁


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα