Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPariPesa Casino - γενική συζήτηση

PariPesa Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από locohen100
|
9.082 προβολές 65 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PariPesa Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Αυτό το bookmaker δεν είναι διαθέσιμο για την αμερικανική ήπειρο, όσο κι αν τους ζητήσετε να σας βοηθήσουν με την ανάληψη σας δεν σας δίνουν λύση, «πώς είναι δυνατόν να επιτρέπονται οι καταθέσεις από το ΠΕΡΟΥ εάν όλες οι επιλογές ανάληψης είναι μόνο για ΕΥΡΩΠΗ Ή ΑΣΙΑ, , αυτό μπορεί να θεωρηθεί απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
locohen100
πριν από 2 έτη

Hello,

so this casino is not able to offer you any working payment option to proceed with your withdrawal? Did you fill in the country of residence or your full address in Peru when registering your account, I wonder?

Do you have any print screens with chat or emails concerning this issue, please?

It's a fresh casino, so it will be good to investigate.


πριν από 2 έτη

μην παίζετε εδώ άνθρωποι. μπλοκάρουν τον λογαριασμό και δεν δίνουν τα χρήματα πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας, πού μπορώ να πάω για να καταχωρήσω τον λογαριασμό μου και να μπορέσω να εισπράξω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

μην παίζετε εδώ άνθρωποι. μπλοκάρουν τον λογαριασμό και δεν δίνουν τα χρήματα πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

another casino that did not pay you? What has happened, please?

πριν από 2 έτη

Γεια σας, πού μπορώ να πάω για να καταχωρήσω τον λογαριασμό μου και να μπορέσω να εισπράξω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, we are not the casino, hence you can't collect.

Where do you want to register, please?


πριν από 2 έτη

Παιδιά επίσης, σας συμβαίνει κάθε φορά που κερδίζετε και κάνετε ανάληψη να αφήνουν τις αναλήψεις σας σε εκκρεμότητα για μέρες και μέρες χωρίς να σας δίνουν εξηγήσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Παιδιά θα ήθελα πολύ να μιλήσω με κάποιον εκπρόσωπο αυτού του ιστότοπου, την τελευταία φορά για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των κερδών μου χρειάστηκαν 20 ημέρες, σε αυτές τις 20 ημέρες έχω ζητήσει πολλές φορές εξηγήσεις τόσο μέσω συνομιλίας όσο και μέσω email, αλλά η βοήθεια δεν είναι -υπαρκτό, ποτέ καμία εξήγηση .. τώρα περιμένω περισσότερες αναλήψεις σχεδόν 5 μέρες και το ίδιο ... αναλήψεις πάντα μπλοκαρισμένες και καμία εξήγηση ... δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό το καζίνο αντιμετωπίζει έτσι τους πελάτες του

Αυτόματη μετάφραση:
Bassistarock
πριν από 2 έτη

Πιθανότατα το καζίνο σας περιμένει να παίξετε ενώ καθυστερούν την απόσυρση και ελπίζουν στην απώλεια σας. Συχνά συναντώ αυτή τη στάση. Μια φορά περίμενα την ανάληψη τρεις μήνες, με τον όρο να στοιχηματίζω μια φορά την εβδομάδα, αλλιώς θα κλείσουν τον λογαριασμό για αδράνεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όχι, αυτό δεν ισχύει γιατί οι αναλήψεις γίνονται δεκτές, δεν μπορώ να τις ακυρώσω, αλλά δεν πληρώνονται ποτέ, συνεχίζω να μιλάω τόσο με το chat βοήθειας όσο και μέσω email, αλλά ποτέ δεν μου δίνεται καμία εξήγηση, πάντα μου λένε να περιμένω . . Μοιράζομαι την εμπειρία μου σε όλα τα φόρουμ και τα κοινωνικά δίκτυα, ελπίζοντας ότι οι άνθρωποι δεν παίζουν σε αυτόν τον ιστότοπο

Αυτόματη μετάφραση:
Bassistarock
πριν από 2 έτη

Hello,

there are several reasons that may cause delay, sadly the casino should handle the situation more openly toward players, that's for sure.

As far as I understand this is not the first delayed payment you've experienced right?

If you feel you need help, submit a complaint (just click here)

It's a fresh casino so let's hope that this is a result of some sort of starting issues.

πριν από 2 έτη

Όχι, είναι η δεύτερη φορά που αποσύρομαι και η δεύτερη φορά το κάνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω ήδη ανοίξει την καταγγελία ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Bassistarock
πριν από 2 έτη

That's good. Let's hope that the casino will pay you sooner rather than later 🤞. Will check on further progress.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Bassistarock
πριν από 2 έτη

Hello,

I found that the complaint was closed because the casino stated that you lost the balance. Sadly, you stopped responding to us.

πριν από 1 έτος

Περιμένω δύο αναλήψεις 200 και 213 ευρώ, μου απαντούν πάντα το ίδιο όπως περιμένουν επιβεβαίωση από τον χειριστή, αυτή τη στιγμή ακόμα δεν φτάνουν τα χρήματα και ακόμα θεωρώ ότι αυτή η σελίδα είναι απάτη.

209/5000



Αυτόματη μετάφραση:
negredo69
πριν από 1 έτος

I'm sorry you're having trouble with withdrawals, and I also noticed that you're not the only one. A decent casino, in my opinion, would deal with alternative payment options. Did they suggest any? If the problem persists, they should do it.

 

However, I'm afraid that in this case the casino is also waiting for a solution, as this issue is being dealt with by the payment provider


Anyway, the complaint is still open and hopefully you'll get helped soon. Keep us posted.

πριν από 1 έτος

Γεια σου jaro, φαίνεται ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη, κάνω επίσης ανάληψη χρημάτων γνωρίζοντας και τρεις μέρες αφού τους λέω ότι θα τους αναφέρω και ότι αυτή η μέθοδος ανάληψης δεν εμφανίζεται πλέον και προσπαθώ να κάνω ανάληψη με κάποιον άλλο τρόπο και όλοι με απορρίπτουν.

Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων και η απάντησή τους είναι ότι το αντίστοιχο τμήμα προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα, απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
negredo69
πριν από 1 έτος

Hm, that's strange in my opinion. I don't think a proper casino should have to cause problems like that. So based on what you wrote, they didn't provide you with any other payment method right ? 

The complaint is still open and I would like to see the casino's response, if they provide one. 

Are you still in communication with the casino ? Apart from what you mentioned, have they told you anything else, or is it the same old song ?

 

I know it's annoying to keep waiting, but as I said, there might be a fault on the provider's side, and therefore the casino can also wait for a response and a solution to the situation.

 

 Let us know if anything changes. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα