Χμ, αυτό είναι περίεργο κατά τη γνώμη μου. Δεν νομίζω ότι ένα σωστό καζίνο θα έπρεπε να προκαλεί τέτοια προβλήματα. Λοιπόν, με βάση αυτά που έγραψες, δεν σου έδωσαν κανέναν άλλο τρόπο πληρωμής σωστά;
Η καταγγελία είναι ακόμα ανοιχτή και θα ήθελα να δω την απάντηση του καζίνο, εάν μας παρέχουν.
Είστε ακόμα σε επικοινωνία με το καζίνο; Εκτός από αυτά που ανέφερες, σου έχουν πει κάτι άλλο ή είναι το ίδιο παλιό τραγούδι;
Ξέρω ότι είναι ενοχλητικό να συνεχίζεις να περιμένεις, αλλά όπως είπα, μπορεί να υπάρχει σφάλμα από την πλευρά του παρόχου και επομένως το καζίνο μπορεί επίσης να περιμένει μια απάντηση και μια λύση στην κατάσταση.
Ενημερώστε μας αν αλλάξει κάτι. 🙂
Hm, that's strange in my opinion. I don't think a proper casino should have to cause problems like that. So based on what you wrote, they didn't provide you with any other payment method right ?
The complaint is still open and I would like to see the casino's response, if they provide one.
Are you still in communication with the casino ? Apart from what you mentioned, have they told you anything else, or is it the same old song ?
I know it's annoying to keep waiting, but as I said, there might be a fault on the provider's side, and therefore the casino can also wait for a response and a solution to the situation.
Let us know if anything changes. 🙂
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: