ΦόρουμΚαζίνοPariPesa Casino - γενική συζήτηση

PariPesa Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από locohen100
|
7947 προβολές 61 απαντήσεις |
|
12 3 4
andreacibrario17
πριν από 2 εβδομάδες

I haven't had similar experiences but I have looked at the complaints and last time a player managed to solve his problem. I'm wondering what could have taken so long if you say the withdrawal was approved. Personally, if I get advice that I have to redo the process, I will do it, but not many times. I don't see the point. What payment method do you use? 

I don't know if they'll actually pay you.

Anyway, I have seen, from what you wrote in your post, that things have moved forward and if you don't get the money we will try to help you. 

But I hope it won't be necessary.🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση! Δεν προσπάθησα να πάρω τα χρήματά μου πίσω...

Η πληρωμή παρέμεινε γραπτή και επεξεργασμένη, μετά από το πουθενά εμφανίστηκαν 4 email που μου έλεγαν ότι είχα πιστώσει τα χρήματα αλλά όχι ίχνος! Ωστόσο, επειδή μου έχει συμβεί ήδη και εξακολουθούν να ανταποκρίνονται στα συνεχή αιτήματά μου μέσω chat, δεν βλέπω τον λόγο να φοβάμαι ότι θα χάσω τα χρήματα! Λέτε να τα έχασα; Εγώ πάντως χρησιμοποιώ τη μέθοδο ανάληψης μέσω sepa με το iban...

Πώς παίρνετε τα χρήματά μου πίσω; Και αναρωτιέμαι πόσο καιρό πρέπει να περιμένω τη βοήθειά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ειλικρινά πιστεύεις ότι δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου; Ενημερώστε με ευχαριστώ πολύ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ενημέρωση Άνοιξα τον τραπεζικό μου λογαριασμό τα 2 χιλιάδες ευρώ έφτασαν! Λείπουν 360,65 σεντς. Είμαι πραγματικά χαρούμενος

Αυτόματη μετάφραση:
andreacibrario17
πριν από 2 εβδομάδες

No, I didn't mean that you lost money, and the fact that they're answering you is definitely a good sign. Nick is handling your complaint and we give casinos 14 days to pay the player and if they don't then we contact the casino.

Also, I see your last post and I'm happy with you that you got the bigger part, it's great. Now waiting for 300 and I assume you will be happy. 

Try to find out when they should arrive.

πριν από 2 εβδομάδες

Οκ, έκανα την καταγγελία με το paripesa για τα 300,65 ευρώ στις 28.

Ευτυχώς δεν περιμένω πια με αγωνία!

Ευχαριστώ πολύ πάντως μπορείτε να μου πείτε μερικά ονόματα καζίνο non aams με άμεση πληρωμή με καλές κριτικές! Ευχαριστώ m

Αυτόματη μετάφραση:
andreacibrario17
πριν από 2 εβδομάδες

Obviously I am not able to estimate this because the withdrawal process can vary from casino to casino and various things can intervene to slow it down. Sometimes it's not on the casino side so you need to be aware of that.

When your last withdrawal comes in, I think everything will be fine. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Ελπίζω ειλικρινά να φτάσουν! Στο μεταξύ θα περιμένω άλλες 5 μέρες και μετά θα σας μεταφέρω την υπόθεση! Πέρασαν καλές 14 μέρες... Ελπίζω ειλικρινά να το λύσουν.

Ευχαριστώ πολύ για τους χαιρετισμούς σου Αντρέα

Αυτόματη μετάφραση:
andreacibrario17
πριν από 2 εβδομάδες

I also hope that you will not have to refer the case to us and that it will be resolved without further unnecessary problems. I wish that very much.

Good luck for now. ☘️

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα, έχουν περάσει ακριβώς 14 μέρες από την ανάληψη των 300,65 ευρώ και ακόμη κανένα ίχνος...

Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
andreacibrario17
πριν από 1 εβδομάδα

Κύριε. Βλέπω ότι είσαι από την Ιταλία.

Το καζίνο Mozzart από τη Σερβία, από όπου κατάγομαι, λειτουργεί και στην Ιταλία. Είναι το διαδικτυακό και επίγειο καζίνο σας.

Η πληρωμή γίνεται σε λίγα λεπτά. Περιμένεις 5 λεπτά το πολύ για τα χρήματά σου.

Γιατί παίζετε σε ένα καζίνο που πληρώνει με μέρες καθυστέρηση...ΓΙΑΤΙ...ΓΙΑΤΙ..ΓΙΑΤΙ; Πάντα αναρωτιέμαι αυτό;

Κάθε τέτοιο καζίνο είναι κακό καζίνο.

Εάν τα χρήματά σας πληρωθούν με αρκετές ημέρες καθυστέρηση, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΟΤΕ να ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ. Γιατί όσο περιμένετε τα χρήματά σας, πιθανότατα θα χάσετε περισσότερα χρήματα. Μάλιστα, ακόμα και όταν έρθουν τα χρήματα στον λογαριασμό σου, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΗ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ

ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΑΙΧΤΕΣ.

ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Οκ, ευχαριστώ πολύ το περιμένω...

Στο μεταξύ θα σας ενημερώνω κάθε 5 μέρες. Αν υπάρχουν προβλήματα μετά τον μήνα ελπίζω να μπορείτε να παρέμβετε.

Με εκτίμηση...

Ανδρέας.

Αυτόματη μετάφραση:
andreacibrario17
πριν από 1 εβδομάδα

Hi there! Thank you for your patience. I suggest you ask the bank - perhaps the clerk may at least check whether there are any issues or pending transactions. Do you think it is worth trying?


πριν από 1 εβδομάδα

Κύριε. Βλέπω ότι είσαι από την Ιταλία.

Το καζίνο Mozzart από τη Σερβία, από όπου κατάγομαι, λειτουργεί και στην Ιταλία. Είναι το διαδικτυακό και επίγειο καζίνο σας.

Η πληρωμή γίνεται σε λίγα λεπτά. Περιμένεις 5 λεπτά το πολύ για τα χρήματά σου.

Γιατί παίζετε σε ένα καζίνο που πληρώνει με μέρες καθυστέρηση...ΓΙΑΤΙ...ΓΙΑΤΙ..ΓΙΑΤΙ; Πάντα αναρωτιέμαι αυτό;

Κάθε τέτοιο καζίνο είναι κακό καζίνο.

Εάν τα χρήματά σας πληρωθούν με αρκετές ημέρες καθυστέρηση, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΟΤΕ να ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ. Γιατί όσο περιμένετε τα χρήματά σας, πιθανότατα θα χάσετε περισσότερα χρήματα. Μάλιστα, ακόμα και όταν έρθουν τα χρήματα στον λογαριασμό σου, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΗ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ

ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΑΙΧΤΕΣ.

ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Dear Zoran,

I believe now is a good time to remind you again that your bossy tone and hasty judgments about others are not appreciated. Please be respectful. This is not how adults help one another.

It is not that clear, though I hope you mean well.



Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν συμπεριφέρομαι έτσι. Απλώς εκφράζω την οργή μου όταν διαβάζω ότι κάποιος περιμένει 10 μέρες για πληρωμή.

Θέλω να βοηθήσω τους ανθρώπους, να τους πω ότι δεν χρειάζεται να είναι έτσι.

Αλλά δεν θα γράφω πια για αυτά τα θέματα.

Αυτόματη μετάφραση:
zorans71
πριν από 1 εβδομάδα

Cool, then please manage your anger and act helpfully. It depends on how you say it, and I think you have enough experience to know that.

I am grateful you try so hard. Thank you for your kind efforts.

πριν από 1 εβδομάδα

Κατάφερα να πάρω πίσω όλα τα χρήματα που μου χρωστούσαν! Σας ευχαριστώ όλους πολύ.

Λύθηκε η υπόθεση

Αυτόματη μετάφραση:
andreacibrario17
πριν από 1 εβδομάδα

That's great news. I would also ask you to write this to Nick in your complaint so he can close it. 😊☘️

Anyway, I'm really glad you managed to get your money because I was a bit skeptical when I saw the casino. How long did it all take? Did you get any email saying you were supposed to get your money or nothing at all?

πριν από 1 εβδομάδα

Συνολικά για τις 2 χιλιάδες ευρώ 4 ημέρες για τις 300,65 περισσότερες από δύο εβδομάδες...

Όχι, όχι email, τα πίστωσαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
andreacibrario17
πριν από 1 εβδομάδα

It's fortunate that the funds ultimately reached you, despite the unexpected delay with the smaller withdrawal. Given the extended processing times, will you continue to play at this casino, or are you considering alternatives with faster withdrawal processes? 🙂

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα