Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPariPesa Casino - γενική συζήτηση

PariPesa Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

20.445 προβολές 77 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γνωρίζοντας τώρα ότι η διαδικασία μπορεί να είναι μεγάλη, είμαι πρόθυμος να αλλάξω, μπορείτε να προτείνετε κάποια έγκυρα;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized714
πριν από 1 έτος

If we were only talking about faster withdrawals, I wouldn't be able to help much, because it can vary from player to player and especially from situation to situation. But if you had other criteria, we could look at that and I would try to share with you some casinos that you might like. 

What do you say? 🙂

πριν από 1 έτος

Καλημέρα, πώς μπορώ να διαγραφώ από το φόρουμ των γκουρού;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized714
πριν από 1 έτος

I'll help you with that and I'll do it if it's necessary. Do you want it to happen? It would be a shame, but of course I won't force you to stay somewhere you don't want to be.🙂

πριν από 1 έτος

Ναι, θα μου κάνατε μια μεγάλη χάρη, σας ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized714
πριν από 1 έτος

I'm closing your account.

Be well. ☘️

πριν από 10 μήνες

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου στο paripesa στο Μεξικό και κατάφερα να κάνω ανάληψη μόνο 2 χιλιάδων πέσος των 9500 mnx, η υποστήριξη δεν το λύνει και δεν ξέρω τι να κάνω πια, ο λόγος που εμφανίζεται είναι, απορρίφθηκε από τον χειριστή (σφάλμα πληρωμής) μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Δεν χρησιμοποιώ καμία από τις υπόλοιπες προτεινόμενες μεθόδους για ανάληψη, αλλά μόνο spei

Αυτόματη μετάφραση:
patymarlim
πριν από 10 μήνες

Have you checked with your payment provider, though? Was there really some kind of error on their side?

Try to find out something more and update us, please.

πριν από 2 μήνες

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΖΙΝΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ PARIPESA, ΟΛΑ ΤΑ ΣΛΟΤ ΧΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ.

Αυτόματη μετάφραση:
Jociel
πριν από 2 μήνες

Well, can you kindly be more concrete, please? Such posts really do not help anything. Concrete situations and insights are much better. Read my last warning, please. It is indeed important.


πριν από 1 μήνα

Καλημέρα,


Αντιμετωπίζω προβλήματα με τις αναλήψεις από αυτό το σπίτι. Από τότε που άρχισα να βγάζω χρήματα προσπαθούν να αναβάλουν τις αναλήψεις και τώρα τις απορρίπτουν χωρίς κανένα λόγο. Μου λένε απλώς να περιμένω. Το κάνω αυτό εδώ και μέρες και δεν μου δίνουν ποτέ απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
serg7o
πριν από 1 μήνα

Hi, how long have you been trying to make a withdrawal? I see that the casino is rejecting your withdrawals, but they aren't telling you anything about it, i.e., they aren't giving you any reason why they are doing this.

Are you going through some kind of verification process? 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Όχι, δεν μου έχουν ζητήσει ποτέ κανένα έγγραφο, έχω ήδη κάνει αρκετές αναλήψεις και εδώ και περίπου μια εβδομάδα απορρίπτουν τις αναλήψεις μου χωρίς λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
serg7o
πριν από 1 μήνα

Well, if they haven't said anything to you about it, I would try to hold out a little longer, and if it's still the same, I would file a complaint with us.

What do you think? 

πριν από 1 μήνα

Είναι καλύτερο να υποβάλεις καταγγελία, ανησυχώ εδώ και μέρες περιμένοντας να λυθεί αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
serg7o
πριν από 1 μήνα

Important thing is that we give casinos 14 days to pay the player.🙂

That's why I gave you advice to wait a little bit more.

πριν από 6 ημέρες

Ανέστειλαν τον λογαριασμό μου με υπόλοιπο χωρίς λόγο, μίλησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι το σύστημα εντόπισε ότι είμαι εθισμένος και έκανε το αυτόματο μπλοκάρισμα, τη στιγμή που έκανα την κατάθεση δεν είπαν τίποτα, αλλά είχα τεράστια δυσκολία να μπω, κατάφερα να μπω και να παίξω και να βγάλω κέρδη, αλλά τη στιγμή που ήθελα να κάνω ανάληψη ανέστειλαν τον λογαριασμό, έχω ήδη στείλει αρκετά email και μέχρι στιγμής δεν μου έχουν απαντήσει, θα ήθελα να μάθω πώς με βοηθούν, δεν μου απαντούν και δεν απελευθερώνουν τον λογαριασμό, αυτό είναι πολύ λυπηρό και θλιβερό πράγμα, ζητώ από την paripesa να με βοηθήσει γιατί δεν υπάρχει λόγος να μου το κάνουν αυτό. !!!

Αυτόματη μετάφραση:
lucasxsd
πριν από 5 ημέρες

This doesn't sound good at all.

Did you give them any kind of information from which they could understand that you have some gambling problems, perhaps?

Maybe you wrote something in the live chat. 🤷‍♀️

Please submit a complaint here, and our team will try to find out more.

1...3 4

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.