ΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από canaberto
|
34389 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...13
Προσθήκη ανάρτησης
schoffiberlin
πριν από 1 έτος

So you basically have to guess which games are excluded from wagering count? Now imagine you manage to clear the wagering requirements but you played a game that could be banned while a bonus is active and they simply void your balance, I'm sure this could happen, have seen similar scenarios in other casinos

πριν από 1 έτος

Μετά από αυτές τις δηλώσεις από την Υποστήριξη LiveChat με τη Νόρα, είμαι πολύ δύσπιστος σχετικά με τη σοβαρότητα αυτού του καζίνο:


υποκοριστικό της Eleanor

Μπορείτε να παίξετε τα παιχνίδια που σας αρέσουν, ώστε να μπορείτε να ελέγξετε την ανατροπή σας με ηρεμία. Μπορείτε να δείτε το τρέχον ποσό μετατροπής κάνοντας κλικ στο όνομα χρήστη και επιλέγοντας την επιλογή "Καμπάνιες".


Εντάξει, τι σημαίνει τα παιχνίδια 100% - All Slots, Scratch και Casual παιχνίδια (εξαιρουμένων των εκδόσεων που αναφέρονται παρακάτω);


Δεδομένου ότι η λίστα που αναφέρεται δεν βρίσκεται εκεί;


Φαίνεται να αποκλείονται τα κουλοχέρηδες, αλλιώς δεν θα αναφερόταν εκεί!;

υποκοριστικό της Eleanor

Σας συνιστώ να ελέγξετε απλώς το rollover όταν παίζετε για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι εντάξει.


Οχι ευχαριστώ. Δεν μου αρέσει να αγοράζω ένα γουρούνι στο σακί.


Πείτε μου τα εξαιρούμενα κουλοχέρη :(

υποκοριστικό της Eleanor

Θα ήθελα να σας το πω αυτό, αλλά θα μπορούσα να σας παραπλανήσω με λάθος πληροφορίες.


Είμαι στην ευχάριστη θέση να το αποδεχτώ

υποκοριστικό της Eleanor

Σας ευχαριστούμε λοιπόν που επικοινωνήσατε μαζί μας. Εάν δεν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μπορούμε να τερματίσουμε τη συνομιλία. Καλό βράδυ να έχετε και να είστε υγιείς!

Η Νόρα έφυγε από τη συνομιλία


Μου αρνούνται πληροφορίες. Πρέπει πρώτα να καταθέσω και μετά να μπορέσω να μάθω ποια παιχνίδια κουλοχέρη εξαιρούνται με ενεργό μπόνους;


Αποδοκιμάζω !!


Πρόκειται για τον εξατομικευμένο κωδικό κατάθεσης: WLC120FS50


Υπάρχουν συγκεκριμένοι όροι και προϋποθέσεις μπόνους:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, in your case I would also reconsider whether I would eventually deposit in a casino. With the situation you described, it looks like you're buying a cat in a bag, which may not turn out well after all. 

However, I was intrigued by the response that "I would like to tell you that, but I could mislead you with wrong information." I do not think this is very professional and serious. 

Anyway, can you tell us how you finally made your decision and whether you deposited and played ? 

πριν από 1 έτος

One week and no update for the withdrawal - There was an issue with the KYC on my payment methods, it was not stated how/what should be included in the screenshot and the only way i could see that there was an issue with the verification was when hitting the withdrawal button and it was showing the window of KYC. No email,no message about it.

πριν από 1 έτος

Έχουν περάσει 7 ημέρες για μένα και η πληρωμή είναι ακόμα υπό επεξεργασία!

Κακό καζίνο που δεν έχω δει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

One week and no update for the withdrawal - There was an issue with the KYC on my payment methods, it was not stated how/what should be included in the screenshot and the only way i could see that there was an issue with the verification was when hitting the withdrawal button and it was showing the window of KYC. No email,no message about it.

πριν από 1 έτος

This is all wrong, and I am beginning to be a bit suspicious about the casino's qualities!

The worst of all is always a lack of communication, yet it is also the most common issue players are experiencing over and over again.

I wish you luck, keep us posted!


πριν από 1 έτος

Έχουν περάσει 7 ημέρες για μένα και η πληρωμή είναι ακόμα υπό επεξεργασία!

Κακό καζίνο που δεν έχω δει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Have you encountered anyone from support or chat? At least we would assume the support is very slow rather than non-existent...

πριν από 1 έτος

Would the stuff I mentioned be sufficient for a complaint even in the Curaçao page?

ytdmh6dtz8
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να κάνετε μια καταγγελία ακόμα κι αν σας στείλουν 1 σεντ λιγότερο, η Curaçao eGaming (CEG) ζητά ότι είναι σημαντικό να έχετε αποδείξεις που να υποστηρίζουν την καταγγελία σας για να την επικυρώσετε, δεν έχει σημασία ο λόγος, θέλει τα αποδεικτικά στοιχεία

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I have kept many chat transcripts and the KYC thing I had problems with. Thanks for the feedback will go for the complaint later today.Did you have an update for your case?

πριν από 1 έτος

Απλώς περιμένω την εκκαθάριση αυτής της τελικής πληρωμής, δεν θα μπω ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο

Η υποστήριξη πελατών πάντα κάτι υπόσχεται, ψέματα, απατεώνες, δεν λένε τίποτα συγκεκριμένο! Αυτό είναι το χειρότερο καζίνο ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
ytdmh6dtz8
πριν από 1 έτος

Το παράπονό μου έχει εγκριθεί τώρα (CEG) περιμένετε αποδεικτικά στοιχεία από το palmslot για να αποφασίσετε και θα με ενημερώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

After another communication with the representatives, one of them told me that the financial department is currently reviewing my withdrawal - Few hours later i contacted them again to ask. That time, the representative told me that they have no direct communication with that department. In contradiction to the previous representative, i showed them a transcript that they do had some communication. Then they told me that they the financial department left them a note. All these are documented with the transcripts and please let me know if the admins want to have them for a complaint. This is a profound way to joke around with the customers.

ytdmh6dtz8
πριν από 1 έτος

Hello,

admins do not need any of that unless you submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center. Which is always recommended as a first step. In such a case you will communicate with a complainant holder, you know the forum is not a place where complaints are handled.

Feel free to submit the complaint by using this link: https://casino.guru/complaints/create then provide all necessary data through that channel, please.

πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι αυτό το καζίνο PALMA SLOT πρέπει να κλείσει και να κλείσει, είναι απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
Danijel310138
πριν από 1 έτος

I see, then, that your last withdrawal still hasn't come. I saw that you managed to file a complaint where you mention that it's been a week since you received the money. It should be noted that we give casinos 14 days to resolve such a situation, but on the other hand, I understand that you probably just want the last payment and to cross the casino off your list, am I right ?

Anyway, I hope it will be resolved soon and you will be satisfied and everything will turn out fine. 

ytdmh6dtz8
πριν από 1 έτος

The same lies is what i hear from them.

8 days now since i requested cashout.

Keep away from this shithole casino!

lgschwandtner
πριν από 1 έτος

Hi. I have the same problem. I requested cashout 8 days ago and the keep on misleading me and avoiding concrete answers.

Did you get your money then?

Tadejusee
πριν από 1 έτος

I got the money, so I guess if there's nothing wrong with the documents you should be good to go.

ytdmh6dtz8
πριν από 1 έτος

Thank you for your reply and your kind words.

Just another question, because i am tired of waiting.... How long did it take in your case from withdrawal request to gettingbthe money?


Best regards!

Tadejusee
πριν από 1 έτος

It took 14 days to receive the money. It's a long period


1...7 8 9...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα