ΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από canaberto
|
40968 προβολές 243 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...13
πριν από 1 έτος

Σε κάθε περίπτωση θέλουν αποδείξεις για να συνεχίσουν την έρευνα, έστειλα στιγμιότυπα οθόνης του λογαριασμού παιχνιδιών μου, του υπολοίπου μου και των ανανεώσεων στο home banking

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έβγαλα το στιγμιότυπο προτού μου κλείσουν τον λογαριασμό και με διώξουν

Αυτόματη μετάφραση:
laterrafrancesco
πριν από 1 έτος

Είμαι ενθουσιασμένος. Παρακαλώ κράτα με ενήμερο. Φυσικά και σε αγαπώ 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πόσες ημέρες μετά το αίτημα ανάληψης αποκλείστηκε ο λογαριασμός σας;


Ευτυχώς δεν με έχουν μπλοκάρει ακόμα. Μόνο η ανάληψη δεν διεκπεραιώνεται. 8 μέρες τώρα!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Σκεφτείτε ότι έκανα αίτηση το Σάββατο 12, τέθηκε σε αναστολή τη Δευτέρα και μετά έκλεισαν τον λογαριασμό την Τρίτη

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τρελό, απίστευτο. Κρατάω τα δάχτυλά μου για σένα ότι όλα θα πάνε καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro,


Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Ευτυχώς ο κύριος πήρε τα λεφτά του και ελπίζω επίσης σε αίσιο τέλος.


Είναι το ίδιο πρόβλημα για μένα. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν απαντώνται και δεν λαμβάνετε πραγματικές πληροφορίες στη συνομιλία. Είμαι πραγματικά απελπισμένος και ανήσυχος. Ακόμα προσπαθώ να κάνω υπομονή. Θα γράψω άλλη ενημέρωση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I clearly relate to your feelings when money is involved and you can't get any answers. I would be just as frustrated. But you don't need to lose hope and try to think positive, which I think you are trying to do. 

As for the complaint, Nick will get to it and it's good that you updated it. If you have any new information don't hesitate to add it there and here on the forum. 

Hopefully everything will be sorted out in due course and you will get your money.

Fingers crossed  🤞🤞☘️

πριν από 1 έτος

Επικοινώνησα απευθείας με το Curaçao eGaming ("CEG") και μου είπαν ότι θα το λύσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I think it's quite an understandable move on your part and I would like to ask you if you could also let us know when you get a decision from an authority. It would certainly be of high value to us and to the players as well. 

As for the screenshots, it's also wise that you took them and kept them, as the evidence will certainly be needed in this case.

Anyway, my fingers are crossed for you too and I hope you will get your money as well, because I saw that you didn't win little. 🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I came across an interesting story - The site states the following in their policies:


7.3.14. Withdrawals shall be remitted only to the same customer’s account which the customer deposited funds from, meaning the original customer’s account. Palmslots reserves, at its sole discretion, the right to require the use of a specific withdrawal method. If applicable Palmslots could reverse the customer’s deposited funds instead of initiating a new withdrawal transaction.


Chat representative, says due to anti-banking rules :l from Visa and/or "We're updating our payment methods to be more efficient and user-friendly, so Credit/Debit card transactions are not fully up. For the moment you can use one of the alternatives." the Visa withdrawals are not available at the moment so I have to use another method. Isn't that peculiar if I may say? Can anyone comment on that? Not to mention the withdrawal will take ages as previous players stated before.

πριν από 1 έτος

Καλα ΝΕΑ. Έχω τα χρήματα στον λογαριασμό. Είμαι τόσο χαρούμενος!!!! Φοβόμουν τόσο πολύ ότι με άρπαζαν. Όμως όλα είναι καλά....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I came across an interesting story - The site states the following in their policies:


7.3.14. Withdrawals shall be remitted only to the same customer’s account which the customer deposited funds from, meaning the original customer’s account. Palmslots reserves, at its sole discretion, the right to require the use of a specific withdrawal method. If applicable Palmslots could reverse the customer’s deposited funds instead of initiating a new withdrawal transaction.


Chat representative, says due to anti-banking rules :l from Visa and/or "We're updating our payment methods to be more efficient and user-friendly, so Credit/Debit card transactions are not fully up. For the moment you can use one of the alternatives." the Visa withdrawals are not available at the moment so I have to use another method. Isn't that peculiar if I may say? Can anyone comment on that? Not to mention the withdrawal will take ages as previous players stated before.

πριν από 1 έτος

Hi, while the casino is updating the payment methods I don't think it's that strange. Of course, if you're used to depositing and withdrawing via the credit or debit card mentioned above, it probably won't make the player happy. But at least you got an answer, because in some casinos you might not have even left such information. 

On the other hand, the casino should allow an alternative withdrawal method for you if yours is not available. At least I think that's the way a fair casino should behave. 

However, as far as the withdrawal is concerned, we'll see how long it takes you and hopefully you'll let us know how you get on. I hope you won't have as many obstructions as other players. Good luck. ☘️

πριν από 1 έτος

They do allow me different withdrawal method, however the reason behind it was not stated from the beginning.

πριν από 1 έτος

Καλα ΝΕΑ. Έχω τα χρήματα στον λογαριασμό. Είμαι τόσο χαρούμενος!!!! Φοβόμουν τόσο πολύ ότι με άρπαζαν. Όμως όλα είναι καλά....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What a great Friday we have here. 🎉🎉😊

I'm glad you finally got your money even though it took longer than expected. Patience paid off in the end and you can be happy. 

Anyway, I suppose you'd better choose another casino in the future or will you give this one another chance ? 

ytdmh6dtz8
πριν από 1 έτος

Yes, I think that if there are any problems with payment methods, it should be reported as soon as possible. Of course it's up to the casino itself, but as long as you've got an alternative, I think it might be fine. That's my opinion. 

I also hope that your withdrawal won't be dragged out like in the other cases and everything will be fine. Let us know then how it went. 

πριν από 1 έτος

Marco 86

πριν από 1 έτος

Μετά από αυτές τις δηλώσεις από την Υποστήριξη LiveChat με τη Νόρα, είμαι πολύ δύσπιστος σχετικά με τη σοβαρότητα αυτού του καζίνο:


υποκοριστικό της Eleanor

Μπορείτε να παίξετε τα παιχνίδια που σας αρέσουν, ώστε να μπορείτε να ελέγξετε την ανατροπή σας με ηρεμία. Μπορείτε να δείτε το τρέχον ποσό μετατροπής κάνοντας κλικ στο όνομα χρήστη και επιλέγοντας την επιλογή "Καμπάνιες".


Εντάξει, τι σημαίνει τα παιχνίδια 100% - All Slots, Scratch και Casual παιχνίδια (εξαιρουμένων των εκδόσεων που αναφέρονται παρακάτω);


Δεδομένου ότι η λίστα που αναφέρεται δεν βρίσκεται εκεί;


Φαίνεται να αποκλείονται τα κουλοχέρηδες, αλλιώς δεν θα αναφερόταν εκεί!;

υποκοριστικό της Eleanor

Σας συνιστώ να ελέγξετε απλώς το rollover όταν παίζετε για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι εντάξει.


Οχι ευχαριστώ. Δεν μου αρέσει να αγοράζω ένα γουρούνι στο σακί.


Πείτε μου τα εξαιρούμενα κουλοχέρη :(

υποκοριστικό της Eleanor

Θα ήθελα να σας το πω αυτό, αλλά θα μπορούσα να σας παραπλανήσω με λάθος πληροφορίες.


Είμαι στην ευχάριστη θέση να το αποδεχτώ

υποκοριστικό της Eleanor

Σας ευχαριστούμε λοιπόν που επικοινωνήσατε μαζί μας. Εάν δεν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μπορούμε να τερματίσουμε τη συνομιλία. Καλό βράδυ να έχετε και να είστε υγιείς!

Η Νόρα έφυγε από τη συνομιλία


Μου αρνούνται πληροφορίες. Πρέπει πρώτα να καταθέσω και μετά να μπορέσω να μάθω ποια παιχνίδια κουλοχέρη εξαιρούνται με ενεργό μπόνους;


Αποδοκιμάζω !!


Πρόκειται για τον εξατομικευμένο κωδικό κατάθεσης: WLC120FS50


Υπάρχουν συγκεκριμένοι όροι και προϋποθέσεις μπόνους:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
schoffiberlin
πριν από 1 έτος

So you basically have to guess which games are excluded from wagering count? Now imagine you manage to clear the wagering requirements but you played a game that could be banned while a bonus is active and they simply void your balance, I'm sure this could happen, have seen similar scenarios in other casinos

πριν από 1 έτος

Μετά από αυτές τις δηλώσεις από την Υποστήριξη LiveChat με τη Νόρα, είμαι πολύ δύσπιστος σχετικά με τη σοβαρότητα αυτού του καζίνο:


υποκοριστικό της Eleanor

Μπορείτε να παίξετε τα παιχνίδια που σας αρέσουν, ώστε να μπορείτε να ελέγξετε την ανατροπή σας με ηρεμία. Μπορείτε να δείτε το τρέχον ποσό μετατροπής κάνοντας κλικ στο όνομα χρήστη και επιλέγοντας την επιλογή "Καμπάνιες".


Εντάξει, τι σημαίνει τα παιχνίδια 100% - All Slots, Scratch και Casual παιχνίδια (εξαιρουμένων των εκδόσεων που αναφέρονται παρακάτω);


Δεδομένου ότι η λίστα που αναφέρεται δεν βρίσκεται εκεί;


Φαίνεται να αποκλείονται τα κουλοχέρηδες, αλλιώς δεν θα αναφερόταν εκεί!;

υποκοριστικό της Eleanor

Σας συνιστώ να ελέγξετε απλώς το rollover όταν παίζετε για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι εντάξει.


Οχι ευχαριστώ. Δεν μου αρέσει να αγοράζω ένα γουρούνι στο σακί.


Πείτε μου τα εξαιρούμενα κουλοχέρη :(

υποκοριστικό της Eleanor

Θα ήθελα να σας το πω αυτό, αλλά θα μπορούσα να σας παραπλανήσω με λάθος πληροφορίες.


Είμαι στην ευχάριστη θέση να το αποδεχτώ

υποκοριστικό της Eleanor

Σας ευχαριστούμε λοιπόν που επικοινωνήσατε μαζί μας. Εάν δεν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μπορούμε να τερματίσουμε τη συνομιλία. Καλό βράδυ να έχετε και να είστε υγιείς!

Η Νόρα έφυγε από τη συνομιλία


Μου αρνούνται πληροφορίες. Πρέπει πρώτα να καταθέσω και μετά να μπορέσω να μάθω ποια παιχνίδια κουλοχέρη εξαιρούνται με ενεργό μπόνους;


Αποδοκιμάζω !!


Πρόκειται για τον εξατομικευμένο κωδικό κατάθεσης: WLC120FS50


Υπάρχουν συγκεκριμένοι όροι και προϋποθέσεις μπόνους:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, in your case I would also reconsider whether I would eventually deposit in a casino. With the situation you described, it looks like you're buying a cat in a bag, which may not turn out well after all. 

However, I was intrigued by the response that "I would like to tell you that, but I could mislead you with wrong information." I do not think this is very professional and serious. 

Anyway, can you tell us how you finally made your decision and whether you deposited and played ? 

πριν από 1 έτος

One week and no update for the withdrawal - There was an issue with the KYC on my payment methods, it was not stated how/what should be included in the screenshot and the only way i could see that there was an issue with the verification was when hitting the withdrawal button and it was showing the window of KYC. No email,no message about it.

πριν από 1 έτος

Έχουν περάσει 7 ημέρες για μένα και η πληρωμή είναι ακόμα υπό επεξεργασία!

Κακό καζίνο που δεν έχω δει!

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα