Γεια σου Barney! Αυτή τη στιγμή το αντιμετωπίζω στον ιστότοπο της Playzilla. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη 8 φορές αλλά συνεχίζει να ακυρώνεται. Στο πρώτο μου αίτημα ανάληψης ζητά ΟΝΟΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ, IBAN και ΟΝΟΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ. Το συμπλήρωσα με λανθασμένες πληροφορίες (καθώς δεν έχουμε τις ίδιες πληροφορίες τράπεζας εδώ στην Αυστραλία), αλλά τις επόμενες προσπάθειες μου ζητάει ήδη ΟΝΟΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, BSB, ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ και ΟΝΟΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ. Είμαι σίγουρος ότι έχω βάλει σωστές πληροφορίες αυτή τη φορά αλλά τα χρήματα μόλις επέστρεψαν στον λογαριασμό μου και στη συναλλαγή λέει ακύρωση ανάληψης. Περίεργο και ανησυχώ τώρα τι συμβαίνει. Ελπίζω να πάρω τα χρήματά μου σύντομα. Πήρες το δικό σου;
Hi Barney! I am currently experiencing this on Playzilla website. Tried to withdraw 8 times but it keeps getting cancelled. On my first withdrawal request it ask for BANK NAME, CLEARING CODE, IBAN, and ACCOUNT NAME. I filled it up with incorrect info ( as we dont have same bank info here in AUS) but the next attempts it already ask me for BANK NAME, BSB, ACCOUNT NUMBER and ACCOUNT NAME. I am sure I have put correct info this time but the money just went back to my account and on the transaction it says withdrawal cancel. Strange and I am worried now whats going on. I am hoping I can get my money soon. Did you get yours?