ΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από canaberto
|
39300 προβολές 243 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...13
Προσθήκη ανάρτησης
BarneyTheAngus
πριν από 1 έτος

Hi Barney! I am currently experiencing this on Playzilla website. Tried to withdraw 8 times but it keeps getting cancelled. On my first withdrawal request it ask for BANK NAME, CLEARING CODE, IBAN, and ACCOUNT NAME. I filled it up with incorrect info ( as we dont have same bank info here in AUS) but the next attempts it already ask me for BANK NAME, BSB, ACCOUNT NUMBER and ACCOUNT NAME. I am sure I have put correct info this time but the money just went back to my account and on the transaction it says withdrawal cancel. Strange and I am worried now whats going on. I am hoping I can get my money soon. Did you get yours?

πριν από 1 έτος

Βλέπω ότι πολλοί μιλούν για φοίνικες, στις 22 Αυγούστου με ανέστειλαν και μετά από μια μέρα έκλεισαν τον λογαριασμό παιχνιδιών μου με υπόλοιπο 455.000 € και 5.000 € να έχουν αποσυρθεί εδώ και ένα μήνα και πάντα με τη συνήθη διατύπωση να επεξεργάζεται, φυσικά αν ξανανοιξε το λογαριασμο μου και το βρισκω στο 0 τα εκραγω εχω και τις οθονες υπολοιπων τι να κανω.

Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα μήνα όταν ζήτησα την ανάληψη 5000 και απλώς έστελναν email κάθε μέρα για να έχουν πάντα περαιτέρω έγγραφα και αρχεία του ατόμου μου που κατείχε τα έγγραφα, μετά από τα οποία ίσως κατάλαβαν ότι υπήρχα πραγματικά και έτσι έκλεισαν τον λογαριασμό μου και δεν απαντούν στα email που τους στέλνω κάθε μέρα μέχρι σήμερα το πρωί

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
laterrafrancesco
πριν από 1 έτος

Hello there.

From my point of view, your account was under verification for more than a month, yet, I'm not sure whether the account was successfully verified in the end and those €5,000 provided to you, or rather closed instead with the balance being voided.

Have you passed the KYC, please? Have you received any withdrawals? Have you accumulated the balance with or without bonus and additionally, what games have you played?

I know it sounds like another investigation, and I'm sorry for that, still, understanding the situation is probably a key to the solution.

I'll wait for your response.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, το KYC πέρασε επιτυχώς, δεν έχω λάβει ποτέ αναλήψεις, είναι η πρώτη που έκανα και ακόμα καμία απάντηση, συσσώρευσα το υπόλοιπο χωρίς μπόνους και το συγκέντρωσα όλο παίζοντας το εικονικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου

Αυτόματη μετάφραση:
laterrafrancesco
πριν από 1 έτος

Hi, if this is about the virtual football championship, I have to start by mentioning that Casino Guru does not deal with sports betting, as we do not have the expertise and no branch. 

On the other hand, I am sorry that you have similar concerns and I would like to help you and recommend you a sites where you can file a complaint, as it is related to sports betting. 

Just choose one of the following links:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

If you decide to file a complaint, could you please update us on the forum alternatively on how your case has progressed please ? I hope I have been at least a little helpful. 

boypalago
πριν από 1 έτος

Yes, I did get my money, by entering the BSB and Account number in the IBAN field with no spaces. Your appears different as its now asking for BSB and Acc number. Overseas ones will need a swift code???. Not sure what to suggest to you to try - perhaps live help???. Good luck, and let us know how you go. Barney.

BarneyTheAngus
πριν από 1 έτος

I got my money! thank you for giving time for my inquiry! appreciate it happy gambling!

boypalago
πριν από 1 έτος

That's awesome! ✨

Could you explain how players should input BSB, IBAN, or even account numbers correctly? Occasionally, these questions appear, so having a local player provide answers is always a great support! 🙂

No pressure, of course! All bits of advice are much appreciated! 😎

πριν από 1 έτος

Pleased to hear that you got paid. Barney

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Μπορεί κάποιος να μου πει πόσο καιρό χρειάστηκε να περιμένω κατά μέσο όρο για πληρωμές;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,


Στις 30 Αυγούστου κατέθεσα 100 ευρώ και χρησιμοποίησα αυτά τα χρήματα για να πληρώσω 5000 ευρώ. Έπαιξα χωρίς μπόνους. Ζήτησα επίσης την πληρωμή στις 30 Αυγούστου.


Ο λογαριασμός μου είναι ανοιχτός από τις 2 Σεπτεμβρίου. Έτοιμο πιστοποιημένο και κατάλληλο για απόσυρση.


Γιατί παίρνει τόσο πολύ; Δεν το είχα ποτέ πριν. Πραγματικά με πιάνει πανικός που δεν θα πάρω τα λεφτά.


Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε;




Αυτόματη μετάφραση:
lgschwandtner
πριν από 1 έτος

Hi, I think when it comes to withdrawals and casinos in general, it's a good idea to get at least some overview. I would recommend checking out the user reviews or complaints on our site, which reflect real player experiences and could help in this kind of question. I found a similar case that was solved on this link: https://casino.guru/palmslots-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-at Of course you can find more if you are interested. 

I would also like to add that as far as withdrawals are concerned, we give casinos 14 days to resolve this situation. 

Anyway, I also noticed that you have managed to file a complaint, so we will see where the case goes from here. Be sure to keep us updated as the case develops. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro,


Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Ευτυχώς ο κύριος πήρε τα λεφτά του και ελπίζω επίσης σε αίσιο τέλος.


Είναι το ίδιο πρόβλημα για μένα. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν απαντώνται και δεν λαμβάνετε πραγματικές πληροφορίες στη συνομιλία. Είμαι πραγματικά απελπισμένος και ανήσυχος. Ακόμα προσπαθώ να κάνω υπομονή. Θα γράψω άλλη ενημέρωση.

Αυτόματη μετάφραση:
Danijel310138
πριν από 1 έτος

Ω, όχι αυτό δεν ακούγεται καλό. Έπαιξες και χωρίς μπόνους;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος γιατί έπαιξα χωρίς μπόνους. Δεν συμβαίνει τίποτα, ήδη χάνω την ελπίδα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Επικοινώνησα απευθείας με το Curaçao eGaming ("CEG") και μου είπαν ότι θα το λύσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
laterrafrancesco
πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Πότε επικοινωνήσατε μαζί της; Λειτούργησε ή ακόμα περιμένετε για πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όλα θα ολοκληρωθούν εντός 7 εργάσιμων ημερών, έχουν ακόμη 2 ημέρες, νομίζω ότι θα απαντήσουν την επόμενη εβδομάδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μου φαίνεται λάθος ταινία. Η υψηλότερη νίκη μου ήταν κάποτε 1000 ευρώ.


Ήμουν τόσο χαρούμενος που κέρδισα 5000 ευρώ και τώρα αυτό. Κάτι είναι λάθος....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Φανταστείτε ότι κέρδισα 460.000 με το εικονικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα