Αυτό φαίνεται ότι έγραψαν στους όρους για τις δωρεάν περιστροφές ότι η μέγιστη νίκη είναι στην πραγματικότητα 1 ευρώ.🤷♀️
Το έχεις βρει στους όρους όμως;
Είναι πολύ σημαντικό να τα διαβάσετε εκ των προτέρων, ώστε να αποφύγετε τυχόν προβλήματα. Επομένως, ενημερώστε μας εάν το βρείτε εκεί, γιατί πραγματικά θα έπρεπε να αναφέρεται εκεί. Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο το ότι ένα καζίνο θα θέσει ένα όριο στα κέρδη από τις δωρεάν περιστροφές, ξέρετε.
This looks like they have written in the terms for the free spins that the maximum win is actually 1euro.🤷♀️
Have you found it in the terms, though?
It is really important to read them beforehand so you can avoid any issues. So please let us know if you find it there, because it really should be stated there. It is nothing unusual that a casino will put a limit on winnings from free spins, you know.
Άρα δεν υπάρχουν όροι που αναφέρονται πουθενά, σωστά; Όχι αρκετά καλό, όμως.😕
Προσπαθήστε να τα ζητάτε πάντα πριν δεχτείτε μπόνους. Θα έχετε μεγαλύτερη πιθανότητα να αποφύγετε προβλήματα, πιστεύω.
So there are no terms stated anywhere, right? Not good enough, though.😕
Try to always ask for those before accepting any bonuses. You will have a bigger possibility to avoid issues, I believe.
Γεια σας, μόλις ξεκίνησα τον λογαριασμό μου στο Palmslots πριν από μια εβδομάδα.
Θα ήθελα να μάθω πόσος χρόνος χρειάζεται συνήθως για να αποδεσμευτεί μια ανάληψη.
Έχω κάνει 3/12 αναλήψεις σε άλλα καζίνο και είναι πολύ πιο γρήγορο.
Hello, I've just started my Palmslots account a week ago.
I would like to know how long it normally takes to release a withdrawal.
I've made 3/12 withdrawals in other casinos and it's much quicker.
Olá bom dia, iniciei a pouco mais de uma semana a minha conta no Palmslots.
Gostaria de saber o tempo que demoram normalmente a soltar um saque.
Fiz saque 3/12 noutros casinos é bem mais rapido.
Καλησπέρα. Περίμενα το palmslot casino να κλείσει τον λογαριασμό μου για πάνω από μια εβδομάδα. Το chat λέει ότι πρέπει να γίνει με email, μου έδωσαν ακόμη και λάθος email. Τέλος πάντων, θέλω να ακυρώσω οριστικά τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και δεν τον κλείσουν και εξακολουθούν να στέλνουν διαφημίσεις.
Good evening. I've been waiting for palmslot casino to close my account for over a week. The chat says it has to be done by email, they even gave me the wrong email. Anyway, I want to cancel my account for good due to gambling addiction and they won't close it and they still send advertising.
Boa noite. Estou à mais de uma semana a aguardar que o casino palmslot encerre a minha conta. O chat diz que tem que ser através de email chegaram ao cúmulo de me dar um email errado. Enfim quero cancelar a conta de jogo definitivamente por vício no jogo e eles não encerram e ainda enviam publicidade.
Γεια, σε αυτήν την περίπτωση θα έλεγα ότι κάνατε το σωστό ανοίγοντας μια καταγγελία μαζί μας.
Τα καζίνο θα πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη αυτές τις περιπτώσεις και να μην σας στέλνουν διαφημίσεις και άλλα τέτοια, αλλά να κλείνουν τον λογαριασμό σας, ειδικά όταν σας λένε ότι πρέπει να το κάνετε με email και μετά δεν σας διαγράφουν πουθενά.
Τέλος πάντων, αν σας βοηθήσει, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτήν την πρωτοβουλία που έχουμε σε συνεργασία με την BetBlocker.
Είναι ένα εγγεγραμμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο φιλανθρωπικό ίδρυμα που παρέχει μια δωρεάν υπηρεσία για την υποστήριξη ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία μας εδώ ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) και για το BetBlocker εδώ ( https://betblocker.org/ ).
Το BetBlocker εγκαθίσταται γρήγορα και εύκολα σε πολλές συσκευές, διαρκεί μόλις 2 λεπτά. Μόλις εγκατασταθεί, αποκλείει την πρόσβαση σε πάνω από 84.200 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών και εκτελείται αθόρυβα στο παρασκήνιο. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανώνυμα και βοηθά τα άτομα να διαχειρίζονται την πρόσβασή τους στον τζόγο με ασφάλεια και κατάλληλα, είτε αυτό σημαίνει πλήρη περιορισμό είτε περιορισμό της πρόσβασης σε ευάλωτες περιόδους.
Επιπλέον, το BetBlocker περιλαμβάνει μια λίστα με 824 ιστοτόπους πληροφοριών τζόγου. Αυτοί οι ιστότοποι ενημερώνουν κυρίως τους χρήστες και διαφημίζουν τις υπηρεσίες τζόγου. Μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε αυτούς τους ιστότοπους στον περιορισμό σας επιλέγοντας ένα πλαίσιο. Ωστόσο, εάν έχετε μια συνεχή καταγγελία εναντίον ενός χειριστή τζόγου, μην επιλέξετε αυτό το πλαίσιο, καθώς θα σας εμποδίσει να αποκτήσετε πρόσβαση και στον ιστότοπο του Casino.Guru.
Αν λοιπόν σας ενδιαφέρει μπορείτε να προσπαθήσετε να προστατεύσετε τον εαυτό σας με αυτόν τον τρόπο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει στο μεταξύ με ένα παράπονο.
Ελπίζω να γίνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.👍
Hi, in this case I would say you did the right thing by opening a complaint with us.
Casinos should take these cases seriously and not send you ads and stuff like that but close your account, especially when they tell you that you have to do it by email and then they don't write you off anywhere.
Anyway, if it helps, you can try this initiative we have in cooperation with BetBlocker.
It's a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So if you are interested you can try to protect yourself in this way and our team will try to help you in the meantime with a complaint.
I hope this will be as quick as possible.👍
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.