ΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 2 έτη από canaberto
|
34392 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...12 13
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από Mattiaelgato9 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Mattiaelgato9 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, έχω ζητήσει αρκετές φορές να δημιουργηθεί το ιστορικό των παιχνιδιών με τον λογαριασμό μου στον κουλοχέρη Gonzo's Quest και δεν μου έχει δοθεί. Κατάφερα να δω ότι ανοίγοντας τον κουλοχέρη με τον λογαριασμό μου το μέγιστο στοίχημα είναι 100 ευρώ και περιστρέφεται με έναν περίεργο τρόπο με πανομοιότυπα σύμβολα να επικαλύπτονται για να μπλοκάρει τις πληρωμές ενώ με άλλους λογαριασμούς ο κουλοχέρης έχει μέγιστο στοίχημα 50 ευρώ και περιστρέφεται τακτικά.

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 2 μήνες

Hmm, so do you think you will lodge a complaint or not in this case if you have such knowledge ? Although on the other hand I'm not sure if it will help 100% and maybe it wouldn't hurt to try. 🤔

πριν από 2 μήνες

Γεια Jaro, καλησπέρα, δεν έχω εναλλακτική, τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 2 μήνες

I would try the complaint I mentioned that you can file with us. I want to point out up front that this is an alternative, but it doesn't have to have a positive ending. Your situation is quite demanding and therefore some evidence will be needed. However, our team would be happy to discuss everything and see if it would be possible to help. You don't pay anything to try it, so go ahead and see what happens. 

What do you think? 🤔

πριν από 1 μήνα

Έχασα το μοτοποδήλατο μου στις αρχές του καλοκαιριού και έπρεπε να πατήσω το φρένο έκτακτης ανάγκης. Έβαλα το μήνυμα ακολουθώντας τις οδηγίες στη συνομιλία Palmslots support@palmslots.com ως email. Ζητώντας να κλείσω τον Λογαριασμό Παιχνιδιού μου, δεν συνέβη τίποτα. Έκανα το αίτημα ξανά 5 φορές την ημέρα. Τελικά, περισσότερο από ένα μήνα αργότερα, μου απάντησαν ότι το αίτημα πρέπει να σταλεί σε διαφορετικό email, δύο μέρες αργότερα ζήτησα να επιστρέψουν μέρος των καταθέσεων μου, το οποίο έπαιξα όταν είχα πρόβλημα με το παιχνίδι. Εδώ και 6 εβδομάδες κανείς δεν απαντά στα περίπου 100 μηνύματα που έστειλα. Επικοινώνησα με τον εκδότη της άδειας του Κουρασάο, αλλά δεν φαίνεται να βοηθάει ούτε με το θέμα. Το καλύτερο ήταν όταν είχα ζητήσει 5 φορές να κλείσω τον λογαριασμό μου στο παιχνίδι, πήρα την απάντηση ότι με έχουν κάνει vip πελάτη

Αυτόματη μετάφραση:
Rafael55
πριν από 1 μήνα

Hello, so you don't have your account closed all the time, yes ? I think casinos should take things like that seriously, because it is serious stuff. If you haven't heard from anyone and you don't know what to do, you could use our free complaint feature.

Our team would try to help you, but of course we don't want to promise that it will be 100% successful. Anyway, you won't pay anything for it and maybe we can contact the casino, they don't have a single complaint unresolved so far, so it could be useful.

What do you think, then, will you go for it? 

If so, you can open a complaint here

Let me know how you decide. 

1...12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα