Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 2 έτη από canaberto
|
45.813 προβολές 246 απαντήσεις |
|
1...11 12 13
Mattiaelgato9
πριν από 7 μήνες

If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉

santonastasofabio
πριν από 6 μήνες

Oh well, sorry to hear that's changed to tell you the truth. 

Regarding the slots, we have no warning that they are fake so why does it seem to you that they are ? What is it about the bonus that makes you feel that way ? 🤔

πριν από 6 μήνες

Έσβησα την ανάρτηση που έγραψα πρόσφατα. Συγγνώμη, είχα λάθος αντίληψη. Θα συνεχίσω να παίζω εδώ. Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 6 μήνες

You didn't have to do that. If you resolved the situation with the casino and were pleasantly surprised in the end, you could write how you came to the resolution and say that your perspective has changed. It's easier than deleting a post, and other players will get the idea that the casino is trying to accommodate its players. 

But never mind, maybe it will be at least a small lesson for the future. 

Anyway, what happened that changed your mind ? 

πριν από 5 μήνες

Γεια σας καλημέρα, διέγραψα την ανάρτησή μου κατόπιν αιτήματος του καζίνο με μια μικρή έκπληξη που τελικά δεν ωφέλησε. Η εμπειρία μου με αυτό το καζίνο είναι πολύ αρνητική, πιστεύω ότι με έχουν απατήσει, έχω παίξει αρκετές φορές στον κουλοχέρη που με νοιάζει περισσότερο με αμέτρητες απώλειες. Πιστεύω ότι ο κουλοχέρης ήταν στημένο (κουλοχέρη αναζήτησης του Netent gonzo) στα μπόνους στον ίδιο τροχό πέφτουν τα ίδια επικαλυπτόμενα σύμβολα με πάντα μπλοκαρισμένες πληρωμές. Λυπάμαι που πρέπει να σας πω για αυτήν τη δυσάρεστη κατάσταση, αλλά αν μπορεί να βοηθήσει κάποιον, είμαι χαρούμενος.

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 5 μήνες

Hello. Have you, by any chance, mentioned it to the casinos support? They could help somehow, perhaps.

And if you can provide some proof about this issue, we would be more than happy to help you out with the situation. What do you say?

πριν από 5 μήνες

Γεια σου Romi, ναι, το μίλησα αρκετές φορές τόσο στη ζωντανή συνομιλία όσο και στον διαχειριστή του λογαριασμού μου, αλλά ποτέ δεν με έλαβαν πραγματικά υπόψη. Τι αποδείξεις μπορώ να προσκομίσω; Τα παιχνίδια κουλοχέρη μου ή χρειάζομαι ένα βίντεο για να δείξω την παρατυπία;

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 5 μήνες

Hello,

I have to admit I'm not very familiar with the issue, hence, the video would be great. On the other hand, games are provided directly from the game provider servers, so there is not much to investigate. Not so smooth graphics may seem suspicious, but mainly the game provider is capable of investigating. Anyway, if you have something, try to send it to our data team: data@casino.guru

But in most cases, we can't be of any help. Original slots simply can't be altered by the casino, it's like watching movie in the cinema - it's merely a stream. Do you know how it works? This guide says it all 👈:

  • RNG generates a random number.
  • The game’s mathematical module takes the random number and calculates where the reels should stop.
  • The game stops the reels at the determined positions and calculates the outcome of the spin.
  • The outcome of the spin is then displayed to the player who initiated the spin.


I hate to say it, but there is no independent company focused on "investigating" games, because that would require the same tools game designers use. 🤷‍♂️

I imagine how that sounds, so, feel free to add your point of view.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
πριν από 5 μήνες

Γεια, δεν θα στείλω βίντεο επίσης επειδή θα έπρεπε να συνεχίσω να παίζω σε αυτό το καζίνο και αυτό δεν θα συμβεί. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι όταν έπαιξα αυτόν τον κουλοχέρη (το gonzo's quest by netent) όχι μόνο γύριζε ασυνήθιστα αλλά όλα τα κέρδη μου δεν πιστώθηκαν σε εμένα. Παίζω με αυτόν τον κουλοχέρη εδώ και χρόνια σε πολλά καζίνο και μόνο εδώ συμπεριφέρεται έτσι. Ήθελα απλώς να ενημερώσω τους πιθανούς παίκτες να μείνουν μακριά από αυτό το καζίνο, και μετά ο καθένας κάνει ό,τι κρίνει κατάλληλο. Ευχαριστώ γεια

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 5 μήνες

Hi,

I think I understand a little bit better now. Simply put, I would request your entire gaming history from the casino if you feel that some legitimate winnings have been missing. You can then file a complaint if you would like. My intention was only to show that it is probably impossible to consult rigged slots these days. Uncredited winnings, however, ought to be visible.

I'll leave that decision to you, of course.

πριν από 5 μήνες

Γεια Radka, ναι στην πράξη το πρόβλημα της μη πίστωσης των κερδών άρχισε να εμφανίζεται όταν ο κουλοχέρης άρχισε να περιστρέφεται ακανόνιστα ή όταν το μέγιστο στοίχημα αυξήθηκε στα 100 ευρώ, εφόσον ήταν 50 ευρώ, αυτό δεν συνέβη ποτέ . Τώρα δεν θυμάμαι την ακριβή ημέρα, αλλά μπορώ να επαληθεύσω από τις ανανεώσεις που έκανα. Μπορούμε να διεκδικήσουμε χαμένα κέρδη από κουλοχέρη όταν συμβεί αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 5 μήνες

Try to ask about gaming history as Radka suggested and we will see what can be done and what our team would find out. Maybe this case is not as lost as it seems, but of course I won't promise anything in advance and I won't say that it will be solved. But you certainly won't give anything for it, and you'll only be sacrificing your time. 

So what do you think, you're going to go ahead and let the team take a deeper look at it ? 

πριν από 5 μήνες

Καλημέρα, εντάξει θα ρωτήσω για το ιστορικό των παιχνιδιών που έγιναν στην εν λόγω υποδοχή. Θα σας κρατάω ενήμερους ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 5 μήνες

Of course, if you get it, then you can lodge a complaint and our experts will pay attention to you and see what they find out. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, έχω ζητήσει αρκετές φορές να δημιουργηθεί το ιστορικό των παιχνιδιών με τον λογαριασμό μου στον κουλοχέρη Gonzo's Quest και δεν μου έχει δοθεί. Κατάφερα να δω ότι ανοίγοντας τον κουλοχέρη με τον λογαριασμό μου το μέγιστο στοίχημα είναι 100 ευρώ και περιστρέφεται με έναν περίεργο τρόπο με πανομοιότυπα σύμβολα να επικαλύπτονται για να μπλοκάρει τις πληρωμές ενώ με άλλους λογαριασμούς ο κουλοχέρης έχει μέγιστο στοίχημα 50 ευρώ και περιστρέφεται τακτικά.

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 5 μήνες

Hmm, so do you think you will lodge a complaint or not in this case if you have such knowledge ? Although on the other hand I'm not sure if it will help 100% and maybe it wouldn't hurt to try. 🤔

πριν από 5 μήνες

Γεια Jaro, καλησπέρα, δεν έχω εναλλακτική, τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 5 μήνες

I would try the complaint I mentioned that you can file with us. I want to point out up front that this is an alternative, but it doesn't have to have a positive ending. Your situation is quite demanding and therefore some evidence will be needed. However, our team would be happy to discuss everything and see if it would be possible to help. You don't pay anything to try it, so go ahead and see what happens. 

What do you think? 🤔

πριν από 4 μήνες

Έχασα το μοτοποδήλατο μου στις αρχές του καλοκαιριού και έπρεπε να πατήσω το φρένο έκτακτης ανάγκης. Έβαλα το μήνυμα ακολουθώντας τις οδηγίες στη συνομιλία Palmslots support@palmslots.com ως email. Ζητώντας να κλείσω τον Λογαριασμό Παιχνιδιού μου, δεν συνέβη τίποτα. Έκανα το αίτημα ξανά 5 φορές την ημέρα. Τελικά, περισσότερο από ένα μήνα αργότερα, μου απάντησαν ότι το αίτημα πρέπει να σταλεί σε διαφορετικό email, δύο μέρες αργότερα ζήτησα να επιστρέψουν μέρος των καταθέσεων μου, το οποίο έπαιξα όταν είχα πρόβλημα με το παιχνίδι. Εδώ και 6 εβδομάδες κανείς δεν απαντά στα περίπου 100 μηνύματα που έστειλα. Επικοινώνησα με τον εκδότη της άδειας του Κουρασάο, αλλά δεν φαίνεται να βοηθάει ούτε με το θέμα. Το καλύτερο ήταν όταν είχα ζητήσει 5 φορές να κλείσω τον λογαριασμό μου στο παιχνίδι, πήρα την απάντηση ότι με έχουν κάνει vip πελάτη

Αυτόματη μετάφραση:
Rafael55
πριν από 4 μήνες

Hello, so you don't have your account closed all the time, yes ? I think casinos should take things like that seriously, because it is serious stuff. If you haven't heard from anyone and you don't know what to do, you could use our free complaint feature.

Our team would try to help you, but of course we don't want to promise that it will be 100% successful. Anyway, you won't pay anything for it and maybe we can contact the casino, they don't have a single complaint unresolved so far, so it could be useful.

What do you think, then, will you go for it? 

If so, you can open a complaint here

Let me know how you decide. 

1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα