πριν από 7 μήνες
Εάν θέλετε, ενημερώστε μας πώς πάει εκεί. Σας ευχαριστώ για αυτό εκ των προτέρων.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Εάν θέλετε, ενημερώστε μας πώς πάει εκεί. Σας ευχαριστώ για αυτό εκ των προτέρων.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Λοιπόν, λυπάμαι που ακούω ότι άλλαξε για να σου πω την αλήθεια.
Όσον αφορά τους κουλοχέρηδες, δεν έχουμε καμία προειδοποίηση ότι είναι πλαστά, οπότε γιατί σας φαίνεται ότι είναι; Τι είναι το μπόνους που σας κάνει να νιώθετε έτσι; 🤔
Oh well, sorry to hear that's changed to tell you the truth.
Regarding the slots, we have no warning that they are fake so why does it seem to you that they are ? What is it about the bonus that makes you feel that way ? 🤔
Έσβησα την ανάρτηση που έγραψα πρόσφατα. Συγγνώμη, είχα λάθος αντίληψη. Θα συνεχίσω να παίζω εδώ. Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι
I deleted the post I wrote recently. Sorry, I had a wrong perception. I'll keep playing here. Thanks and sorry again
Ho eliminato il post che ho scritto di recente. Scusatemi ho avuto una percezione errata. Continuerò a gìcare qui. Grazie e scusatemi ancora
Δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό. Εάν επιλύσατε την κατάσταση με το καζίνο και εκπλαγείτε ευχάριστα στο τέλος, θα μπορούσατε να γράψετε πώς καταλήξατε στην επίλυση και να πείτε ότι η οπτική σας έχει αλλάξει. Είναι πιο εύκολο από το να διαγράψετε μια ανάρτηση και άλλοι παίκτες θα έχουν την ιδέα ότι το καζίνο προσπαθεί να φιλοξενήσει τους παίκτες του.
Αλλά δεν πειράζει, ίσως θα είναι τουλάχιστον ένα μικρό μάθημα για το μέλλον.
Τέλος πάντων, τι συνέβη που άλλαξε γνώμη;
You didn't have to do that. If you resolved the situation with the casino and were pleasantly surprised in the end, you could write how you came to the resolution and say that your perspective has changed. It's easier than deleting a post, and other players will get the idea that the casino is trying to accommodate its players.
But never mind, maybe it will be at least a small lesson for the future.
Anyway, what happened that changed your mind ?
Γεια σας καλημέρα, διέγραψα την ανάρτησή μου κατόπιν αιτήματος του καζίνο με μια μικρή έκπληξη που τελικά δεν ωφέλησε. Η εμπειρία μου με αυτό το καζίνο είναι πολύ αρνητική, πιστεύω ότι με έχουν απατήσει, έχω παίξει αρκετές φορές στον κουλοχέρη που με νοιάζει περισσότερο με αμέτρητες απώλειες. Πιστεύω ότι ο κουλοχέρης ήταν στημένο (κουλοχέρη αναζήτησης του Netent gonzo) στα μπόνους στον ίδιο τροχό πέφτουν τα ίδια επικαλυπτόμενα σύμβολα με πάντα μπλοκαρισμένες πληρωμές. Λυπάμαι που πρέπει να σας πω για αυτήν τη δυσάρεστη κατάσταση, αλλά αν μπορεί να βοηθήσει κάποιον, είμαι χαρούμενος.
Hello good morning, I deleted my post at the casino's request with a little surprise which in the end was of no use. My experience with this casino is very negative, I believe I have been scammed, I have played several times at the slot machine I care about most with countless losses. I believe that the slot was rigged (Netent gonzo's quest slot) in the bonuses on the same reel the same overlapping symbols fall with always blocked payments. I'm sorry to have to tell you about this unpleasant situation but if it can help someone I'm happy.
Salve buongiorno, ho cancellato il mio post dietro richiesta del casinò con un contentino che poi alla fine dei conti non è servito a nulla. La mia esperienza su questo casinò è molto negativa, mi ritengo di essere stato truffato ho giocato più volte alla sloot a cui tengo di più con innumerevoli perdite. Ritengo che la sloot mi è stata truccata (sloot Netent gonzo's quest) nei bonus nello stesso rullo cadono simboli uguali sovrapposti con pagamenti sempre bloccati. Mi dispiace di dover raccontare questa situazione spiacevole ma se può essere d'aiuto a qualcuno ne sono contento.
Γειά σου. Το έχετε αναφέρει κατά τύχη στην υποστήριξη του καζίνο; Θα μπορούσαν να βοηθήσουν κάπως, ίσως.
Και αν μπορείτε να παράσχετε κάποιες αποδείξεις σχετικά με αυτό το ζήτημα, θα χαρούμε πολύ να σας βοηθήσουμε με την κατάσταση. Τι λες;
Hello. Have you, by any chance, mentioned it to the casinos support? They could help somehow, perhaps.
And if you can provide some proof about this issue, we would be more than happy to help you out with the situation. What do you say?
Γεια σου Romi, ναι, το μίλησα αρκετές φορές τόσο στη ζωντανή συνομιλία όσο και στον διαχειριστή του λογαριασμού μου, αλλά ποτέ δεν με έλαβαν πραγματικά υπόψη. Τι αποδείξεις μπορώ να προσκομίσω; Τα παιχνίδια κουλοχέρη μου ή χρειάζομαι ένα βίντεο για να δείξω την παρατυπία;
Hi Romi, yes I talked about it several times both in the live chat and to my account manager but I was never really taken into consideration. What proof can I provide? My slot games or do I need a video to show the irregularity?
Ciao Romi, si ne ho parlato più volte sia nella chat live che al mio account manager ma non sono mai stato preso realmente in considerazione. Che prove posso fornire ? Le mie giocate alla sloot o c'è bisogno di un video che mostri l'irregolarità ?
Γειά σου,
Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος με το θέμα, επομένως, το βίντεο θα ήταν υπέροχο. Από την άλλη πλευρά, τα παιχνίδια παρέχονται απευθείας από τους διακομιστές του παρόχου παιχνιδιών, επομένως δεν υπάρχουν πολλά να διερευνηθούν. Τα όχι και τόσο ομαλά γραφικά μπορεί να φαίνονται ύποπτα, αλλά κυρίως ο πάροχος του παιχνιδιού είναι σε θέση να διερευνήσει. Τέλος πάντων, αν έχετε κάτι, προσπαθήστε να το στείλετε στην ομάδα δεδομένων μας: data@casino.guru
Αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν μπορούμε να βοηθήσουμε. Οι αρχικοί κουλοχέρηδες απλά δεν μπορούν να αλλαχθούν από το καζίνο, είναι σαν να βλέπεις ταινία στον κινηματογράφο - είναι απλώς μια ροή. Ξέρετε πώς λειτουργεί; Αυτός ο οδηγός τα λέει όλα 👈:
Δεν μου αρέσει να το λέω, αλλά δεν υπάρχει ανεξάρτητη εταιρεία που να επικεντρώνεται στη «διερεύνηση» παιχνιδιών, γιατί αυτό θα απαιτούσε τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούν οι σχεδιαστές παιχνιδιών. 🤷♂️
Φαντάζομαι πώς ακούγεται αυτό, οπότε, μη διστάσετε να προσθέσετε την άποψή σας.
Hello,
I have to admit I'm not very familiar with the issue, hence, the video would be great. On the other hand, games are provided directly from the game provider servers, so there is not much to investigate. Not so smooth graphics may seem suspicious, but mainly the game provider is capable of investigating. Anyway, if you have something, try to send it to our data team: data@casino.guru
But in most cases, we can't be of any help. Original slots simply can't be altered by the casino, it's like watching movie in the cinema - it's merely a stream. Do you know how it works? This guide says it all 👈:
I hate to say it, but there is no independent company focused on "investigating" games, because that would require the same tools game designers use. 🤷♂️
I imagine how that sounds, so, feel free to add your point of view.
Γεια, δεν θα στείλω βίντεο επίσης επειδή θα έπρεπε να συνεχίσω να παίζω σε αυτό το καζίνο και αυτό δεν θα συμβεί. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι όταν έπαιξα αυτόν τον κουλοχέρη (το gonzo's quest by netent) όχι μόνο γύριζε ασυνήθιστα αλλά όλα τα κέρδη μου δεν πιστώθηκαν σε εμένα. Παίζω με αυτόν τον κουλοχέρη εδώ και χρόνια σε πολλά καζίνο και μόνο εδώ συμπεριφέρεται έτσι. Ήθελα απλώς να ενημερώσω τους πιθανούς παίκτες να μείνουν μακριά από αυτό το καζίνο, και μετά ο καθένας κάνει ό,τι κρίνει κατάλληλο. Ευχαριστώ γεια
Hi, I won't send any videos also because I would have to continue playing on this casino and that won't happen. I would also like to add that when I played this slot (gonzo's quest by netent) not only did it spin abnormally but all my winnings were not credited to me. I have been playing with this slot for years in many casinos and only here does it behave like this. I just wanted to inform potential players to stay away from this casino, then everyone does as they see fit. Thanks bye
Ciao, non invierò nessun video anche perché dovrei continuare a giocare su questo casinò e ciò non accadrà. Aggiungo inoltre che quando ho giocato a questa slot ( gonzo's quest di netent) non solo girava in modo anomalo ma non mi venivano accreditate tutte le vincite. Con questa sloot ci gioco da anni su moltissimi casinò e solo quì si comporta così. Volevo solo informare i potenziali giocatori di tenersi lontano da questo casinò, poi ognuno fà come meglio crede. Grazie ciao
Γεια,
Νομίζω ότι καταλαβαίνω λίγο καλύτερα τώρα. Με απλά λόγια, θα ζητούσα ολόκληρο το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας από το καζίνο, εάν πιστεύετε ότι λείπουν κάποια νόμιμα κέρδη. Στη συνέχεια, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία εάν θέλετε. Η πρόθεσή μου ήταν μόνο να δείξω ότι είναι πιθανώς αδύνατο να συμβουλευτείτε τα στημένα slots αυτές τις μέρες. Τα μη πιστωμένα κέρδη, ωστόσο, θα πρέπει να είναι ορατά.
Θα αφήσω αυτή την απόφαση σε εσάς, φυσικά.
Hi,
I think I understand a little bit better now. Simply put, I would request your entire gaming history from the casino if you feel that some legitimate winnings have been missing. You can then file a complaint if you would like. My intention was only to show that it is probably impossible to consult rigged slots these days. Uncredited winnings, however, ought to be visible.
I'll leave that decision to you, of course.
Γεια Radka, ναι στην πράξη το πρόβλημα της μη πίστωσης των κερδών άρχισε να εμφανίζεται όταν ο κουλοχέρης άρχισε να περιστρέφεται ακανόνιστα ή όταν το μέγιστο στοίχημα αυξήθηκε στα 100 ευρώ, εφόσον ήταν 50 ευρώ, αυτό δεν συνέβη ποτέ . Τώρα δεν θυμάμαι την ακριβή ημέρα, αλλά μπορώ να επαληθεύσω από τις ανανεώσεις που έκανα. Μπορούμε να διεκδικήσουμε χαμένα κέρδη από κουλοχέρη όταν συμβεί αυτό;
Hi Radka, yes in practice the problem of non-crediting of winnings started to occur when the slot machine started spinning irregularly or when the maximum bet was raised to 100 euros, as long as it was 50 euros this never happened . Now I don't remember the exact day but I can verify from the top-ups I made. Can we claim lost slot machine winnings when this happens?
Ciao Radka , si in pratica il problema dei mancati accrediti delle vincite è iniziato a verificarsi da quando la sloot ha iniziato a girare in modo irregolare ovvero da quando è stato alzato il bet massimo a 100 euro, finquanto era 50 euro questo non è mai successo. Ora non ricordo di preciso il giorno ma posso verificare dalle ricariche che ho effettuato. Possiamo richiedere i mancati accrediti delle vincite sulla sloot da quando ciò accade?
Προσπαθήστε να ρωτήσετε για το ιστορικό gaming όπως πρότεινε ο Radka και θα δούμε τι μπορεί να γίνει και τι θα ανακαλύψει η ομάδα μας. Ίσως αυτή η υπόθεση να μην είναι τόσο χαμένη όσο φαίνεται, αλλά φυσικά δεν θα υποσχεθώ τίποτα εκ των προτέρων και δεν θα πω ότι θα λυθεί. Αλλά σίγουρα δεν θα δώσετε τίποτα για αυτό, και θα θυσιάσετε μόνο τον χρόνο σας.
Λοιπόν, τι πιστεύετε, θα προχωρήσετε και θα αφήσετε την ομάδα να το δει πιο βαθιά;
Try to ask about gaming history as Radka suggested and we will see what can be done and what our team would find out. Maybe this case is not as lost as it seems, but of course I won't promise anything in advance and I won't say that it will be solved. But you certainly won't give anything for it, and you'll only be sacrificing your time.
So what do you think, you're going to go ahead and let the team take a deeper look at it ?
Καλημέρα, εντάξει θα ρωτήσω για το ιστορικό των παιχνιδιών που έγιναν στην εν λόγω υποδοχή. Θα σας κρατάω ενήμερους ευχαριστώ
Good morning, ok I will ask for the history of the plays made on the slot in question. I will keep you updated thanks
Buongiorno, ok chiederò la cronologia delle giocatd effettuate sulla sloot in questione. Vi terrò aggiornati grazie
Φυσικά, αν το αποκτήσετε, τότε μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία και οι ειδικοί μας θα σας δώσουν προσοχή και θα δουν τι θα ανακαλύψουν.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Of course, if you get it, then you can lodge a complaint and our experts will pay attention to you and see what they find out.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Γεια σας, έχω ζητήσει αρκετές φορές να δημιουργηθεί το ιστορικό των παιχνιδιών με τον λογαριασμό μου στον κουλοχέρη Gonzo's Quest και δεν μου έχει δοθεί. Κατάφερα να δω ότι ανοίγοντας τον κουλοχέρη με τον λογαριασμό μου το μέγιστο στοίχημα είναι 100 ευρώ και περιστρέφεται με έναν περίεργο τρόπο με πανομοιότυπα σύμβολα να επικαλύπτονται για να μπλοκάρει τις πληρωμές ενώ με άλλους λογαριασμούς ο κουλοχέρης έχει μέγιστο στοίχημα 50 ευρώ και περιστρέφεται τακτικά.
Hi, I have requested several times to have the history of the plays made with my account on the Gonzo's Quest slot and I have not been provided with it. I was able to see that by opening the slot with my account the maximum bet is 100 euros and it spins in a strange way with identical symbols overlapping in order to block payments while with other accounts the slot has a maximum bet of 50 euros and spins regularly.
Salve, ho fatto più volte richiesta per avere la cronologia delle giocate effettuate con il mio account sulla slot gonzo's quest e non mi è stata fornita. Ho potuto constatare che aprendo la slot con il mio account il bet massimo è 100 euro e gira in modo strano con simboli uguali sovrapposti in modo da bloccare I pagamenti mentre con altri account la slot è a bet massimo 50 euro e gira in modo regolare.
Χμ, πιστεύετε ότι θα υποβάλετε καταγγελία ή όχι σε αυτήν την περίπτωση εάν έχετε τέτοιες γνώσεις; Αν και από την άλλη δεν είμαι σίγουρος αν θα βοηθήσει 100% και ίσως δεν θα έβλαπτε να προσπαθήσω. 🤔
Hmm, so do you think you will lodge a complaint or not in this case if you have such knowledge ? Although on the other hand I'm not sure if it will help 100% and maybe it wouldn't hurt to try. 🤔
Θα δοκίμαζα το παράπονο που ανέφερα ότι μπορείτε να υποβάλετε μαζί μας. Θέλω να επισημάνω εκ των προτέρων ότι αυτή είναι μια εναλλακτική, αλλά δεν χρειάζεται να έχει θετικό τέλος. Η κατάστασή σας είναι αρκετά απαιτητική και ως εκ τούτου θα χρειαστούν κάποια στοιχεία. Ωστόσο, η ομάδα μας θα χαρεί να συζητήσει τα πάντα και να δει αν θα ήταν δυνατό να βοηθήσει. Δεν πληρώνετε τίποτα για να το δοκιμάσετε, οπότε προχωρήστε και δείτε τι θα συμβεί.
Τι νομίζετε; 🤔
I would try the complaint I mentioned that you can file with us. I want to point out up front that this is an alternative, but it doesn't have to have a positive ending. Your situation is quite demanding and therefore some evidence will be needed. However, our team would be happy to discuss everything and see if it would be possible to help. You don't pay anything to try it, so go ahead and see what happens.
What do you think? 🤔
Έχασα το μοτοποδήλατο μου στις αρχές του καλοκαιριού και έπρεπε να πατήσω το φρένο έκτακτης ανάγκης. Έβαλα το μήνυμα ακολουθώντας τις οδηγίες στη συνομιλία Palmslots support@palmslots.com ως email. Ζητώντας να κλείσω τον Λογαριασμό Παιχνιδιού μου, δεν συνέβη τίποτα. Έκανα το αίτημα ξανά 5 φορές την ημέρα. Τελικά, περισσότερο από ένα μήνα αργότερα, μου απάντησαν ότι το αίτημα πρέπει να σταλεί σε διαφορετικό email, δύο μέρες αργότερα ζήτησα να επιστρέψουν μέρος των καταθέσεων μου, το οποίο έπαιξα όταν είχα πρόβλημα με το παιχνίδι. Εδώ και 6 εβδομάδες κανείς δεν απαντά στα περίπου 100 μηνύματα που έστειλα. Επικοινώνησα με τον εκδότη της άδειας του Κουρασάο, αλλά δεν φαίνεται να βοηθάει ούτε με το θέμα. Το καλύτερο ήταν όταν είχα ζητήσει 5 φορές να κλείσω τον λογαριασμό μου στο παιχνίδι, πήρα την απάντηση ότι με έχουν κάνει vip πελάτη
I lost my moped at the beginning of the summer and had to press the emergency brake. I inserted the message following the instructions in the palmslots chat support@palmslots.com as email. Requesting to close my Game Account, nothing happened. I made the request again 5 times daily. Finally, more than a month later, they replied that the request should be sent to a different email, two days later I have asked for part of my deposits back, which I played when I had a problem with the game. For 6 weeks now, no one has responded to the approximately 100 messages I sent. I have contacted the Curacao license issuer, but they don't seem to be helping with the matter either. The best was when I had asked 5 times to close my game account, I got the answer that I have been made a vip customer
Minulla karkasi mopo käsistä alku kesästä ja oli pakko painaa hätäjarrua. Pistin palmslotsin chatin ohjeita noudattaen viestin support@palmslots.com sähköpostina. Pyytäen pelitilini sulkemista, mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Tein pyynnön vielä uudestaan päivittäin 5 kertaa. Lopulta he vastasivat yli kuukausi myöhemmin, että pyyntö pitääkin laittaa eri sähköpostiin, tästä kaksi päivää myöhemmin olen pyytänyt osaa talletuksistani takaisin joita pelasin peliongelmaisena. Nyt 6 viikkoon kukaan ei ole vastannut minulle arviolta noin 100 lähettämääni viestiin. Olen ottanut yhteyttä curacaon linsensskn myöntäjään mutta eipä heistäkään tunnu olevan apua asian kanssa. Paras oli se kun olin pyytänyt 5 kertaa pelitilini sulkemista, sain vastaukseksi että minusta on tehty vip asiakas
Γεια σας, άρα δεν έχετε κλειστό τον λογαριασμό σας συνεχώς, ναι; Νομίζω ότι τα καζίνο πρέπει να παίρνουν τέτοια πράγματα στα σοβαρά, γιατί είναι σοβαρά πράγματα. Εάν δεν έχετε ακούσει από κανέναν και δεν ξέρετε τι να κάνετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν λειτουργία παραπόνων μας.
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει, αλλά φυσικά δεν θέλουμε να υποσχεθούμε ότι θα έχει 100% επιτυχία. Τέλος πάντων, δεν θα πληρώσετε τίποτα για αυτό και ίσως μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο, δεν έχουν ούτε ένα παράπονο ανεπίλυτο μέχρι στιγμής, οπότε θα μπορούσε να είναι χρήσιμο.
Τι πιστεύεις, λοιπόν, θα το κάνεις;
Εάν ναι, μπορείτε να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ
Πείτε μου πώς αποφασίζετε.
Hello, so you don't have your account closed all the time, yes ? I think casinos should take things like that seriously, because it is serious stuff. If you haven't heard from anyone and you don't know what to do, you could use our free complaint feature.
Our team would try to help you, but of course we don't want to promise that it will be 100% successful. Anyway, you won't pay anything for it and maybe we can contact the casino, they don't have a single complaint unresolved so far, so it could be useful.
What do you think, then, will you go for it?
If so, you can open a complaint here
Let me know how you decide.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.