πριν από 4 μήνες
Πάντα εδώ για σένα. Θα περιμένουμε τις ενημερώσεις.
Always here for you. We'll be waiting for the updates.
0
Πάντα εδώ για σένα. Θα περιμένουμε τις ενημερώσεις.
Always here for you. We'll be waiting for the updates.
Γεια, είμαι στην ίδια κατάσταση με εσάς. Στην αρχή μάλιστα μου πίστωσαν το πολύ 2 μέρες. Τώρα είμαι και 5 ημερών. Η απόσυρση ήταν ακόμα υπό επεξεργασία για εσάς;
Hi, I'm in the same situation as you. At the beginning, I was even credited for a maximum of 2 days. Now I'm also at 5 days. Was the withdrawal still being processed for you?
Ciao mi trovo nella tua stessa situazione all inzio addirittura a me venivano accreditati un giorno massimo 2 dopo ora anche io sono a 5 giorni a te il prelievo ti rimaneva in elaborazione?
Αυτά είναι πραγματικά υπέροχα νέα. Ευχαριστώ. Επίσης, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Θα μείνετε σε αυτό το καζίνο, αναρωτιέμαι;🤔
That's really great news. Thank you. Also, thank you for your kind words.
Are you going to stay at this casino, I wonder?🤔
Εάν θέλετε, ενημερώστε μας πώς πάει εκεί. Σας ευχαριστώ για αυτό εκ των προτέρων.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Λοιπόν, λυπάμαι που ακούω ότι άλλαξε για να σου πω την αλήθεια.
Όσον αφορά τους κουλοχέρηδες, δεν έχουμε καμία προειδοποίηση ότι είναι πλαστά, οπότε γιατί σας φαίνεται ότι είναι; Τι είναι το μπόνους που σας κάνει να νιώθετε έτσι; 🤔
Oh well, sorry to hear that's changed to tell you the truth.
Regarding the slots, we have no warning that they are fake so why does it seem to you that they are ? What is it about the bonus that makes you feel that way ? 🤔
Έσβησα την ανάρτηση που έγραψα πρόσφατα. Συγγνώμη, είχα λάθος αντίληψη. Θα συνεχίσω να παίζω εδώ. Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι
I deleted the post I wrote recently. Sorry, I had a wrong perception. I'll keep playing here. Thanks and sorry again
Ho eliminato il post che ho scritto di recente. Scusatemi ho avuto una percezione errata. Continuerò a gìcare qui. Grazie e scusatemi ancora
Δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό. Εάν επιλύσατε την κατάσταση με το καζίνο και εκπλαγείτε ευχάριστα στο τέλος, θα μπορούσατε να γράψετε πώς καταλήξατε στην επίλυση και να πείτε ότι η οπτική σας έχει αλλάξει. Είναι πιο εύκολο από το να διαγράψετε μια ανάρτηση και άλλοι παίκτες θα έχουν την ιδέα ότι το καζίνο προσπαθεί να φιλοξενήσει τους παίκτες του.
Αλλά δεν πειράζει, ίσως θα είναι τουλάχιστον ένα μικρό μάθημα για το μέλλον.
Τέλος πάντων, τι συνέβη που άλλαξε γνώμη;
You didn't have to do that. If you resolved the situation with the casino and were pleasantly surprised in the end, you could write how you came to the resolution and say that your perspective has changed. It's easier than deleting a post, and other players will get the idea that the casino is trying to accommodate its players.
But never mind, maybe it will be at least a small lesson for the future.
Anyway, what happened that changed your mind ?
Γεια σας καλημέρα, διέγραψα την ανάρτησή μου κατόπιν αιτήματος του καζίνο με μια μικρή έκπληξη που τελικά δεν ωφέλησε. Η εμπειρία μου με αυτό το καζίνο είναι πολύ αρνητική, πιστεύω ότι με έχουν απατήσει, έχω παίξει αρκετές φορές στον κουλοχέρη που με νοιάζει περισσότερο με αμέτρητες απώλειες. Πιστεύω ότι ο κουλοχέρης ήταν στημένο (κουλοχέρη αναζήτησης του Netent gonzo) στα μπόνους στον ίδιο τροχό πέφτουν τα ίδια επικαλυπτόμενα σύμβολα με πάντα μπλοκαρισμένες πληρωμές. Λυπάμαι που πρέπει να σας πω για αυτήν τη δυσάρεστη κατάσταση, αλλά αν μπορεί να βοηθήσει κάποιον, είμαι χαρούμενος.
Hello good morning, I deleted my post at the casino's request with a little surprise which in the end was of no use. My experience with this casino is very negative, I believe I have been scammed, I have played several times at the slot machine I care about most with countless losses. I believe that the slot was rigged (Netent gonzo's quest slot) in the bonuses on the same reel the same overlapping symbols fall with always blocked payments. I'm sorry to have to tell you about this unpleasant situation but if it can help someone I'm happy.
Salve buongiorno, ho cancellato il mio post dietro richiesta del casinò con un contentino che poi alla fine dei conti non è servito a nulla. La mia esperienza su questo casinò è molto negativa, mi ritengo di essere stato truffato ho giocato più volte alla sloot a cui tengo di più con innumerevoli perdite. Ritengo che la sloot mi è stata truccata (sloot Netent gonzo's quest) nei bonus nello stesso rullo cadono simboli uguali sovrapposti con pagamenti sempre bloccati. Mi dispiace di dover raccontare questa situazione spiacevole ma se può essere d'aiuto a qualcuno ne sono contento.
Γειά σου. Το έχετε αναφέρει κατά τύχη στην υποστήριξη του καζίνο; Θα μπορούσαν να βοηθήσουν κάπως, ίσως.
Και αν μπορείτε να παράσχετε κάποιες αποδείξεις σχετικά με αυτό το ζήτημα, θα χαρούμε πολύ να σας βοηθήσουμε με την κατάσταση. Τι λες;
Hello. Have you, by any chance, mentioned it to the casinos support? They could help somehow, perhaps.
And if you can provide some proof about this issue, we would be more than happy to help you out with the situation. What do you say?
Γεια σου Romi, ναι, το μίλησα αρκετές φορές τόσο στη ζωντανή συνομιλία όσο και στον διαχειριστή του λογαριασμού μου, αλλά ποτέ δεν με έλαβαν πραγματικά υπόψη. Τι αποδείξεις μπορώ να προσκομίσω; Τα παιχνίδια κουλοχέρη μου ή χρειάζομαι ένα βίντεο για να δείξω την παρατυπία;
Hi Romi, yes I talked about it several times both in the live chat and to my account manager but I was never really taken into consideration. What proof can I provide? My slot games or do I need a video to show the irregularity?
Ciao Romi, si ne ho parlato più volte sia nella chat live che al mio account manager ma non sono mai stato preso realmente in considerazione. Che prove posso fornire ? Le mie giocate alla sloot o c'è bisogno di un video che mostri l'irregolarità ?
Γειά σου,
Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος με το θέμα, επομένως, το βίντεο θα ήταν υπέροχο. Από την άλλη πλευρά, τα παιχνίδια παρέχονται απευθείας από τους διακομιστές του παρόχου παιχνιδιών, επομένως δεν υπάρχουν πολλά να διερευνηθούν. Τα όχι και τόσο ομαλά γραφικά μπορεί να φαίνονται ύποπτα, αλλά κυρίως ο πάροχος του παιχνιδιού είναι σε θέση να διερευνήσει. Τέλος πάντων, αν έχετε κάτι, προσπαθήστε να το στείλετε στην ομάδα δεδομένων μας: data@casino.guru
Αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν μπορούμε να βοηθήσουμε. Οι αρχικοί κουλοχέρηδες απλά δεν μπορούν να αλλαχθούν από το καζίνο, είναι σαν να βλέπεις ταινία στον κινηματογράφο - είναι απλώς μια ροή. Ξέρετε πώς λειτουργεί; Αυτός ο οδηγός τα λέει όλα 👈:
Δεν μου αρέσει να το λέω, αλλά δεν υπάρχει ανεξάρτητη εταιρεία που να επικεντρώνεται στη «διερεύνηση» παιχνιδιών, γιατί αυτό θα απαιτούσε τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούν οι σχεδιαστές παιχνιδιών. 🤷♂️
Φαντάζομαι πώς ακούγεται αυτό, οπότε, μη διστάσετε να προσθέσετε την άποψή σας.
Hello,
I have to admit I'm not very familiar with the issue, hence, the video would be great. On the other hand, games are provided directly from the game provider servers, so there is not much to investigate. Not so smooth graphics may seem suspicious, but mainly the game provider is capable of investigating. Anyway, if you have something, try to send it to our data team: data@casino.guru
But in most cases, we can't be of any help. Original slots simply can't be altered by the casino, it's like watching movie in the cinema - it's merely a stream. Do you know how it works? This guide says it all 👈:
I hate to say it, but there is no independent company focused on "investigating" games, because that would require the same tools game designers use. 🤷♂️
I imagine how that sounds, so, feel free to add your point of view.
Γεια, δεν θα στείλω βίντεο επίσης επειδή θα έπρεπε να συνεχίσω να παίζω σε αυτό το καζίνο και αυτό δεν θα συμβεί. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι όταν έπαιξα αυτόν τον κουλοχέρη (το gonzo's quest by netent) όχι μόνο γύριζε ασυνήθιστα αλλά όλα τα κέρδη μου δεν πιστώθηκαν σε εμένα. Παίζω με αυτόν τον κουλοχέρη εδώ και χρόνια σε πολλά καζίνο και μόνο εδώ συμπεριφέρεται έτσι. Ήθελα απλώς να ενημερώσω τους πιθανούς παίκτες να μείνουν μακριά από αυτό το καζίνο, και μετά ο καθένας κάνει ό,τι κρίνει κατάλληλο. Ευχαριστώ γεια
Hi, I won't send any videos also because I would have to continue playing on this casino and that won't happen. I would also like to add that when I played this slot (gonzo's quest by netent) not only did it spin abnormally but all my winnings were not credited to me. I have been playing with this slot for years in many casinos and only here does it behave like this. I just wanted to inform potential players to stay away from this casino, then everyone does as they see fit. Thanks bye
Ciao, non invierò nessun video anche perché dovrei continuare a giocare su questo casinò e ciò non accadrà. Aggiungo inoltre che quando ho giocato a questa slot ( gonzo's quest di netent) non solo girava in modo anomalo ma non mi venivano accreditate tutte le vincite. Con questa sloot ci gioco da anni su moltissimi casinò e solo quì si comporta così. Volevo solo informare i potenziali giocatori di tenersi lontano da questo casinò, poi ognuno fà come meglio crede. Grazie ciao
Γεια,
Νομίζω ότι καταλαβαίνω λίγο καλύτερα τώρα. Με απλά λόγια, θα ζητούσα ολόκληρο το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας από το καζίνο, εάν πιστεύετε ότι λείπουν κάποια νόμιμα κέρδη. Στη συνέχεια, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία εάν θέλετε. Η πρόθεσή μου ήταν μόνο να δείξω ότι είναι πιθανώς αδύνατο να συμβουλευτείτε τα στημένα slots αυτές τις μέρες. Τα μη πιστωμένα κέρδη, ωστόσο, θα πρέπει να είναι ορατά.
Θα αφήσω αυτή την απόφαση σε εσάς, φυσικά.
Hi,
I think I understand a little bit better now. Simply put, I would request your entire gaming history from the casino if you feel that some legitimate winnings have been missing. You can then file a complaint if you would like. My intention was only to show that it is probably impossible to consult rigged slots these days. Uncredited winnings, however, ought to be visible.
I'll leave that decision to you, of course.
Γεια Radka, ναι στην πράξη το πρόβλημα της μη πίστωσης των κερδών άρχισε να εμφανίζεται όταν ο κουλοχέρης άρχισε να περιστρέφεται ακανόνιστα ή όταν το μέγιστο στοίχημα αυξήθηκε στα 100 ευρώ, εφόσον ήταν 50 ευρώ, αυτό δεν συνέβη ποτέ . Τώρα δεν θυμάμαι την ακριβή ημέρα, αλλά μπορώ να επαληθεύσω από τις ανανεώσεις που έκανα. Μπορούμε να διεκδικήσουμε χαμένα κέρδη από κουλοχέρη όταν συμβεί αυτό;
Hi Radka, yes in practice the problem of non-crediting of winnings started to occur when the slot machine started spinning irregularly or when the maximum bet was raised to 100 euros, as long as it was 50 euros this never happened . Now I don't remember the exact day but I can verify from the top-ups I made. Can we claim lost slot machine winnings when this happens?
Ciao Radka , si in pratica il problema dei mancati accrediti delle vincite è iniziato a verificarsi da quando la sloot ha iniziato a girare in modo irregolare ovvero da quando è stato alzato il bet massimo a 100 euro, finquanto era 50 euro questo non è mai successo. Ora non ricordo di preciso il giorno ma posso verificare dalle ricariche che ho effettuato. Possiamo richiedere i mancati accrediti delle vincite sulla sloot da quando ciò accade?
Προσπαθήστε να ρωτήσετε για το ιστορικό gaming όπως πρότεινε ο Radka και θα δούμε τι μπορεί να γίνει και τι θα ανακαλύψει η ομάδα μας. Ίσως αυτή η υπόθεση να μην είναι τόσο χαμένη όσο φαίνεται, αλλά φυσικά δεν θα υποσχεθώ τίποτα εκ των προτέρων και δεν θα πω ότι θα λυθεί. Αλλά σίγουρα δεν θα δώσετε τίποτα για αυτό, και θα θυσιάσετε μόνο τον χρόνο σας.
Λοιπόν, τι πιστεύετε, θα προχωρήσετε και θα αφήσετε την ομάδα να το δει πιο βαθιά;
Try to ask about gaming history as Radka suggested and we will see what can be done and what our team would find out. Maybe this case is not as lost as it seems, but of course I won't promise anything in advance and I won't say that it will be solved. But you certainly won't give anything for it, and you'll only be sacrificing your time.
So what do you think, you're going to go ahead and let the team take a deeper look at it ?
Καλημέρα, εντάξει θα ρωτήσω για το ιστορικό των παιχνιδιών που έγιναν στην εν λόγω υποδοχή. Θα σας κρατάω ενήμερους ευχαριστώ
Good morning, ok I will ask for the history of the plays made on the slot in question. I will keep you updated thanks
Buongiorno, ok chiederò la cronologia delle giocatd effettuate sulla sloot in questione. Vi terrò aggiornati grazie
Φυσικά, αν το αποκτήσετε, τότε μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία και οι ειδικοί μας θα σας δώσουν προσοχή και θα δουν τι θα ανακαλύψουν.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Of course, if you get it, then you can lodge a complaint and our experts will pay attention to you and see what they find out.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.