Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

 από Anonymized742
|
54.025 προβολές 250 απαντήσεις |
|
1...10 11 1213
Mattiaelgato9

So do I understand correctly that your account has not been verified yet at this casino? The verification could sometimes take a bit longer, so we actually give casinos 14 days to get the payment done before we intervene. Make sure to let us know any news regarding your withdrawal, please.

Romi

Όχι, απολύτως, ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος, έχω ήδη κάνει άλλες αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:

Η πληρωμή είναι υπό επεξεργασία αλλά η τράπεζα μου λέει ότι δεν έχω εισερχόμενη μεταφορά;

Αυτόματη μετάφραση:

Τις άλλες φορές πέρασε το πολύ μια ώρα και τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου. Πραγματικά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9

In this case I would stick to the timeframe that Romi told you in her previous answer. You're only waiting a few days plus you've entered the withdrawal over the weekend so I wouldn't be sceptical and I'd try to be patient. If the withdrawal is processed, give it some more time and I firmly believe that you will get your money since you say that the withdrawals came without any issues before. If nothing happens and the casino does not communicate with you, then we will try to help. 

Can you handle it ? 🙂

Jaro

Εντάξει

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9

Make sure to keep us informed about any news, please.

Romi

Μου είπαν ότι όταν γίνει επεξεργασία το πολύ μια μέρα και πιστωθούν στον λογαριασμό μου... άρα μέχρι αύριο ελπίζω να είναι εκεί!

Θα σας ενημερώσω αύριο

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9

Please do that, we'll be waiting for your reply.

Romi

Τώρα έχει περάσει μια ολόκληρη μέρα, δεν μου έχουν σταλεί τα χρήματα, ζητήστε βοήθεια, λένε ότι είναι σε διαμετακόμιση αλλά αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι τις άλλες φορές έφτασαν πάντα μέσα σε λίγα λεπτά, το πολύ μια ώρα , δεν θέλω να μην θέλουν να με πληρώσουν γιατί ζήτησα ανάληψη 5.000 χιλιάδων ευρώ, έχω όλα τα στιγμιότυπα των συνομιλιών που είχα με κανονική βοήθεια και βοήθεια VIP, έστειλα και email στην υπηρεσία πληρωμών, δεν απαντούν, ανησυχώ πολύ αν μπορείτε να με βοηθήσετε, τους ρωτάω επίσης αν η μεταφορά είναι στιγμιαία ή συνηθισμένη και δεν απαντούν ποτέ, απλά λένε να μην ανησυχείτε

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9

Επιπλέον, η υποστήριξη VIP δεν μου έχει απαντήσει από χθες

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9

Unfortunately right now we are unable to intervene even if you make a complaint. Only after the 14-day timeframe passes our team can start to investigate the issue.

Try to stay patient, and hopefully soon your money will arrive. Let us know whenever it happens, please.

Romi

Εντάξει, θα σας ενημερώνω με τις μέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Ελπίζω να μου πάρεις χρήματα σε περίπτωση

Ελπίζω να μην υπάρχει ανάγκη

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Εν τω μεταξύ, σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9

Always here for you. We'll be waiting for the updates.

santonastasofabio

Γεια, είμαι στην ίδια κατάσταση με εσάς. Στην αρχή μάλιστα μου πίστωσαν το πολύ 2 μέρες. Τώρα είμαι και 5 ημερών. Η απόσυρση ήταν ακόμα υπό επεξεργασία για εσάς;


Αυτόματη μετάφραση:

Έφτασαν τα χρήματα, είσαι ευγενικός όπως πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9

That's really great news. Thank you. Also, thank you for your kind words.

Are you going to stay at this casino, I wonder?🤔

Romi

Ναι, σκέφτομαι να μείνω

Αυτόματη μετάφραση:
1...10 11 1213
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα