ΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από canaberto
|
34405 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...10 11 1213
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Οπότε βρίσκω την υπηρεσία πολύ καλή και γρήγορη στο Palm Casino ειδικά την υπηρεσία wahtsapp πολύ καλή

Αυτόματη μετάφραση:
benjaminthiede27
πριν από 4 μήνες

If you'd like to share some of your experiences there, please follow this link where you can write a review for this casino. It'll surely be appreciated.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα.... το απόγευμα του Σαββάτου ζήτησα ανάληψη στις 13:30 χθες μου έστειλαν email για επιβεβαίωση της ταυτότητάς μου φυσικά απάντησα στέλνοντας ένα αντίγραφο του εγγράφου και την πιστωτική κάρτα από εκεί εξαφανίστηκαν σε περίπτωση που οι 72 ώρες Η προθεσμία που μου έδωσαν λήγει αύριο Αφού τους το είπα, μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω μια καταγγελία και να μου πάρετε τα χρήματα μιας και είναι επίσης ένα ωραίο ποσό

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι πάντα με πλήρωναν, αλλά η ιστορία του όταν μιλάς στη βοήθεια και δίνεις λιγότερο συγκεκριμένες απαντήσεις αρχίζει να με κουράζει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Λέει επίσης ότι το σύστημα πληρωμών τους είναι ενεργό 7 ημέρες την εβδομάδα 24 ώρες την ημέρα, οπότε το γεγονός του Σαββατοκύριακου δεν έχει καμία σχέση με αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Συγγνώμη αν απαντώ εδώ...μπορείτε να δείτε την τελευταία μου ανάρτηση

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9
πριν από 4 μήνες

So do I understand correctly that your account has not been verified yet at this casino? The verification could sometimes take a bit longer, so we actually give casinos 14 days to get the payment done before we intervene. Make sure to let us know any news regarding your withdrawal, please.

Romi
πριν από 4 μήνες

Όχι, απολύτως, ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος, έχω ήδη κάνει άλλες αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Η πληρωμή είναι υπό επεξεργασία αλλά η τράπεζα μου λέει ότι δεν έχω εισερχόμενη μεταφορά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Τις άλλες φορές πέρασε το πολύ μια ώρα και τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου. Πραγματικά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9
πριν από 4 μήνες

In this case I would stick to the timeframe that Romi told you in her previous answer. You're only waiting a few days plus you've entered the withdrawal over the weekend so I wouldn't be sceptical and I'd try to be patient. If the withdrawal is processed, give it some more time and I firmly believe that you will get your money since you say that the withdrawals came without any issues before. If nothing happens and the casino does not communicate with you, then we will try to help. 

Can you handle it ? 🙂

Jaro
πριν από 4 μήνες

Εντάξει

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9
πριν από 4 μήνες

Make sure to keep us informed about any news, please.

Romi
πριν από 4 μήνες

Μου είπαν ότι όταν γίνει επεξεργασία το πολύ μια μέρα και πιστωθούν στον λογαριασμό μου... άρα μέχρι αύριο ελπίζω να είναι εκεί!

Θα σας ενημερώσω αύριο

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9
πριν από 4 μήνες

Please do that, we'll be waiting for your reply.

Romi
πριν από 4 μήνες

Τώρα έχει περάσει μια ολόκληρη μέρα, δεν μου έχουν σταλεί τα χρήματα, ζητήστε βοήθεια, λένε ότι είναι σε διαμετακόμιση αλλά αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι τις άλλες φορές έφτασαν πάντα μέσα σε λίγα λεπτά, το πολύ μια ώρα , δεν θέλω να μην θέλουν να με πληρώσουν γιατί ζήτησα ανάληψη 5.000 χιλιάδων ευρώ, έχω όλα τα στιγμιότυπα των συνομιλιών που είχα με κανονική βοήθεια και βοήθεια VIP, έστειλα και email στην υπηρεσία πληρωμών, δεν απαντούν, ανησυχώ πολύ αν μπορείτε να με βοηθήσετε, τους ρωτάω επίσης αν η μεταφορά είναι στιγμιαία ή συνηθισμένη και δεν απαντούν ποτέ, απλά λένε να μην ανησυχείτε

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9
πριν από 4 μήνες

Επιπλέον, η υποστήριξη VIP δεν μου έχει απαντήσει από χθες

Αυτόματη μετάφραση:
Mattiaelgato9
πριν από 4 μήνες

Unfortunately right now we are unable to intervene even if you make a complaint. Only after the 14-day timeframe passes our team can start to investigate the issue.

Try to stay patient, and hopefully soon your money will arrive. Let us know whenever it happens, please.

Romi
πριν από 4 μήνες

Εντάξει, θα σας ενημερώνω με τις μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ελπίζω να μου πάρεις χρήματα σε περίπτωση

Ελπίζω να μην υπάρχει ανάγκη

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Εν τω μεταξύ, σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας

Αυτόματη μετάφραση:
1...10 11 1213
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα