Νόμιζα επίσης ότι ήταν αυτή η μέθοδος. Πόσο καιρό χρειάστηκε για να σας φτάσουν τα χρήματα; Κάποιες μέρες, υποθέτω. 🤔
I also thought it was this method. How long did it take for the money to get to you ? A couple of days, I suppose. 🤔
Αυτό είναι πολύ καλό, νόμιζα ότι θα ήταν από 3-5 αλλά 1-2 μέρες είναι υπέροχα κατά τη γνώμη μου.
Σας αρέσει κάτι άλλο σε αυτό το καζίνο εκτός από τις γρήγορες αναλήψεις; 🙂
That's pretty good, I thought it would be from 3-5 but 1-2 days is great according to me.
Anything else you like about this casino besides the quick withdrawals ? 🙂
Γεια σας, θα σας πω λίγα λόγια για την εμπειρία μου σε αυτό το καζίνο. Όσον αφορά τις αναλήψεις, στην αρχή λειτούργησαν καλά και υποβλήθηκαν σε επεξεργασία σε όχι περισσότερο από 4 ημέρες, μετά άλλαξαν τα πράγματα και περιμέναμε 8 ημέρες για να αποσύρουμε χωρίς να έχουμε καμία βεβαιότητα για την ανάληψη παρά το ότι πληρώσαμε προμήθεια 8%. Σε αυτό το καζίνο βρήκα λίγη σοβαρότητα, η βοήθεια σε γεμίζει δικαιολογίες χωρίς να λύνει το πρόβλημα.
Hello, I'll tell you a little about my experience in this casino. As for the withdrawals, at the beginning they worked well and were processed in no more than 4 days, then things changed and we waited 8 days to withdraw without having any certainty of the withdrawal despite paying an 8% commission. In this casino I found little seriousness, the assistance fills you with excuses without solving the problem.
Salve, vi parlo un pò della mia esperienza in questo casinó. Per quanto riguarda i prelievi all'inizio funzionavano bene e venivano processati in non più di 4 giorni, poi le cose sono cambiate e per prelevare siamo arrivati ad 8 giorni di attesa senza avere una certezza del prelievo pur pagando una commissione dell'8%. In questo casinó ci ho trovato poca serietà, l'assistenza ti riempie di scuse senza risolvere il problema.
Γεια σας και ευχαριστώ για την εμπειρία σας στο καζίνο. Παίζεις ακόμα εδώ ή όχι μετά από όλα όσα πέρασες; Οι αποσύρσεις είναι πολύ σημαντικές για τους παίκτες, οπότε καταλαβαίνω αν είναι ήδη παρελθόν και αν έχει επιδεινωθεί δεν εκπλήσσομαι.
Ωστόσο, αφού πληρώσατε προμήθεια 8%, ποια μέθοδο χρησιμοποιήσατε για να κάνετε τις αναλήψεις σας;
Hi and thanks for your casino experience. Do you still play here or not after all you went through ? The withdrawals are very important for the players so I understand if it's already a thing of the past and if it's gotten worse I'm not surprised.
Nevertheless, since you paid 8% fee, what method did you use to make your withdrawals ?
Γεια σου Jaro, πάντα έκανα αναλήψεις με τραπεζικό έμβασμα, το 8% παρακρατείται από τη δεύτερη ανάληψη του μήνα. Με σήμερα περιμένω 8 μέρες για την απόσυρση. Επικοινωνώντας μαζί τους μέσω υποστήριξης, μου λένε ότι η ανάληψη έχει γίνει και ότι πλέον εναπόκειται στην τράπεζά μου να αποδεχτεί τη μεταφορά. Δεν ξέρω αν είναι αληθινό, συνήθως με τις αναλήψεις που έγιναν πριν όλα ήταν επιτυχημένα σε μια στιγμή, τώρα έχει γίνει κατόρθωμα.
Hi Jaro, I have always made withdrawals with bank transfer, the 8% is withheld from the second withdrawal in the month. With today I am 8 days waiting for the withdrawal. Contacting them through support they tell me that the withdrawal has been made and that it is now up to my bank to accept the transfer. I don't know if it's real, usually with the withdrawals made previously everything was successful in an instant, now it has become a feat.
Ciao Jaro, ho sempre effettuato i prelievi con bank transfer, l'8 % se lo trattengono dal secondo prelievo nel mese. Con oggi sono 8 giorni in attesa del prelievo. Contattandoli tramite l'assistenza mi dicono che il prelievo è stato effettuato e che ora stà alla mia banca ad accettare il bonifico. Non sò se è reale, di solito con i prelievi effettuati in precedenza tutto riusciva in un'attimo, ora è diventata un'impresa.
Έχετε ελέγξει με την τράπεζά σας, ίσως; Μερικές φορές μπορεί να συμβεί, στην πραγματικότητα, το σφάλμα να μην είναι στον ιστότοπο του καζίνο. Θα πρέπει οπωσδήποτε να προσπαθήσετε να ρωτήσετε την τράπεζα σχετικά.
Have you checked with your bank, perhaps? Sometimes it can happen, actually, that the fault is not on the casinos site. You should definitely try to ask the bank about it.
Αυτά είναι υπέροχα νέα και χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου. Διαρκεί λίγο, αλλά τελικά το πιο σημαντικό είναι να έχετε τα χρήματά σας. Θέλω να μάθω αν σκοπεύετε να παίξετε ξανά εδώ όταν είχατε τέτοιου είδους προβλήματα; 🤔
That's great news and I'm glad you got your money. It lasts some time but in the end the most important is that you have your funds. I want to know if you plan to play here again when you had this kind of issues ? 🤔
Γεια σου Jaro, εκτός από τους μεγάλους χρόνους ανάληψης, πρέπει να πω την αλήθεια, βρίσκω αυτό το καζίνο αρκετά ενδιαφέρον, παίρνετε καλά κέρδη σε κουλοχέρηδες που είναι το παιχνίδι που προτιμώ.
Hi Jaro, apart from the long withdrawal times, I have to tell the truth, I find this casino quite interesting, you get good winnings on slot machines which are the game I prefer.
Ciao Jaro, a parte la lungaggine dei tempi di prelievo devo dire la verità questo casinó lo trovo abbastanza interessante si ottengono buone vincite alle sloot che sono il gioco che io preferisco.
Γιατί λοιπόν να μην το γράψετε σε μια κριτική για αυτό το καζίνο; Εδώ είναι ο σύνδεσμος , αν σας ενδιαφέρει να το κάνετε.😉
So why not write it in a review for this casino? Here's the link, if you're interested to do so.😉
Θα έλεγα ότι αυτό είναι αναζωογονητικό. Ειδικά όταν η επίσημη βαθμολογία των χρηστών επισημαίνεται ως "τρομερή". Θυμάμαι ότι πριν από ένα χρόνο οφειλόταν κυρίως σε μεγάλες καθυστερήσεις πληρωμών και ζητήματα μικτών κεφαλαίων.
Είναι υπέροχο να βλέπεις ότι έχει βελτιωθεί. 🙂
I'd say this is refreshing. Especially when the official user rating is marked as "terrible." I recall that a year ago it was mostly due to heavily delayed payments and mixed funds issues.
It is great to see that it has improved. 🙂
Λοιπόν, νομίζω ότι το palmslots είναι ένα πολύ καλό καζίνο, πολλά παιχνίδια, υπάρχει πραγματικά κάτι για όλους, οπότε μου αρέσει πολύ να παίζω εκεί
Well I think palmslots is a very good casino, lots of games, there is really something for everyone, so I really like playing there
Also ich finde palmslots ein sehr gutes Casino super viel spiele da ist wirklich für jeden was dabei also ich spiele da echt gerne
Οπότε βρίσκω την υπηρεσία πολύ καλή και γρήγορη στο Palm Casino ειδικά την υπηρεσία wahtsapp πολύ καλή
So I find the service very good and fast at Palm Casino especially wahtsapp service very good
Also ich finde den Service sehr gut und schnell bei Palm Casino vor allem wahtsapp Service sehr gut
Εάν θέλετε να μοιραστείτε κάποιες από τις εμπειρίες σας εκεί, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο όπου μπορείτε να γράψετε μια κριτική για αυτό το καζίνο. Σίγουρα θα εκτιμηθεί.
If you'd like to share some of your experiences there, please follow this link where you can write a review for this casino. It'll surely be appreciated.
Καλησπέρα.... το απόγευμα του Σαββάτου ζήτησα ανάληψη στις 13:30 χθες μου έστειλαν email για επιβεβαίωση της ταυτότητάς μου φυσικά απάντησα στέλνοντας ένα αντίγραφο του εγγράφου και την πιστωτική κάρτα από εκεί εξαφανίστηκαν σε περίπτωση που οι 72 ώρες Η προθεσμία που μου έδωσαν λήγει αύριο Αφού τους το είπα, μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω μια καταγγελία και να μου πάρετε τα χρήματα μιας και είναι επίσης ένα ωραίο ποσό
Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι πάντα με πλήρωναν, αλλά η ιστορία του όταν μιλάς στη βοήθεια και δίνεις λιγότερο συγκεκριμένες απαντήσεις αρχίζει να με κουράζει
Good afternoon.... on Saturday afternoon I requested a withdrawal at 1.30pm yesterday they sent me an email to confirm my identity of course I responded by sending a copy of the document and the credit card from there they disappeared in case the 72 hour deadline they gave me expires tomorrow Having told them, you can help me file a complaint and get me the money since it's also a nice sum
I'll start by saying that they've always paid me but the story of when you talk to assistance and give less concrete answers is starting to tire me
Buon pomeriggio....sabato pomeriggio ho richiesto un prelievo alle 13.30 ieri mi hanno mandato mail per confermare la mia identità naturalmente ho risposto mandando copia doc e carta di credito da li sono spariti in caso domani scade il termine delle 72 ore che mi hanno detto loro potrete darmi una mano a esporre reclamo e farmi arrivare i soldi visto che sono anche una bella somma
Premetto che mi hanno sempre pagato ma la storia di quando parli con l assistenza da risposte poco concrete inzia a stancarmi
Λέει επίσης ότι το σύστημα πληρωμών τους είναι ενεργό 7 ημέρες την εβδομάδα 24 ώρες την ημέρα, οπότε το γεγονός του Σαββατοκύριακου δεν έχει καμία σχέση με αυτό
It also says that their payment system is active 7 days a week 24 hours a day so the fact of the weekend has nothing to do with it
Inoltre dice che il loro sistema di pagamenti è attivo 7 giorni su 7 h 24 quindi il fatto del fine settimana non c entra niente
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.