Γειά σου. Κατανοώ ότι η αναμονή για να γίνει η απόσυρση μπορεί να είναι πραγματικά απογοητευτική. Ειδικά αν έχετε κάνει όλα όσα σας έχει ζητήσει το καζίνο, έχετε στείλει όλα τα έγγραφα και ούτω καθεξής. Είναι πάντα το καλύτερο που έχεις να κάνεις, να συνεργαστείς με το καζίνο. Μερικές φορές η διαδικασία θα μπορούσε να γίνει ακόμη πιο χρονοβόρα, ας πούμε όταν το καζίνο χρειάζεται να ελέγξει κάποια περισσότερα έγγραφα ή ακόμα και όταν είναι υποστελεχωμένα. Όπως εξήγησε η Kristina από την ομάδα παραπόνων μας, συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να κάνουν όλους αυτούς τους ελέγχους. Έχω εξετάσει όλα τα παράπονα για αυτό το καζίνο και μπορείτε να ρίξετε μια ματιά μόνοι σας αν σας ενδιαφέρειεδώ . Θα δείτε ότι λίγοι άνθρωποι είχαν στην πραγματικότητα παρόμοια θέματα με τα δικά σας, και σε πολλές περιπτώσεις τα παράπονα επιλύθηκαν και πήραν τα χρήματά τους. Ας μείνουμε λοιπόν 🤞 εδώ.
Πολλοί παίκτες έγραψαν πραγματικά τις κριτικές τους για το καζίνο, κάτι που είναι πάντα πολύ χρήσιμο για άλλους, ώστε να μπορούν να τις διαβάσουν και να είναι πιο ενημερωμένοι. Ελέγξτε τις κριτικές χρηστών εδώ , και ίσως σας δώσει και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες.
Μπορείτε πάντα να ελέγχετε με την υποστήριξη του καζίνο εάν υπάρχει κάποια ενημέρωση για την περίπτωσή σας. Και ενημερώστε εμάς και την ομάδα παραπόνων μας επίσης εάν υπάρχει κάτι νέο σχετικά με την περίπτωσή σας. Απλώς κάντε κλικ/πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε, θα θέλατε;
Να είστε εδώ και να περιμένετε 🙂.
Hello. I understand that waiting for the withdrawal to be done can be really frustrating. Especially if you've done everything the casino has asked you for, sent all the documents and so. It is always the best thing to do, to cooperate with the casino. Sometimes the process could get even more time consuming, let's say when the casino needs to check some more documents, or even when they are understaffed. As Kristina from our complaint team has explained, we usually give casinos 14 days to do all these checks. I have looked at all the complaints for this casino, and you can have a look yourself if you are interested over here. You will see that few people actually had similar issues to yours, and in many cases the complaints were resolved and they got their money. So let's keep 🤞 here.
Many players actually wrote their reviews for the casino, which is always very helpful for others so they can read those and be more informed. Check the user reviews over here, and maybe it'll give you some useful info as well.
You can always check with the casino support if there is any update to your case. And please do update us and our complaint team as well if there is anything new regarding your case. Just click/tap this link to do so please, would you?
Be here waiting 🙂.
Αυτόματη μετάφραση: