ΦόρουμΚαζίνοNineCasino - γενική συζήτηση

NineCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από vetsosan6
|
22272 προβολές 161 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Hi, I wouldn't be skeptical right from the start. How long do you wait to be verified ? You've had your withdrawal for how long ? 

It's also good that you have screenshots of everything in case there are problems. But for now I wouldn't worry and do everything as the casino asks. When they have an update they will definitely get back to you. 

So let me know if you have anything new. 🙂

πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ που μου απαντήσατε 🙏🏻, έχω εγγραφεί από 16 Μαρτίου, δεν έχω αποχή, μου αρέσει να παίζω κάθε τόσο όπως πολλοί, οι αναλήψεις έγιναν και εγκρίθηκαν αλλά επαληθεύονται στις 29/03 και 30/03 για σύνολο 950 €, χθες έγραψα ξανά στο chat γιατί έτσι κι αλλιώς δεν απαντούν ποτέ με email και επιβεβαίωσαν ότι έχουν πληρωθεί και δεν χρειάζονται επιπλέον έγγραφα, μου φαίνεται περίεργο δεδομένου ότι διαβάζω συχνά σχετικά με τα έγγραφα που πρέπει να επιβεβαιωθούν για να τελειώσει η ανάληψη, δηλώνω ότι το δικό μου δεν προορίζεται για υπενθύμιση πληρωμής, δεν θα ήταν λογικό σε μόλις τρεις ημέρες με το Σαββατοκύριακο και τις διακοπές του Πάσχα, απλώς ήθελα τη γνώμη σας για το θέμα, δεν αρνούμαι περαιτέρω ανησυχία γιατί για περισσότερες από 12 ώρες υπάρχουν πολλές αναφορές από πολλούς χρήστες που διαμαρτύρονται για καθυστερήσεις, έλλειψη βοήθειας, η επιστροφή μετρητών έχει ανασταλεί για όλους από το ίδιο καζίνο και δεν υπάρχουν αναλαμπές ελπίδα, που μας εξοργίζει ακόμη περισσότερο. Αν έχετε την ευκαιρία να μπείτε στη συνομιλία τους, μπορείτε να διαβάσετε μόνοι σας, ίσως να με ενημερώσετε εάν όλα είναι φυσιολογικά ή συμβαίνει κάτι πιο σημαντικό; Ευχαριστώ και πάλι για τη συνεργασία σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, I wouldn't be skeptical right from the start. How long do you wait to be verified ? You've had your withdrawal for how long ? 

It's also good that you have screenshots of everything in case there are problems. But for now I wouldn't worry and do everything as the casino asks. When they have an update they will definitely get back to you. 

So let me know if you have anything new. 🙂

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα Jaro, θα ήθελα να σου πω ότι σήμερα το πρωί έλαβα τα πάντα από το NineCasino', δεν φανταζόμουν ότι ήταν δυνατό σε λίγες μόνο μέρες και χωρίς προβλήματα. Είχες δίκιο! Ευχαριστούμε και πάλι για τη διαθεσιμότητά σας, η υποστήριξή σας είναι πολύ σημαντική! 🙏🏻

Αυτόματη μετάφραση:
ale742000
πριν από 7 μήνες

What a great news, thanks for this update. We are always glad to help, so we can see this kind of good news.👌 If you're interested, you can write a review about your experience at this casino. Just follow this link, to easily do so.😉 Whenever you need some help, we are here for you.

πριν από 6 μήνες

Καλή μέρα

Έχω εμπειρία με αυτό το καζίνο εδώ και ένα μήνα και μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένος, πρέπει να εκτιμήσω τα οφέλη της επιστροφής μετρητών, του τροχού της τύχης και πολλών πλεονεκτημάτων μπόνους. Η ανάληψη χρημάτων είναι γρήγορη, τα χρήματα στον λογαριασμό μέσα σε λίγα λεπτά.

Ninecasino


Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 6 μήνες
Αιτία: Affiliate link deleted
Αυτόματη μετάφραση:
lukaslukacka
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, σίγουρα χαιρόμαστε που σας αρέσει στο καζίνο.

Ωστόσο, θα σας παρακαλούσα να μην βάλετε παρόμοια link στο φόρουμ γιατί δεν επιτρέπεται. Μπορείτε εύκολα να διαβάσετε τους κανόνες εδώ: Όροι και Προϋποθέσεις .

Όσον αφορά το γεγονός ότι είστε ικανοποιημένοι με το καζίνο, χρησιμοποιείτε συχνά τα μπόνους; Όταν κάνετε ανάληψη, πόσο γρήγορα έχετε χρήματα στον λογαριασμό σας; 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, ομάδα και συνάδελφοι. Θα ήθελα να μάθω γιατί οι άνθρωποι που ζουν στην Ισπανία δεν μπορούν να παίξουν online στο NiNe Casino;

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
C7676
πριν από 6 μήνες

Hi, because even according to our review the casino does not accept players from your country, so you can't play there. It's a shame, but unfortunately that's the case and you'll probably have to find another casino to play at. 

Did you want to try it there when you asked ? 

πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Καλή μέρα. Δεν ξέρετε πώς να κάνετε ανάληψη από αυτό το καζίνο; Και πόσος χρόνος διαρκεί η επαλήθευση της κατάστασης λογαριασμού; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Αν κατάφερα να κάνω ανάληψη όλων των χρημάτων μετά από 15 ημέρες email, έλεγχος του λογαριασμού ξανά και ξανά, τότε τους είπα να τους μηνύσουν στον ιστότοπο ασφαλείας που προσφέρουν οι ίδιοι ως εγγύηση για τα παιχνίδια στον ιστότοπο . καζίνο, αυτή η σελίδα επικοινώνησε μαζί τους και μου έδωσαν κατάθεση 4 ημέρες αργότερα. Μετά από αυτό διέγραψαν τον λογαριασμό μου. Λοιπόν, ήταν 4 χιλιάδες ευρώ που κέρδισα και δεν θα τους άφηνα να χάσουν. Αν και αναγνωρίζω ότι ήταν παντελής έλλειψη επικοινωνίας και πολύ κακή διαχείριση των εγγράφων μου στην εσωτερική σελίδα του καζίνο....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Καλή μέρα. Δεν ξέρετε πώς να κάνετε ανάληψη από αυτό το καζίνο; Και πόσος χρόνος διαρκεί η επαλήθευση της κατάστασης λογαριασμού; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

There should be a withdrawal option in your account, and if not, try to ask support about it and also about the verification process. They should be able to explain everything to you.

Is this your first time playing at an online casino?

πριν από 5 μήνες

Αν κατάφερα να κάνω ανάληψη όλων των χρημάτων μετά από 15 ημέρες email, έλεγχος του λογαριασμού ξανά και ξανά, τότε τους είπα να τους μηνύσουν στον ιστότοπο ασφαλείας που προσφέρουν οι ίδιοι ως εγγύηση για τα παιχνίδια στον ιστότοπο . καζίνο, αυτή η σελίδα επικοινώνησε μαζί τους και μου έδωσαν κατάθεση 4 ημέρες αργότερα. Μετά από αυτό διέγραψαν τον λογαριασμό μου. Λοιπόν, ήταν 4 χιλιάδες ευρώ που κέρδισα και δεν θα τους άφηνα να χάσουν. Αν και αναγνωρίζω ότι ήταν παντελής έλλειψη επικοινωνίας και πολύ κακή διαχείριση των εγγράφων μου στην εσωτερική σελίδα του καζίνο....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

So, do I understand this correctly, please, that you requested a withdrawal and they gave it to you after some long verification and then closed your account? What was the reason for all of it? Do you know by any chance? I really would like to hear it.🤔

πριν από 5 μήνες


Άντεξα τρεις μήνες παίζοντας από τον Μάρτιο Απρίλιο Μαΐου 2023, τακτικά. Κανονικά έχανα, μερικές φορές και κέρδιζα άλλες... και μετά από όλα όσα συνέβησαν, δεν μου έδωσαν καμία εξήγηση: Μεταξύ φέτος μια φορά και κατάφερα να παίξω χωρίς να κερδίσω τίποτα, τέλειο μέχρι τότε, το θέμα είναι ότι δεν μπορούσα να παίξω πλέον επειδή δεν μπορούσα να συνδεθώ, μου είπε λάθος σελίδα, έψαξα για άλλες διευθύνσεις NiNe και αποφάσισα να γράψω στο Nine Casino España, *.*μου είπαν ότι ο λογαριασμός τους ακυρώθηκε χωρίς δυνατότητα ανοίγματος*. *. Και δεν απαντούν καν στα email μου πια.

Μετά μου είπαν για το NiNeCasino στα αγγλικά, ότι οι άνθρωποι από την Ισπανία δεν μπορούν να παίξουν online.


Δεν ξέρω πλέον τι είναι αλήθεια ή τι είναι ψέμα, έχω όλα τα email και τις συνομιλίες αποθηκευμένα.

Αλλά αν με διέγραψαν επειδή ζήτησα πληρωμή, τότε δεν υπάρχει περίπτωση, υπάρχουν περισσότερα καζίνο... και αν όντως είναι επειδή είμαι στην Ισπανία, δεν ξέρω πότε τέθηκε σε ισχύ αυτός ο κανόνας.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Η επαλήθευση κράτησε σχεδόν ένα μήνα το 2023, στην αρχή το σύστημα δεν δεχόταν κανένα από τα έγγραφά μου, γύρισα και τα ανέβασα, άργησε πολύ γιατί ούτε το έλεγξαν ούτε μου έδωσαν το οκ. Τους έγραψα και προχώρησαν στην επαλήθευση του λογαριασμού, (είχα ήδη κερδίσει αρκετά χρήματα) και μετά μου είπαν στο πρώτο email που απάντησαν, αφού επαλήθευσαν τον λογαριασμό και ταυτόχρονα στην υποστήριξη διαδικτυακής συνομιλίας, ότι πληρώθηκαν χρήματα παίχτης με τη σειρά των παικτών που κερδίζουν....Τι;!! Πως είναι δυνατόν,?? Πώς θα ξέρω αυτόν τον έλεγχο; Τι σειρά είχε να μαζέψει; Οπότε θα μου έπαιρνε ένα χρόνο ίσως για να δω τα κέρδη!! Αποφασίζω να επιμείνω και μετά περνάω όλα όσα είπα παραπάνω.



Αυτόματη μετάφραση:
cossperez8
πριν από 5 μήνες

That is a really long verification, I must say. May I ask if you had any real money balance in your account before the casino decided to close it?🤔

After checking the review on our page I actually found this:

file

So when you signed up, Spain was allowed. I am not sure when exactly did that change.

πριν από 5 μήνες

Όχι. Δεν είχα πλέον ισορροπία. Ευχαριστώ.


Αυτόματη μετάφραση:
C7676
πριν από 5 μήνες

Oh hello. Thank you for the answer, but you have used the wrong account.🤷‍♀️

πριν από 5 μήνες

Παρακαλώ μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
andreea25092020
πριν από 5 μήνες

You should try to communicate regarding a bonus with the casino support.😉

πριν από 5 μήνες

Παρακαλώ μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα