Γεια, δεν θα ήμουν σκεπτικός από την αρχή. Πόσο καιρό περιμένετε να επαληθευτείτε; Έχετε την απόσυρσή σας για πόσο καιρό;
Επίσης καλό είναι να έχεις στιγμιότυπα οθόνης από όλα σε περίπτωση που υπάρχουν προβλήματα. Αλλά προς το παρόν δεν θα ανησυχούσα και θα έκανα τα πάντα όπως ζητάει το καζίνο. Όταν έχουν μια ενημέρωση, σίγουρα θα επικοινωνήσουν μαζί σας.
Ενημερώστε με λοιπόν αν έχετε κάτι νέο. 🙂
Hi, I wouldn't be skeptical right from the start. How long do you wait to be verified ? You've had your withdrawal for how long ?
It's also good that you have screenshots of everything in case there are problems. But for now I wouldn't worry and do everything as the casino asks. When they have an update they will definitely get back to you.
So let me know if you have anything new. 🙂
Ευχαριστώ που μου απαντήσατε 🙏🏻, έχω εγγραφεί από 16 Μαρτίου, δεν έχω αποχή, μου αρέσει να παίζω κάθε τόσο όπως πολλοί, οι αναλήψεις έγιναν και εγκρίθηκαν αλλά επαληθεύονται στις 29/03 και 30/03 για σύνολο 950 €, χθες έγραψα ξανά στο chat γιατί έτσι κι αλλιώς δεν απαντούν ποτέ με email και επιβεβαίωσαν ότι έχουν πληρωθεί και δεν χρειάζονται επιπλέον έγγραφα, μου φαίνεται περίεργο δεδομένου ότι διαβάζω συχνά σχετικά με τα έγγραφα που πρέπει να επιβεβαιωθούν για να τελειώσει η ανάληψη, δηλώνω ότι το δικό μου δεν προορίζεται για υπενθύμιση πληρωμής, δεν θα ήταν λογικό σε μόλις τρεις ημέρες με το Σαββατοκύριακο και τις διακοπές του Πάσχα, απλώς ήθελα τη γνώμη σας για το θέμα, δεν αρνούμαι περαιτέρω ανησυχία γιατί για περισσότερες από 12 ώρες υπάρχουν πολλές αναφορές από πολλούς χρήστες που διαμαρτύρονται για καθυστερήσεις, έλλειψη βοήθειας, η επιστροφή μετρητών έχει ανασταλεί για όλους από το ίδιο καζίνο και δεν υπάρχουν αναλαμπές ελπίδα, που μας εξοργίζει ακόμη περισσότερο. Αν έχετε την ευκαιρία να μπείτε στη συνομιλία τους, μπορείτε να διαβάσετε μόνοι σας, ίσως να με ενημερώσετε εάν όλα είναι φυσιολογικά ή συμβαίνει κάτι πιο σημαντικό; Ευχαριστώ και πάλι για τη συνεργασία σας.
Thanks for answering me 🙏🏻, I have been registered since March 16th, I don't have any abstinence, I like to play every now and then like many people, the withdrawals have been made and approved but are being verified on 03/29 and 03/30 for a total of 950 €, yesterday I wrote again in chat because they never respond via email anyway and they reconfirmed that they have been paid and do not require any additional documents, it seems strange to me given that I often read about which documents need to be confirmed for a withdrawal to go to good end, I state that mine is not intended to be a payment reminder, it would not be logical in just three days with the weekend and the Easter holidays involved, I just wanted your opinion on the matter, I do not deny a further concern because for over 12 hours There are multiple reports from many users complaining about delays, lack of assistance, the cashback has been suspended for everyone by the same casino and there are no glimmers of hope, which is making us even more furious. If you have the chance to enter their chat you can read for yourself, maybe let me know if everything is normal or something more important is happening? Thanks again for your cooperation.
Grazie per avermi risposto 🙏🏻, sono iscritta dal 16 marzo,non ho nessuna astinenza, mi piace giocare ogni tanto come molte persone, i prelievi sono stati fatti e approvati ma in corso di verifica il 29/03 e il 30/03 tot 950€ ,ieri ho scritto ancora in chat perché tanto via mail non rispondono mai e mi hanno riconfermato che sono stati pagati e non necessitano di nessun documento aggiuntivo , mi sembra strano dato che leggo spesso di quali siano i documenti da confermare affinché un prelievo vada a buon fine, premetto che il mio non vuole essere un sollecito di pagamento, non sarebbe logico in soli tre giorni con di mezzo il we e le festività pasquali, solo volevo un vostro parere a riguardo, non nego un ulteriore preoccupazione perché da oltre 12 ore si stanno verificando molteplici segnalazioni da parte di tantissimi utenti che lamentano ritardi, mancanza di assistenza, il cashback è stato sospeso per tutti dallo stesso casinò e non si vedono spiragli, il che sta facendo infuriare ancora di più . Se avete la possibilità di entrare nella loro chat potete leggere voi stessi , magari farmi sapere se è tutto normale o sta succedendo qualcosa di più importante? Grazie ancora per la collaborazione.