Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNineCasino - γενική συζήτηση

NineCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από vetsosan6
|
27.612 προβολές 179 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...9
andreea25092020
πριν από 7 μήνες

Have you seen my reply above, by any chance?

πριν από 5 μήνες

Hello, I want to tell you about this casino, you deposit money very easily, but they have serious problems with withdrawal, I've been trying to withdraw money for a week and they cancel me for no reason. This casino is www.ninecasino.com, as I checked it was licensed and shouldn't have such problems, but I was wrong. Actually, not even the team can help you in anything! I think it's a scam site!

mariamabuladze27
πριν από 5 μήνες

Hello, what reason did the casino give you for not paying you the money ? A week to wait would be a bit of a stretch for me, but I must add that we give casinos 14 days to sort everything out and send you the money. 

However, was it necessary for you to verify the account as well or not ? 

Try to be a bit patient and if nothing changes and nobody answers you, we will try to be of assistance.

Do you think you can hold out ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

I have passed full verification, with personal data and documents, as well as full card data, account statement, bank transaction was canceled about ten times, they can't give me the reason, then they told me to try another method, I didn't have money for crypto, I created, borrowed and deposited, played 27 euros to transfer to crypto and I was also canceled this morning, they couldn't tell me the reason, we will contact you and let you know. Now I can see the amount on my account, but it seems they are inventing reasons.

mariamabuladze27
πριν από 5 μήνες

Well then, I would definitely recommend not to play until the whole situation is resolved and don't deposit any more. If they have problems with the payment methods, they will have to solve them first, and if even the alternative hasn't helped, then I would say the best thing to do is to wait and see what they find out and get back to you. 

You are verified according to what you write, so there shouldn't be a problem, so please hold on and see how it develops. If nothing happens and nobody contacts you, we will try to help. 🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

Okay thank u, ill wait one week da then write💞

πριν από 4 μήνες

Έχω μπει έχω και έχω κερδίσει 600€ στο ninecazino, έχει κολλήσει στην ανάληψη και πλέον δεν με αφήνει να μπω στη σελίδα απο πουθενά ούτε από την εφαρμογή που έχω.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
kristivraxwrith
πριν από 4 μήνες

Hello, if you have this problem did you try to email the casino what might be going on ? Did you use a VPN or something ? 

If you don't know how to solve this problem, you can try registering a complaint with us and we'll try to find out more if you think you've exhausted all your options and can't move on. 

If you are interested, here is a link

Let me know if you find any new information. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

το καζίνο μου λέει να μπω και να στείλω έγγραφα αλλά εμένα με βγάζει σε αυτό το σύνδεσμο

https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm

kristivraxwrith
πριν από 4 μήνες

Okay then, I talked to Veronika and she said she'd take a look at it.

Do you know anything about a casino not being allowed in your country? 🤔

Jaro
πριν από 4 μήνες

όχι δεν γνώριζα κάτι τέτοιο ξέρω άτομα που παίζουνε εδώ στην Ελλάδα και είπα να το δοκιμάσω και εγώ,, πιστεύω ότι δεν θα με άφηνε από την αρχή αν δεν επιτρεπόταν. Τα χρήματα μου θέλω και αν δεν επιτρέπετε στην χώρα μου απλά δεν θα ξανά μπω σε αυτό το καζίνο.

kristivraxwrith
πριν από 4 μήνες

Well I hope that Veronika will be able to find out if your country is restricted now. According to our latest information, it was allowed, but it could have changed. I tried to access the site from Greece but was not able to.

Even if they changed the rules recently, they should inform their players about it. So hopefully, we'll be able to get your case solved.

When did you sign up at this casino for the first time?

Romi
πριν από 4 μήνες

τον Ιούλιο έκανα την εγγραφή μου.

kristivraxwrith
πριν από 4 μήνες

Alright. So if they changed the rules, it was only recently.

Hopefully, we'll be able to crack it up and solve your case soon.🤞

πριν από 4 μήνες

Γιατί υπάρχουν πάντα προβλήματα με την ανάληψη και 0 προβλήματα κατά την κατάθεση; Δεν μπορεί να υπάρξει κλοπή ταυτότητας και παρόμοια με το στοίχημα; Το Nine casino είναι μια άλλη από τις ψευδομαφίες στο διαδίκτυο όπου βάζουν κάθε είδους εμπόδια για να αποσυρθούν. Τώρα θα έρθει ένας «υποστηρικτής πελατών» και θα πει ότι αυτό δεν ισχύει καθόλου. Η εμπειρία μας, η δική μου και κάποιων φίλων, ήταν καταστροφική, αλλά τουλάχιστον δεν μετανιώνουμε για απώλειες γιατί με μόλις 20 ευρώ καταφέραμε να κερδίσουμε 1000 (ο καθένας με τον δικό του λογαριασμό, μιλάω για γενικά ποσά) που ήμασταν τότε δεν μπορεί να αποσυρθεί χάρη σε αυτούς τους γκάνγκστερ. Στο τέλος, ο χρόνος πέρασε, και βαρεθήκαμε και καταλήξαμε να χάσουμε με δική μας ευθύνη. Η σύστασή μου είναι να αποφύγετε αυτούς τους τύπους καζίνο όπου οι ισπανόφωνοι χειριστές δεν έχουν ούτε τις ελάχιστες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών.

Αυτόματη μετάφραση:
glocks
πριν από 4 μήνες

Hi, so if something similar happened to you in a casino, you can tell us more about it. If you have lost money unfairly, I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you.

What do you say ? 

πριν από 4 μήνες

I have been waiting over 60 hours for my Skrill deposit to arrive.

I am a new customer, making his first deposit, giving them all necessary information, but after 60 hours and very vague responses "we are working on it" the deposit has still not arrived.


At this point I wish to just cancel the deposit, because I do not want to give them a single penny of my money, but of course according to them "cancelling is not possible" and "deposit has to be wagered 3 times" instead of one.


In my 12+ years of online gambling, this is the worst experience I have had and I do not recommend this casino even to my worst enemies.

sawyer92
πριν από 4 μήνες

Hello, these are difficult situations when the deposit is not found immediately in the casino. However, sometimes it can take a couple of days. Have you tried contacting the payment provider to see if everything was OK on their side and the money went out normally ? 

πριν από 4 μήνες

I deposited a lot of money with NineCasino, then I won 6000 Euro. Lost most of it and decided to close my account for gambling addiction. They now refuse to payout my 2000 Euro which I still had in my account and they refuse to reply on my emails. I would avoid this casino at all cost, they are a fraud. I've worked in the casino industry myself for over 10 years and with my experience I wanna advice everyone to avoid this site.

ludgro
πριν από 4 μήνες

Hello, did they also give a reason why they don't want to pay you the money you have there ? It seems to me that it's not quite normal. As for closing the account, did the casino do that or not ? 

Let me know, please.

1...5 6 7...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα