ΦόρουμΚαζίνοNineCasino - γενική συζήτηση

NineCasino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από vetsosan6
|
22221 προβολές 161 απαντήσεις |
|
1 2...9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το NineCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Τα χρήματα μου δεν τα έχετε καταθέσει στόν λογαριασμό μου.

Γιατί??

vetsosan6
πριν από 2 έτη

Hello,

I am sorry, but this is not the Nine Casino support thread, meaning we are not the casino's employees.

I kindly advise you to contact the casino's live chat or support.

(You can also check your transaction history to make sure the transaction is valid.)


Radka
πριν από 2 έτη

Lol 😂😉

πριν από 2 έτη

Hello,


I just have a question... Is it OK to ask a cool off period of 2 months and that in the middle of it, cancel it and deposit the next day with a single mouse click?


Also, is it correct to put a limit on deposits but allow such players to open another currency in the casino with a single click as well and deposit without limits? If we put another currency, the deposit limit should be applied as well, right?


Best regards,


mrmileena

mrmileena
πριν από 2 έτη

Hello,

I can see where you're heading to. I'd say (again), that it depends on how exactly the players ask for the self-exclusion or account closure and what the casino informs the player about.

If you just ask for a cooling period (did not mention gambling issues) I'd say it is alright, because you just simply changed your mind and you are well aware of that fact.

When it comes to the limits, I'd say it depends on how the casinos approach this tool. Personally, I do not think it is a real issue if you can put another limit on every deposit method available to you. It is still you who sets the limits. But if you can't set the limit, well I'd ask the staff if they can disable this currency on my account. It's interesting, that another player asks for casinos where you can avoid previous limits by setting up new currency willingly:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/deposit-limits-that-are-applied-to-crypto-deposits#post-23925

We all know that cryptocurrencies go in hand with anonymous casinos so players who are self-excluded in a regular casino try this alternative to be able to play.

Anyway, I'd compare the limits to e-banking, I can set limits for every type of transfer immediately or I can ignore setting any limits at all. If a new transfer type is available, I can set the limit or I can ignore it again.

The key point is, that I can set the limit anytime I want.

What do you think about it?


mrmileena
πριν από 2 έτη

I'll give you a short answer. I don't think it's OK and I don't think it's a good service for the player, but it's sadly a standard behaviour that you find across casinos.

Most of casinos are very serious when you ask them to close your account for gambling issues, but whenever the reason is different, they often don't hesitate to reopen it anytime you ask them.

πριν από 2 έτη

Hello Radka and Daniel,


thank you both for your messages. However i will stick more to Daniel's opinion. I think it is too easy to blame the player for not putting limits but some practises, like the ones in my questions for example are absolutely not a responsible gaming. I mean i lost 150 chf because of that, my limit deposit was reached but i was able to choose another currency and deposit again and lose more. I know it is also my fault but if the casino for example respected those points, people will not lose more money that they should. If i was not a little reasonable, i could have lost more...


Best regards,


mrmileena

mrmileena
πριν από 2 έτη

Hello mrmileena,

I understand your point. Sadly, as Daniel said it's a standard behavior so I thought it would be good to demonstrate how it works.

I don't like the fact, that each currency has its own limit, however.

πριν από 2 έτη

γεια σας, είμαι σε αυτό το χάος εδώ και 2 μέρες

Έχω υπόλοιπο 1700ΕΥΡΩ δεν με κάνουν να κάνω ανάληψη

Έστειλα όλα τα έγγραφα ως το τελευταίο που μου ζητούν απόδειξη ότι το χαρτί είναι στο όνομά μου

Έστειλα καταστάσεις λογαριασμού, λίστα κινήσεων, isee, συμβόλαιο κ.λπ.

απλά επειδή ο τρέχων λογαριασμός είναι στο όνομά μου, μπορείτε να δείτε από τον αριθμό λογαριασμού και το iban που είναι το ίδιο από το όνομα και το επίθετο

σε παρακαλώ πρέπει να με βοηθήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
peppemario1908
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm assuming that you have an issue providing acceptable proof of something to pass the verification.

Would you kindly paste in the replay you got from the casino so I can check what seems to be wrong, please?

I can recall some player from Peru had recently an issue with the bank statement because his address was missing there, only address shown was the bank's but such a statement must contain the player's full address name, and then IBAN to be considered as valid proof.

Let me know what you got from the casino, please.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια, ευχαριστώ, όλα έχουν επαληθευτεί

Περιμένω όμως τα λεφτά μου, λένε πάντα 1-5 εργάσιμες

Όμως η εισφορά εγκρίθηκε στις 19/10

Και σήμερα 25 ακόμα τίποτα

Αυτός ο ιστότοπος είναι σίγουρο ότι θα είναι αξιόπιστος, 😡



Αυτόματη μετάφραση:
peppemario1908
πριν από 2 έτη

Hello 'peppemario1908', I see that the waiting is annoying. It looks like everything is done from your side as you have mentioned that everything has been verified. Please be patient now and if the casino doesn't pay you out within 14 days from the date of your withdrawal request then don't hesitate to submit a complaint here on our website.

However, let me point out that Nine casino has a very good reputation by Casino Guru rating (8.9/10) and takes a positive approach to dispute complaints as you can see here:

file

I wouldn't worry so much for now. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future. Kindly let us know how it goes✨

Magda
πριν από 2 έτη

Επισημαίνω αυτόν τον ιστότοπο

Μετά από όλο αυτό το διάστημα λαμβάνω ένα email ότι πρέπει να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής

Μπορώ ποτέ να δημιουργήσω ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι;

Θέλω το τραπεζικό έμβασμα και θέλω τα λεφτά μου

Παρακαλώ βοηθήστε με γκουρού του καζίνο







Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Με βοηθάει κανείς;

Πρέπει να χάσω τα χρήματά μου έτσι;

Σε αυτόν τον ιστότοπο ευτυχώς έχει υψηλή βαθμολογία εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ζητώ ευγενικά τα χρήματά μου και να κλείσω τον λογαριασμό μου.

Παρακαλώ casinoguru


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Αζ δεν απαντάει κανείς εδώ

1737 € στο ninecasino και ακυρώστε την τραπεζική μεταφορά

Δεν τα παρατάω τα λεφτά είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ!

Μιλάω με τον δικηγόρο μου εντάξει.


Αυτόματη μετάφραση:
peppemario1908
πριν από 2 έτη

Hi 'peppemario1908', unfortunately I can't control your casino account and I don't have any authority to cancel it since I am not working for the NineCasino. However, it is good that the casino communicates with you. Have you tried to contact their support which payment method they would prefer? Isn't there more detailed information about withdrawing money written in their Terms & Conditions? Just look at it and let us know.

Magda
πριν από 2 έτη

1737 €

Αυτό είναι ολόκληρο το υπόλοιπό μου στον λογαριασμό που θέλω να κάνω ανάληψη

Σήμερα το πρωί στο email μου είπαν ότι δεν ήταν δυνατό να γίνει η τραπεζική κατάθεση και να δοκιμάσω άλλη μέθοδο

Ezeewallet; Μικρότητα;

Και γιατί?

Δεν θέλω πορτοφόλι, δεν ξέρω καν αν θα λάβω τα χρήματά μου σε αυτά τα αναξιόπιστα πορτοφόλια

Ούτως ή άλλως κάνω μια καταγγελία στον δικηγόρο μου και να μηνύσω το παιχνίδι του Κουρασάο.

Δεν μπορώ να χάσω τα χρήματά μου, ώστε περιέργως να μην είναι δυνατή η ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΜΒΙΒΑΣΗ.



Αυτόματη μετάφραση:
peppemario1908
πριν από 2 έτη

Hello,

as long as the casino suggests other payment options you should cooperate. How else do you think you can receive your money? I feel that now it's quite pointless what payment option you prefer because it is not possible for some reason now. I would personally guess that troubles are caused by the local gambling restrictions that complicate cards and bank-related money transfers. Well, it may happen.

Furthermore, you can find more details in your complaint thread.



1 2...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα