το καζίνο πολύ καλό. Έκανα κατάθεση 20e με 2η κατάθεση 50%•
έπαιξε κουλοχέρη netent 2e peer spin.
Κέρδισα 500e, έβαλα ένα στοίχημα, έκανα εξαργύρωση και έστειλα έγγραφα βεβαίωσης.
2 ώρες και λεφτά σε mifynity
πορτοφόλι, χωρίς ζωντανή συνομιλία επαφής .
κανένα πρόβλημα με την εξόφληση και την εξαργύρωση.
και δεν ξέρω γιατί η φήμη του καζίνο δεν είναι καλή.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Προβλήματα με τον λογαριασμό σας, λειτουργίες υπεύθυνου τζόγου ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Problems with your account, responsible gambling features or anything else, feel free to do so here.
Probleme mit Ihrem Konto, verantwortungsvolle Glücksspielfunktionen oder etwas anderes, so können Sie dies gerne hier tun.
το καζίνο πολύ καλό. Έκανα κατάθεση 20e με 2η κατάθεση 50%•
έπαιξε κουλοχέρη netent 2e peer spin.
Κέρδισα 500e, έβαλα ένα στοίχημα, έκανα εξαργύρωση και έστειλα έγγραφα βεβαίωσης.
2 ώρες και λεφτά σε mifynity
πορτοφόλι, χωρίς ζωντανή συνομιλία επαφής .
κανένα πρόβλημα με την εξόφληση και την εξαργύρωση.
και δεν ξέρω γιατί η φήμη του καζίνο δεν είναι καλή.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Χαίρετε,
ακούγεται πολύ καλό. Είστε μεγάλος θαυμαστής των παιχνιδιών Netent, αναρωτιέμαι.
Πιστεύω ότι έχετε ήδη υποβάλει μια κριτική χρήστη, οπότε μη διστάσετε να μας στείλετε έστω και μια θετική 🙂.
Hello,
it sounds really good. Are you a big fan of Netent games, I wonder.
I believe you have already submitted a user review, so feel free to send us even a positive one 🙂.
Μου ζητούν κάρτα που σύμφωνα με τους ίδιους έγινε στην πιστωτική κάρτα την 01/06/2022, η οποία δεν περιλαμβάνεται στο ιστορικό συναλλαγών μου. Όλες οι συναλλαγές που έγιναν σε αυτόν τον ιστότοπο έγιναν μέσω pix. Αυτοί είναι αρνούμενος την απόσυρσή μου
josiel200@hotmail.com
Josiel Floriano
they are asking me for a card that according to them was made on the credit card on 01/06/2022, which is not included in my transaction history. All transactions made on this site were through pix. They are refusing my withdrawal
josiel200@hotmail.com
josiel floriano
estão me pedindo um cartao que segundo eles foi feito no cartao de crédito no dia 06/01/2022 ao qual não consta em meu histórico se transação. Todas as transações feita nesse sia foi através se pix. Estao recusando minha retirada
josiel200@hotmail.com
josiel Floriano
Βλέπω ότι υποβάλατε την καταγγελία, επομένως ανυπομονώ να μάθω περισσότερα μόλις ελεγχθεί.
Όπως το βλέπω τώρα, το καζίνο σου ζητά απόδειξη κατάθεσης που δεν έχεις κάνει ποτέ, και λόγω αυτού η ανάληψη σου μπλοκάρεται, έχω δίκιο, παρακαλώ;
Λοιπόν, η καταγγελία ήταν μια καλή σκέψη να γίνει, υποθέτω
I can see that you submitted the complaint, so I'm eager to learn more as soon as it's reviewed.
The way I see it now, the casino asks you for proof of deposit you have never made, and due to that your withdrawal is blocked, am I correct, please?
Well, the complaint was a good think to do, I guess
Good Evening. I made a deposit at the national casino and saw that its games are not supported in Greece. I withdrew this money and they sent me identification documents. I go in to do them and it does not accept in pdf format, also the email I replied to them to help me is not available. What can I do;; Thanks
Καλησπέρα. Έκανα κατάθεση στο national casino και είδα ότι δεν υποστηρίζονται στην Ελλάδα τα παιχνίδια του. Έκανα τα χρήματα αυτά ανάληψη και χρειάζεται μου έστειλαν ταυτοποίηση εγγράφων. Μπαίνω να τα κάνω και δε δέχεται σε μορφή pdf, επίσης δεν υπάρχει διαθέσιμο το mail που τους απάντησα για να με βοηθήσουν. Τι μπορώ να κάνω;; Ευχαριστώ
Γειά σου,
Καταθέσατε στο καζίνο για να μάθετε ότι κάποια παιχνίδια (σίγουρα τα καζίνο με διαθεσιμότητα στην ελληνική γλώσσα θα παρέχουν κάποια παιχνίδια για παίκτες από τη χώρα σας και βασίζεται στους παρόχους παιχνιδιών) δεν είναι διαθέσιμα σε εσάς, σωστά;
Στη συνέχεια, φαίνεται ότι ξεκινήσατε την επαλήθευση και τώρα δυσκολεύεστε με ένα συγκεκριμένο έγγραφο.
Μπορείτε να εξηγήσετε ποιο έγγραφο φαίνεται να παρέχεται εσφαλμένα; Ωστόσο, το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον ότι η μορφή .pdf είναι περιορισμένη. Κανονικά, είναι η μόνη επιτρεπόμενη μορφή.
Αλλά ελέγχω τους κανόνες και υποτίθεται ότι θα ανεβάσετε στιγμιότυπα οθόνης, αντ' αυτού - check point 8 :
"11. KYC ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ:
Παρέχετε τις διαδικασίες KYC σας
1. Όλοι οι παίκτες θα πρέπει να είναι άνω της νόμιμης ηλικίας (18+)
2. Λίστα των απαιτούμενων εγγράφων για να περάσουν οι παίκτες τη διαδικασία επαλήθευσης:
Φωτογραφία εγγράφου ταυτότητας
Φωτογραφία ή στιγμιότυπο οθόνης του συστήματος πληρωμών
Φωτογραφία ή στιγμιότυπο οθόνης εγγράφου που επιβεβαιώνει την τρέχουσα διεύθυνση κατοικίας (όχι παλαιότερη των 3 μηνών)
3. Σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτούμε πρόσθετη απόδειξη - απόδειξη χρηματικών ποσών (για να βεβαιωθούμε ότι ο παίκτης χρησιμοποιεί τα δικά του χρήματα όταν παίζει στον ιστότοπό μας)
4. Τα έγγραφα που αναφέρονται παραπάνω μπορούν να ζητηθούν όταν ο παίκτης φτάσει σε ένα συγκεκριμένο ποσό κατάθεσης/ανάληψης και όταν υποπτευόμαστε ότι ο παίκτης έχει δόλια δραστηριότητα
5. Ελέγχουμε επίσης τα στοιχήματα του παίκτη για πιθανές παραβιάσεις. Σε περίπτωση που δεν είμαστε σίγουροι για τη νομιμότητα της νίκης που πιστώθηκε, επικοινωνούμε με τον πάροχο και ελέγχουμε αυτά τα στοιχήματα μαζί του
6. Για να αποτρέψουμε την πιθανή ψεύτικη/αναξιόπιστη χρήση της διαδικασίας επαλήθευσης ταυτότητας, ελέγχουμε τα έγγραφα για τυχόν σημάδια επεξεργασίας, εάν χρειαστεί ζητάμε selfie με ταυτότητα για να βεβαιωθούμε ότι το έγγραφο ανήκει στο ακριβές πρόσωπο που εγγράφηκε στον ιστότοπο
Σε περίπτωση που έχουμε ισχυρές υποψίες και δεν είμαστε σίγουροι αν το έγγραφο είναι έγκυρο ή όχι, επικοινωνούμε με το τμήμα καταπολέμησης της απάτης μέσω email
7. Ο παίκτης θα πρέπει να ανεβάσει έγγραφα στην καρτέλα «Επαλήθευση εγγράφων» του λογαριασμού του
8. Κριτήρια επαλήθευσης εγγράφων:
Φωτογραφία εγγράφου ταυτότητας: όλα τα δεδομένα (όνομα, ημερομηνία γέννησης, υπηκοότητα) συμπίπτουν πλήρως με τα στοιχεία στα στοιχεία του παίκτη, το έγγραφο είναι έγκυρο, με φωτογραφία.
Κατά κανόνα, διαβατήριο, ταυτότητα, άδεια οδήγησης είναι κατάλληλα για αναγνώριση.
Φωτογραφία ή στιγμιότυπο οθόνης του συστήματος πληρωμών: όλα τα δεδομένα συμπίπτουν πλήρως με τα δεδομένα στις οφειλές συστημάτων πληρωμών. Τα σαρωμένα αντίγραφα δεν γίνονται δεκτά ως επιβεβαίωση
9. Πρόσθετα έγγραφα:
Selfies με έγγραφο ταυτότητας
Απόδειξη πλούτου
Απόδειξη κεφαλαίων
10. Μια φωτογραφία ή ένα στιγμιότυπο οθόνης ενός εγγράφου που επιβεβαιώνει την τρέχουσα διεύθυνση κατοικίας: τα δεδομένα (όνομα, διεύθυνση κατοικίας + ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου) συμπίπτουν με τα δεδομένα στα στοιχεία του παίκτη. Για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση, ένας λογαριασμός κοινής ωφέλειας / αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού / πληρωμή για υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας είναι αποδεκτός / η φωτογραφία εγγραφής από το διαβατήριο είναι αποδεκτή για παίκτες από το CIS. Το έγγραφο δεν πρέπει να είναι παλαιότερο των 90 ημερών (3 μήνες).
11. Selfies με έγγραφο ταυτότητας: είναι επιθυμητό να φαίνονται τα χέρια του παίκτη, ενδελεχής έλεγχος για επεξεργασία / photoshop. Προαιρετικά, μπορεί να ζητηθεί selfie με έγγραφο ταυτότητας + φύλλο χαρτί στο οποίο αναγράφεται το όνομα του καζίνο και η τρέχουσα ημερομηνία. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι προτιμότερο η επιγραφή να είναι σε φύλλο τετράγωνου χαρτιού και όχι απλή.
Απόδειξη πλούτου: έγγραφο που επιβεβαιώνει την ευημερία του παίκτη.
Απόδειξη κεφαλαίων: έγγραφο που επιβεβαιώνει τη λήψη κεφαλαίων στο σύστημα πληρωμών.
Πείτε μου πώς πήγε, θα προσπαθήσω να βοηθήσω
Hello,
You deposited in the casino to find out that some games (surely casinos with greek language availability will provide some games for players from your country, and it is based on the game providers) are not available to you, right?
Then it seems you started the verification and are now struggling with a certain document.
Can you explain which document seems to be wrongly provided? I find it very interesting that the .pdf format is restricted, though. Normally, it's the only allowed format.
But I check the rules and you are supposed to upload screenshots, instead - check point 8:
"11. KYC AND VERIFICATION:
Provide your KYC procedures
1. All Players should be over the legal age (18+)
2. List of required documents in order for players to pass verification process:
Photo of an identity document
Photo or screenshot of the payment system
Photo or screenshot of a document confirming the current address of residence (not older than 3 months)
3. In some cases we require additional proof - proof of funds (to make sure player uses his/her own money when gamble at our site)
4. The documents quoted hereinabove can be requested when player reaches certain sum of deposit/withdrawal and when we suspect player in fraudulent activity
5. We also check player's bets for possible violations. In case we are not sure about the legality of the winning credited we contact provider and check those bets with them
6. To prevent the possible fake/untrustful usage of the ID verification process, we check documents for any signs of editing, if necessary request selfie with ID to make sure the document belongs to the exact person who registered on the website
In case we have strong suspicions and unsure whether the document is valid or not we contact anti-fraud department via email
7. The player should upload documents to the "Document verification" tab in his/her account
8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation
9. Additional documents:
Selfies with an identity document
Proof of wealth
Proof of funds
10. A photo or a screenshot of a document confirming the current address of residence: the data (name, address of residence + date of issue of the document) coincides with the data in Player’s details. To confirm the address, a utility bill / bank statement / payment for mobile services is acceptable / photo of registration from the passport is acceptable for players from the CIS. The document must be no older than 90 days (3 months).
11. Selfies with an identity document: it is desirable that the player’s hands are visible, a thorough check for editing / photoshop. Optionally, a selfie can be requested with an identity document + a sheet of paper on which the name of the casino and the current date are written. In this case, it's preferable for the inscription to be on a sheet of squared paper rather than plain.
Proof of wealth: a document confirming the welfare of the player.
Proof of funds: a document confirming the receipt of funds to the payment system.
Let me know how it went, I'll try to help
Γειά σου,
Παρακαλώ ελέγξτε τους κανόνες, βρίσκω το σημείο 8 να λέει:
"8. Κριτήρια επαλήθευσης εγγράφων:
Φωτογραφία εγγράφου ταυτότητας: όλα τα δεδομένα (όνομα, ημερομηνία γέννησης, υπηκοότητα) συμπίπτουν πλήρως με τα στοιχεία στα στοιχεία του παίκτη, το έγγραφο είναι έγκυρο, με φωτογραφία.
Κατά κανόνα, διαβατήριο, ταυτότητα, άδεια οδήγησης είναι κατάλληλα για αναγνώριση.
Φωτογραφία ή στιγμιότυπο οθόνης του συστήματος πληρωμών: όλα τα δεδομένα συμπίπτουν πλήρως με τα δεδομένα στις οφειλές συστημάτων πληρωμών. Τα σαρωμένα αντίγραφα δεν γίνονται δεκτά ως επιβεβαίωση"
Θα έλεγα ότι θα πρέπει να ανεβάσετε φωτογραφίες ή στιγμιότυπα οθόνης. Δοκιμάστε το και ενημερώστε με.
Hello,
please check the rules, I find point number 8 saying:
"8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation"
I'd say that you should upload photos or screenshots instead. Try that and let me know.
Αυτό το καζίνο δεν έκανε την πληρωμή. Σας ενημερώνω για την ακραία ανησυχία μου σχετικά με το αίτημα ανάληψης στο National Casino. Στις 30 Ιανουαρίου 2023, ζήτησα ανάληψη 670 € από τον λογαριασμό μου στο National Casino, ωστόσο αφού έλεγξα τον λογαριασμό μου στο Skrill, παρατήρησα ότι η ανάληψη δεν είχε ακόμη διεκπεραιωθεί. Για να τεκμηριώσω τον ισχυρισμό μου, έχω επισυνάψει μια πλήρη και λεπτομερή δήλωση από τον λογαριασμό μου Skrill, η οποία δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν έγιναν συναλλαγές αξίας 670 €, επικοινώνησα με τη Skrill και ενημερώθηκα ότι η μεταφορά που ζήτησα στις 30 Ιανουαρίου αντιστράφηκε για λόγους πέραν τον έλεγχό μου. στη Skrill.
Η υποστήριξη πελατών NationalCasino στέλνει μόνο αυτόματες απαντήσεις και δεν πληρώνουν όσα μου χρωστάνε.
Να είστε πολύ προσεκτικοί με αυτό το καζίνο
Με εκτίμηση,
Κάρλος Γκουέδες
This casino did not make the payment. I hereby inform you of my extreme concern regarding my withdrawal request at National Casino. On the 30th of January 2023, I requested a withdrawal of €670 from my National Casino account, however after checking my Skrill account, I noticed that the withdrawal was still not processed. To substantiate my claim, I have attached a complete and detailed statement from my Skrill account, which clearly shows that there were no transactions processed worth €670, I contacted Skrill and was informed that the transfer I requested on 30th January was reversed for reasons beyond my control. to Skrill.
NationalCasino customer support only sends automatic responses and they don't pay what they owe me.
Be very careful with this casino
Yours sincerely,
Carlos Guedes
Este casino não fez o pagamento. Venho desta forma informar a minha extrema preocupação em relação ao meu pedido de levantamento no National Casino. No dia 30 de janeiro de 2023, solicitei o levantamento de € 670 da minha conta no National Casino, no entanto, após verificar minha conta Skrill, notei que o levantamento ainda não foi processado. Para comprovar minha reclamação, anexei um extrato completo e detalhado da minha conta Skrill, que mostra claramente que não houve transações processadas no valor de € 670, contactei a Skrill e fui informado de que a transferência solicitada em 30 de Janeiro foi revertida por motivos alheios a Skrill.
O apoio ao cliente do NationalCasino envia apenas respostas automáticas e não pagam aquilo que me devem.
Muito cuidado com este casino
Atenciosamente,
Carlos Guedes
Γεια σου.
Θα ήθελα να ξεκινήσω από την αρχή. Επιτρέψτε μου λοιπόν μερικές ερωτήσεις. Έχετε αποσυρθεί ποτέ από αυτό το καζίνο στο παρελθόν; Εάν δεν το έχετε κάνει, έχετε περάσει τουλάχιστον την επαλήθευση;
Μια τέτοια καθυστέρηση είναι τεράστια και θα ήθελα να καταλάβω τι την προκαλεί.
Hey there.
I'd like to start from the beginning. So, allow me a few questions. Have you ever withdrawn from this casino before? If you haven't, have you at least passed the verification yet?
Such a delay is huge, and I'd like to understand what's causing it.
Σήμερα έχασα 300 ευρώ. Είναι περίεργο αλλά δεν υπήρχε δωρεάν περιστροφή...ειδικά αφού πριν από αυτό υπήρχαν αρκετά προβλήματα με την αίτηση ανάληψης..Πραγματικά πολύ περίεργο αυτό που ζήτησαν για να κάνουν ανάληψη. Δεν συμβουλεύω κανέναν να επενδύσει σε αυτό το καζίνο..Η υποστήριξη είναι επίσης πολύ τρομερή..
I lost 300 euros today. It's surprising but there wasn't a free spin...especially since before that there were quite a lot of problems requesting a withdrawal..Really very strange what they asked for in order to make a withdrawal. I don't advise anyone to invest in this casino..The support is also very terrible..
Ich hab heute 300 Euro verspielt.Man wundert sich aber es gab nicht ein Freispiel ..zumal davor es ziemlich viele Probleme gab und eine Auszahlung zu beantragen..Wirklich sehr seltsam was sie alles verlangten um eine Auszahlung zu tätigen.ich rate jedem nicht in diesem Casino zu investieren..Der Support ist auch sehr schrecklich..
Γειά σου.
Θα έλεγα ότι είναι λογικό ότι η τύχη με τις δωρεάν περιστροφές στεγνώνει τελικά, τίποτα δεν διαρκεί για πάντα. Είναι τζόγος.
Αλλά είναι λυπηρό να ακούς ότι η υποστήριξη είναι τρομερή. Μπορείς να αναφέρεις κάποια παραδείγματα;
Σχετίζεται κάπως με περίπλοκη επαλήθευση; Νομίζω ότι άλλοι παίκτες θα εκτιμούσαν άλλες λεπτομέρειες.
Hello.
I would say it makes sense that free-spins luck dries off eventually, nothing lasts forever. It's gambling.
But it is sad to hear that support is terrible. Can you mention some examples, perhaps?
Is it somehow related to complicated verification? I think other players would appreciate other details.
Γεια σου Ράντκα...
Στις 300 περιστροφές νομίζω ότι θα μπορούσε να γίνει 1 δωρεάν περιστροφή. Αγόρασα 10 περιστροφές. Κέρδισα 140 ευρώ στις δωρεάν περιστροφές. Προσοχή, αγόρασα τις δωρεάν περιστροφές. Αυτό σημαίνει ότι πόνταρα 1 ευρώ περίπου 350 φορές μόλις κέρδισα λίγο πάνω από 60 ευρώ...αυτό είναι πολύ περίεργο...
Κατά την επαλήθευση κατέθεσα 25 ευρώ και 30 ευρώ μια φορά. Κατά την επαλήθευση ήθελαν να δουν μόνο την κατάθεση των 30 ευρώ από τον λογαριασμό μου και όχι τα 25 ευρώ.. Όλα είναι στην κατάθεση των 25 ευρώ (το όνομά μου, το ποσό και το IBAN και σε ποιον το πλήρωσα). Για να είμαι ειλικρινής, θα προτιμούσα να παίξω στο Crazgames Casino ή στο Ricardo Casino.
Hello Radka...
At 300 spins I think 1 free spin would be conceivable. I bought 10 spins. I won 140 euros on the free spins. Mind you, I bought the free spins. That means I bet 1 euro about 350 times just won a little over 60 euros...that's very surprising...
During the verification I deposited 25 euros and 30 euros once. During the verification they only wanted to see the 30 euros deposit from my account and not the 25 euros.. Everything is in the 25 euros deposit (my name, amount and the IBAN and who I paid it to). To be honest, I'd rather play at Crazgames Casino or Ricardo Casino.
Hallo Radka...
Bei 300 Umdrehungen denke ich wäre 1 mal Freispiele erdenkbar..Ich hab 10 spins gekauft..Da habe ich 140 Euro gewonnen bei den freispielen.. Wohlgemerkt ich habe die Freispiele gekauft..Das heißt ich habe ungefähr 350 Mal 1 Euro gesetzt und dabei gerade Mal etwas über 60 Euro gewonnen..Das ist schon sehr verwunderlich..
Bei der verifizierung habe ich 1 mal 25 Euro eingezahlt und 30 Euro..Bei der verifizierung wollten sie nur die 30 Euro Einzahlung sehen von meinem Konto und nicht die 25 Euro..Dabei steht alles bei der 25 Euro Einzahlung(Name von mir ,Betrag und die IBAN sowie an wehm ich es eingezahlt habe)..Ganz ehrlich da geh ich lieber bei crazgames casino oder Ricardo Casino spielen..
Γεια σου Chris1979,
Θα σεβαστώ τη γνώμη σας, απλά φανταστείτε ότι η τελευταία μου δοκιμή αποτελούνταν από 10 συνεδρίες στις οποίες αγόρασα δωρεάν περιστροφές και μόνο δύο κέρδισα πραγματικά κέρδη (το ποσό που κέρδισα ήταν μεγαλύτερο από το ποσό του στοιχήματος), ωστόσο το πραγματικό αποτέλεσμα ήταν μια μικρή απώλεια. 🙂
Τι πρέπει να πω? Συμβαίνει.
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πλήρως το ζήτημα της επαλήθευσης. Καταθέσατε δύο φορές κατά την επαλήθευση, ποιο ήταν το πρόβλημα; Μπορείτε να διευκρινίσετε;
Hello Chris1979,
I will respect your opinion, just imagine that my latest test consisted of 10 sessions in which I bought free spins and only two gained me real winnings (the amount won was higher than the bet amount), yet the actual outcome was a slight loss. 🙂
What should I say? It happens.
I still do not fully understand the verification issue. You deposited twice during the verification, what was the trouble about? Can you specify?
Το πρόβλημα είναι ότι έχουν απόδειξη κατάθεσης 30 ευρώ ότι αυτά τα 30 ευρώ κατατέθηκαν στο καζίνο τους. Αλλά επειδή δεν υπάρχει όνομα στην κίνηση του λογαριασμού μου (μόνο το Iban μου) δεν αποδέχονται αυτό το έγγραφο..
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
Δεν με νοιάζει το 300 (440 συνολικά)... έτσι είναι όταν παίζεις. Μερικές φορές απλά δεν κερδίζεις. Αλλά το γεγονός ότι δεν λάβατε καν δωρεάν περιστροφές όταν στοιχηματίζετε 1 ευρώ 300 φορές το κάνει πολύ ύποπτο ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά..
Επιπλέον, οι περιστροφές διαρκούν μερικές φορές 3 δευτερόλεπτα και μετά ξανά 5 δευτερόλεπτα ή μερικές φορές 7 δευτερόλεπτα...γιατί οι τροχοί περιστρέφονται τόσο διαφορετικά...αυτά είναι μια καλή ερώτηση
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Το πρόβλημα είναι ότι έχουν απόδειξη κατάθεσης 30 ευρώ ότι αυτά τα 30 ευρώ κατατέθηκαν στο καζίνο τους. Αλλά επειδή δεν υπάρχει όνομα στην κίνηση του λογαριασμού μου (μόνο το Iban μου) δεν αποδέχονται αυτό το έγγραφο..
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
Αυτό είναι φυσιολογικό, φοβάμαι.
Η δήλωση πρέπει να παρέχει το πλήρες όνομα και τη διεύθυνσή σας.
Γνωρίζω ότι ορισμένοι παίκτες πρέπει να επισκεφτούν την τράπεζά τους για να λάβουν μια τέτοια δήλωση. Μπορείτε να καλέσετε την τράπεζά σας; Θα το δοκίμαζα.
This is normal, I'm afraid.
The statement must provide your full name and address.
I know that some players need to visit their bank in order to get such a statement. Can you call your bank? I would try that.
Δεν με νοιάζει το 300 (440 συνολικά)... έτσι είναι όταν παίζεις. Μερικές φορές απλά δεν κερδίζεις. Αλλά το γεγονός ότι δεν λάβατε καν δωρεάν περιστροφές όταν στοιχηματίζετε 1 ευρώ 300 φορές το κάνει πολύ ύποπτο ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά..
Επιπλέον, οι περιστροφές διαρκούν μερικές φορές 3 δευτερόλεπτα και μετά ξανά 5 δευτερόλεπτα ή μερικές φορές 7 δευτερόλεπτα...γιατί οι τροχοί περιστρέφονται τόσο διαφορετικά...αυτά είναι μια καλή ερώτηση
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Εντάξει, θα ανησυχούσα και εγώ λίγο, αλλά όπως εξήγησα, αυτό συμβαίνει. Είναι μαθηματικά και στατιστικά.
Για να είμαστε δίκαιοι, όμως, η όλη ιδέα των δίκαιων παιχνιδιών λειτουργεί ακριβώς όπως η δική του:
"Οι αρχές της τυχαιότητας τηρούνται από κάθε αδειοδοτημένο πάροχο παιχνιδιών."
( https://casino.guru/how-slot-machines-work-math )
Νομίζω ότι δίνει εικόνα...
Εν πάση περιπτώσει, η καθυστέρηση και τα περίεργα που περιγράψατε προκαλούνται συνήθως από μια καθυστερημένη σύνδεση - περιττό να πούμε ότι μπορεί να συμβεί και στις δύο πλευρές. Συμφωνώ ότι μπορεί να εγείρει ένα ορισμένο επίπεδο υποψίας, επομένως θα πρέπει να αναζητήσετε πιο σταθερές τοποθεσίες ή συνδέσεις για να το αποφύγετε. Τι νομίζετε;
Ok, I would also be a bit concerned, but as I explained, this happens. It's math and statistics.
To be fair and square, though, the whole concept of fair games works just like his:
"The principles of randomness are honoured by every licensed game provider."
(https://casino.guru/how-slot-machines-work-math)
I think it paints a picture...
Anyway, the delay and oddities you've described are usually caused by a lagging connection - needless to say, it may happen on both sides. I empathize it may raise a certain level of suspicion, so you should look for more stable sites or connections to avoid that. What do you think?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.