Αυτό δεν φαίνεται σωστό και καταλαβαίνω πραγματικά την απογοήτευσή σας.
Κάνατε καλά που υποβάλατε μια καταγγελία εδώ και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να μάθει ποιος είναι ο λόγος για όλο αυτό.
Λάβετε μερικές απαντήσεις στον Nick, τον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων σας, το συντομότερο δυνατό, ώστε να προχωρήσουμε με την υπόθεσή σας.
Λοιπόν, αυτό είναι το πρώτο σας αίτημα ανάληψης μετά από 2 χρόνια πριν, σωστά;
Ελπίζω ότι θα καταφέρουμε να φτάσουμε στο κάτω μέρος όλων αυτών και να λύσουμε την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
This doesn't seem right, and I truly understand your frustration.
You have done well to submit a complaint here, and our team will try to find out what the reason is for all this.
Please get some answers to Nick, your complaint resolver, as soon as possible so we can move forward with your case.
So, this is your first withdrawal request after 2 years ago, right?
I hope that we'll be able to get to the bottom of all this and solve the situation in the best way possible.