Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNational Casino - γενική συζήτηση

National Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από raniak78
|
24.826 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο και μια μαφία που ήδη κέρδισα με αυτό πριν από λίγο θα ήταν 2000€ πληρώθηκε! Τώρα όμως που είχα 6500€ να πάρω, δεν με πλήρωναν πάντα ψέματα! Μην παίζετε αυτό το καζίνο, σοβαρά!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefile

Helderkkk
πριν από 1 έτος

I'm quite sure it's not the best idea calling someone "a mafia" when you'd like to get €6500 from them, especially when you have previously positive experience with them.

When it comes to you screenshots, they say in the email that they suggest you to use another payment method for the withdrawal. They didn't claim so far that you shouldn't be paid out. Then do what they ask you for and you'll may receive your winnings sooner.

πριν από 1 έτος

I would very much like to praise National Casino for the fast payout, the vip manager is always available and can agree on bonuses, I think it is the only online casino that can pay out winnings from free games, and I especially like all the promotions that they have constantly available, so I would like to praise Nationalcasino

nenodjaki
πριν από 1 έτος

Hello, I'm glad you have a good experience with the casino. How long does it take to withdraw when you say it's fast ? 

As for being able to withdraw from free games, do you mean free spins or is it somehow different ? 

πριν από 11 μήνες

Και άλλο ένα ριπ-off καζίνο! Μηδέν αστέρια! Καταστρέφει ανθρώπους που ελπίζουν σε λίγη τύχη!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Κλεψιά!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
marioara
πριν από 11 μήνες

How so? You probably forgot to mention that, so please, can you elaborate?

πριν από 11 μήνες

Γιατί ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
marioara
πριν από 11 μήνες

Unfortunately, if it's just a matter of losing money in the casino, the casino always has an advantage over the player and the player usually loses his money there.

It's nothing unusual, although I feel sorry when players are unlucky and lose. If that's the case and you're not doing well, I think a break would be the best thing to do. 🤔

πριν από 10 μήνες

Do not paly this casino, they do not withdraw any winnings, without any limit they ask for more and more some photos, with id, with notebook, which passport, with some paper, with your house and more and more. epic scam

6.0 rating is too high

Helderkkk
πριν από 10 μήνες

casino guru do not change 6.0 rating.

This casino are epic scammers, and need to have 2.0 rating VERY LOW, not 6.0

aleks86
πριν από 10 μήνες

Hello there. I am sorry to hear about the issue you have got going with the particular casino. I saw your complaint where, unfortunately, our team couldn't help you anymore, due to unresponsiveness from the casinos side. However, as Mirka has already said, the decrease in the rating caused by unresolved complaints might help to change the casino's approach. If the casino decides to react, our complaint team will reopen the complaint, and you will be notified by email. Were you successful in contacting the Curacao Gaming Authority, by any chance? Would like to know any outcome, please.

dmarek115
πριν από 10 μήνες

Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ναι...Για μένα...Πάντα αναζητούνταν νέα παράπονα για να μην πληρωθούν τα χρήματα...γι' αυτό έκλεισα τον λογαριασμό μου εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια, κοίταξα το παράπονό σας και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα φαίνεται να έχει επιλυθεί. Επιτέλους, καλά νέα.

Ωστόσο, έχετε ιδέα τι πραγματικά το προκάλεσε; Όπως φαίνεται, το καζίνο δεν είναι επί του παρόντος πολύ καλό στην εξυπηρέτηση πελατών, οπότε πιστεύω ότι οποιαδήποτε γνώση μπορεί να είναι χρήσιμη.

Θα μας ενημερώσετε όταν φτάσουν τα χρήματα στον λογαριασμό, παρακαλώ; Απλά για να είμαι σίγουρος 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ναι...Για μένα...Πάντα αναζητούνταν νέα παράπονα για να μην πληρωθούν τα χρήματα...γι' αυτό έκλεισα τον λογαριασμό μου εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Sorry for stepping in, but to me, it sounds like you lost a chance to get the money out of the casino. I wonder what went wrong. Also, the notice you made about new complaints worries me. If you care to explain further, I'll be here.


Radka
πριν από 10 μήνες

Καλή μέρα...

Στη συνέχεια, σταμάτησα να βάζω τα κέρδη στον λογαριασμό μου. Κάτι είχε ανασταλεί σε κάθε στιγμιότυπο οθόνης και δεν έγιναν δεκτά... έτσι έκλεισα τον λογαριασμό μου εκεί...

Αυτόματη μετάφραση:
Chris1979
πριν από 10 μήνες

Good day to you too.

I see now. Thanks for the details, I was hoping we could help you somehow. Frankly, in this situation, it seems unlikely.

Anyway, I hope you'll encounter a better casino quite soon!

πριν από 9 μήνες

Amazing live casino. Very good profits. As soon as you apply for withdrawal you get your money between one to four days. Always apreciate the gact that they give very good bonuses. Compliments to Tammy my vip assistant. I suggest this live casino National casino. Preferably i adore its slots. Very good options and excellent rewards

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα