Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNational Casino - γενική συζήτηση

National Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από raniak78
|
29.119 προβολές 104 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Radka

Φίλε βλέπω ότι πολύ δεν λαμβάνουν τα κέρδη τους με πιστοποιημένο λόγαριασμο η εταιρεία λογικά δεν έχει έδωσα και μας κλέβει πρέπει να το δημοσιεύσουμε παντού και να γίνει καταγγελία ώστε να κλείσει για να μην υπάρξουν άλλα θύματα

ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΑΡΙΑΣΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ . ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΟΥΝ

fileΜας δουλεύουν να ξέρετε έχουν περάσει 5 ημέρες και τώρα λένε για 16 του μήνα όλο παράταση δίνουν καταγγελία είναι κλέφτες

file7 ημέρες εργάσιμες και δίνουν παράταση πάμε κλέφτες δώστε ψεύτικες ελπίδες το καζίνο αυτό πρέπει να κλείσει τώρα

mixalis679

Hello,

I don't think that such an action against this casino will work as you think. What do you think you will achieve by:

"I will publish them everywhere and I will say that it is the worst casino there is"

?

I guess you'll be ignored. It won't help you at all.

Do you have any reply from the casino regarding the missing ARN code, I wonder?

We are contacting you in regards to the reported withdrawal issue, please be informed that we have reviewed all the details with the payment provider and the withdrawal was successfully processed from our side. The withdrawal should be received on 16 June, in case it is not received within the mentioned time frame, please contact us back, so we could proceed with the further investigation.


Τέτοια μου στέλνουν οτι αυτή ειπαν οτι εκαναν το cash out αλλά ο πάροχος τους είπε για 16 του μήνα η με δουλεύουν η απλά λενε αλήθεια για να δούμε δηλαδή σε περίπτωση που δεν λάβω τα χρήματα μου τι μπορούμεε να κανουμε ?


Όλο μου αλλάζουν την ημερομηνία με δουλεύουν ? Τα ρίξανε στο πάροχο πληρωμών


file file

Δείτε όλο αλλάζουν της ημέρες σε λίγο θα μου πουν σε 2 χρονια να πάρω την πληρωμή μου


file

heres video about withdraws and problems with that

Έγινε επεξεργασία
giorgiurotadze1

Φίλε ωραίος ΙΟΣ έστειλες τι νομίζες οτι θα με δουλέψεις ? Δεν υπάρχει κανενα βιντεο και τίποτα απο αυτά που λες

giorgiurotadze1

It's a dangerous site, s I deleted the link:

file

mixalis679

See? I told you from the beginning that the casino authorizes the payment request and then the payment provider is supposed to pay it.

If they updated you regularly they truly may have a problem they are not able to solve immediately, you just have to wait, I guess.

And I'm sorry, I can't see any change dates.

Please let me know whether you received the winnings later today, please.

Radka

Ούτε σήμερα θα πληρωθώ είπαν οτι λόγο τεχνικού προβλήματός απο σήμερα θα πάρει 2-10 εργάσιμες ημέρες .. Είναι σοβαρή ? Περιμένω είδη τόσες ημέρες και μου λένε να περιμένω αλλό τόσο ? Πραγματικά το χειρότερο καζινο εαν δεν μου δώσουν τα κέρδη μου θα αναφερθώ στην  Ρυθμιστική Αρχή Παιγνίων του Curacao e-gaming και θα γίνει κανονική καταγγελία μου είπαν ..


file

mixalis679

I understand that it seems like a bad joke at the moment.

When the complaint is submitted through our website, we allow casinos a 14 full days time period to sort things out.

I suggest you submit your complaint after this period is almost over, what do you think?

Radka

Nαι θέλω να υποβάλω το παράπονο μου καλέστε τους να μας δώσουν εξηγήσεις για αυτήν την καθυστέρηση επίσημες απο το καζίνο τους όλο δίνουν παράταση λες και το κάνουν επίτιδες...

Κουράστικα για 140 ευρώ μου έχουν βγάλει την ψυχή μου...

mixalis679

I'm sorry you failed to notice my information about the 14 full-day period. We will now just wait whether you get your winnings before this period pass out.

Let's hope you do.

Εδώ παραπονιέμαι για το National casino, κέρδισα 5 χιλιάδες και δεν θέλουν να με πληρώσουν, στέλνω έγγραφα λένε ότι αρνούνται για n πράγματα, θα προσπαθήσω να προσπαθήσω και μέχρι να λάβω αυτά τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
genicardoso850

Hello,

you should try to provide each document you were asked for. Only after you pass the KYC verification, you are eligible for withdrawal. Is there concrete document you find hard to present, please?

JASWIV LOVES NATIONALCASINO!


TAILORED FOR THE HIGHROLLER, BONUSES ARE FEW, AND THEY WILL CUT YOU OFF AT 30% BONUS RATIO, BUT YOUR VIP HOST CAN SORT YOU OUT!

LOVE IT!

JASWIV

jaswiv

We found their terms and condition very unfair, so I'd be careful there.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα