Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNational Casino - γενική συζήτηση

National Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από raniak78
|
24.897 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Radka
πριν από 2 έτη

Φίλε βλέπω ότι πολύ δεν λαμβάνουν τα κέρδη τους με πιστοποιημένο λόγαριασμο η εταιρεία λογικά δεν έχει έδωσα και μας κλέβει πρέπει να το δημοσιεύσουμε παντού και να γίνει καταγγελία ώστε να κλείσει για να μην υπάρξουν άλλα θύματα

πριν από 2 έτη

ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΑΡΙΑΣΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ . ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΟΥΝ

πριν από 2 έτη

fileΜας δουλεύουν να ξέρετε έχουν περάσει 5 ημέρες και τώρα λένε για 16 του μήνα όλο παράταση δίνουν καταγγελία είναι κλέφτες

πριν από 2 έτη

file7 ημέρες εργάσιμες και δίνουν παράταση πάμε κλέφτες δώστε ψεύτικες ελπίδες το καζίνο αυτό πρέπει να κλείσει τώρα

mixalis679
πριν από 2 έτη

Hello,

I don't think that such an action against this casino will work as you think. What do you think you will achieve by:

"I will publish them everywhere and I will say that it is the worst casino there is"

?

I guess you'll be ignored. It won't help you at all.

Do you have any reply from the casino regarding the missing ARN code, I wonder?

πριν από 2 έτη

We are contacting you in regards to the reported withdrawal issue, please be informed that we have reviewed all the details with the payment provider and the withdrawal was successfully processed from our side. The withdrawal should be received on 16 June, in case it is not received within the mentioned time frame, please contact us back, so we could proceed with the further investigation.


Τέτοια μου στέλνουν οτι αυτή ειπαν οτι εκαναν το cash out αλλά ο πάροχος τους είπε για 16 του μήνα η με δουλεύουν η απλά λενε αλήθεια για να δούμε δηλαδή σε περίπτωση που δεν λάβω τα χρήματα μου τι μπορούμεε να κανουμε ?


πριν από 2 έτη

Όλο μου αλλάζουν την ημερομηνία με δουλεύουν ? Τα ρίξανε στο πάροχο πληρωμών


file file

πριν από 2 έτη

Δείτε όλο αλλάζουν της ημέρες σε λίγο θα μου πουν σε 2 χρονια να πάρω την πληρωμή μου


file

πριν από 2 έτη

heres video about withdraws and problems with that

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
giorgiurotadze1
πριν από 2 έτη

Φίλε ωραίος ΙΟΣ έστειλες τι νομίζες οτι θα με δουλέψεις ? Δεν υπάρχει κανενα βιντεο και τίποτα απο αυτά που λες

giorgiurotadze1
πριν από 2 έτη

It's a dangerous site, s I deleted the link:

file

mixalis679
πριν από 2 έτη

See? I told you from the beginning that the casino authorizes the payment request and then the payment provider is supposed to pay it.

If they updated you regularly they truly may have a problem they are not able to solve immediately, you just have to wait, I guess.

And I'm sorry, I can't see any change dates.

Please let me know whether you received the winnings later today, please.

Radka
πριν από 2 έτη

Ούτε σήμερα θα πληρωθώ είπαν οτι λόγο τεχνικού προβλήματός απο σήμερα θα πάρει 2-10 εργάσιμες ημέρες .. Είναι σοβαρή ? Περιμένω είδη τόσες ημέρες και μου λένε να περιμένω αλλό τόσο ? Πραγματικά το χειρότερο καζινο εαν δεν μου δώσουν τα κέρδη μου θα αναφερθώ στην  Ρυθμιστική Αρχή Παιγνίων του Curacao e-gaming και θα γίνει κανονική καταγγελία μου είπαν ..


file

mixalis679
πριν από 2 έτη

I understand that it seems like a bad joke at the moment.

When the complaint is submitted through our website, we allow casinos a 14 full days time period to sort things out.

I suggest you submit your complaint after this period is almost over, what do you think?

Radka
πριν από 2 έτη

Nαι θέλω να υποβάλω το παράπονο μου καλέστε τους να μας δώσουν εξηγήσεις για αυτήν την καθυστέρηση επίσημες απο το καζίνο τους όλο δίνουν παράταση λες και το κάνουν επίτιδες...

Κουράστικα για 140 ευρώ μου έχουν βγάλει την ψυχή μου...

mixalis679
πριν από 2 έτη

I'm sorry you failed to notice my information about the 14 full-day period. We will now just wait whether you get your winnings before this period pass out.

Let's hope you do.

πριν από 2 έτη

Εδώ παραπονιέμαι για το National casino, κέρδισα 5 χιλιάδες και δεν θέλουν να με πληρώσουν, στέλνω έγγραφα λένε ότι αρνούνται για n πράγματα, θα προσπαθήσω να προσπαθήσω και μέχρι να λάβω αυτά τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
genicardoso850
πριν από 2 έτη

Hello,

you should try to provide each document you were asked for. Only after you pass the KYC verification, you are eligible for withdrawal. Is there concrete document you find hard to present, please?

πριν από 2 έτη

JASWIV LOVES NATIONALCASINO!


TAILORED FOR THE HIGHROLLER, BONUSES ARE FEW, AND THEY WILL CUT YOU OFF AT 30% BONUS RATIO, BUT YOUR VIP HOST CAN SORT YOU OUT!

LOVE IT!

JASWIV

jaswiv
πριν από 2 έτη

We found their terms and condition very unfair, so I'd be careful there.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα