ΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
46196 προβολές 355 απαντήσεις |
|
1...16 17 18
Προσθήκη ανάρτησης
Arielchurro
πριν από 2 μήνες

I can't tell you exactly because we're not a casino. I completely understand that waiting can sometimes be unpleasant, but we will all have to do so in this case and when the casino has an update or you learn something new, then we will know where you stand. 

So I'm sorry, but there is nothing more we can do for now. 😥

πριν από 2 μήνες

I made my first deposit to mys take casino but it was never credited to my account I have proof of the transfer but they don't want to give me my money back

juancarloscmn13
πριν από 2 μήνες

I'd say the casino can't "give money back" before the money reaches their account.

Have you heard that each transaction takes some time to pass through? When most casinos prefer to lend the amount to their customers in advance to allow them to play immediately, it seems this is an exception.

Anyway, where did you deposit, please, and which payment did you use?

Radka
πριν από 2 μήνες

Το Καζίνο δεν μου δάνεισε ποτέ χρήματα, ήταν η πρώτη μου κατάθεση και δεν πιστώθηκε ποτέ στον λογαριασμό μου στο καζίνο Η μεταφορά προήλθε από το Mercadopago και έφτασε στην τράπεζα του καζίνο, αλλά δεν πιστώθηκε ποτέ στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Η μεταφορά έγινε σωστά

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

file Έχω την απόδειξη με την ώρα και την ημερομηνία και έχω το αρχείο του λογαριασμού του καζίνο ότι δεν έλαβα ποτέ κατάθεση, δεν μπορούσα να παίξω γιατί ήταν η πρώτη μου κατάθεση και δεν έφτασε ποτέ.

Αυτόματη μετάφραση:
juancarloscmn13
πριν από 2 μήνες

Hello,

I was saying casinos lend the money to players without their knowledge. We are talking about a maximum 48-hour time frame, though.

Anyway, have you gotten any explanation from the casino so far? I bet they need to discuss that with the financiers or payment providers, yet I agree you should be well informed, of course.

So please, let me know.

Radka
πριν από 2 μήνες

Το μονο που μου εχουν πει ειναι οτι κανουν ερευνα αλλα εχει περασει σχεδον μια εβδομαδα και δεν μου εχουν απαντησει ουτε καν email, τιποτα εκτος απο το οτι ειναι υπο ερευνα, μου ειπαν μολις εστειλα τους την απόδειξη, τα πάντα με την ώρα, την ημερομηνία και λένε ότι ήταν η κατάθεση αλλά ακόμα ερευνούν

Αυτόματη μετάφραση:
juancarloscmn13
πριν από 2 μήνες

So it seems we have to wait for the investigation to end. Only with the outcome can the next course of action be decided. 🤷‍♀️

juancarloscmn13
πριν από 2 μήνες

Πόσο καιρό περίμενες τη λύση;

Αυτόματη μετάφραση:
Arielchurro
πριν από 2 μήνες

5 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, δεν ξέρω τα χρήματα για μπόνους, νομίζω ότι 1000 παίρνει 7000, μπορώ να εισπράξω;

Αυτόματη μετάφραση:
Antony0103
πριν από 2 μήνες

Hi, from what you write I don't understand very well what you want to say. 

Nevertheless, you played with bonus in the casino, yes ? You're trying to withdraw money but it's not possible ? 

Anyway, you can ask any question you want to the support or live chat in the casino. They will be able to give you the best advice. 

I will wait for the answer.

Anonymized550
πριν από 2 μήνες

Hello, I see you have it set up with us. Could you tell us a bit more about what's going on with your withdrawal ? The casino is not answering any of your questions at all ? Have you managed to verify your account here yet ? 

I'll wait for an answer.

Anonymized550
πριν από 2 μήνες

Thanks for describing the situation. How long does the whole withdrawal process take in the casino ? As you could see, we give casinos 14 days to sort it out. If the casino does not do anything within this time and ignores you, our team will try to help you and contact them. 

However, did they also tell you why they extending your withdrawal ? I assume that with such a high win, checks are made with the provider as well, so it's good to have screenshots and proof if it's needed. But obviously it will take some time, although I would expect the casino to at least tell you what's going on at the moment. 

If you had any news would you let me know ? I'm quite interested to see how it all turns out. 

I'll keep my fingers crossed for you.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, έχω υπόλοιπο 7000, πώς μπορώ να το αποσύρω;


Αυτόματη μετάφραση:
Antony0103
πριν από 1 μήνα

Hello. You should try to talk to the customer support of the casino, if you are not sure how to withdraw the money. There should be a tab in your account, where you ca actually request one, though.

πριν από 1 μήνα

hello, i have a problem my verification account


can you help me?

kowol42o4
πριν από 1 μήνα

Hi, could you please describe what problem you have in the verification ? The casino is not accepting your documents ? Or is the issue something else ? 

Let me know so we can try to advise you.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Hi Jaro

I already remember, my friend mateo deposited money into my account.. how do I verify it now? what do i need to send?


i need verification one card, no my card

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
kowol42o4
πριν από 1 μήνα

Hi, it is not wise to use other people's documents, cards or anything similar. Because when you want to verify yourself it can cause problems like you have now and casino can close your account. Everything has to be in your name so that the casino doesn't suspect you.

However, you told them that your friend deposited into your account and what exactly do you have to verify now? The best thing to do is to inform them. 

Ask around and let me know what they tell you. 

1...16 17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα