ΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
66664 προβολές 383 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...21
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Πάνε τέσσερις μέρες τώρα και δεν έχει απαντηθεί τίποτα, την ώρα της επαλήθευσης μου ζητούν έγγραφο ταυτότητας για να βγάλουν φωτογραφία και να το ανεβάσω, το αρνήθηκαν 4 ή 5 φορές και μετά έλαβα μια ειδοποίηση που έλεγε: είμαστε συγγνώμη, αλλά δεν μπορέσαμε να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας, αλλά ακόμη και οι αδελφές κάνουν λάθη, επικοινωνήστε με την υποστήριξη

Τους έχω στείλει ήδη δύο email και δεν έχω λάβει απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
tovarali16
πριν από 11 μήνες

I wanted to say that we give casinos 14 days to resolve the issue of withdrawal and account verification, but it seems unprofessional to me if a casino is not able to respond to anything for 4 days. 

As for the documents you sent, what is the specific problem when it has been rejected 4-5 times ?

Let's give it some more time and if the casino is not able to reply in the next few days, we will try to help you. 

Of course, if you hear anything new, keep us updated. I will be waiting. 🤞

πριν από 11 μήνες

Έλεγε ότι δεν μπορούσαμε να επαληθεύσουμε την ταυτότητα, τράβηξα πολλές φωτογραφίες με καλύτερη ανάλυση χωρίς πολύ φως, ώστε να ήταν πιο ευανάγνωστο και δεν δέχτηκα καμία από αυτές λέγοντας ότι δεν μπορούσα να επαληθεύσω την ταυτότητα

Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση, θα είμαι προσεκτικός σε οποιαδήποτε άλλη πληροφορία

Αυτόματη μετάφραση:
tovarali16
πριν από 11 μήνες

I clearly understand that it was not possible to verify the identity, I just don't understand what is the reason when you have tried to upload it several times and still nothing. Can't Support help you with some advice to make it acceptable, or has anyone answered you yet? I don't think this is a difficult task that is impossible to do if it is just this one document. Let me know.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Η τεχνική υποστήριξη απάντησε σε email σήμερα, μου είπαν μόνο ότι οι φωτογραφίες του εγγράφου δεν ήταν σωστές και ότι για αυτόν τον λόγο δεν μπορούσε να επαληθευτεί, αλλά δεν μου έδωσαν καμία λύση ακόμα, ελπίζω να το λύσουν,


Ναι, είναι το μόνο μειονέκτημα, όλες οι άλλες επαληθεύσεις βγήκαν σωστές.

Αυτόματη μετάφραση:
tovarali16
πριν από 11 μήνες

So it is quite an unfortunate situation when everything else has already been accepted and you have a problem only with this one document. Did you try to ask the casino how you should make the photos correct ? Do they have a problem with not seeing some information ? 

Anyway, I hope that the casino will be able to resolve this situation with you, and if not, then I recommend you to file a complaint with us. 

So do you think you'll be able to try with them ? If nothing changes let me know.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες

Καλό απόγευμα,


Θέλω να αποσύρω περίπου. €150 από τον λογαριασμό μου MyStake, ωστόσο έχω δει στους T&C τους ότι αυτό το καζίνο δεν λειτουργεί στη χώρα μου, την Ισπανία, και θα ήθελα να μάθω αν αυτό θα με κάνει να μην έχω κάποιες διαθέσιμες μεθόδους ανάληψης ή απλώς η λειτουργία ανάληψης θα να αποκλειστεί στη χώρα μου. Δεν έχω επαληθεύσει κανένα από τα δύο ακόμα γιατί μου λείπει το KYC. Είναι γνωστό εάν οι κάτοικοι στην Ισπανία μπόρεσαν να αποσύρουν τα κέρδη τους;


Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

After all those tickets been opened since my own, i would really warn players to play on this site. First of all my virus software detects some stuff on this site, they do not verify the accounts and it takes ALOT of time to make a withdrawal . please casino.guru, you should make a big warning on this casino.

πριν από 11 μήνες

Καλό απόγευμα,


Θέλω να αποσύρω περίπου. €150 από τον λογαριασμό μου MyStake, ωστόσο έχω δει στους T&C τους ότι αυτό το καζίνο δεν λειτουργεί στη χώρα μου, την Ισπανία, και θα ήθελα να μάθω αν αυτό θα με κάνει να μην έχω κάποιες διαθέσιμες μεθόδους ανάληψης ή απλώς η λειτουργία ανάληψης θα να αποκλειστεί στη χώρα μου. Δεν έχω επαληθεύσει κανένα από τα δύο ακόμα γιατί μου λείπει το KYC. Είναι γνωστό εάν οι κάτοικοι στην Ισπανία μπόρεσαν να αποσύρουν τα κέρδη τους;


Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi, may I ask how did you manage to register in the casino ? When you filled in the registration form with basic information, was there a choice of the country you are from ? Did you notice that Spain is not an allowed country only after you won ? 

It's quite a tricky situation and I don't know exactly how the casino will handle it. Have you tried to withdraw the money yet ?

Let me know.  

πριν από 11 μήνες

After all those tickets been opened since my own, i would really warn players to play on this site. First of all my virus software detects some stuff on this site, they do not verify the accounts and it takes ALOT of time to make a withdrawal . please casino.guru, you should make a big warning on this casino.

πριν από 11 μήνες

Hi, do you mean an open complaint ? As far as I saw, you have no complaint against MyStake Casino. 

As for your software, what exactly did it capture on this page ? How long did it take you to verify or withdraw money ? 

Let me know if you need any help.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Το καζίνο δεν θέτει κανέναν περιορισμό στην εγγραφή από τη Χώρα μου, στην πραγματικότητα πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα για να δηλώσετε τη χώρα και τη διεύθυνσή σας. Ωστόσο, η Ισπανία εμφανίζεται ως απαγορευμένη χώρα στους T&C της.

Δεν έχω προσπαθήσει ακόμα να κάνω ανάληψη των χρημάτων από φόβο μήπως μπλοκαριστεί ο λογαριασμός μου και τα χρήματά μου. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη για να διευκρινίσω την κατάστασή μου και η μόνη απάντησή τους είναι "Ο παίκτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος να γνωρίζει εάν η χώρα διαμονής του/της επιτρέπει τα διαδικτυακά παιχνίδια" και "ελέγξτε τους Όρους και Προϋποθέσεις".

Αυτόματη μετάφραση:
crackmundial01
πριν από 11 μήνες

Hello.

I think I would be quite nervous too.

Well, in such a case, I have another point of view, the point of fairness.

We at Casino Guru believe that if a player is able to access the casino's website, open the registration form, create an account, deposit and play, it's understandable that they assume that they are allowed to play at this casino.

Some experienced or careful players might read the T&Cs and find out that their country is restricted, but these players are definitely in the minority.

Thus, my appreciation to you for being so careful.

Now we're getting to the important end fact:

"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return."

So, if you find yourself in this situation, come here immediately. Though I'm quite convinced this well-known casino is mostly fair, I want to be sure it all went out fairly for you.

It is common for the support or chat operator to refer to the point mentioned in the rules, but I think we both agree that it only raises an eyebrow. I'd personally prefer a more reliable response to such an important question.

Could you keep me posted, please?


Radka
πριν από 11 μήνες

Γεια σου Radka,


Ευχαριστώ για την ανταπόκριση και τις πληροφορίες.

Χθες επιβεβαίωσα ότι επιτρέπει την ανάληψη μέσω κρυπτογράφησης και η συναλλαγή βρίσκεται υπό επεξεργασία. Θα ενημερώσω μόλις έχω νέα και εάν η απόσυρση ήταν ικανοποιητική. Η κοινή λογική και η δικαιοσύνη είναι, όπως λέτε, το καζίνο θα πρέπει να είναι υπεύθυνο να μην επιτρέπει απευθείας την είσοδο εάν οι παίκτες δεν συμμορφωθούν με οποιοδήποτε σημείο των Όρων και Προϋποθέσεων. Νομίζω ότι η εφαρμογή των κανονισμών μόνο για αυτοπροσώπως υπαναχώρηση μπορεί να συνορεύει με την απάτη.


Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
crackmundial01
πριν από 11 μήνες

Hello 🙂.

It sounds much better now. As I said, this casino is actually quite good, and I would be truly surprised if something went wrong. On the other hand, everyone makes mistakes occasionally, so we are here to cover your backs.

I will be here to check on you. Hoping to hear a piece of good news soon 😉

Δημοσίευση από joko334 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Anonymized535 διαγράφηκε
Anonymized535
πριν από 10 μήνες

Hi, I noticed that your complaint against the casino has already been resolved and you have received your money. I'm glad it was resolved fairly quickly. Sometimes you just have to be a little more patient, because we give casinos 14 days to resolve withdrawal issues. Of course it is not nice when you don't know anything about your withdrawal and you keep getting the same answers, but sometimes you don't have to be skeptical right away. 

So once again, I'm glad you managed to withdraw your money and everything is fine. I hope you will only have more good experiences. Anyway, are you going to stay with the casino ? Since it was just your first problem and it wasn't a major one, I suppose it could be so since you haven't had a problem with it in the past. 🙂

πριν από 10 μήνες

Mystake Casino STOP ✋this!

If you don’t stop this unfair approach to reviews I am going to take it further!

>>> a recent Mystake Casino review on Trustpilot!

I'd be happy to help you write a review for a website, but I need to know the specific website you'd like the review to be about. Please provide the website's URL or describe its content and purpose, and I'll assist you in creating a review.

Date of experience: 02 November 2023"

This is not acceptable and needs to be addressed with urgency, this reviewer clearly had no knowledge of your casino! Please explain!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Anonymized485
πριν από 10 μήνες

Hi, I am joining you. This is a casino and their sister sites Freshbet, and Goldenbet are suspicious. Their transactions are diverted to many different business names, Aqua pulse, Novadirect, Monberg, and so on. On top seems like the balances disappear and they take winnings ! Sometimes, the balance will just be deducted out of the blue and they are refusing to refund those charges in full! Did you have success on chargebacks? Since this is diverted to some third party?

Rolling
πριν από 10 μήνες

Aqua Pulse 😡

No joy with chargebacks to be honest! The only way to win is to NOT play!

I have zero trust in reviews for the above reason, I have also noticed copy and paste patterns, which is highly irregular!


I never registered with Mystake but I feel qualified to comment because Freshbet Casino directed me to them regarding a refund request!

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
1...13 14 15...21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη