Γειά σου,
Οι καταθέσεις ως επί το πλείστον δεν είναι στιγμιαίες, παρά την κοινή γνώση. Λοιπόν, τι γίνεται τώρα; Είναι εντάξει? Το ελπίζω σίγουρα!
Hello,
Deposits are mostly not instant, despite common knowledge. Well, what about now? Is it ok? I certainly hope so!
Γεια σας... Έχω ζητήσει αρκετές φορές την ανάληψη μέρους του λογαριασμού (πρώτα μου είπαν ότι η διεύθυνση xrp (κρυπτογράφηση) μου ήταν λάθος γι' αυτό και την απέρριψαν. Έλεγξα και είναι σωστό. Μετά δοκίμασα με άλλο crypto, ίδια απόρριψη από αυτούς.
Είμαι επαληθευμένος χρήστης στην πλατφόρμα. Έβαλα πολλά στοιχήματα, αλλά δεν με αφήνουν να αποσύρω το υπόλοιπό μου.
Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε.
Hello... I have requested the withdrawal of a part of the account several times (first they told me that my xrp (crypto) address was wrong that is why they rejected it. I checked and it is correct. Then I tried with another crypto, same rejection from from them.
I am a verified user on the platform. I made several bets, but they won't let me withdraw my balance.
I hope you can help me.
Buenas... he solicitado el retiro de una parte de la cuenta varias veces(primero me dijeron que era erróneo mi dirección de xrp(cripto) por eso lo rechazaron. Verifique y esta correcto. Luego intente con otra cripto, mismo rechazo por parte de ellos.
Soy un usuario verificado en la plataforma. Realicé varias apuestas, pero no me dejan retirar saldo.
Espero me puedan ayudar.
Γεια, έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο για το οποίο μιλάτε.
Όσο για την πρώτη σας ανάληψη, είπατε στο καζίνο ότι αυτή είναι η σωστή διεύθυνση και ποιο ήταν το πρόβλημα; Όσο για τη δεύτερη απόσυρση, ποιο ήταν το θέμα εκεί, επίσης το ίδιο; Προσπαθήσατε να ρωτήσετε το καζίνο εάν έχετε κάποια άλλη επιλογή για ανάληψη εάν αυτή δεν είναι κατάλληλη; Ενημέρωσέ με.
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for your first withdrawal, did you tell the casino that this is the correct address and what was the problem? As for the second withdrawal, what was the issue there, also the same ? Did you try to ask the casino if you have any other option to withdraw if this is not suitable ? Let me know.
Ευχαριστώ πολύ που μετακινήσατε το νήμα εκεί που ανήκει.
Σε απάντηση έλαβα αυτό από την υποστήριξη καζίνο: Αναφέρω ότι απορρίπτουν τις αναλήψεις μου χωρίς να εξηγήσουν τον λόγο, μου απαντούν ότι χρησιμοποιώ άλλη μέθοδο. Αλλά αν το κάνω, αυτόματα το απορρίπτει γιατί είναι διαφορετική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε όταν έκανα την κατάθεση (είναι ένας ατελείωτος κύκλος).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Έχω ενημερωθεί για τις κριτικές Mystake στο TRUSTPILOT που ξεπέρασαν τις 17.000! Κατά τη γνώμη μου αυτό φαίνεται δυσανάλογο! Σε μια πιο προσεκτική εξέταση βρήκα πολλές επαναλαμβανόμενες κριτικές, τις οποίες θεωρώ ότι αφορούν. Έχω κάνει μια καταγγελία με την TRUSTPILOT και, ενώ είστε ξεχωριστές εταιρείες, πιστεύω ότι αξίζει να το μοιραστείτε με τους παίκτες στο GC, ώστε να γνωρίζουν πιθανές ψεύτικες κριτικές που προστίθενται για να διογκώσουν την κατάστασή τους.
Πρέπει να τεθεί το ερώτημα "εάν η Mystake είναι ένας αξιόπιστος χειριστής καζίνο, γιατί θα ήταν απαραίτητη αυτή η συμπεριφορά;!"
Εάν αυτό κριθεί αληθές, αυτό ΠΡΕΠΕΙ να θεωρηθεί ως εξαιρετικά παράτυπο και πρέπει να αντιμετωπιστεί για την προστασία των παικτών:
η ⬆️ παραπάνω αντιγραφή και επικόλληση δεν λειτούργησε αρκετά για αυτόν τον κριτικό 😂
Έχω πολλά άλλα, αλλά μόλις μοιράστηκα μερικά εδώ λόγω ορίων και επίσης επειδή δεν πρόκειται για κριτικές που λαμβάνονται απευθείας από το CG - ελπίζω να ακούσω από την TP σύντομα και θα ανατροφοδοτήσω τυχόν ενημερώσεις!
I have been made aware of Mystake reviews on TRUSTPILOT reaching over 17,000! In my opinion this seems disproportionate! On closer inspection I found many replicated reviews, which I find concerning. I have issued a complaint with TRUSTPILOT and whilst you are separate companies I think it is worth sharing this with players on GC so they are aware of possible fake reviews being added to inflate their status.
The question has to be asked "if Mystake are a reputable casino operator, why would this behaviour be necessary?!"
If this is found to be true this MUST be seen as highly irregular and needs to be dealt with to protect players:
the ⬆️ above copy and paste didn’t quite work for this reviewer 😂
I have plenty of others but just shared a few here due to limits and also because this is not reviews taken directly from CG - I hope to hear from TP soon and will feed back any updates!
Η συζήτηση αυτού του καζίνο είναι τόσο δημοφιλής που θέλω να μάθω αν είναι πραγματικά τόσο καλό. Βλέπω ότι οι άνθρωποι από πάνω έλεγξαν επίσης το Trustpilot, νόμιζα ότι ελέγχουν τα σχόλια, αλλά κάποια σχόλια φαίνεται ότι το δημιούργησε το gpt..
The dicsussion of this casino is so popular that I even want to know, is it really so good. I see that people above checked Trustpilot as well, i thought that they check comments, but some feedback looks like gpt created it..
Λοιπόν, καλή τύχη με αυτό. Σε ό,τι με αφορά, οι πελάτες καρτοκινητής είναι, ας πούμε, υπέρ...
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
Ευχαριστώ πολύ που μετακινήσατε το νήμα εκεί που ανήκει.
Σε απάντηση έλαβα αυτό από την υποστήριξη καζίνο: Αναφέρω ότι απορρίπτουν τις αναλήψεις μου χωρίς να εξηγήσουν τον λόγο, μου απαντούν ότι χρησιμοποιώ άλλη μέθοδο. Αλλά αν το κάνω, αυτόματα το απορρίπτει γιατί είναι διαφορετική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε όταν έκανα την κατάθεση (είναι ένας ατελείωτος κύκλος).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Μπορώ να δω καλύτερα την κατάστασή σας και το στιγμιότυπο οθόνης λέει επίσης ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε διαφορετική μέθοδο για να κάνετε ανάληψη. Δεν βλέπω το νόημα να χρησιμοποιήσετε διαφορετική μέθοδο ανάληψης τότε, απορρίπτεται αμέσως επειδή δεν είναι η ίδια μέθοδος που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση. Επισημάνατε επίσης στην υποστήριξη ότι αν προσπαθήσετε να αποσύρετε με άλλη μέθοδο απορρίπτεται αμέσως;
Ωστόσο, είδα ότι μας υποβάλατε μια καταγγελία, κάτι που είναι ένα καλό βήμα αν συνεχίσετε να γυρίζετε. Η Kristina περιμένει την απάντησή σας, οπότε αν είναι δυνατόν, θα ήταν σίγουρα χρήσιμο να απαντήσετε. Απλώς κάντε κλικ εδώ .
Ελπίζω ειλικρινά ότι αυτό το πρόβλημα θα επιλυθεί όσο το δυνατόν συντομότερα και δίκαια.
I can see your situation better and the screenshot also says that you have to use a different method to withdraw. I don't see the point of using a different withdrawal method then, it's immediately rejected because it's not the same method you used for the deposit. Did you also point out to the support that if you try to withdraw by another method it is instantly rejected ?
However, I saw that you filed a complaint with us, which is a good step if you keep going round and round. Kristina is waiting for your answer so if it would be possible, it would definitely be useful to reply. Just click here.
I sincerely hope that this problem will be resolved as soon and fairly as possible.
Λοιπόν, καλή τύχη με αυτό. Σε ό,τι με αφορά, οι πελάτες καρτοκινητής είναι, ας πούμε, υπέρ...
Θα έλεγα ότι οι παίκτες που πληρώνονται σε περιστροφές / κίνητρα θα είναι φυσικά υπέρ… αυτό είναι το deal!
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
I would say players who are paid in spins / incentives will of course be in favour…that’s the deal!
Χμ, προσπαθούμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί σχετικά με παρόμοιες κριτικές χρηστών και είναι αντίθετο με τους κανόνες μας να ανταμείβονται οι παίκτες για αυτό. Αλλά υποθέτω ότι όλοι γνωρίζουμε ότι πάντα θα υπάρχουν καζίνο που θα έχουν ανάλογη προσφορά για παίκτες κατά καιρούς με τη μορφή μπόνους για μια καλή κριτική.
Οπότε είμαι περίεργος τι θα σου πει η ΤΠ.
Hm we try to be very careful about similar user reviews and it's against our rules for players to be rewarded for it. But I guess we all know that there will always be casinos that will have a similar offer for players from time to time in the form of a bonus for a good review.
So I'm curious what TP will tell you.
Μην προσφέρετε κίνητρα –χρήματα ή δώρα– σε πελάτες για να γράψουν θετικές κριτικές για την επιχείρησή σας
Εάν οι κριτικές που γράφετε ή αναθέτετε παραπλανούν τους καταναλωτές, ενδέχεται να παραβιάζετε το νόμο.
Είναι το MYSTAKE .com υπεράνω του νόμου!
Κριτικές Mystake Casino
Επέλεξα να κοιτάξω πιο προσεκτικά το Mystake Casino που φαίνεται να έχει δυσανάλογο αριθμό Κριτικών Trustpilot 5 αστέρων. Αν πίστευα για ένα λεπτό ότι όλες αυτές οι κριτικές ήταν γνήσιες, δεν θα ήμουν τόσο ελκυστικός να ερευνήσω περαιτέρω.
Συνολικά 1.008 😂 🚩
22 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 17.161
23 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 17.264
27 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 17.513
28 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 17.611
29 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 17.709
02 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 17.889
04 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 17.991
05 Νοεμβρίου 23 Κριτικές 18,169
Don’t offer inducements – money or gifts – to customers to write positive reviews about your business
If reviews you write or commission mislead consumers, you may be breaking the law.
Are MYSTAKE.com above the law!
Mystake Casino Reviews
I have chosen to look more closely at Mystake Casino who seem to have a disproportionate number of 5-star Trustpilot Reviews. If I believed for one minute all those reviews were genuine, I would not be so drawn to investigate further.
Tot 1,008 😂 🚩
22 Nov 23 Reviews 17,161
23 Nov 23 Reviews 17,264
27 Nov 23 Reviews 17,513
28 Nov 23 Reviews 17,611
29 Nov 23 Reviews 17,709
02 Nov 23 Reviews 17,889
04 Nov 23 Reviews 17,991
05 Nov 23 Reviews 18,169
Κρίμα που είναι έτσι και οι παίκτες λαμβάνουν δωρεάν περιστροφές για έλεγχο. Νομίζω ότι αυτό το στυλ κριτικής πιθανότατα δεν θα είναι τόσο "ειλικρινές", καθώς οι παίκτες θα κάνουν τα πάντα για να το αποκτήσουν. Ευχαριστώ πάντως για τα screenshots. 🤔
Too bad it's like this and players get free spins for review. I think that this style of review probably won't be as "honest" as players will do anything to get them. Anyway, thanks for the screenshots. 🤔
Γεια σας, υπάρχει κάποιο πρόγραμμα αναπαραγωγής mystake που δεν σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στην υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;
Hello, is there a mystake player that won't let you access the live chat support please?
Hola hay algún jugador de mystake que no le deje acceder al soporte de chat en vivo porfavor
Γεια σας, υπάρχει κάποιος που δεν θα σας αφήσει να ανοίξετε την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας στο mystake.com παρακαλώ;
Hello, is there someone who won't let you open the live chat support on mystake.com please?
Hola hay alguien que no le deje abrir el soporte de chat en vivo en mystake.com porfavor
Γεια, δεν είμαι σίγουρος αν ξέρω τι εννοείς με την ερώτησή σου. Τι συγκεκριμένο πρόβλημα αντιμετωπίζετε με την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας; Έχετε κάποιο πρόβλημα και δεν μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί τους;
Hi, I'm not sure if I know what you mean by your question. What specific problem do you have with live chat support ? Do you have a problem and can't get in touch with them ?
Λοιπόν, χθες το πρωί μιλούσα μαζί τους, αλλά όταν μπω ξανά στην καρτέλα δεν θα με αφήσει να έχω πρόσβαση σε αυτήν ή τίποτα. Είναι σαφές ότι δεν έχω εγγραφεί ποτέ σε αυτούς
Well, yesterday morning I was talking to them but when I access the tab again it won't let me access it or anything. It is clear that I have never registered with them
Pues ayer por la mañana estuve hablando con ellos pero ya al volver a acceder a la pestaña no me deja acceder ni nada. Consta de que nunca me he registrado con ellos
Επομένως, το πρόβλημά σας είναι ότι θέλατε να ρωτήσετε τη ζωντανή συνομιλία γιατί έχετε έναν λογαριασμό εδώ επειδή δεν εγγραφήκατε σε αυτό το καζίνο; Ή μήπως είναι κάτι άλλο; Θα μπορούσες να περιγράψεις λίγο περισσότερο την κατάσταση;
So your problem is that you wanted to ask live chat why you have an account here because you didn't register in this casino ? Or is it something else ? Could you describe the situation a little more ?
Έκανα κατάθεση πολλές φορές σε αυτό το καζίνο και επαληθεύτηκα πλήρως.. Πήρα ένα μπόνους 10 λιρών που δήλωνε ότι το μέγιστο κέρδος από αυτό για ανάληψη θα μπορούσε να είναι 5πλάσιο από αυτό, άρα 50 λίρες.. με άλλους παρόχους, μόλις ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες απαιτήσεις μπόνους vdb Το c θα επέστρεφε το υπόλοιπό σας στο 50, οπότε υποθέτω ότι αυτό είχε συμβεί.. το καζίνο, στη συνέχεια, με άφησε να στοιχηματίσω αυτό που νόμιζα ότι ήταν τα χρήματά μου μέχρι ένα σημείο που έβγαλα 800.
Από εδώ ξεκινούν τα προβλήματα.. μου στέλνουν μηνύματα που ζητούν εικόνα της κάρτας κατάθεσης τα οποία συμμορφώνομαι.. μετά λαμβάνω ένα mail που λέει
Ελπίζουμε αυτό το email να σας βρίσκει καλά!
Επικοινωνούμε μαζί σας σήμερα γιατί θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με τους κανόνες της προσφοράς, μπορείτε να κάνετε ανάληψη 5 φορές το ποσό του μπόνους, που στην περίπτωσή σας είναι 50 GBP. Λάβετε επίσης υπόψη σας ότι η ανάληψη δεν θα είναι επιτυχής εάν δεν επαληθεύσετε κάθε κάρτα που χρησιμοποιήσατε για κατάθεση.
Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις ή απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή μέσω email ή Ζωντανής συνομιλίας. Είμαστε περισσότερο από ευτυχείς να σας βοηθήσουμε.
Να εχεις μια ωραια μερα!
Έτσι, αντί να επαναφέρουν το μπόνους στα 50 και να με αφήσουν να συνεχίσω, με άφησαν να δημιουργήσω ένα υπόλοιπο που είναι ουσιαστικά άχρηστο λόγω του γεγονότος ότι δεν μπορώ ποτέ να το αποσύρω.. φαινομενικά δεν γίνονται ποτέ τα χρήματά μου.
Είναι σωστή αυτή η πρακτική.. αισθάνεται απάτη
Επεξεργασία: έχοντας μιλήσει για ζωντανή συνομιλία είπαν ότι δεν είναι δική τους ευθύνη να το κάνουν αυτό θα έπρεπε να το είχα συνειδητοποιήσει και να το είχα συνειδητοποιήσει παρόλο που η ισορροπία μου έλεγε περισσότερα και θα μπορούσα να παίξω με αυτό μόνο 50 από αυτά θα ήταν ποτέ δικά μου.. σίγουρα το εύκολο Το θέμα είναι να εφαρμόσετε ένα σύστημα το οποίο μόλις τελειώσει το μπόνους σας επαναφέρει στη μέγιστη νίκη σας από αυτό.. μπορείτε να παίξετε και να κερδίσετε περισσότερα
I deposited multiple times with this casino and was fully verified..I got a 10 pound bonus which stated that your max win from it to withdraw could be 5x that so 50 pounds.. with other providers once the required bonus requirements have vdb reached out c would revert your balance to the 50 so I presume this had happened.. the casino then let me wager what I thought was my money up to a point where I withdrew 800.
This is where the problems start.. they messages asking for picture of deposit card which I comply.. then I get a mail saying
We hope this email finds you well!
We are contacting you today because we would like to inform you that according to the rules of the promotion, you can withdraw 5x the bonus amount, which in your case is 50 GBP. Also please note that the withdrawal will not be successful unless you verify every card you used for deposit.
If you have any further questions or inquiries, please, feel free to contact us anytime via email or Live Chat. We are more than happy to assist you.
Have a nice day!
So instead of reverting the bonus to 50 and letting me carry on they have let me build up a balance that is essentially useless due to the fact I can never withdraw it..it seemingly never becomes my money.
Is this practice right.. it feels deceitful
Edit: having spoken up live chat they have said it is not their responsibility to do that I should have been aware and realised even though my balance said more and I could play with it only 50 of it would ever be mine.. surely the easy thing is to implement a system which once the bonus is over reverts you to your max win from that.. they you can play and earn more
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.