ΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
66767 προβολές 383 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...21
Προσθήκη ανάρτησης
c5qw2fjjnm
πριν από 1 έτος

What does it mean "they did not take the correct ID", please? I could use some hints at least.

Let me know soon.


Radka
πριν από 1 έτος

Just send in the correct id and you will get your money in 24hrs of the withdrawal being accepted. I would still be using them but all Netents games were excluded for UK players so no good to me but I received 3/4 withdrawals

Anonymized417
πριν από 1 έτος

I suggest you should advise the player. He seemed to use an incorrect ID - check out this post, please:

https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822

I appreciate your concern though!

c5qw2fjjnm
πριν από 1 έτος

How are you faring? Do you still need help?

πριν από 1 έτος

Γεια, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από το ποντάρισμα καζίνο μου; Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
francescosocial89
πριν από 1 έτος

Hello.

Well, for the start you can surely begin with the whole story.

Why can't you withdraw? Did you ask the casino? What did you learn?

That would be really helpful, especially for you.

I'll wait for your update. 🙏

πριν από 1 έτος

Καλά δεν ξέρω που αλλού να γράψω χρειάζομαι βοήθεια

Το mystake casino δεν μου δίνει καμία λύση όταν το πρόβλημα δεν ήταν δικό μου

Ένα από τα παιχνίδια κουλοχέρη με στοιχημάτισε περισσότερα από αυτά που σημάδεψε το ίδιο παιχνίδι

Έβαλα το στοίχημά μου στα 30 πέσος, όπως υποδεικνύεται στην πρώτη διαδρομή όταν πάω να δω το ιστορικό μου, το ίδιο τρέξιμο λέει ότι ποντάρω 16.725 πέσος όταν ποντάρω μόνο 30

Μίλησα με την υποστήριξη, μου είπαν ότι το στοίχημά μου έγινε σε δολάρια όταν έπαιζα σε πέσος και δεν χρέωνα ποτέ δολάρια.

Δεν έλεγε πουθενά ότι τα στοιχήματά μου θα ήταν σε δολάρια όταν έπαιζα πάντα σε πέσος, δεν είναι η πρώτη φορά που παίζω, δεν το προσδιορίζουν καλά στους παίκτες τους, είναι λάθος στη σελίδα.

Είναι περισσότερο η ίδια σελίδα μου δίνει την επιλογή να αλλάξω από δολάρια σε πέσος και να μην αλλάξω ποτέ σε δολάρια και δεν θέλουν να με αναγνωρίσουν

Στο ιστορικό μου μπορεί να φανεί πώς είχα στοιχηματίσει 30 πέσος ή 20 πέσος, ποτέ δεν στοιχημάτισα αυτό το ποσό όπως αυτό που πήρα

Ζητώ μόνο την επιστροφή του ποσού 16.725

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
ivanduranpatan
πριν από 1 έτος

Hello!

This is the first time I'm hearing about such an issue, I reckon.

But it does not matter because you already submitted the complaint, this is the best you could do!

But I fear you lost the entire balance in the meantime, it's a great pity. I'm sorry you did it out of anger.

I fear that there is not much we can do about that.

Radka
πριν από 1 έτος

Είναι ότι πουθενά δεν μου δίνει την προειδοποίηση ή οτιδήποτε άλλο ότι θα άλλαζα το στοίχημά μου σε δολάρια όταν όλα τα παιχνίδια ήταν σε πέσος επειδή για κανένα λόγο δεν κάνουν αυτή την αλλαγή για μένα είναι άδικη

Αυτόματη μετάφραση:
ivanduranpatan
πριν από 1 έτος

I have no reason to say otherwise. Though, unless we are not certain how the situation occurred, I can only rely on your opinion. As we keep saying: the player must not fall into an unfair disadvantage without a previous warning.

Let's wait for what the casino is going to say about this.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα επαλήθευσης λογαριασμού με το MyStake και ακόμα δεν έχω απαντήσει για να μπορέσω να κάνω την ανάληψη, θα ήθελα να μου λύσετε το πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
lujanburgos499
πριν από 1 έτος

Have you emailed them at support@mystake.email and asked them to clarify why your account hasn't been verified I always found them very helpful

Anonymized417
πριν από 1 έτος

Σίσι προφανώς είναι το πρώτο πράγμα που έκανα αλλά δεν έχω απαντήσεις και έστειλα σε υποστήριξη και επικοινωνία αλλά δεν μου έχουν απαντήσει.

Είμαι ακόμα σε αναμονή

Αυτόματη μετάφραση:
lujanburgos499
πριν από 1 έτος

Oh in my dealings with them they normally got back to me by the next day at the latest

Anonymized417
πριν από 1 έτος

Όχι, όχι εγώ και έχω στείλει ήδη 2 email, ανησυχώ

Αυτόματη μετάφραση:
lujanburgos499
πριν από 1 έτος

Hello.

May I know how long have you been waiting for the update? To me, it sounds like barely a day. I would suggest a little patience. Have you tried their social media profiles?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, με λένε Χουάν Πάμπλο, θέλω να απαντήσετε με συνέπεια γιατί ο Mystake δεν πληρώνει ποτέ, μπόνους x100, μπόνους x125 δεν πληρώνει, μπόνους x50 δεν πληρώνει, μεγάλα παιχνίδια δεν πληρώνουν τι άλλο μπορώ να πω ότι έχασα πολλά λεφτά και συνεχίζω Βλέποντας πώς υπερασπίζονται τα καζίνο αντί να λένε την αλήθεια για τους χειρισμούς που υπάρχουν, τότε επειδή δεν λένε την αλήθεια είναι πολύ κουραστικό να διαβάζεις τόσα ψέματα και ότι δεν σέβονται τους νόμους όπως πραγματικά θα έπρεπε, ότι τα ποσοστά δεν είναι η πραγματική αλήθεια. Είναι πολύ ενοχλητικό αλλά πολύ ενοχλητικό, θέλω να μάθω τι έχουν να πουν την αλήθεια, έχω πάνω από 1 βίντεο που δείχνει ότι δεν πληρώνουν τίποτα, δεν κέρδισα ούτε το 1/4 από όλα, ή τι έχασα , δεν εννοώ τίποτα, οπότε τι έχουν να πουν για αυτό; ?

Αυτόματη μετάφραση:
yoglamm
πριν από 1 έτος

Hello Juan Pablo!

It's nice to have you here! Since this appeared to be your first post on the forum, I'm quite confused, to be honest.

Let's start from the beginning, shall we?

What has happened to you? I would guess you have won far less than you deposited - am I close?

I imagine you contacted the casino asking for an explanation. What did you get?

I'll wait for your kind reply.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας, το πρόβλημά μου αυτή τη στιγμή είναι ότι το καζίνο MyStake δεν ολοκληρώνει την επεξεργασία μιας συναλλαγής που έκανα πριν από αρκετές ημέρες, στην οποία αυτά τα χρήματα έχουν ήδη πιστωθεί σωστά στον λογαριασμό μου. Το πρόβλημα είναι ότι επειδή αυτή η συναλλαγή είναι ακόμα σε κατάσταση "επεξεργασίας", δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη των χρημάτων που έχω τώρα διαθέσιμα στο MyStake με καμία μέθοδο ανάληψης επειδή μου λέει ότι έχω μια παραγγελία στην "επεξεργασία" κατάσταση. Μίλησα αρκετές φορές με την υποστήριξη του καζίνο, αλλά δεν μου δίνουν καμία λύση σε αυτό το πρόβλημα. Χρειάζομαι βοήθεια για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων που μου αναλογούν.


Αυτόματη μετάφραση:
juancata5
πριν από 1 έτος

Hi!

I find it hard to understand how come the casino can not provide a solution!? Any explanations at least?

Anyway, I'm also not quite familiar with the issue, thus I'll ask a few questions if you don't mind.

What payment option did you use for the deposit?

Is there any issue with the deposit? Because it sounds like when the deposit somehow affects the withdrawal availability.

After you made the deposit, did you also play any games, or are you just trying to withdraw your money back?

I would appreciate the response, there is a chance to help you out, I'd say.


1...10 11 12...21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη