ΦόρουμΚαζίνοMyEmpire Casino - γενική συζήτηση

MyEmpire Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από BastiRS5
|
8659 προβολές 93 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Karina1
πριν από 1 μήνα

Please read the full review of the casino here.

I believe that it is very important to notice if the casino is willing to solve the complaints whenever they arise. You can see that they do, so it is a good sign.

Also, for you to better understand how do we review online casinos, please read the article 👈 and don't hesitate to come forward with any questions.

Do you actually play at this casino?🤔

πριν από 1 μήνα

Yes i start playing and i have win 1000€ i will wait if they procceed the withdrawals

Karina1
πριν από 1 μήνα

Congratulations on your win. Did you use any bonus in the casino or not? 

As for the withdrawal, I hope everything goes smoothly. 

However, wasn't it necessary for you to verify?

Let me know. 🙂

πριν από 1 μήνα

Δεν χρησιμοποίησα κανένα μπόνους,επαλήθευση δεν ζητάνε γενικώς ούτε το θεωρούν απαραίτητο!!Τώρα αναμένω σήμερα η δεύτερη εργάσιμη ημέρα και δεν έχει προχωρήσει καμία ανάληψη μου!

Karina1
πριν από 1 μήνα

Hi there.

I hope your withdrawal will be processed quickly!

If I may add a detail to your previous concern: Sadly, handful of decent casinos are not among the quickest when it comes to withdrawal process. Here comes the fact: we are not capable of checking this quality nor drawing up a proper calculation to reflect on every available payment option for every country; as a result, the Safety Index does not contain several key aspects that players are, for obvious reasons, very interested in.

The KYC and withdrawal speed are just not measurable, yet players may always seek such feedback from the casino in the user reviews, complaints, or here on the forum.

Hence, we are interested in seeing your withdrawal progress - let us know how it goes, and best of luck!



πριν από 1 μήνα

Θα επιστρέψω σε εσάς με νέα αν χρειαστώ βοήθεια μετά το πέρας των 14 ημερών!!ελπίζω να μην χρειαστεί!!

Karina1
πριν από 1 μήνα

These are your first withdrawals from this casino, if my memory serves me correctly. I sincerely hope that the KYC is not required as it seem, and that the delay will not worsen!

πριν από 1 μήνα

Σε όλες αυτές τις παρόμοιες εταιρείες αναφέρω κάποιες ενδεικτικά (malina casino,spinanga,rt bet , empire casino) αναφέρει πως ο λογαριασμός αυτή την στιγμή δεν απαιτεί επαληθευση..Διάβασα κάποια σχόλια στο φόρουμ από υπερβολικές καθυστερήσεις όποτε αγχώνομαι..τώρα έφτασα στο μέγιστο όριο αναλήψεων καθώς έχω κερδίσει 1300€ δύο αναλήψεις των 500 και μια των 300 βρίσκονται σε αναμονή

Karina1
πριν από 1 μήνα

As far as I observed, many casinos have suddenly decided the account verification is only necessary when the player meets a certain winnings threshold or the amount ready to be withdrawn is high enough. I would expect casinos are convinced players like to have it this way; on the other hand, I'm quite surpriced on some sites, and even if the account does not need to be verified, the withdrawal process is still pretty slow.

Where is the advantage, I wonder?

What do you think?

πριν από 1 μήνα

Πιστεύω ότι είναι ο τρόπος τους ώστε να έχουν σε διαθεσιμότητα τις αναλήψεις προς ακύρωση ανά πάσα ώρα και στιγμή,ώστε να μπαίνει σε "πειρασμό" ο παίκτης!!!Γιατί διαφορετικά αν λογαριασμος ειχε επαληθευτεί δεν θα υπήρχε λόγος τόσο μεγάλης καθυστέρησης και αναμονής!!Τώρα επεξεργάζονται τα χρήματα σε πραγματικά 5 λεπτά και αποστέλλονται στον λογαριασμό σου,το θέμα είναι ότι μέχρι εκεί η την στιγμή που διαρκεί από 3ημερες το λιγότερο έως και μήνα είναι διαθέσιμα προς ακυρωση

Karina1
πριν από 1 μήνα

It is quite an interesting opinion, I would say, and I really hope that it is not the truth. For the sake of all players, of course.🙂

Thank you for your insides, though, and I hope that you won't get to any kind of issues there.🤞

πριν από 1 μήνα

Σήμερα είναι η τρίτη εργάσιμη ημέρα,5 στο σύνολο,και ακόμα δεν έχει τεθεί σε επεξεργασία καμία από τις πληρωμές μου,με διαβεβαιώνουν ωστόσο μόνιμα ότι θα εκτελεστούν σύντομα..

Παρόλαυτα δεν με αφήνει στην σελίδα casinoguru να ανοίξω τις αξιολογήσεις του συγκεκριμένου καζίνο για να ανοίξω παράπονο!

Karina1
πριν από 1 μήνα

I can see that you managed to file a complaint. Did you find out by any chance what was the reason you couldn't do it at the beginning?🤔

I see that Veronika has explained to you there that we give casinos 14 full days to proceed with the payment, so you will need to wait a bit, unfortunately.

It is because we have many experiences that a casino really was able to pay the players without our intervention within this time frame, so we have decided to wait 14 full days and only then we start to investigate the matter. Many aspects can happen that cause the delay at the casino, as there can be some overload of the withdrawals or that a casino is understaffed.

I hope that your payment will be processed soon and you'll come with great news to inform us about.

πριν από 1 μήνα

Προχώρησα τελικά σε παράπονο γιατί νομίζω ότι σίγουρα θα χρειαστώ την παρέμβασή σας..βλέπω ότι έχει πολύ υψηλή βαθμολογία όμως κακή γνώμη χρηστών. Συνεχίζουν να με διαβεβαιώνουν πως η ανάληψη μου είναι ασφαλής,δεν χρειάζεται να κάνω ταυτοποίηση και σύντομα θα λάβω τα ποσά χωρίς όμως να προχωράει τίποτα..

Karina1
πριν από 1 μήνα

I imagine one can be lost easily when a decent casino has earned bad user feedback. From my experiences though, the payment will be processed eventually. It should be now just a matter of time. As far as I checked the other users experiences, the main issue is slow withdrawals, which, considering your current situation, is quite good news. Try to hold on, keep in mind that if anything goes wrong, the complaint will be at your service.

🤞

πριν από 1 μήνα

Σας ευχαριστώ πολύ,όλα αυτά που κάνετε για εμάς είναι εξαιρετικά αξιόλογα..θα επιστρέψω σύντομα με νέα!!

Karina1
πριν από 1 μήνα

We'll be here waiting for the update.

πριν από 3 εβδομάδες

Rated 1 out of 5 stars

An hour ago

Horrible if you want to actually…

Horrible if you want to actually receive your winnings. RUDE costumer support. Non efficient not up to par crap conditions you can deposit endless amounts and only cash out 750 dollars along with that taking 2 weeks and the higher the level the faster the cash out you are bumped down the list based on seniority!! Which is not only hard to gain but also maintain. Good luck getting bonus money also!

Kluds87
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, the experience probably wasn't the best if you gave the casino 1 out of 5 stars. 

But I wanted to ask you, do you also have problems with withdrawals here and are you still waiting for them or did you manage to get the money? When you mention that the customer support is rude, did you deal with them in this situation or something else?

Feel free to let me know and we'll see if it would be possible to help you.

πριν από 3 εβδομάδες

withdrawal delays with my 500$ payout saying it’s in the finance department and they can’t do anything about it this is the second time that this has happened it’s sad that they can’t treat the customers right

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα