ΦόρουμΚαζίνοMyEmpire Casino - γενική συζήτηση

MyEmpire Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από BastiRS5
|
8980 προβολές 93 απαντήσεις |
|
1...4 5
brandon97vo
πριν από 1 μήνα

Hi, how long have you been waiting for your money? I see you're not quite the only one having this trouble. 

When you say it happened to you for the second time, how did it turn out the first time? Did you get the money? If so, after how long? 

I will wait for an answer.

Jaro
πριν από 1 μήνα

First time I waited over 3 weeks I never ended up getting the money I end up just using it. This time I have waited almost a whole week still nothing as of yet. What can I do or tell them to make them hurry up and process my withdraw?

brandon97vo
πριν από 1 μήνα

If you didn't succeed the first time and now you've been waiting for more than a few weeks, I'd probably think twice about opening a complaint. Our team would try to help you and let's see where it goes because I've seen that the casino solves complaints quite often and has a good safety index. 

I would add that we give casinos 14 days to pay the player, but since you had a problem the first time I wonder how it will turn out now. I would recommend not to gamble with the money though. 

What do you think, you'll file a complaint then?

πριν από 1 μήνα

so what should I do from here

brandon97vo
πριν από 4 εβδομάδες

I would recommend to wait a while, I mentioned the 14 days we give casinos, and try to inform about the withdrawal. 

I have one more important question, are you verified in the casino? Also, you have no control over the withdrawal process and there probably won't be much to speed it up, so patience will be what is needed.

However, if nothing happens, you won't have any information, so then I gave you the link in my previous answer (text in green letters) and you can submit a complaint to us and our team will try to help you. 

πριν από 3 εβδομάδες

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ my empire ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΩ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Kallioi
πριν από 3 εβδομάδες

Hi there. Pardon me for saying that, but it is really not that obvious something unfair is ongoing. Perhaps the casino is facing some sort of technical problem, and the staff did not receive precise information they should forward to players. Very common if you ask me.

Skip the capslock please and tell us more about this situation instead. 🙂 It would be good.

For example, when did you submit the withdrawal request?


Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Το αίτημα υποβλήθηκε στις 26/10 το θέμα είναι ότι οι δικαιολογίες που μου λένε είναι διαφορετικές και εγώ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ άμεσα τα χρήματα μου.

πριν από 3 εβδομάδες

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΤΣΑΤ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΛΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΛΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΟΓΚΟΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΝ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ 14 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

Kallioi
πριν από 2 εβδομάδες

Unfortunately we are not able to do much right now. Only if a complaint for this casino is submitted our team can intervene. And let's not forget the 14-day timeframe, right?

When exactly have you requested the withdrawal?

πριν από 2 εβδομάδες

Παράπονο έκανα. Αυτό που γίνεται είναι κοροϊδία. Έχω ζητήσει ανάληψη άπο 26/10 και κάθε μέρα ακούω και μια διαφορετική δικαιολογία. Ποιος μπορεί να με βοηθήσει

Kallioi
πριν από 2 εβδομάδες

May I ask where did you make a complaint, though?

I don't see any here on our website; that is why I'm asking.

Have you got any updates now after the weekend, perhaps?

πριν από 2 εβδομάδες

Σε εσάς έκανα το παράπονο. Αλλά όλα καλά το καζίνο πληρωσε

Kallioi
πριν από 2 εβδομάδες

It's good that you were eventually paid! To me, it seems you consider your complaining here on the forum to be an official complaint. Even though it is not, I'm glad you shared the experiences with us.

Thank you!

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα