πριν από 3 μήνες
Θα περιμένουμε εδώ για τις ενημερώσεις σας.
We'll be waiting here for your updates.
0
Θα περιμένουμε εδώ για τις ενημερώσεις σας.
We'll be waiting here for your updates.
Γειά σου!
Θα πρέπει να λάβω 25% επιστροφή μετρητών στο ζωντανό καζίνο (κάθε Δευτέρα παίρνω κάθε παίκτη που ζητά στο chat/e-amil), αλλά "ο διαχειριστής αποφάσισε", δεν μπορώ να πάρω μπόνους στο μέλλον! (χωρίς λεπτομέρειες)
Πολύ ευγενικό! Δεν απάτησα ή κάτι τέτοιο, απλά έχασα!
Μετά έκλεισα τον λογαριασμό μου σε αυτό το καζίνο! Μην παίζετε εδώ!
Gabor
Hello!
I should get 25% live casino cashback (on every monday get every player, who is request in chat/e-amil), but "administrator decided", i cant get any bonuses in the futute! (no any details)
Very kind! I didnt cheat or something, just lost!
Then i closed my account at this casino! Dont play here!
Gabor
Δυστυχώς, τα καζίνο μπορούν ανά πάσα στιγμή να αποφασίσουν σε ποιον δεν θα δώσουν μπόνους. Συμβαίνει συχνά και οι παίκτες γράφουν ότι για «διοικητικούς» λόγους δεν τους δίνονται περαιτέρω μπόνους, κάτι που είναι κρίμα. Τότε μάλλον θα είναι σημαντικό να βρείτε ένα άλλο καζίνο που δεν θα έχει τέτοιο θέμα.
Δεν εκπλήσσομαι λοιπόν που έκλεισες τον λογαριασμό σου. 😕
Unfortunately, casinos can decide at any time who they will not give bonuses to. It often happens and players write that for "administrative" reasons they are not given further bonuses, which is a shame. Then it will probably be important to find another casino that will not have such an issue.
So I am not surprised that you closed your account. 😕
Γεια σας, έχω ήδη υποβάλει μια καταγγελία και εκτιμώ ότι το Casino Guru το εξετάζει, απλώς αναρωτιέμαι αν κάποιος άλλος είχε προβλήματα με τις απαντήσεις αντιγραφής και επικόλλησης σε καταστάσεις ανάληψης σε σημείο να αισθάνομαι κοροϊδία όταν ρωτάτε για μεγάλο χρόνο ανάληψης
Hey I have already filed a complaint and I appreciate Casino Guru looking into it, I'm just wondering if anyone else has had issues with copy and pasted answers to withdrawal statuses to the point of feeling mocked when you are asking about a long withdrawal time
Γειά σου,
Εάν θέλετε να περιηγηθείτε σε άλλα παράπονα που υποβλήθηκαν κατά αυτού του καζίνο, αυτός ο σύνδεσμος θα σας βοηθήσει:
https://casino.guru/complaints/in_progress
Βρήκα 9 ανοιχτές υποθέσεις, συμπεριλαμβανομένης της δικής σου. Φαίνεται επίσης ότι δεν είστε εξοικειωμένοι με τη διαδικασία καταγγελίας, επομένως θα ήθελα να βοηθήσω. Σας προτείνω να διαβάσετε τις οδηγίες εδώ 👈
Η καταγγελία είναι μια σχετικά αργή διαδικασία.
"Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα του Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν απαιτείται για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από τη μία καταγγελία στην άλλη».
Ενημερώστε με αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι άλλο, παρακαλώ.
Hello,
If you would like to browse other complaints submitted against this casino, this link should help out:
https://casino.guru/complaints/in_progress
I found 9 open cases, including yours. It also seems you are not familiar with the complaint process, so I'd like to help. I suggest you read the instructions here 👈
A complaint is a relatively slow process.
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
Let me know if I may help with anything else, please.
Καλημέρα. Περίμενα 25 μέρες στο καζίνο να εγκριθεί η απόσυρσή μου. Υπέβαλα επίσης μια καταγγελία μέσω του γκουρού του καζίνο. Το γράφω εδώ για να είστε προσεκτικοί αν αποφασίσετε να παίξετε μέσω αυτού του καζίνο. Αν αλλάξει κάτι, θα το γράψω εδώ.
Good day. I've been waiting for 25 days at the casino for my withdrawal to be approved. I also filed a complaint through casino guru. I'm writing this here so you can be careful if you decide to play through this casino. If anything changes, I'll write it here.
Pekny den. V casine cakam uz 25 den na schvalenie vyberu. Podal som aj staznost cez casino guru. Pisem to sem preto aby ste si dali pozor ak sa rozhodnete hrat cez toto casino. Ak sa nieco zmeni napisem to sem.
Γεια, θα έλεγα ότι ένα καλό βήμα θα ήταν να υποβάλετε μια καταγγελία. Είπε επίσης το καζίνο γιατί περιμένετε τόσο πολύ για τα χρήματά σας; 25 μέρες είναι αρκετά μακελειό και σίγουρα θα ήθελα να ακούσω κάτι σχετικό. Είναι αυτή η πρώτη σας επιλογή εδώ;
Είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο;
Hi, I would say a good step would be to file a complaint. Did the casino also say why are you waiting so long for your money? 25 days is quite a massacre and I would definitely like to hear something relevant. Is this your first choice here?
Are you still in contact with the casino?
Ahoj, dobrý krok by som povedal bolo zalozenie staznosti. Povedalo kasino aj preco cakas tak dlho na svoje peniaze? 25 dni je celkom masaker a urcite by som chcel pocut nieco relevantne. Je to tvoj prvy vyber tu?
Si s kasinom stale v kontakte?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.