ΦόρουμΚαζίνοMyEmpire Casino - γενική συζήτηση

MyEmpire Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από BastiRS5
|
8621 προβολές 93 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Hello,

I played at this casino taking their welcome bonus.

And I had a problem with them when I wanted to take the 3rd welcome bonus.

On my first 2 deposits I made 2 winnings, which were paid to me in 3 days, which is reasonable.

But when I wanted to take the 3rd bonus I had a problem with them. You will find my experience in the complaints.

I then requested closure.

πριν από 5 μήνες

Hi, I thought this was some current situation but it arose 9 months ago. So did you manage to successfully close your account there ? First of all I wanted to say that such a thing can happen, but to solve it for more than 2 months is too much for me. So in this respect I don't blame you for closing the account. 

However, what I take as a positive is that you managed to withdraw twice and according to what you said, in a quite reasonable time. 

Anyway, are you playing somewhere else now where you like it ?

πριν από 5 μήνες

Έχω ναι

πριν από 5 μήνες

And what is your overall experience so far ? Did you play only for real money or did you try some bonus ? How do you feel about playing here ? 🙂

πριν από 4 μήνες

Είχε κανείς από εσάς κάποιο πρόβλημα με αυτό το χάος;; Έκανα δύο αναλήψεις, μία στις 21 και 22 Ιουνίου, μέχρι σήμερα τίποτα, η υποστήριξη μέσω chat ή email δικαιολογεί, δεν ξέρω τι να κάνω....

Αυτόματη μετάφραση:
jjoplin86diablo
πριν από 4 μήνες

May I ask if your account is fully verified at this casino, or do you need to pass the process first? Sometimes it may take a bit longer, especially if it is your first withdrawal.

Jaro
πριν από 4 μήνες

Yes, you're right, but I didn't like the way it went at all.

I had asked for it to be closed but I saw that it was open again..

Otherwise I played on stakeprix but you don't have it in your list as racasino, casinos that I appreciated for their speed and seriousness.

Linne
πριν από 4 μήνες

Hi, I already wrote you back to your message and we have the first named one on the page already. For the second one you can send me the url address and we will take a look at it too. 🙂

πριν από 4 μήνες

Το χειρότερο καζίνο. Έκανα ανάληψη εδώ και 7 μέρες ύψους 447.6 ευρώ, υποτίθεται θα με πλήρωναν σε 1-3 μέρες. Ακόμα είναι σε επεξεργασία και συνεχώς μου λένε να κάνω λίγο υπομονή ακόμα και ότι θα ενημερωθώ σύντομα. Δεν απαντάνε σε κανένα email και λένε συνεχώς τα ίδια ψέματα.

geoyerodimos
πριν από 4 μήνες

Hi, what reason does the casino have for not paying you yet and did they tell you only to be patient ? I know that sometimes complications can happen with withdrawals but I would always say it would be good if players knew about it. 

However, we give casinos 14 days to resolve withdrawals, so if nothing changes you can contact us and we will try to help. 

For now, keep your cool and try to hang in there.

Jaro
πριν από 4 μήνες

Thanks for the reply, they keep saying that my payment is in queue with high priority and i have to be patient as they have a lot of requests to process. But they also don't respond at the emails, it is so frustrating

geoyerodimos
πριν από 4 μήνες

On the one hand I understand and sympathize with you and on the other hand I know that if the casino has nothing more to say about this whole thing, they probably won't reply to your email. It would be the same answer over and over again, which probably wouldn't make you any wiser. 

So let's see what the casino comes up with next and sends you your money. 

Do you see any status in your account whether the withdrawal is pending or processed ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

It is still in process

geoyerodimos
πριν από 4 μήνες

Okay, so it will probably be important to see when it changes to processed or accepted. So be sure to keep an eye on that. 

If something changes, you can let me know.

I hope it will be soon.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα σας… διαβάζω πολλά σχόλια για το καζίνο my empire! Εγώ έκανα εχθές ανάληψη.. είναι νωρίς το ξέρω, προσπαθώ να στείλω email να ταυτοποιησω τον λογαριασμό μου. Στην σελίδα μου λέει ότι δεν χρειάζεται ταυτοποίηση ακόμα. Μου είπαν να περιμένω 3 μέρες. Το ερώτημα ειναι το εξής: μπορώ όντως να τα βγάλω από αυτή την σελίδα ;

Elisabet11
πριν από 3 μήνες

Geia sou. Yeah, you are right that it is pretty soon to know how it will go. Maybe you should have a read in this discussion to learn some more information as well.😉

May I ask which payment method you have used? It is always best to cooperate with the casino, so whenever they ask you to verify your account, send them all the requested documents.

I hope everything will go well and will wait for your updates here.

Romi
πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα! Η αλήθεια είναι, ότι δεν διαβάζω και τα καλύτερα σχόλια. Έχω κάνει η αλήθεια είναι κατάθεση μέσω eurobank bank και ανάληψη με bank transfer σε national bank of Greece . Στην πλατφόρμα μου γράφει ότι δεν χρειάζεται ταυτοποίηση ακόμα. Περιμένω απάντηση αύριο! Δεν έχουν live chat και σε email δεν απαντάνε . Έχω κάνει ανάληψη 500 ευρώ. Λένε έχει όριο μέχρι 500

Jaro
πριν από 3 μήνες

hello

there she is : www. racasino. com

Linne
πριν από 3 μήνες

Τι είναι αυτό;

πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα! Η αλήθεια είναι, ότι δεν διαβάζω και τα καλύτερα σχόλια. Έχω κάνει η αλήθεια είναι κατάθεση μέσω eurobank bank και ανάληψη με bank transfer σε national bank of Greece . Στην πλατφόρμα μου γράφει ότι δεν χρειάζεται ταυτοποίηση ακόμα. Περιμένω απάντηση αύριο! Δεν έχουν live chat και σε email δεν απαντάνε . Έχω κάνει ανάληψη 500 ευρώ. Λένε έχει όριο μέχρι 500

πριν από 3 μήνες

Kalimera. So, please wait a bit to see what the casino will tell you, and if you'll need to pass the verification, they will surely let you know.

Please let us know about any updates.

πριν από 3 μήνες

hello

there she is : www. racasino. com

πριν από 3 μήνες

Hello. I believe you mean this one 👈, right? Feel free to comment about the casino in its general discussion, please.

πριν από 1 μήνα

Πείτε μου παρακαλώ σχόλια για το myempire casino,βλέπω παράπονα για καθυστερημένες αναληψεις όμως πολύ καλή βαθμολογία στο σαιτ

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα