Εντάξει, είμαι περίεργος πώς θα γίνει η απόσυρσή σας. Θα μπορούσατε να γράψετε εάν έχετε προβλήματα ή το αντίστροφο καταφέρατε να αποσύρετε χωρίς προβλήματα; Θα περιμένω.
Okay, so I'm curious how your withdrawal will turn out. Could you write if you have problems or vice versa you managed to withdraw without problems ? I'll be waiting.
8 ημέρες αργότερα η απόσυρσή μου ολοκληρώθηκε από τη Skrill. Από σήμερα, η επαλήθευση μου δεν είχε ακόμα ολοκληρωθεί, οπότε έκανα τελεσίγραφο στο chat, ο πράκτορας άνοιξε ένα εισιτήριο εσωτερικά και μέσα σε 15 λεπτά ολοκληρώθηκε η επαλήθευση και η ανάληψη.
Το πρόβλημα επιλύθηκε αλλά δεν έπρεπε να φτάσει σε αυτό το σημείο.
8 days later my withdrawal was completed by Skrill. As of today, my verification had not yet been completed, so I made an ultimatum in the chat, the agent opened a ticket internally and within 15 minutes the verification and withdrawal were completed.
The problem was resolved but it shouldn't have gotten to this point.
8 dias depois o meu levantamento foi concluído por Skrill. Ao dia de hoje a minha verificação ainda não tinha sido concluída, por isso fiz um ultimato no chat, o agente abriu ticket internamente e em 15 minutos a verificação e levantamento foram concluídos.
O problema foi resolvido mas não devia chegar a este ponto.
Θα έλεγα ότι είναι υπέροχο που μπόρεσες να πάρεις τα χρήματα και τελικά να επαληθεύσεις, αλλά είναι επίσης σημαντικό σε ποια τιμή. Δεν νομίζω ότι πρέπει να λειτουργεί έτσι σε ένα καζίνο, αλλά το βασικό είναι ότι έχετε έναν επαληθευμένο λογαριασμό.
Ωστόσο, θα συνεχίσετε να παίζετε εδώ αφού επαληθεύσετε τον εαυτό σας;
I would say it's great that you were able to get the money and finally verify, but it's also important at what price. I don't think that's how it should work in a casino, but the key thing is that you have a verified account.
Nevertheless, are you going to continue to play here once you have verified yourself ?
Θα το χρησιμοποιήσω ξανά για αθλητικά στοιχήματα αλλά μόνο εάν οι αποδόσεις είναι καλύτερες από τις αποδόσεις άλλων στοιχημάτων.
I will use it again for sports betting but only if the odds are better than the odds of other bookmakers.
Voltarei a utilizar para apostas desportivas mas só se as odds forem melhores do que as odds de outras casas de apostas.
Καταλαβαίνω. Προφανώς πήρες το μάθημά σου και θα είσαι πιο προσεκτικός την επόμενη φορά. Οπότε καλή τύχη. 🙂
I understand. Obviously you have learned your lesson and you will be more careful next time. So good luck. 🙂
Πρόσφατα δημιούργησα έναν λογαριασμό στη mrbet, βρήκα ότι είναι ένας πολύ καλός και κερδοφόρος ιστότοπος, αλλά δυσκολεύομαι πολύ να αποσύρω το κέρδος μου. Πριν ζητήσω την απόσυρση, έστειλα έγγραφα και μετά ζήτησα την απόσυρση μέχρι τότε, οκ. Αλλά έχουν περάσει μέρες από τότε που έλεγξα τα έγγραφά μου και καμία από τις αναλήψεις δεν έφτασε στον λογαριασμό μου. Άλλαξα τον αριθμό μου μέσα στην πλατφόρμα. Αφού πέρασαν αρκετές ημέρες, επικοινώνησα με την ομάδα υποστήριξης και ισχυρίζονται ότι πρέπει να περιμένω να αλλάξουν τα δεδομένα για να επιβεβαιώσω την επαλήθευση και μετά την απόσυρση, αλλά αναλυτικά η αλλαγή δεδομένων μπορεί να διαρκέσει έως και 28 ημέρες και αυτό είναι παράλογο για αυτό ολόκληρη την περίοδο. για να αλλάξετε έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου
Ήθελα απλώς να κάνω την απόσυρσή μου ήρεμα
I recently created an account at mrbet, I found it to be a very good and profitable site, but I'm having a lot of trouble withdrawing my profit. Before requesting the withdrawal, I sent documents and then requested the withdrawal until then, ok. But it's been days since I checked my documents and none of the withdrawals reached my account. I changed my number within the platform. After several days passed, I contacted the support team and they claim that I have to wait for the data to change to confirm the verification and then the withdrawal, but in detail the data change can take up to 28 days and this is absurd for this entire period. to change a cell phone number
I just wanted to make my withdrawal calmly
Recentemente criei a conta na mrbet achei um site muito bom e lucrativo, porem estou tendo muito problema para sacar meu lucro. Antes de solicitar o saque eu fiz o envio de documentos e pos isso pedi o saque até ai ok. Mas ja fazem dias que não verifica meus documentos e nada do saque cair na minha conta. Fiz alteração no meu numero dentro da plataforma. Apos passar varios dias entrei em contato com a equipe de suporte e eles alegam que tenho que esperar a alteração de dados para confirmar a verificação e depois o saque mas detalhe a alteração de dados pode leva ate 28 dias e isso é um absurdo todo esse prazo para alterar um numero de celular
só queria fazer meu saque tranquilamente
Γεια σας, βλέπω ότι πραγματοποιείτε επαλήθευση λογαριασμού. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο όταν είναι επιτυχής. Άρα το καζίνο δεν έχει ακόμη αποδεχτεί τα έγγραφά σας και είναι ακόμα στο στάδιο ελέγχου;
Όσον αφορά την αλλαγή του αριθμού, νομίζω ότι είναι αρκετά αν μπορεί να διαρκέσει έως και ένα μήνα, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι δεν θα είναι τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία KYC και ανάληψης, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα και δεν έχετε νέα στοιχεία, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Συστήνω όμως και λίγη υπομονή και θα δούμε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες.
Κράτα με ενήμερο.
Hello, I see you are going through account verification. That means you will probably be able to withdraw only when it is successful. So the casino still hasn't accepted your documents and it's still in the checking stage ?
As far as the number change is concerned, I think it's quite a lot if it could take up to a month, but I strongly believe that it won't be such a long period of time. We give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you don't have any new information let us know and we will try to help you.
However, I also recommend to be a bit patient and we will see what happens in the next few days.
Keep me updated.
Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ MRBET ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΗΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΕΡΔΗ
VERFICATION DOES NOT WORK
FUNDS WILL NOT BE PAID
SO GUYS STAY AWAY FROM MRBET AND DON'T DEPOSIT ANY MONEY
IT IS IMPOSSIBLE TO PAYOUT WINNINGS
VERFICIERUNG FUNKTIONIERT NICHT
GELDER WERDEN NICHT AUSGEZAHLT
ALSO LEUTE LASST DIE FINGER VON MRBET UND ZAHLT DA KEIN GELD EIN
ES IST UNMÖGLICH SICH GEWINNE AUSZAHLEN ZU LASSEN
Τι εννοείτε όταν λέτε "Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ";
Φυσικά, δεν θα καταβληθούν χρήματα σε παίκτη που δεν έχει περάσει με επιτυχία την επαλήθευση, για παράδειγμα.
Οπότε, παρακαλώ, κοινοποιήστε περισσότερες λεπτομέρειες αν μπορείτε. Ίσως υπάρχει τρόπος να σε βοηθήσει.
Ευγενικό αίτημα: Αφήστε το capslock ήσυχο, είναι ενοχλητικό, για να είμαι ειλικρινής. 🙏
What do you mean when you say "VERFICATION DOES NOT WORK"?
Of course, funds will not be paid to a player who has not passed the verification successfully, for instance.
So, please, share more details if you can. Maybe there is a way to help you.
Kind request: Leave the capslock alone, it's annoying, to be honest. 🙏
Γεια σας, πρόσφατα κέρδισα 1000 ευρώ από το mr bet και παρατήρησα ότι έχω λάθος όνομα στα στοιχεία του λογαριασμού. Τι γίνεται όταν η KYC μου ζητά να αποδείξω την ταυτότητα και το όνομα είναι λάθος και δεν μπορεί να αλλάξει. Πώς μπορώ να το ξεπεράσω αυτό; Η ανάληψη μικρότερων ποσών τη στιγμή βοηθά στο παράδειγμα 99e ή τι κάνω. Χρειάζομαι πραγματικά αυτά τα χρήματα που κέρδισα και δεν μπορώ να χάσω τα χρήματα.
Hello, I recently won 1000 euros from mr bet and noticed that i have wrong name in account information. What when KYC ask me to prove indentifity and the name is wrong and can not be changet. How do i get around this? does withdrawing smaller amounts at time help example 99e or what do i do. I really need this money i won and can't lose the money.
Λοιπόν, θα έλεγα, εξαρτάται από το τι ακριβώς εννοείτε με το "λάθος όνομα".🤔 Ήταν απλώς ένα μικρό λάθος, όπως για παράδειγμα που λείπει γράμμα, ή έχετε γράψει ένα όνομα κάποιου άλλου, εντελώς διαφορετικό; Με καταλαβαίνετε;
Πιστεύω ότι εάν δεν περάσετε την επαλήθευση KYC, υπάρχει πολύ μικρή πιθανότητα να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων από οποιοδήποτε καζίνο. Είναι πολύ σημαντικό να ελέγχετε τον λογαριασμό σας στα διαδικτυακά καζίνο, ώστε να αποτρέπονται πολλά ζητήματα.
Επίσης, προσπαθήστε να πάρετε τον διαδικτυακό τζόγο ως χόμπι, για το οποίο πρέπει να ξοδέψετε κάποια χρήματα και να μην εξαρτάστε από αυτό. 🙏 Δεν πρέπει ποτέ να θεωρείται πηγή εισοδήματος. Απλά προσπαθώ εδώ να σας δώσω μια φιλική συμβουλή.
Well, I would say, it depends on what do you exactly mean by "wrong name".🤔 Was it just a small mistake, like missing letter, for example, or have you write a name of somebody else, completely different? Do you get me?
I reckon, that if you do not pass the KYC verification, there is a really small chance you will be able to withdraw any money from any casino. It is very important to get the account verified in online casinos, so it can prevent lot of issues.
Also please, try to take the online gambling just as a hobby, which you need to spent some money on, and not depend on it. 🙏 It should never be taken as a source of income, at all. Just trying here to pass a friendly advice to you.
Νομίζω ότι τα καζίνο πρέπει να επιτρέπουν στους παίκτες να επαληθεύουν την ταυτότητά τους προτού αρχίσουν να παίζουν, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να αποτρέψουν και να διορθώσουν αυτού του είδους τα προβλήματα. Αλλά για κάποιο λόγο το mr.bet δεν σας επιτρέπει να το κάνετε αυτό πριν κάνετε ένα αίτημα ανάληψης. Παλιότερα, όταν έκανα εγγραφή σε αυτό το καζίνο, τους έγραψα για να κάνω την επαλήθευση μου και δεν μου επέτρεψαν να το κάνω αυτό
Ή σου επιτρέπουν να το κάνεις τώρα; Ελπίζω ναι.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Νομίζω ότι τα καζίνο πρέπει να επιτρέπουν στους παίκτες να επαληθεύουν την ταυτότητά τους προτού αρχίσουν να παίζουν, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να αποτρέψουν και να διορθώσουν αυτού του είδους τα προβλήματα. Αλλά για κάποιο λόγο το mr.bet δεν σας επιτρέπει να το κάνετε αυτό πριν κάνετε ένα αίτημα ανάληψης. Παλιότερα, όταν έκανα εγγραφή σε αυτό το καζίνο, τους έγραψα για να κάνω την επαλήθευση μου και δεν μου επέτρεψαν να το κάνω αυτό
Ή σου επιτρέπουν να το κάνεις τώρα; Ελπίζω ναι.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Γεια, τα περισσότερα καζίνο επαληθεύουν τους παίκτες μόνο κατά την πρώτη ανάληψη, επομένως είναι σύνηθες. Φυσικά, αυτό που λέτε θα ήταν το καλύτερο σενάριο και ίσως θα απέτρεπε πολλά προβλήματα για τους παίκτες και τα καζίνο. Δεν είμαι σίγουρος πώς είναι τώρα, αλλά σύμφωνα με όσα έγραψε ο παίκτης πριν από εσάς, δεν επαληθεύτηκε όταν ρωτά για αυτό. 😕
Hi, most casinos only verify players on first withdrawal, so it's common. Of course, what you say would be the best scenario and maybe it would prevent a lot of problems for the players and the casinos. I'm not sure how it is now, but according to what the player before you wrote, he wasn't verified when he is asking about it. 😕
Η MrBet καθυστερεί ξανά τις πληρωμές, πράγμα που σημαίνει ότι το καζίνο δεν είναι αρκετά ρευστό. Ακόμη και μικρές πληρωμές. δεν τους αξίζει τόσο υψηλή βαθμολογία. Συγνώμη παιδιά!
MrBet is delaying payments again, meaning the casino is not liquid enough. Even small payments. they dont deserve such high rating. Sorry guys!
Γεια σας, πόσο καιρό είναι η κατάστασή σας και πόσο καιρό περιμένετε την απόσυρση; Σας είπε το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια τέτοια κατάσταση, οπότε αν δεν το κάνουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Hello, how long is your situation and how long are you waiting for the withdrawal ? Did the casino tell you any reason why this is the case ? We give casinos 14 days to resolve such a situation, so if they don't, you can contact us.
1 εβδομάδα σήμερα για 150 cad lol. Έκανα depo 25 και το έκανα 150 σε κουλοχέρηδες. Το καζίνο δεν είπε τίποτα. Θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα, αλλά αυτό είναι γελοίο. Με πλήρωσαν άλλες 2 φορές σε χρονικό πλαίσιο 48 ωρών σε άλλες μικρές όπως 300+ και άλλες 200+ αν θυμάμαι. Διάβασα ότι καθυστερούν αν σου βγει τυχερό σερί. Αλλά το μάθημα είναι ότι δεν είναι υγρά γιατί η υποστήριξη είναι καλή και λέει ότι μερικές φορές υπερκαλύπτονται με αναλήψεις lol. Το μόνο που λέω είναι ότι δεν τους αξίζει αυτή η υψηλή βαθμολογία και 100% όχι τα έσοδα των 100 εκατοστών lol. Συγνώμη παιδιά! 😔 σίγουρα δεν θα αποθέσω ξανά εκεί μετά από αυτό, ακόμα κι αν μου αρέσει το καζίνο.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Ναι, φαίνεται ότι έχουν προβλήματα ρευστότητας. Το Casino Guru, το οποίο τα χρησιμοποιώ πολύ για την αναζήτηση νέων καζίνο, δεν φαίνεται να έχει ρεαλιστική βαθμολογία για το MrBet. είναι πολύ υψηλό? Επίσης, τα έσοδα των 100 εκατοστών είναι ύποπτα. Συγγνώμη αδερφέ, σε νιώθω!
Yep, it seems they have liquidity problems. Casino Guru, which I use them alot to search for new casinos, doesnt seem to have a realistic score for MrBet; its too high; also, the 100mill revenue is suspect. Sorry bro, i feel for u!
1 εβδομάδα σήμερα για 150 cad lol. Έκανα depo 25 και το έκανα 150 σε κουλοχέρηδες. Το καζίνο δεν είπε τίποτα. Θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα, αλλά αυτό είναι γελοίο. Με πλήρωσαν άλλες 2 φορές σε χρονικό πλαίσιο 48 ωρών σε άλλες μικρές όπως 300+ και άλλες 200+ αν θυμάμαι. Διάβασα ότι καθυστερούν αν σου βγει τυχερό σερί. Αλλά το μάθημα είναι ότι δεν είναι υγρά γιατί η υποστήριξη είναι καλή και λέει ότι μερικές φορές υπερκαλύπτονται με αναλήψεις lol. Το μόνο που λέω είναι ότι δεν τους αξίζει αυτή η υψηλή βαθμολογία και 100% όχι τα έσοδα των 100 εκατοστών lol. Συγνώμη παιδιά! 😔 σίγουρα δεν θα αποθέσω ξανά εκεί μετά από αυτό, ακόμα κι αν μου αρέσει το καζίνο.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Χμ, κρίμα που έχει παραταθεί τώρα, όταν το λες πριν είχες μια αρκετά γρήγορη απόσυρση. Ωστόσο, αν έχουν πολλά άλλα αιτήματα, θα το καταλάβαινα.
Τέλος πάντων, αν δεν λάβετε τα χρήματά σας, γράψτε οπωσδήποτε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Φυσικά είναι στο χέρι σου να μην παίζεις άλλο εδώ και δεν θα σε κατηγορήσω, καθώς προφανώς δεν είναι ευχάριστο να περιμένεις 2 εβδομάδες για χρήματα.
Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
Hmm, it's a pity that it's been prolonged now, when you say that before you had a pretty fast withdrawal. However, if they have a lot of other requests, I would understand.
Anyway, if you don't get your money, by all means write and we'll try to help you.
Of course it's up to you not to play here anymore and I won't blame you, as it's obviously not pleasant to wait 2 weeks for money.
Fingers crossed. 🤞
Ευχαριστώ θα το κάνω! Αλλά η βαθμολογία σας στον ιστότοπο και τα έσοδα των 100 χιλιοστών δεν είναι ρεαλιστικά. Παιδιά πρέπει να το αλλάξετε! Gn! 🙂
Thanks I will! But your rating on the site and the 100mill revenue is not realistic. You guys need to change it! Gn! 🙂
Εάν έχετε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σας σχετικά με τα έσοδά του, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα δεδομένων μας ανά πάσα στιγμή:
data@casino.guru
Ειλικρινά, δεν είμαι εξοικειωμένος με αυτή τη συγκεκριμένη πτυχή ή τον τρόπο πρόσβασης στις πληροφορίες, αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάθε χρήσιμη ενημέρωση που θα μπορούσε να λάβει η ομάδα. Ευχαριστώ για την εξέταση.
Τέλος πάντων, ελπίζω η απόσυρσή σας να ολοκληρωθεί νωρίτερα παρά αργότερα!
If you have anything specific on your mind regarding its revenue, you can contact our Data Team anytime:
data@casino.guru
Honestly, I'm not familiar with this specific aspect or how we access the information, but I'm 100% sure we could use every usable update the Team could get. Thanks for considering.
Anyway, I hope your withdrawal makes it through sooner rather than later!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.